Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

+61
Cupcake
Jip83
Punk'd
Minx
Maris82
mzcharlotte
smurfie
Ilovethe90s
M-G
Slakje
Siamsa
Twellie
Coco
Arwyn
Phileine
Highway
Razz
Aziraphale
Sea of Trees
JD
Filoria
Lady Starstruck
Capt'n Zero
Fjell
_Lacey_
Raindrop
liesje
Silke
Toet
mii_joyce
Mrs. Lovett
_Lana_
Exogenesis
Fortissimo
Lonely Goatherd
Yare
Tania
Stranger
Shy
Sushi
Caramba
Marsy28
Ragazza
Saga
Bazinga
Carra
M@niek
silly-one
SoGood
Jeanette
Bliss
Marin
Maple
Snoopy
Sarah1985
Silver
LDJ
TukTuk
Caroow
Nyx
Poisongirl
65 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Nyx za 27 jul 2013 - 10:22

Vroeger, toen ik nog echt heel erg jong was, heb ik Antonie Kamerling en nog meer bekende Nederlanders ontmoet. Ik ben ook met ze allemaal op de foto geweest. Ze speelden tegen onze 1klasseF als het beloofde sterren team. Daarna nooit meer iets van gehoord. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Maris82 za 27 jul 2013 - 10:46

JD schreef:
Maris82 schreef:
JD schreef:
Maris82 schreef:Westlife, ik had een meet & greet gewonnen. Ze zijn echt ontzettend aardig en heel normaal!!

wat leuk! was je ook fan?
t zijn inderdaad echt zulke normale jongens, geen sterallures te bekennen.

ik zou zelf david beckham nog wel een kkeer willen ontmoeten. ik ben mijn foto van mijn vorige ontmoeting kwijtgeraakt, en het lijkt me sowieso leuk om met hem te praten
Jazeker, ik was een groot fan! Erg jammer dat ze gestopt zijn.
Ik had de meet & greet gewonnen via de fanclub. Hoe heb jij ze ontmoet?

Maar Shane zijn nieuwe single is uit, en die is leukkkk! Maakt het toch nog een klein beetje goed...
Ik heb ze ontmoet omdat ik zo'n fanatiekeling was die altijd naar het buitenland ging en ook daadwerkelijk naar de hotels enzo ging. Ach, goede oude tijd.

 Jaaaaa die is zo mooi! En Shane was toch wel mijn favoriet!!
Ik heb ze ontmoet net voor het concert in de HMH, dus strak in pak en make-up op.
Ze konden zo Madam Tussauds in haha!
Maris82
Maris82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 62
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Raindrop za 27 jul 2013 - 23:33

Aziraphale schreef:
Pippa schreef:
Aziraphale schreef:Ik geloof niet dat iedereen die in dit topic heeft gepost met beroemdheden op de foto staat hoor Wink

Haha, dat snap ik! Maar zie het ook wel eens op televisie dat ze heel veel moeite doen voor een foto met die persoon. Maar bekend iemand ontmoeten lijkt me ook niks, ik zou me ongemakkelijk voelen op zo'n moment. Maar echt zien en ontmoeten vind ik wat anders, ik heb heel veel bekende mensen gezien in mijn geboorteplaats, soms kort praatje mee gemaakt, maar bij ontmoeten denk ik meer aan echt uitgebreid gesprek etc.

Eigenlijk is het ook best ongemakkelijk. Ik sta trouwens wel met iedereen op de foto van mijn lijstje, haha. Maar ik houd het er maar op dat ik toen jong was angel 
Maar het was ook erg leuk om met ze te praten, leuke gesprekken gevoerd. Ik was toen gewoon erg fan van ze ;)Ik zie mezelf nu zoiets niet zo snel meer doen. Al zijn er nog wel wat muzikanten die ik zou willen ontmoeten, gewoon omdat ze veel voor me hebben betekend in m'n jeugd/puberteit.

 Ik sta ook met iedereen van mijn lijstje op de foto, de meeste foto's zijn wel van jaren geleden, toen ging ik vaak naar concerten, signeersessies etc. Ik reisde er ook gerust een heel stuk voor.
Nu doe ik het bijna niet meer maar ga nog wel graag naar een concert oid en als de kans er dan is om een praatje te maken en op de foto te gaan, dan doe ik dat wel smile Er zijn ook artiesten die geen tijd willen maken voor hun fans. Zo vroeg ik eens aan een zanger van een bekende groep in Vlaanderen of ik op de foto mocht maar hij wilde niet want dan wilde iedereen op de foto.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Raindrop za 27 jul 2013 - 23:36

Maris82 schreef:
JD schreef:
Maris82 schreef:
JD schreef:
Maris82 schreef:Westlife, ik had een meet & greet gewonnen. Ze zijn echt ontzettend aardig en heel normaal!!

wat leuk! was je ook fan?
t zijn inderdaad echt zulke normale jongens, geen sterallures te bekennen.

ik zou zelf david beckham nog wel een kkeer willen ontmoeten. ik ben mijn foto van mijn vorige ontmoeting kwijtgeraakt, en het lijkt me sowieso leuk om met hem te praten
Jazeker, ik was een groot fan! Erg jammer dat ze gestopt zijn.
Ik had de meet & greet gewonnen via de fanclub. Hoe heb jij ze ontmoet?

Maar Shane zijn nieuwe single is uit, en die is leukkkk! Maakt het toch nog een klein beetje goed...
Ik heb ze ontmoet omdat ik zo'n fanatiekeling was die altijd naar het buitenland ging en ook daadwerkelijk naar de hotels enzo ging. Ach, goede oude tijd.

 Jaaaaa die is zo mooi! En Shane was toch wel mijn favoriet!!
Ik heb ze ontmoet net voor het concert in de HMH, dus strak in pak en make-up op.
Ze konden zo Madam Tussauds in haha!

Gaaf dat jullie ze ontmoet hebben! Ik was ook een grote fan.
De clip van de single van Shane is ook super! Staat sinds vrijdag online. Ik hoop dat Mark ook solo gaat, hij was altijd mijn favoriet.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  JD zo 28 jul 2013 - 6:55

Raindrop schreef:
Maris82 schreef:
JD schreef:
Maris82 schreef:
JD schreef:
Maris82 schreef:Westlife, ik had een meet & greet gewonnen. Ze zijn echt ontzettend aardig en heel normaal!!

wat leuk! was je ook fan?
t zijn inderdaad echt zulke normale jongens, geen sterallures te bekennen.

ik zou zelf david beckham nog wel een kkeer willen ontmoeten. ik ben mijn foto van mijn vorige ontmoeting kwijtgeraakt, en het lijkt me sowieso leuk om met hem te praten
Jazeker, ik was een groot fan! Erg jammer dat ze gestopt zijn.
Ik had de meet & greet gewonnen via de fanclub. Hoe heb jij ze ontmoet?

Maar Shane zijn nieuwe single is uit, en die is leukkkk! Maakt het toch nog een klein beetje goed...
Ik heb ze ontmoet omdat ik zo'n fanatiekeling was die altijd naar het buitenland ging en ook daadwerkelijk naar de hotels enzo ging. Ach, goede oude tijd.

 Jaaaaa die is zo mooi! En Shane was toch wel mijn favoriet!!
Ik heb ze ontmoet net voor het concert in de HMH, dus strak in pak en make-up op.
Ze konden zo Madam Tussauds in haha!

Gaaf dat jullie ze ontmoet hebben! Ik was ook een grote fan.
De clip van de single van Shane is ook super! Staat sinds vrijdag online. Ik hoop dat Mark ook solo gaat, hij was altijd mijn favoriet.

 Jep, Mark is ook druk bezig met zijn solo album, al ben ik niet gek op zijn stem en sound, en vind hem het minst aardig van allemaal, denk niet dat ik zijn album snel koop, en zal ook niet snel naar een optreden gaan van hem.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Inge wo 31 jul 2013 - 0:34

Armin van Buuren voor hij bekend werd, hij komt uit mijn oude woonplaats en zijn vader was onze dokter.
Johnny Heitinga zat bij mij op school op het mbo en heeft een tijdje met een vriendin van mij gedate. 
Meerdere voetballers van Ajax
Acteurs van gtst, toen ik een keer op de achtergrond mocht figureren in gtst
Jeroen van Nieuwenhuizen
Froukje de Both
Jan Veen
De backstreetboys met een meet en greet
Tim van Direct
Verder geen idee meer
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Bliss wo 31 jul 2013 - 0:43

Oh ja ik bedacht me nog dat ik laatst ff met Willie van The Opposites heb gepraat na het concert en ik heb een keer samen met m'n vader een drumworkshop bij Cesar Zuiderwijk gedaan. Oh en vroeger heb ik in de kroeg wel eens gedanst met Bert Heerink.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Aimee wo 31 jul 2013 - 23:46

Toen ik met een vriendin op vakantie was op Chersonisos waren we 1 avond vroeg naar het appartement terug gegaan. Daar bleek dat we nieuwe buren hadden, even een praatje mee gemaakt, en weer verder met ons eigen gesprek. Zien we ze later weglopen met 2 zwarte koffertjes, wij nog een beetje grappen wie er nou uitgaat met een koffertje onder zijn arm. Een paar dagen later horen we van weer andere buren dat Gregor Salto(DJ) in het appartement naast ons had gezeten. (En nog zou ik hem niet herkennen als ik hem tegen kwam hoor, haha)

Johnny Heitinga woonde in dezelfde plaats, die heeft wel eens stokbrood bij mij gekocht toen ik nog bij de bakker werkte. Die herkende ik wel, hebben we nog met alle zaterdaghulpen achter staan springen en gillen omdat JOHNNY HEITINGA bij ons in de winkel was Laughing 
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum