Zou jij er iets van zeggen als...
+13
Twellie
Susan
Lejow
Vixen
Mamsie
Funk
Liadan
Pien
Printje
Tania
studiebol
Zenna
Manderijn
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zou jij er iets van zeggen als...
Nee, wij ook niet. We zijn één keer naar die nieuwe locatie geweest en dat was meteen de allerlaatste keer.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Daar had ik wat van gezegd, dat plassen overal vind ik echt smerig.
Laatst bij de Mac zat mijn jongste in zo'n speeltoestel en toen gingen er een paar kinderen van een jaar of tien a elf (schat ik) heel erg wild doen en rondspringen en elkaar schoppen en slaan in dat toestel. Toen heb ik gelijk gevraagd of ze rustiger wilden doen vanwege de kleintjes. Dat ging even goed en toen werd het weer heel wild en sprong er één van een meter hoogte bijna bovenop mijn dochter, scheelde echt een centimeter . Nu gooide hij haar 'gelukkig' alleen omver. Toen heb ik gezegd dat hij per onmiddellijk rustig kon gaan doen en dat ik hem anders hoogstpersoonlijk zou komen verwijderen aan zijn oor. Was echt héél erg pissig, mijn dochter had op zijn minst wat gebroken als hij net een paar centimeter verder was gesprongen.
Laatst bij de Mac zat mijn jongste in zo'n speeltoestel en toen gingen er een paar kinderen van een jaar of tien a elf (schat ik) heel erg wild doen en rondspringen en elkaar schoppen en slaan in dat toestel. Toen heb ik gelijk gevraagd of ze rustiger wilden doen vanwege de kleintjes. Dat ging even goed en toen werd het weer heel wild en sprong er één van een meter hoogte bijna bovenop mijn dochter, scheelde echt een centimeter . Nu gooide hij haar 'gelukkig' alleen omver. Toen heb ik gezegd dat hij per onmiddellijk rustig kon gaan doen en dat ik hem anders hoogstpersoonlijk zou komen verwijderen aan zijn oor. Was echt héél erg pissig, mijn dochter had op zijn minst wat gebroken als hij net een paar centimeter verder was gesprongen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Lejow schreef:Ik zou denk ik ook personeel opgezocht hebben.
In de blote billen rondlopen doe je maar lekker in je eigen tuin, vind dat in een openbare speeltuin nogal onhygiënisch en een beetje onbeschoft eigenlijk.
Kind heeft staan plassen in het gras, en er met de voetjes in gestaan, en gaat vervolgens met diezelfde voetjes op de trampoline, blegh.
Dit. Wie laat er haar kind nu in blote billen in het openbaar? En dan na het plassen zonder schoonmaken op de speeltuigen. Juk juk juk.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ooo ja echt wel daar zeg ik dus wat van. Een hele tijd geleden waren wij in de mac donalds en in dat speelgedeelte waren van die vervelende oudere mannekes hard over de glijbaan aant lopen overal tegenaan bonken en tuurlijk liepen ze hard maar dan ook echt heel hard onze dochter tegen de stenen vloer. Voordat ik iets kon zeggen had mijn man het mannetje al aangesproken (nou ja in de kraag gevat) en ook even de ouders (en mijn man was echt not amused).
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben in Monkey Town ook een paar keer héél boos geworden, toen een paar jongens met zo'n babywipje aan het gooien waren en later toen ze de hele tijd van die zachte blokken uit Yrsa's handen trokken. Oh, en toen Yrsa heel even van haar driewielertje stapte en er meteen zo'n grote slungel op wegreed, ben ik dat fietsje ook samen met haar terug gaan pakken.
Susan- Lady Post-a-lot
Bij onze monkeytown worden oudere kinderen wel weggehaald uit de peuterhoek. Nou ging ik meestal onder schooltijd, dus dan was het sowieso rustiger. Maar ik ben ook regelmatig in de vakanties geweest.
Gelukkig nooit last gehad van wat jullie beschrijven, lijkt me bloed irritant.
Gelukkig nooit last gehad van wat jullie beschrijven, lijkt me bloed irritant.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje Susan, en loopt daar geen personeel rond ofzo? Zulke kinderen zouden van mij ook meteen een flinke mopper krijgen hahaha. Ik vind dat soort opgeschoten kinderen echt vreselijk, en dan denk/hoop ik altijd dat R of N nooit zo worden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik had daar wel iets van gezegd, misschien niet rechtstreeks tegen de moeder.
In de speeltuin mogen mijn kinderen niet op peutertoestellen, ik vond dat zelf altijd bloedirritant toen ze zelf klein waren en er grote kinderen veel te lomp speelden op de peuterdingen.
En als een kind te lomp doet zeg ik er iets van.
Maar ik snap sommige ouders ook niet, ik begeleidde de avondvierdaagse van school, een groep van meer dan 30 kinderen. Gelukkig liepen er ook ouders mee, dacht ik vooraf, maar die maakten het alleen maar erger!
Ik had dan met de kinderen afgesproken dat ze niet voor mij uit liepen omdat er een aantal heel erg hard liep/rende en ze zo steeds uit zicht verdwenen, en er liepen kinderen van 5-9 mee, een groot verschil dus en anders raakte de groep uit elkaar. En sommige kinderen renden steeds van het pad af de bossen in. Dat mocht ook niet van mij, ik kan nooit in de gaten houden of iedereen er is dan.
Maar ik kreeg van ouders het commentaar dat ik niet te moeilijk moest doen, en ik kon corrigeren wat ik wilde, maar de ouders vonden alles goed. Op een gegeven moment waren er kinderen op een landbouwwerktuig geklommen in de pauze, heel link, dus ik haal ze eraf. Terwijl de ouders ernaast stonden. Zegt een ouder 'ja, ik kan wel gaan schreeuwen dat ze er af moet komen, maar ze luistert toch niet, en dan doe ik dat alleen maar omdat er andere ouders aanwezig zijn.
Nou sorry, maar ik vind het bloedlink, ding stond niet op de rem, er zaten kinderen bij de wielen en kinderen bovenop, en het ding was hoog en niet geschikt om te spelen.... Dus dan haal ik ze eraf.
Overigens raakten we één kind kwijt omdat die voorruit rende en zich vergiste in de school en zo meeliep met een vreemde school in dezelfde kleur shirtjes. Had niemand in de gaten, dus ik kon er achteraan om hem terug te halen, want ik zag het wel. Maar alsnog greep geen enkele andere ouder in.....
Die kinderen kan ik wel aan, maar die ouders.......
In de speeltuin mogen mijn kinderen niet op peutertoestellen, ik vond dat zelf altijd bloedirritant toen ze zelf klein waren en er grote kinderen veel te lomp speelden op de peuterdingen.
En als een kind te lomp doet zeg ik er iets van.
Maar ik snap sommige ouders ook niet, ik begeleidde de avondvierdaagse van school, een groep van meer dan 30 kinderen. Gelukkig liepen er ook ouders mee, dacht ik vooraf, maar die maakten het alleen maar erger!
Ik had dan met de kinderen afgesproken dat ze niet voor mij uit liepen omdat er een aantal heel erg hard liep/rende en ze zo steeds uit zicht verdwenen, en er liepen kinderen van 5-9 mee, een groot verschil dus en anders raakte de groep uit elkaar. En sommige kinderen renden steeds van het pad af de bossen in. Dat mocht ook niet van mij, ik kan nooit in de gaten houden of iedereen er is dan.
Maar ik kreeg van ouders het commentaar dat ik niet te moeilijk moest doen, en ik kon corrigeren wat ik wilde, maar de ouders vonden alles goed. Op een gegeven moment waren er kinderen op een landbouwwerktuig geklommen in de pauze, heel link, dus ik haal ze eraf. Terwijl de ouders ernaast stonden. Zegt een ouder 'ja, ik kan wel gaan schreeuwen dat ze er af moet komen, maar ze luistert toch niet, en dan doe ik dat alleen maar omdat er andere ouders aanwezig zijn.
Nou sorry, maar ik vind het bloedlink, ding stond niet op de rem, er zaten kinderen bij de wielen en kinderen bovenop, en het ding was hoog en niet geschikt om te spelen.... Dus dan haal ik ze eraf.
Overigens raakten we één kind kwijt omdat die voorruit rende en zich vergiste in de school en zo meeliep met een vreemde school in dezelfde kleur shirtjes. Had niemand in de gaten, dus ik kon er achteraan om hem terug te halen, want ik zag het wel. Maar alsnog greep geen enkele andere ouder in.....
Die kinderen kan ik wel aan, maar die ouders.......
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Ik laat Ezra trouwens wel in de peuterhoek, want hij past qua gedrag ook niet tussen de grotere kinderen, daarbij kan hij ook niet zonder begeleiding en in het gedeelte voor oudere kinderen kun je niet altijd even makkelijk mee. Gelukkig is hij erg klein en kan qua lengte wel voor een driejarige door, daarbij zie je ook wel dat er met hem iets aan de hand is en dat hij geen gewoon groter kind is. Als anderen wel zouden zien dat hij ruim vijf is en er iets van zouden zeggen dan zou ik dat ook wel uitleggen.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zou jij er iets van zeggen?
» iets van zeggen? KDV
» In hoeverre kan ik hier iets over zeggen?
» iets van zeggen of niet?
» Moet ik er iets van zeggen?
» iets van zeggen? KDV
» In hoeverre kan ik hier iets over zeggen?
» iets van zeggen of niet?
» Moet ik er iets van zeggen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: