Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)

+40
Taeda
Rouge
Twellie
Lejow
Thunder
Ayla
Lonely Goatherd
M@niek
Luce
Pitufo
Clapperdie
xxjojootjexx
Minx
SarahKey
Aimee
Pineco
Sanne
Puggle
Steep
Exogenesis
Stokstaartje
Shisha
_Lana_
Aardbei
Laced
Razz
Lady4
Laurientje
Sadie_
Bazinga
Pien
Coco
Elliot
Highway
AnnaK
Parel
Annie24
Theeleut
Pink!
Snoes
44 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4) - Pagina 4 Empty Re: Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)

Bericht  AnnaK wo 24 jul 2013 - 0:16

Je eisprong is trouwens pas 24-48 uur na je positieve ovulatietest. Dus als je op woensdag een positieve test hebt, dan is je eisprong op donderdag of vrijdag. Je menstruatie komt 14 dagen na je eisprong.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4) - Pagina 4 Empty Re: Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)

Bericht  Gast wo 24 jul 2013 - 0:18

AnnaK schreef:Je eisprong is trouwens pas 24-48 uur na je positieve ovulatietest. Dus als je op woensdag een positieve test hebt, dan is je eisprong op donderdag of vrijdag. Je menstruatie komt 14 dagen na je eisprong.
Ja die wist ik. Heb 24u erna gevrijd. Gevrijd! Wat een woord.

Gast
Gast

Bericht  AnnaK wo 24 jul 2013 - 0:21

Oke goed zo! Maar wie weet ben je wel zwanger! Ik zou nog een keer testen en anders een keertje naar het ziekenhuis. Van te voren al je vragen opschrijven, zodat je niets vergeet.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Bericht  Lonely Goatherd wo 24 jul 2013 - 0:25

Carrie schreef:Gevrijd! Wat een woord.
Gevreeën kan ook, vind ik mooier.Wink OT: ik duim voor je.smile
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Ayla wo 24 jul 2013 - 1:08

Haha carrie je maakt het wel spannend hoor! Verder heb ik geen nuttige bijdrage behalve dat ik voor je hoop dat je gewoon zwanger bent :-)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Thunder wo 24 jul 2013 - 7:05

Ik ben 8 maanden niet ongesteld geweest, maar toch (ongepland) zwanger geworden. Vrij uitzonderlijk en bijzonder, maar kan dus wel. Spannend meid!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 24 jul 2013 - 7:57

Rataplan schreef:Ik ben 8 maanden niet ongesteld geweest, maar toch (ongepland) zwanger geworden. Vrij uitzonderlijk en bijzonder, maar kan dus wel. Spannend meid!
Ja dat vind ik nog steeds een mooi verhaal! Maar ik weet dus dat mijn eisprong is geweest, vandaar dat ik het zo raar vind. Maar ik wacht gewoon nog even af!

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 24 jul 2013 - 9:02

Gevrooien laughcry Yes

Spannend Carrie!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Twellie wo 24 jul 2013 - 9:48

Ik hoop dat je gewoon zwanger bent, maar een langere LF kan zeker. Bij mij was die ook iets van 18 dagen dacht ik.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Exogenesis za 27 jul 2013 - 6:48

Hoe gaat het nu, Carrie?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Rouge za 27 jul 2013 - 7:31

Wil je de hoop niet ontnemen, maar ookal heb je seks op het juiste moment, de kans is dan nog steeds niet heel groot dat het raak is. Las zelfs ergens iets van 25 procent, maar dat weet ik niet meer zeker.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Parel za 27 jul 2013 - 8:29

Elke maand heb je een kans van 20% om zwanger te worden, schijnt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast zo 28 jul 2013 - 4:13

Ah dat is niet veel Parel! Ik ben vanmorgen na 46 dagen ongesteld geworden, dus nieuwe rondes nieuwe kansen smile

Gast
Gast

Bericht  Sanne zo 28 jul 2013 - 6:30

Jammer dat het niet raak was, Carrie. Hopelijk komt er gauw een zwangerschap op je pad.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Taeda zo 28 jul 2013 - 7:03

Ah balen Carrie! Hopelijk hoeven jullie niet meer veel langer te wachten!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Happydobby zo 28 jul 2013 - 7:06

Jammer carrie, hopelijk heb je volgende maand goed nieuws.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Twellie zo 28 jul 2013 - 9:52

Het kán ook zijn dat je een teveel aan LH hebt wat een vals-positieve uitslag kan geven op ovulatietesten. Dat zorgt ook voor een onregelmatige cyclus. In extremere vorm heet dit ook wel PCO, dat heb ik zelf ook en alsnog meerdere keren gewoon zwanger geworden, dus schrik vooral niet.

Maar je zou er eens wat meer ovulatietesten tegenaan kunnen gooien, ook op tijden dat je geen eisprong kunt hebben en kijken of ze positief uitslaan. Of anders van die goedkopere halen en kijken of je een heel duidelijke tweede streep krijgt op veel dagen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Clapperdie zo 28 jul 2013 - 19:33

Nu je het zegt Twellie. Mijn gyn zei inderdaad ook dat bij pco zonder dat je onder behandeling bent met bijvoorbeeld clomid een ovulatietest niet zo veel zegt. Omdat je veel folikels hebt kan de waarde doorlopend hoog zijn.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 29 jul 2013 - 4:35

Volgens mij is dat bij mij niet het geval. De 2e streepjes waren eerst namelijk heel erg licht.

Gast
Gast

Bericht  Rouge ma 29 jul 2013 - 6:34

Twellie schreef:Het kán ook zijn dat je een teveel aan LH hebt wat een vals-positieve uitslag kan geven op ovulatietesten. Dat zorgt ook voor een onregelmatige cyclus. In extremere vorm heet dit ook wel PCO, dat heb ik zelf ook en alsnog meerdere keren gewoon zwanger geworden, dus schrik vooral niet.

Maar je zou er eens wat meer ovulatietesten tegenaan kunnen gooien, ook op tijden dat je geen eisprong kunt hebben en kijken of ze positief uitslaan. Of anders van die goedkopere halen en kijken of je een heel duidelijke tweede streep krijgt op veel dagen.

Ik zou juist al die ovulatietesten de deur uit gooien. Je bent er dan alleen maar meer mee bezig. Bij mij was het beide keren raak in de maand dat ik dacht "  ok, van mij hoeft het deze maand niet, ga me er niet mee bezig houden wanneer ik vruchtbaar ben ". Lees het van meerdere vrouwen. Maargoed, dat is mijn mening hoor. Wellicht zijn er ook vrouwen die het juist wel prettig vonden.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast ma 29 jul 2013 - 6:44

Ik vind dit juist wel prettig Rouge. Het maakt me rustiger en juist dat ik er minder mee bezig ben. Had er veel eerder mee moeten beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Razz ma 29 jul 2013 - 6:51

Ik heb ook pco en ik kon iedere maand goed en duidelijk eisprong vinden. Meestal had ik 2 dagen een knaller die gewoon echt overduidelijk positief was. Ik heb ook 2 keer een digitale gebruikt en die gaf op hetzelfde moment een smiley.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Annie24 ma 29 jul 2013 - 7:35

Ik wil geen roet in het eten gooien, maar ik ben het met Twellie eens wbt de PCO.

Heb ff je stukje teruggelezen en je gaf op 17-7 aan dat je op 18-7 14 dagen na DPO zat, dan is dus óf je lf héééél erg lang (wat kán) óf je ovulatietest was vals door de PCO. Als ik zo naar je vorige cycluslengtes kijk hebben die wel iets weg van een PCO-beeld. Ik neem aan dat je na de positieve test gestopt bent, dus je weet niet of hij daarna nog een keer positief is geweest en je eisprong dus toch later geweest is dan dat jij denkt.

Voordat ik wist dat ik PCO had, had ik 2 cyclussen: 1 van 114 dagen en 1 van 115 dagen. In die ronde van 115 dagen heb ik 3x een positieve CB ovulatietest gehad, dus 3x een smiley, maar een ei sprong kwam er dus niet.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Printje ma 29 jul 2013 - 8:15

Wat is lf?

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Annemie ma 29 jul 2013 - 8:22

Printje schreef:Wat is lf?

luteale fase

Laatst aangepast door Annemie op ma 29 jul 2013 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: