Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beetje jammer

+44
Stranger
Nyx
Arwyn
MADDIE
Lynn_
SnowWhite
Shisha
Destino
Rush
*Bloempje*
Jeanette
luisa
Fayebella
Takkie
Corsica
Lady4
Puggle
Bisq
Lavendel
Ella
Lenthe
Carmen_
Susan
Jerry
Sam
Aziraphale
Siamsa
Suusie
Sugarfall
Mees
Exogenesis
sanne-84
Phileine
Feline
Sadie_
Sjaantje
Willem
mzcharlotte
Ibbeltje
Bazinga
Sterre
Marie
Reeza
Eep
48 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Beetje jammer - Pagina 3 Empty Re: Beetje jammer

Bericht  Arwyn vr 12 jul 2013 - 6:26

Wat een ontzettende rot streek zeg..
Als je nou alleen 's avonds uitgenodigd bent, oké, maar als getuige.. Hier zou ik ook echt niet blij van worden! Ik snap de reactie van je vriend en moeder erg goed.

Super dat je zo positief blijft, zo te lezen heb je nu een getuige die het ook echt verdient! Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ella vr 12 jul 2013 - 8:39

Fijn dat je het zo positief ziet! succes met alle voorbereidingen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nyx vr 12 jul 2013 - 9:38

Ik vind het echt een rotstreek van de 'beste vriendin'. Ze had inderdaad kunnen weigeren. Ook al had ze het er nog zo aan toe. Ik zou mijn beste vriendin niet in de steek laten, omdat ik zo nodig op vakantie wilde na een moeilijke periode. Een vakantie komt de volgende keer wel weer, de bruiloft van een beste vriendin maar één keer. 

Toen mijn vader vroeg of ik zijn getuige wilde zijn was ik zo trots als een pauw. Kan maar moeilijk bevatten dat anderen daar niet hetzelfde over denken.

Maar je staat er positief in, helemaal top!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Stranger vr 12 jul 2013 - 10:10

Wauw, dat is echt een rotstreek! Ik zou het al niet kunnen waarderen als een goede vriendin op vakantie zou gaan tijdens mijn huwelijk, laat staan je beste vriendin die notabene je getuige is.. Voor mij zou het ook einde vriendschap zijn. Fijn dat je andere vriendin wel enthousiast is!
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Bericht  Mysterious za 20 jul 2013 - 6:37

ik denk dat als mij dit zou overkomen de vriendschap wel klaar zou zijn
met een mailtje laten weten dat ze niet komt vind ik raar ze zou nog wel je getuigen zijn. dat zou ik een eer vinden. en ze kan heel haar leven nog op vakantie en jij trouwd (als het goed is) maar 1 keer
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast za 20 jul 2013 - 6:43

Hoe is het contact nu tussen jullie? Heb je het nog met haar proberen te bespreken, of is ze er misschien zelf nog op terug gekomen?

Gast
Gast

Bericht  Eep za 20 jul 2013 - 7:04

Lennox schreef:Hoe is het contact nu tussen jullie? Heb je het nog met haar proberen te bespreken, of is ze er misschien zelf nog op terug gekomen?

De laatste mail die ik van haar heb gekregen stond vol met blije teksten over hoeveel zin ze had in haar vakantie. Haar ouders mogen gezellig mee, die zijn ook uitgenodigd maar heb nog geen berichtje van hun gehad. Ik neem aan dat ze het fatsoen hebben zichzelf af te melden. Ik heb hierna zelf geen contact meer gezocht, en zij ook niet. Ik laat het nu even rusten, maandag vertrek ik op vakantie voor 3 weken. Daarna zie ik wel verder. Al denk ik dat het niet meer goed komt, het is namelijk niet de eerste keer dat ze iets geflikt heeft.
Eep
Eep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13

Bericht  Gast za 20 jul 2013 - 7:08

Ik snap dat echt niet, ik heb altijd zoiets van 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, die dat ook een ander niet'. Dat zinnetje is er bij mij echt letterlijk in gestampt. Ik snap daarom niet dat mensen zoiets doen... hug

Gast
Gast

Bericht  Hawaii zo 21 jul 2013 - 1:21

Ik snap heel goed dat dit een behoorlijke tegenvaller voor je is, dit zal ik net zo hebben gevonden!
Ten eerste geef je zoiets toch niet door via de mail maar kom je daarvoor even persoonlijk langs? Althans dat zou ik doen.
Daarnaast weet ze op welke datum je gaat trouwen en dat ze jouw getuige is, dan ga je je vakantie toch niet in die week plannen. Ik zou dit echt niet pikken als een vriendin dit bij mij zou doen!
Ik zou er zelf heel goed over nadenken of je deze vriendschap wel een vriendschap zou noemen. Zoiets zou mijn vriendin echt niet bij mij te hoeven doen, dan zou ik er echt klaar mee zijn.

Sterkte!hug

Hawaii
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 14
Registratiedatum : 22-04-13

Bericht  Caro zo 21 jul 2013 - 2:27

Eep schreef:
Lennox schreef:Hoe is het contact nu tussen jullie? Heb je het nog met haar proberen te bespreken, of is ze er misschien zelf nog op terug gekomen?

De laatste mail die ik van haar heb gekregen stond vol met blije teksten over hoeveel zin ze had in haar vakantie. Haar ouders mogen gezellig mee, die zijn ook uitgenodigd maar heb nog geen berichtje van hun gehad. Ik neem aan dat ze het fatsoen hebben zichzelf af te melden. Ik heb hierna zelf geen contact meer gezocht, en zij ook niet. Ik laat het nu even rusten, maandag vertrek ik op vakantie voor 3 weken. Daarna zie ik wel verder. Al denk ik dat het niet meer goed komt, het is namelijk niet de eerste keer dat ze iets geflikt heeft.

Naaaaa! Wat een hork van een vriendin zeg. Dat die ouders dat ook zomaar goedkeuren, als mijn moeder dit zou horen van mij zou ze vragen of ik wel helemaal 100% was.

Ik zou haar volledig op standje negeer zetten.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Eep zo 21 jul 2013 - 2:43

Toch leuk om te lezen dat iedereen het een rotstreek vindt. Vanaf nu negeer ik haar ook, heb wel wat beters te doen de komende tijd. 
Gelukkig is mijn nieuwe getuige een stuk enthousiaster, van haar weet ik dat ze dit niet zou flikken. Ze kan op school geen dag vrij krijgen voor een bruiloft (raar maar waar), maar ze is dan plotseling heel ziek. Very Happy 
Kan niet wachten om na de bruiloft de leuke foto's mij en mijn getuige op facebook te zetten, lekker inwrijven. Een beetje een bitch-actie misschien, maar wie de bal kaatst kan deze terug verwachten. Wink
Eep
Eep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 2:46

Hahaha oh, dat vind ik dan weer heel stiekem toch erg leuk Twisted Evil 

Gast
Gast

Bericht  Snoopy zo 21 jul 2013 - 2:51

Eep schreef:Toch leuk om te lezen dat iedereen het een rotstreek vindt. Vanaf nu negeer ik haar ook, heb wel wat beters te doen de komende tijd. 
Gelukkig is mijn nieuwe getuige een stuk enthousiaster, van haar weet ik dat ze dit niet zou flikken. Ze kan op school geen dag vrij krijgen voor een bruiloft (raar maar waar), maar ze is dan plotseling heel ziek. Very Happy 
Kan niet wachten om na de bruiloft de leuke foto's mij en mijn getuige op facebook te zetten, lekker inwrijven. Een beetje een bitch-actie misschien, maar wie de bal kaatst kan deze terug verwachten. Wink

Werkt ze op een school of gaat ze nog naar school.in het eerste geval even voorzichtig zijn met die foto's, anders heeft zij straks problemen!

Misschien maar goed dat dit gebeurd is. Je weet nu wat je aan die vriendin hebt en je hebt nu een veel leukere getuige!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Susan zo 21 jul 2013 - 2:56

Ik ben het helemaal eens met Caro, ik zou ook helemaal niks meer laten horen. Nu niet en na haar vakantie ook niet. Ze kon van mij het heen en weer krijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 3:24

Waaatttt, Oh my lord ik zou echt enorm teleurgesteld zijn. Het zou ook niet eens in me opkomen om dat te doen, laat staan dat even blij via de mail mede te delen, want een ei zeg. Ik zou echt niks meer laten horen hoor, je bent nog vriendelijk geweest zo te lezen. Bah wat een naar meisje.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: