Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Social media en aankondigingen

+39
Vixen
Artemis
luisa
Paper Crown
Urban Naked
MADDIE
Arwyn
Exogenesis
Novalee
Funk
Highway
Stuiterbal
Ella
Enelya
Capt'n Zero
Lady4
Ragazza
Printje
Taeda
mzcharlotte
Manderijn
Nyx
Sea of Trees
Coco
girli
Razz
Snoopy
Fortissimo
Susan
silly-one
Jasmine
Maple
Victoria-
Marin
SarahKey
Rush
Poisongirl
Silver
Sam
43 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Social media en aankondigingen - Pagina 4 Empty Re: Social media en aankondigingen

Bericht  Gast wo 24 jul 2013 - 10:05

Ilovethe90s schreef:
Carrie schreef:
Ilovethe90s schreef:Je kunt je profiel trouwens ook tijdelijk helemaal afschermen he, misschien dat ik dat in geval van geboorte wel rond de uitgerekende datum zou doen :-)
Maar dan nog kunnen andere mensen iets over de geboorte op bun wall zetten. En ik heb veel dezelfde vrienden op Facebook dus dan heeft het nog weinig zijn?
Ja, dat wel maar ik denk dat het bij veel mensen om felicitaties of reacties op prikbord van de persoon zelf gaat.
Ik heb ook al ingesteld dat ik eerst iets goed moet keuren als er iets op mijn prikbord gezet wordt waar ik in getagd ben. Is weer iets anders maar wel handig dat het kan.
Oja, ik snap je. Maar er hoeft maar een gezamenlijke vriend te zijn die het op zijn/haar wall zet, dan weten de meesteg het ook al. Dat taggen heb ik ook zo ingesteld dat ik eerst zelf moet goedkeuren.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Social media en aankondigingen - Pagina 4 Empty Re: Social media en aankondigingen

Bericht  Exogenesis wo 24 jul 2013 - 10:07

Ik ben trouwens sowieso wel een beetje klaar met facebook. Iedereen weet alles al van elkaar, je hebt elkaar privé nauwelijks nog een nieuwtje te vertellen. Ik heb laatst zowat mijn hele geschiedenis verwijderd, besefte me plots dat m'n halve leven er op staat.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Susan wo 24 jul 2013 - 10:22

Ik heb dat niet zo, er zijn altijd nog zat dingen over om te bespreken. Je weet misschien het nieuwtje dan wel, maar ik vind het net zo leuk om gewoon óver het nieuwtje te praten. Ik kom geen gespreksstof tekort sinds Facebook.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Maple wo 24 jul 2013 - 10:27

Ik zet persoonlijke dingen juist helemaal niet op Facebook. Relatieperikelen en andere écht persoonlijke dingen, ruzies en emoties als boosheid en verdriet zul je bij mij zelden tot nooit tegenkomen. Je bent er zelf bij wat je op Facebook zet, in mijn geval blijft het gewoon een luchtig vermaak.

Ik heb vroeger commentaar van mensen gekregen dat ik zoveel zeurstatussen plaatste, volgens mij valt dat nu reuze mee.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Susan wo 24 jul 2013 - 10:28

Ik denk ook niet dat ze dat bedoelt met nieuwtjes, onder nieuwtjes versta ik ook meer iets leuks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Maple wo 24 jul 2013 - 10:31

Toch reageerde ik wel op haar, van mij kunnen mensen via Facebook in elk geval bij lange na niet alles van me weten.
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Susan wo 24 jul 2013 - 10:38

Maar ik denk dat veel mensen het ook jammer vinden dat ze nieuwtjes zoals 'ik heb een nieuwe baan' niet meer live kunnen vertellen omdat iedereen dat al weet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Maple wo 24 jul 2013 - 10:42

Ik ervaar dat zelf niet zo, ik heb nog genoeg te vertellen smile ook aan nieuwtjes.
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Bisq wo 24 jul 2013 - 20:48

Whatsapp vind ik nog erger dan facebook. Dat gaat mijn inziens nog sneller. Toen mijn broertje betrokken was bij een dodelijk ongeval met mijn oom zag ik achteraf op whatsapp dat ik al tientallen berichten had voordat ik überhaupt wist dat er een ongeluk gebeurd was. Ik ben erg blij dat ik toen niet op whatsapp gekeken heb.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Bisq wo 24 jul 2013 - 20:50

Paper Crown schreef:Weet je, ik snap gewoon niet waarom mensen dingen willen delen. Ik weet soms al via de whatsapp dat er een baby'tje is geboren maar ik wacht keurig tot ik zie dat de ouders het op FB zetten en dan reageer ik er op. Overlijdenissen etc vind ik trouwens helemaal not done en wel om de reden dat facebook in mijn ogen is om leuke luchtige dingen te plaatsen. Sommige mensen plaatsen hele zware gebeurtennisen erop, dat kan ik nooit heel goed begrijpen.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens dat facebook alleen is om leuke luchtige dingen te plaatsen. Vorig jaar heb ik best vaak wat over mijn ziekte geplaatst en heb veel steun gehad aan de reacties die ik daarop kreeg. Mag je dan alleen iets op facebook plaatsen als je een happy leven hebt?
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Moira wo 24 jul 2013 - 21:19

Ik plaatst sowieso bijna nooit nieuws van een ander op mijn facebook en dus al helemaal niet als eerste. Feliciteer/condoleer diegene wel als ze het er zelf op zetten, maar dat is het ook.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  Exogenesis wo 24 jul 2013 - 23:23

Susan schreef:Ik denk ook niet dat ze dat bedoelt met nieuwtjes, onder nieuwtjes versta ik ook meer iets leuks.

Ja, ik bedoel voornamelijk leuke dingetjes, zoals een nieuwe baan, opleiding, trouwen, zwangerschap, samenwonen, huis kopen, etc. Dat is vaak allemaal al bekend en tot in den treure uitgekauwd.

Maple, ik zet zelf ook voornamelijk onzinstatussen neer. Echt groot nieuws of grote emoties (verdriet, boosheid) laat ik niet zo doorschemeren op facebook, naar mijn weten. Het gaat me in mijn voorgaande reactie vooral om nieuwtjes over anderen. Dat klinkt roddel-achtig, maar tijdens bezoekjes aan mijn vriendinnen hebben we het toch best vaak over oud-klasgenoten en vrienden en gebeurtenissen die onlangs hebben plaatsgevonden. Door facebook is dat allemaal minder spannend.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Lonely Goatherd do 25 jul 2013 - 0:14

Mijn zus had me ook al gefeliciteerd op facebook met de geboorte van mijn zoon, incl. volledige naam, voordat we het zelf wereldkundig hadden gemaakt. Tuurlijk was het goed bedoeld, maar ik vond het ècht niet leuk.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Fortissimo do 25 jul 2013 - 10:32

Lonely Goatherd schreef:Mijn zus had me ook al gefeliciteerd op facebook met de geboorte van mijn zoon, incl. volledige naam, voordat we het zelf wereldkundig hadden gemaakt. Tuurlijk was het goed bedoeld, maar ik vond het ècht niet leuk.

Maar dat je dit als zus doet, vind ik sowieso al bijzonder..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: