Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)

+40
Taeda
Rouge
Twellie
Lejow
Thunder
Ayla
Lonely Goatherd
M@niek
Luce
Pitufo
Clapperdie
xxjojootjexx
Minx
SarahKey
Aimee
Pineco
Sanne
Puggle
Steep
Exogenesis
Stokstaartje
Shisha
_Lana_
Aardbei
Laced
Razz
Lady4
Laurientje
Sadie_
Bazinga
Pien
Coco
Elliot
Highway
AnnaK
Parel
Annie24
Theeleut
Pink!
Snoes
44 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4) - Pagina 2 Empty Re: Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)

Bericht  Parel wo 17 jul 2013 - 1:22

Carrie schreef:Nah ik denk van niet hoor, maar positieve energie is altijd goed! Bedankt poppedops Very Happy

Zie je, als we vaak genoeg dit soort taal gebruiken, mop, dan raakt poppedop vanzelf weer in de mode!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4) - Pagina 2 Empty Re: Weer een vraagje (nwe vraag pag. 4)

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 1:22

Parel schreef:
Carrie schreef:Nah ik denk van niet hoor, maar positieve energie is altijd goed! Bedankt poppedops Very Happy

Zie je, als we vaak genoeg dit soort taal gebruiken, mop, dan raakt poppedop vanzelf weer in de mode!

Hallo, ik hoú van dat woord! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sadie_ wo 17 jul 2013 - 1:33

Carrie schreef:
Parel schreef:

Hallo, ik hoú van dat woord! Very Happy

Ik vind jullie leuk. En ik leer ineens allemaal dingen over lf's en smileys op je ovulatietest Very Happy 

Carrie ik duim voor een baby in jouw buik :cheering:
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Bericht  Laurientje wo 17 jul 2013 - 3:08

Mijn lf duurt altijd langer dan 14 dagen soms wel bijna 3 weken zelfs
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 3:30

Ik vind poppedop ook leuk! Ik dacht dat ik de enige was, hiep hoi!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 3:49

Harrison schreef:Ik vind poppedop ook leuk! Ik dacht dat ik de enige was, hiep hoi!

Weet je hoe gezellig?! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 3:50

Laurientje schreef:Mijn lf duurt altijd langer dan 14 dagen soms wel bijna 3 weken zelfs

Dat is wel lang zeg!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 17 jul 2013 - 7:41

Spannend! Ik duim keihard voor je!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Razz wo 17 jul 2013 - 7:47

Ik heb een lf van 16 dagen en met 14 dagen na mijn positieve ovulatietest had ik een hele duidelijke positieve zwangerschapstest (die 2v5 van het Kruidvat) Het tweede streepje verscheen al binnen een minuut! Ik denk als ik 'm 2 dagen eerder had gedaan ik ook een tweede streepje had gezien.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Gast do 18 jul 2013 - 23:32

Nog steeds niet ongesteld! En ik zie ook niks qua eh, ja jullie snappen me. Morgen zit ik op dag 16 na mijn ovulatie. Toch nog maar eens testen dan.

Gast
Gast

Bericht  Laced do 18 jul 2013 - 23:43

Wat spannend Carrie! Ik duim voor je!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pink! do 18 jul 2013 - 23:56

Spannend!
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Gast vr 19 jul 2013 - 0:02

Ja vind het nu voor het eerst ook wel een beetje spannend! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Aardbei vr 19 jul 2013 - 0:03

Spannend hoor Carrie, ik ga voor je duimen!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  _Lana_ vr 19 jul 2013 - 0:06

Wat spannend!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Shisha vr 19 jul 2013 - 0:09

Spannend! Ik duim ook mee!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Stokstaartje vr 19 jul 2013 - 0:25

SPANNEND bounce ik duim!!!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Pineco vr 19 jul 2013 - 1:05

Spannend!! Weet je al wanneer je gaat testen? Dan weten wij ongeveer hoelang je ons nog in spanning laat Wink 
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Exogenesis vr 19 jul 2013 - 1:09

Haha! Dit is dus echt het verschil tussen ons mensen. Ik zou het verschrikkelijk vinden dat iedereen zit te wachten en zit te duimen en meeleeft en vraagt... en jij vindt het stom om het te melden in het biechttopic smile

Maar hoe je het ook brengt: ik hoop echt voor je dat het nu of binnenkort raak is! Een kleine Carrie-baby I love you
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Stokstaartje vr 19 jul 2013 - 2:19

ik zag laatst een positieshirt met de tekst keep calm and carry on. Moest meteen aan jou denken carrie haha. Hopelijk zit je nu gewoon hartstikke zwanger te zijn
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Gast vr 19 jul 2013 - 4:17

Exogenesis schreef:Haha! Dit is dus echt het verschil tussen ons mensen. Ik zou het verschrikkelijk vinden dat iedereen zit te wachten en zit te duimen en meeleeft en vraagt... en jij vindt het stom om het te melden in het biechttopic smile

Maar hoe je het ook brengt: ik hoop echt voor je dat het nu of binnenkort raak is! Een kleine Carrie-baby I love you
Ja het is een beetje dubbel. Ik vind het ook veel te privé maar ik heb hier wel veel dingen geleerd die ik niet eerder wist. Vandaar dit topic.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 jul 2013 - 4:21

Oh en, ik heb nooit gezegd dat ik het stom vind om te biechten. Alleen dat ik zelf zo niet ben. Ook om uit te sluiten dat ik de biecht ben. Ik kreeg wel eens vragen en PM's met de vraag of ik het was. En daar zit ik niet op te wachten. En verschrikkelijk dat mensen duimen en hopen? Nee dat vind ik alleen maar ontzettend ontroerend lief.

Gast
Gast

Bericht  Steep vr 19 jul 2013 - 4:30

Apart dat mensen je pm'en, kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Stel jij was het wel die biechtte, waarom zou je het dan wel vertellen via de pm, dan had je het toch net zo goed onder je eigen naam kunnen posten?

Edit: Ik hoop wel voor je dat het raak is hoor!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Puggle vr 19 jul 2013 - 8:17

Wat spannend!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast vr 19 jul 2013 - 8:56

Stokstaartje schreef:ik zag laatst een positieshirt met de tekst keep calm and carry on. Moest meteen aan jou denken carrie haha. Hopelijk zit je nu gewoon hartstikke zwanger te zijn
Ah lief! Dat shirt wil ik dan wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: