Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)

+40
Taeda
Rouge
Twellie
Lejow
Thunder
Ayla
Lonely Goatherd
M@niek
Luce
Pitufo
Clapperdie
xxjojootjexx
Minx
SarahKey
Aimee
Pineco
Sanne
Puggle
Steep
Exogenesis
Stokstaartje
Shisha
_Lana_
Aardbei
Laced
Razz
Lady4
Laurientje
Sadie_
Bazinga
Pien
Coco
Elliot
Highway
AnnaK
Parel
Annie24
Theeleut
Pink!
Snoes
44 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4) - Pagina 3 Empty Re: Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)

Bericht  Stokstaartje vr 19 jul 2013 - 9:09

hij is iets anders van tekst dan ik me herinnerde maar dit is hem.

http://zwangerschapsshirt.nl/assortiment/keep-calm-carry-your-love-shirt-bedrukking-zwangerschapskleding-bykay.html
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4) - Pagina 3 Empty Re: Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)

Bericht  Sanne vr 19 jul 2013 - 23:04

Heb je nog getest? Ik hoop voor jullie dat er een mini-Carrie op komst is, dat zou zo leuk zijn.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 20 jul 2013 - 0:09

Heb getest, negatief. Snap er niks van!

Gast
Gast

Bericht  Pineco za 20 jul 2013 - 0:12

He, da's balen Sad Maar zolang je niet ongesteld wordt, kan het in principe nog steeds. We blijven duimen!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Sanne za 20 jul 2013 - 0:16

Hè, dat is jammer. Hopelijk ben jij iemand bij wie het gewoon lang duurt voordat de test positief uitslaat en dat het dus gewoon raak is.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee za 20 jul 2013 - 0:27

Carrie schreef:Heb getest, negatief. Snap er niks van!

Pff, stom. Hopelijk maak je gewoon langzaam HCG aan!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Exogenesis zo 21 jul 2013 - 6:57

Carrie schreef:Oh en, ik heb nooit gezegd dat ik het stom vind om te biechten. Alleen dat ik zelf zo niet ben. Ook om uit te sluiten dat ik de biecht ben. Ik kreeg wel eens vragen en PM's met de vraag of ik het was. En daar zit ik niet op te wachten. En verschrikkelijk dat mensen duimen en hopen? Nee dat vind ik alleen maar ontzettend ontroerend lief.

Dat begrijp ik wel hoor. Stom is ook niet het woord dat ik jou heb zien gebruiken, maar ik gebruik het even om ons verschil in point of view aan te geven. Dat je PM's kreeg, vind ik best erg. Daar zou ik ook niet zo van gediend zijn.

Jammer dat je (nog) niet positief hebt getest Neutral  Ik hoop zo voor je dat het gewoon stiekem wél zo is, maar dat de test het nog even niet kan meten.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 7:08

Dat vind ik lief Exo, dank je smile

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 21 jul 2013 - 7:24

Vind pmen met de vraag of je een biechtje bent wel zo raar... iemand biecht niet voor niets.

Carrie, ik vind het spannend voor je. Hopelijk heb je snel een positieve test of word je ongesteld zodat je verder kunt.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast di 23 jul 2013 - 21:59

Hallo. Ik heb zaterdag dus getest op dag 16 na mijn ovulatie met de Kruidvat test, 2 voor 5 euro. Die was negatief. Inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld. Gister na het vrijen wel wat bloedverlies bij het afvegen (ja sorry hoor voor die details steeds, aaah!) maar verder niks, noppes, nada.

Ik zit nu op dag 20 na mijn ovulatie. Mijn lf is dan dus nu 20 dagen. Kan het misschien zo zijn dat je een keer een ongesteldheid overslaat? Of kan dat helemaal niet als je niet aan de pil bent?

Ik snap er niks van, mijn laatste cyclussen waren dus tussen de 27 en 35 dagen. Ik zit nu op een cyclus van 43.

Ik heb hier dus geleerd dat de meeste variatie in de dagen vóór je eisprong zit, en niet erna.

Nouja, mijn vraag is dus of een ongesteldheid gewoon overgeslagen kan worden en of ik weer aan de slag moet met ovulatietesten smile

Gast
Gast

Bericht  Minx di 23 jul 2013 - 22:01

Nee je kan alleen een menstruatie overslaan als je zwanger bent of voorbehoedsmiddelen gebruikt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  xxjojootjexx di 23 jul 2013 - 22:08

Weet je wel 100 procent zeker dat 20 dagen je ovulatie was? Kan het niet zo zijn dat die later kwam? Dat de ovulatietest die je toen deed toch niet helemaal goed was oid?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Stokstaartje di 23 jul 2013 - 22:11

afgelopen zaterdag voor het laatst getest? Dan zou ik vandaag of anders morgenvroeg even weer testen.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Sanne di 23 jul 2013 - 22:14

Wat gek. Misschien nog een laatste test aan wagen? En als die negatief is, zou ik gewoon wachten op de menstruatie en als die uitblijft, dan over een week of twee de huisarts even bellen om het voor te leggen.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Razz di 23 jul 2013 - 22:14

Nee dat kan idd niet. Zelf had ik altijd een cyclus tussen de 29 en de 39 en 1x heb ik een cyclus gehad van 47 dagen. Kan gewoon ooit gebeuren. Zolang hij niet korter is dan 9 dagen hoef je je geen zorgen te maken. De bloeding die je hebt gehad kan 2 dingen betekenen. Of je wordt vandaag of morgen ongesteld of het is een innestelingsbloeding geweest. Mocht je over 7 dagen nog niet ongesteld zijn zou ik weer een test doen.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Clapperdie di 23 jul 2013 - 22:15

Ik heb hetzelfde Carrie.

Ik had maandag ongesteld moeten worden. Vrijdag al iets bruinverlies. Daarna niets meer. Gister en vanmorgen heel licht een veegje bloed maar daarna weer niets. Ik heb ook een paar keer getest en ook negatief.

Misschien komt het door de warmte. Ik had daar een topic over geopend deze week en daar gaven een paar meiden aan dit wel eens gehad te hebben vanwege de warmte.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Aardbei di 23 jul 2013 - 22:15

Wat vreemd, ik zou toch nog een test gaan doen hoor. Je hebt twee verschillende ovulatietesten gedaan die allebei positief waren toch? Dan kan het eigenlijk niet dat je niet ongesteld wordt... Als je niet zwanger bent moet het er toch een keer 'uit' zeg maar...
Ik heb het 1 keer gehad dat ik zeker wist dat ik een eisprong had gehad en dat ik maar niet ongesteld werd, maar toen had ik een cyste die was gesprongen waardoor mijn menstruatie werd uitgesteld. Maar dat komt helemaal niet zo vaak voor, dus daar zou ik zeker niet van uit gaan!
Dus: testen meid!

Edit: de warmte ja, dat kan natuurlijk ook, daar had ik nog niet aan gedacht
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Pitufo di 23 jul 2013 - 22:18

Clapperdie schreef:Ik heb hetzelfde Carrie.

Ik had maandag ongesteld moeten worden. Vrijdag al iets bruinverlies. Daarna niets meer. Gister en vanmorgen heel licht een veegje bloed maar daarna weer niets. Ik heb ook een paar keer getest en ook negatief.

Misschien komt het door de warmte. Ik had daar een topic over geopend deze week en daar gaven een paar meiden aan dit wel eens gehad te hebben vanwege de warmte.

Mijn menstruatie is ook wel eens anderhalve week langer uitgebleven toen het zo ontzettend warm was inderdaad, dus daar zou het best mee te maken kunnen hebben.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Luce di 23 jul 2013 - 22:57

Die ovulatietesten: dacht je dat ze positief waren omdat er een tweede streepje verscheen of was het tweede streepje ook donkerder of even donker als de teststreep. Bij de meeste ovulatietesten werkt dat namelijk zo. Dan staat er altijd een tweede streepje, maar is hij pas positief als het streepje overduidelijk donker wordt.

Of had je andere testen?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Aimee di 23 jul 2013 - 23:01

Luce schreef:Die ovulatietesten: dacht je dat ze positief waren omdat er een tweede streepje verscheen of was het tweede streepje ook donkerder of even donker als de teststreep. Bij de meeste ovulatietesten werkt dat namelijk zo. Dan staat er altijd een tweede streepje, maar is hij pas positief als het streepje overduidelijk donker wordt.

Of had je andere testen?

In de eerste post staat dat ze een smiley op haar test had staan. van clear blue dus denk ik...

Carrie, ik zou nog eens een zwangerschapstest doen, en als die weer negatief is even naar de huisarts. Misschien kan hij even bloedprikken.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Luce di 23 jul 2013 - 23:03

Oh, sorry. Overheen gelezen denk ik.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast di 23 jul 2013 - 23:11

Aimee schreef:
Luce schreef:Die ovulatietesten: dacht je dat ze positief waren omdat er een tweede streepje verscheen of was het tweede streepje ook donkerder of even donker als de teststreep. Bij de meeste ovulatietesten werkt dat namelijk zo. Dan staat er altijd een tweede streepje, maar is hij pas positief als het streepje overduidelijk donker wordt.

Of had je andere testen?

In de eerste post staat dat ze een smiley op haar test had staan. van clear blue dus denk ik...

Carrie, ik zou nog eens een zwangerschapstest doen, en als die weer negatief is even naar de huisarts. Misschien kan hij even bloedprikken.

Ja, dat inderdaad! Ik heb 2 testen gedaan, een van CB met een smiley, en een met die streepjes, waarvan de teststreep donkerder was.

Ok het kan dus door de warmte komen! Dan wacht ik nog even of dat van gister doorzet, en anders doe ik zaterdag ofzo wel weer een test.

Gast
Gast

Bericht  M@niek di 23 jul 2013 - 23:29

Ik zou gewoon even afwachten en over een paar dagen testen. Mijn cycles was echt regelmatig kon de klok erop gelijk zetten. Toen moest ik ongesteld worden maar werd dit niet. Test na test gedaan..noppes niks! Pas na 12 dagen een positieve test in handen, waarschijnlijk die ene keer toch een andere eisprong gehad.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 23 jul 2013 - 23:43

M@niek schreef:Ik zou gewoon even afwachten en over een paar dagen testen. Mijn cycles was echt regelmatig kon de klok erop gelijk zetten. Toen moest ik ongesteld worden maar werd dit niet. Test na test gedaan..noppes niks! Pas na 12 dagen een positieve test in handen, waarschijnlijk die ene keer toch een andere eisprong gehad.

Ja maar ik had voor het eerst mijn eisprong kunnen vinden, dmv die test. En ik zit nu al op 20 dagen en geen 12. Maar inderdaad, wie weet ben ik een beetje een rare uitzondering smile

Gast
Gast

Bericht  AnnaK wo 24 jul 2013 - 0:04

Wat vervelend Carrie. Ik zou toch nog een zwangerschapstest doen. Het kan misschien door het weer komen, maar bij een negatieve test zou ik een afspraak met de huisarts maken en je door laten verwijzen. In het ziekenhuis zullen ze dan een cyclusanalyse maken door bloed te prikken en echografie, daarmee kan een eisprong pas echt bevestigd worden.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: