Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Social media

+11
smooch
Flippin' Bitch
SuperGrover
Caroow
Inge
Snoes
Burn
Oasis
Jente10
Monte
Elin
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Social media Empty Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 4:56

Wat doen jullie daar aan? Ik heb vorige week mijn hyves verwijderd en binnenkort volgt Twitter. Facebook hou ik wel, daar doe ik wel eens wat mee, voornamelijk priveberichten en wel eens een prikbordbericht. Maar ik vraag me af wat mensen beweegt om constant te twitteren wat ze aan het doen zijn. Zo keek ik net weer eens op twitter, bijna de hele pagina vol met berichten van 1 en dezelfde persoon die elk kwartier moest melden wat ze aan het doen was ("pauze, dit en dit eten", "mijn haar wassen", "werken tot 16.00", ...). Wie vindt zoiets nou interessant? Wie doet dit wel, en waarom doe je het?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Elin do 7 apr 2011 - 5:00

Ik doe niet aan twitter, omdat ik het me niet kan voorstellen dat andere mensen mijn belevenissen interessant vinden :P. Hyves heb ik een paar maanden geleden verwijderd, maar ben wel een actieve facebooker!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Monte do 7 apr 2011 - 5:03

Ik doe het helemaal niet. Ik heb wel hyves(al doe ik daar niets meer mee), facebook en twitter, maar doe er niet zo veel mee. Twitter volg ik wat kennissen op die in amerika wonen en die plaatsen elke week wel een paar nieuwe foto's van hun zoontje en hunzelf en dan blijf ik op de hoogte en kan ik zo hun leven volgen. Dat is de enige reden dat ik twitter heb, zelf post ik eigenlijk niets. Hyves zou ik ook moeten verwijderen en alleen facebook aanhouden voor als ik mensen wil blijven volgen. Ik vind die minuut tot minuutposten op twitter ook nogal onnozel.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:06

Ik heb geen twitter (ofwel?, ik had er ooit een aangemaakt om wat politici te kunnen volgen) en hyves heb ik ook verwijderd. Nu heb ik alleen nog facebook en daar ben ik denk ik gemiddeld actief? Ik kijk er wel dagelijks op maar post zelf niet altijd. Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen het interessant zouden vinden te weten wanneer ik ga slapen/eten/poepen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:07

Ik heb Twitter en Facebook. Ik link het aan elkaar, dus ik post dingen op Twitter en dat komt dan op facebook, heel handig vind ik dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Jente10 do 7 apr 2011 - 5:11

Heb veel vrienden/kennissen in buitenland en vind het heel makkelijk om via facebook contact met hun te blijven houden en op de hoogte te blijven van hun leven smile

Heb ook twitter, vind het leuk om wat mensen te volgen en af en toe zelf ook wat te posten. Hyves heb ik nog wel steeds maar daar doe ik eigenlijk niks meer mee.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:16

Ik heb Hyves, Facebook en Twitter (en LinkedIn voor zakelijke contacten), maar ik gebruik alleen Facebook heel intensief. Twitter snap ik niet, en Hyves vind ik vreselijk qua opmaak en omdat het alleen voor Nederland is, heeft het m'n interesse amper. Maar ik delete het maar niet, want soms is het wel handig als ik iemand wil opzoeken die geen FB heeft.

Ik plaats wel veel, met name foto's. Ik gebruik Facebook nu drie of vier jaar en heb intussen over de 250 foto albums. Ik update niet elke scheet die ik laat, maar vind het wel leuk om dingen te delen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:18

Ik heb twitter,facebook en hyves. En dat LinkedIn ook maar dat begrijp ik niet zo heel erg :P
Overigens doe ik met facebook ook vrij weinig en twitter lees ik vooral.
Hyves gebruik ik wel actief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:19

ik heb facebook

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:19

Hyves is niet alleen voor Nederland, maargoed.

Anyway, ik gebruik Facebook, Hyves en Twitter..

Hyves en Twitter het meest en Facebook bijna niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:20

_Donnaa schreef:Hyves is niet alleen voor Nederland, maargoed.


Waarvoor dan wel? Het is een Nederlands bedrijf met alleen maar Nederlandse leden, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:21

Ik ben niet overdréven actief op FB of Hyves, maar heb 't wel. Twitter blijk ik ook te hebbene maar weet m'n WW niet meer en snap sowieso de ballen van Twitter...

Overigens vind ik 't wel supergaaf om te zien hoe 't allemaal werkt, als we kijken naar Leafs topic in persoonlijk pijler, hoe rap die dingen rond gaan smile (Wát er precies rond gaat is niet leuk natuurlijk! Zo bedoel ik 't natuurlijk niet)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:22

Marin schreef:
_Donnaa schreef:Hyves is niet alleen voor Nederland, maargoed.


Waarvoor dan wel? Het is een Nederlands bedrijf met alleen maar Nederlandse leden, toch?
Ja, het is een Nederlands bedrijf, maar heeft niet alleen Nederlandse leden..

Je kan ook gewoon verschillende talen kiezen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:23

Oh nou daar heb ik nog nooit van gehoord en ken werkelijk geen buitenlander die er ooit van gehoord heeft, geloof dat Facebook hen een beetje overruled (en logisch, qua opmaak).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:24

Ik zei ook nergens dat het populair is in het buitenland Wink

Om maar even wat te noemen; 2519 hyvers hebben als woonplaats Berlin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:26

Haha goed punt :P

Ik heb trouwens ook nog een MySpace, weet nog goed dat ik dat jaren geleden aanmaakte en het zo gaaf vond dat je vrienden van over de hele wereld kon zoeken. Maar dat gebruik ik ook al jaren niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:27

SugaBabes, Cu2 hahaha..

:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Oasis do 7 apr 2011 - 5:28

Ik heb een account op Twitter, Hyves en Facebook. Hyves gebruik ik eigenlijk bijna nooit, op Twitter en Facebook zit ik dagelijks. Ik ben wel meer een meelezer op Twitter dan dat ik iets post.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Burn do 7 apr 2011 - 5:29

Ik ben actief op hyves en twitter..
Ik weet niet zo goed wat ik met Facebook moet, en wat het is.. Ik ken dat niet! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Snoes do 7 apr 2011 - 5:30

Marin schreef:Oh nou daar heb ik nog nooit van gehoord en ken werkelijk geen buitenlander die er ooit van gehoord heeft, geloof dat Facebook hen een beetje overruled (en logisch, qua opmaak).
Ik heb het vroeger gehad nerd

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Snoes do 7 apr 2011 - 5:31

Ik heb dus alleen Facebook en daar ben ik gemiddeld actief. Ik kijk wel bijna dagelijks, maar ik post niet dagelijks ofzo.

Verder wil ik ook Twitter gaan uitproberen, zoveel vrienden hebben dat, maar ik snap er echt geen drol van!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Inge do 7 apr 2011 - 5:47

Ik heb het alle 3 en gebruik het ook alle 3 smile
Twitter vind ik wel leuk, soms post ik wel onzin dingen wat ik doe ofzo, maar vaak zijn het ook gewoon heen en weer berichtjes met andere personen. Ook vind ik het leuk om bepaalde personen te volgen + winacties te retweeten (zo heb ik oa al een dinerbon gewonnen).
Hyves gebruik ik steeds minder, maar maak ik nog wel gebruik van
facebook gebruik ik het minste
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Caroow do 7 apr 2011 - 5:53

Ik heb twitter, facebook en hyves. Twitter staat de hele dag open, vooral nu ik ziek ben. Ik vind het wel leuk om te weten wat mensen aan het doen zijn eigenlijk.

Facebook gebruik ik bijna niet, als je dat opent krijg je zo'n pagina met allemaal dingen over die spellen ofzo, dat vind ik echt irritant.

Hyves vind ik nog steeds leuk smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:57

Ik heb Facebook, Hyves en Twitter. Met Hyves doe ik het meest, maar Twitter en Facebook gebruik ik ook echt wel dagelijks even, maar ik plaats niet elke dag wat. De www's, statussen en tweets die ik plaats, daar probeer ik altijd wel een sarcastische of droge draai aan te geven, ik vind keer op keer terugkerende www's en statussen als de mededeling wat je vanavond gaat eten, dat je moet werken en dat je pauze hebt ook heel niet interessant. Ik zet sommige irritaties (ziek/moe zijn, nog veel moeten doen en dat soort dingen), of bepaalde (nieuws)berichten die me raken en dingen waar ik blij om ben ook nog wel eens op social media neer, maar verder niet.

Ik denk dat ik op Facebook hooguit twee keer in de week een nieuwe status plaats, op Hyves vier keer in de week een www en op Twitter wisselt het, hoe actief ik ben. Maar mensen hoeven niet van elke poep en scheet van mij op d ehoogte te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  SuperGrover do 7 apr 2011 - 6:01

Ik heb Hyves. Dat gebruik ik ongeveer een paar keer per maand. Facebook heb ik verwijderd, omdat ze je gegevens verkopen, dat vind ik een naar idee. Twitter vind ik eigenlijk een vrij kansloos medium, maar ik volg af en toe wat politici of de Twitter van Evanescence, of ze al eens uit hun roze wolk gestapt zijn en weer eens hun beroep gaan uitoefenen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Social media Empty Re: Social media

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum