Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)
+40
Taeda
Rouge
Twellie
Lejow
Thunder
Ayla
Lonely Goatherd
M@niek
Luce
Pitufo
Clapperdie
xxjojootjexx
Minx
SarahKey
Aimee
Pineco
Sanne
Puggle
Steep
Exogenesis
Stokstaartje
Shisha
_Lana_
Aardbei
Laced
Razz
Lady4
Laurientje
Sadie_
Bazinga
Pien
Coco
Elliot
Highway
AnnaK
Parel
Annie24
Theeleut
Pink!
Snoes
44 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)
Hallo. Nou poepoe ik heb mijn eisprong gevonden! Voor het eerst een smiley op de test, het voelde bijna alsof ik zwanger was :)Heb eerst met die streepjes-ovulatietest getest op die dag, en toen voor de zekerheid de Clearblue test erachteraan gedaan, en die was dus goed!
Nou dus de dag erna gevreeën, want die test geeft aan dat je na 24 maar binnen 48 uur moet vrijen. Zo gezegd, zo gedaan
Mijn cyclus is erg onregelmatig gestart, ik weet het niet meer precies, maar zoiets: 70-40-39-50 enz. De laatste 2-3 maanden had ik een cyclus tussen de 29 en 35 dagen, dus het was fijn om te zien dat dit bijtrok.
Nu heb ik vorige week vrijdag een test gedaan, van Kruidvat, die van 2 voor 5 euro. Veel te vroeg, en die was negatief. Toen heb ik maandag een test gedaan van Clearblue, omdat die het meest accuraat zijn, zegt men. En van CB zeggen ze dat je 4 dagen voor je eerste ongesteldheid kunt testen. Ik heb dit met ochtendurine gedaan. Maar negatief. Ik weet dat je ongeveer 14 dagen na je ovulatie ongesteld moet worden. Morgen zit ik pas op dag 14 na mijn ovulatie. Zal ik dan morgen weer testen? Of gewoon wachten? Ik zit inmiddels op een cyclus van 36 dagen. De vorige 2 dagen begon het rond dag 29 met oud bloedverlies en nu zie ik helemaal niks.
Het zal vast niks zijn hoor, maar ik ben toch ongeduldig merk ik. Liever werd ik nu gewoon ongesteld natuurlijk als ik niet zwanger ben, dan weet ik het gewoon zeker.
Bedankt weer hoor, voor het lezen!
Nou dus de dag erna gevreeën, want die test geeft aan dat je na 24 maar binnen 48 uur moet vrijen. Zo gezegd, zo gedaan
Mijn cyclus is erg onregelmatig gestart, ik weet het niet meer precies, maar zoiets: 70-40-39-50 enz. De laatste 2-3 maanden had ik een cyclus tussen de 29 en 35 dagen, dus het was fijn om te zien dat dit bijtrok.
Nu heb ik vorige week vrijdag een test gedaan, van Kruidvat, die van 2 voor 5 euro. Veel te vroeg, en die was negatief. Toen heb ik maandag een test gedaan van Clearblue, omdat die het meest accuraat zijn, zegt men. En van CB zeggen ze dat je 4 dagen voor je eerste ongesteldheid kunt testen. Ik heb dit met ochtendurine gedaan. Maar negatief. Ik weet dat je ongeveer 14 dagen na je ovulatie ongesteld moet worden. Morgen zit ik pas op dag 14 na mijn ovulatie. Zal ik dan morgen weer testen? Of gewoon wachten? Ik zit inmiddels op een cyclus van 36 dagen. De vorige 2 dagen begon het rond dag 29 met oud bloedverlies en nu zie ik helemaal niks.
Het zal vast niks zijn hoor, maar ik ben toch ongeduldig merk ik. Liever werd ik nu gewoon ongesteld natuurlijk als ik niet zwanger ben, dan weet ik het gewoon zeker.
Bedankt weer hoor, voor het lezen!
Laatst aangepast door Carrie op di 23 jul 2013 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)
Normaal zou je morgen dan wel positief moeten kunnen testen als je zwanger zou zijn, maar er zijn ook vrouwen die pas na een week overtijd positief testen. In theorie zou je morgen dus wel kunnen testen en wat meer duidelijkheid krijgen, maar zolang je niet ongesteld wordt, is een zwangerschap sowieso niet uitgesloten.
Edit: Ik hoop trouwens wel op een positieve test voor je!
Edit: Ik hoop trouwens wel op een positieve test voor je!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou even afwachten een paar dagen en dan zaterdag bijv met ochtend urine weer testen.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik vind dat je het allemaal wel heel aandoenlijk opschrijft haha.
Ervan uitgaande dat je je eisprong gehad hebt, zou je inderdaad 14 dagen daarna positief kunnen testen. Soms ook al eerder, maar sommige vrouwen testen ook pas na een week overtijd positief. Hier heb je natuurlijk helemaal niets aan, maar het wisselt dus per geval.
Ik zou morgen nog een test doen met ochtendurine, daarna gewoon paar dagen wachten en dan nog eens test. Als geen van die testen positief is, zou ik maar weer wachten op een menstruatie.
Ik duim voor je dat het wel raak is!
Ervan uitgaande dat je je eisprong gehad hebt, zou je inderdaad 14 dagen daarna positief kunnen testen. Soms ook al eerder, maar sommige vrouwen testen ook pas na een week overtijd positief. Hier heb je natuurlijk helemaal niets aan, maar het wisselt dus per geval.
Ik zou morgen nog een test doen met ochtendurine, daarna gewoon paar dagen wachten en dan nog eens test. Als geen van die testen positief is, zou ik maar weer wachten op een menstruatie.
Ik duim voor je dat het wel raak is!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Spannend Carrie!
Ik zou morgen nog eens testen. Ik heb alleen ervaring met de goedkope kv testen, volgens mij zijn deze juist super gevoelig. Ik testte bijv . 6 dagen voor nod positief.
Mocht de test weer negatief zijn en je menstruatie uitblijven dan zou ik om de 2/3 dagen testen. Hopelijk is dat helemaal niet nodig en ben je gewoon zwanger!
Ik zou morgen nog eens testen. Ik heb alleen ervaring met de goedkope kv testen, volgens mij zijn deze juist super gevoelig. Ik testte bijv . 6 dagen voor nod positief.
Mocht de test weer negatief zijn en je menstruatie uitblijven dan zou ik om de 2/3 dagen testen. Hopelijk is dat helemaal niet nodig en ben je gewoon zwanger!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Sanne schreef:Ik vind dat je het allemaal wel heel aandoenlijk opschrijft haha.
Ja pff het is allemaal zo privé en zoveel details maar soms moet ik het gewoon even kwijt!
Ok ik ga morgen niet testen, maar wacht gewoon nog een paar dagen dan! Wist niet dat sommige pas na 1 week overtijd positief testen. Weer wat geleerd!
Gast- Gast
Het kan ook nog zo zijn dat je lf langer is, dus dat je niet morgen ongesteld wordt maar bv vrijdag/zaterdag (of nog later) ofzo.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Het kan ook nog zo zijn dat je lf langer is, dus dat je niet morgen ongesteld wordt maar bv vrijdag/zaterdag (of nog later) ofzo.
LF? Ja kan zeker. Zou wel gek zijn want het trok net bij, maar het kan inderdaad dat mijn cyclus weer langer is.
Gast- Gast
Carrie schreef:Annie24 schreef:Het kan ook nog zo zijn dat je lf langer is, dus dat je niet morgen ongesteld wordt maar bv vrijdag/zaterdag (of nog later) ofzo.
LF? Ja kan zeker. Zou wel gek zijn want het trok net bij, maar het kan inderdaad dat mijn cyclus weer langer is.
Luteale fase, de tijd tussen je eisprong en het ongesteld worden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Luteale fase, de dagen van je eisprong tot je menstruatie
Die van kruidvat zijn het goedkoopst en het gevoeligst, die van cb doen er juist wat langer over, is mij verteld.
Ik zou gewoon ijskoud alle dagen testen tot ik (hopelijk niet) ongesteld wordt.
Overigens hoopte ik dat je vraag was, is dit een streep? Maar die dag komt zéker, ik voel het! Duim voor jullie!
Die van kruidvat zijn het goedkoopst en het gevoeligst, die van cb doen er juist wat langer over, is mij verteld.
Overigens hoopte ik dat je vraag was, is dit een streep? Maar die dag komt zéker, ik voel het! Duim voor jullie!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Snoes schreef:Carrie schreef:Annie24 schreef:Het kan ook nog zo zijn dat je lf langer is, dus dat je niet morgen ongesteld wordt maar bv vrijdag/zaterdag (of nog later) ofzo.
Luteale fase, de tijd tussen je eisprong en het ongesteld worden.
dat dus
Mijn lf was tussen de 7 en 9 dagen, dus ik werd tussen de 7 en 9 dagen na mijn eisprong ongesteld.
Ik weet van Novalee dat zij juist een lange lf had van ik geloof wel eens 17 of 19 dagen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Je hebt te vroeg getest. Test 15 dagen of 16 dagen na je positieve test met een kruidvat 2v5 euro test en dan heb je een 99% correcte uitslag. Deze test slaat al (licht) positief uit onder de 10 hcg. Ik hoop heel erg voor je dat het raak is
AnnaK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13
Je hoeft nu trouwens niet naar je cycluslengte te kijken. Het eerste deel van je cyclus (tot eisprong) varieert veel meer dan de tweede helft van je cyclus (eisprong tot menstruatie). Deze periode is meestal 14 dagen. Kan iets minder zijn, en maar heel soms een aantal dagen langer (15 of 16 dagen)
AnnaK- Fluisteraar
Parel schreef:Luteale fase, de dagen van je eisprong tot je menstruatie
Ah, lief! Tnx
Gast- Gast
Spannend! Hopelijk is het raak!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
AnnaK schreef:Je hebt te vroeg getest. Test 15 dagen of 16 dagen na je positieve test met een kruidvat 2v5 euro test en dan heb je een 99% correcte uitslag. Deze test slaat al (licht) positief uit onder de 10 hcg. Ik hoop heel erg voor je dat het raak is
Aha! Zie je, toch goed dat ik zo'n topic open. Ik wacht gewoon tot zaterdag, ben ik nog niet ongesteld doe ik nog een test.
Gast- Gast
Carrie, ik heb helemaal geen antwoord op je vragen, maar ik vind je zo lief overkomen hier!
Ik hoop voor je dat het raak is en ga keihard voor je duimen!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:Carrie, ik heb helemaal geen antwoord op je vragen, maar ik vind je zo lief overkomen hier!
Haha tjee, ik, lief? Nou bedankt
Gast- Gast
Hcggehalte verschilt natuurlijk enorm per vrouw, ik teste al 10 dagen voor mijn NOD positief (maar dan wel bij twee) en een ander pas na 2 weken over tijd. Maar in principe zou je al gewoon kunnen testen en zou ik, net als Parel, elke dag testen, zelfs 's morgens en 's avonds (ik heb goedkope van ebay in huis dus dan kost het geen biet). Ik heb dan echt het geduld niet om een paar dagen te wachten. Ik heb er echt bewondering voor als je dat kunt.
Ik hoop heel erg voor je dat het raak is nu!
Ik hoop heel erg voor je dat het raak is nu!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Haha oh nee ga ik echt niet doen, elke dag testen. Word ik alleen maar een beetje verdrietig van, en ik wil proberen er niet té veel mee bezig te zijn. En dat lukt de ene keer beter dan de andere keer Maar wilde toch weer even een topic openen.
Gast- Gast
Ik zweer bij KV testen. Bij E testte ik 6 dagen te vroeg en bij deze 3 dagen te vroeg. Beide echt direct heel duidelijk!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Ik zweer bij KV testen. Bij E testte ik 6 dagen te vroeg en bij deze 3 dagen te vroeg. Beide echt direct heel duidelijk!
Ja dat komt omdat ze echt extreem gevoelig zijn. Als je daarmee 15 dagen na je positieve ovulatietest niet positief test dan kan je er voor 99% vanuit gaan dat je niet zwanger bent.
AnnaK- Fluisteraar
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Nah ik denk van niet hoor, maar positieve energie is altijd goed! Bedankt poppedops
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» 'Weer' een blackberry vraagje?
» Weer een hond vraagje
» Sorry weer FB vraag.
» weer een tandjes-vraag..
» Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang
» Weer een hond vraagje
» Sorry weer FB vraag.
» weer een tandjes-vraag..
» Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang