Beetje jammer
+44
Stranger
Nyx
Arwyn
MADDIE
Lynn_
SnowWhite
Shisha
Destino
Rush
*Bloempje*
Jeanette
luisa
Fayebella
Takkie
Corsica
Lady4
Puggle
Bisq
Lavendel
Ella
Lenthe
Carmen_
Susan
Jerry
Sam
Aziraphale
Siamsa
Suusie
Sugarfall
Mees
Exogenesis
sanne-84
Phileine
Feline
Sadie_
Sjaantje
Willem
mzcharlotte
Ibbeltje
Bazinga
Sterre
Marie
Reeza
Eep
48 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Beetje jammer
Ik zou eerlijk gezegd ook niet zo aardig zijn dat ik het haar wel zou gunnen, ik zou hopen dat ze zich er flink kut en schuldig om voelt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Ik zou eerlijk gezegd ook niet zo aardig zijn dat ik het haar wel zou gunnen, ik zou hopen dat ze zich er flink kut en schuldig om voelt.
Ik ook niet.
Zou ook laten weten dat ik het een rotstreek vind. En zou haar er sowieso niet meer bij willen hebben.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Heeft ze ook een reden gegeven? Ik zou echt zo boos zijn. Ik kan het me ook niet voorstellen.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Aziraphale schreef:Wat een rotstreek. Ik denk eerlijk gezegd dat de vriendschap voor haar lang niet zoveel betekent als voor jou.
Jeetje, wat een rotstreek zeg! Die bruiloft staat al maanden vast, jij bent haar getuige nota bene en zij heeft nu ineens besloten dat zij net die ene week op vakantie gaat? Ik ben het met Azi eens, ik denk dat de vriendschap voor jou meer betekende dan voor haar.
Probeer iemand te zoeken als getuige die net zoveel voor jou betekent als jij voor hem/haar. Iemand waar je wel op kunt rekenen.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Wat een rotstreek zeg
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik denk dat je hier je conclusies wel uit kunt trekken. Dit is geen vriendin, laat staan een beste vriendin.
Heb je al gereageerd?
Heb je al gereageerd?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Wow, wat een kutstreek inderdaad! Ik vind het al enorm jammer dat een goede vriendin met onze bruiloft op vakantie is, terwijl dat al gepland was voordat wij onze bruiloft gepland hebben. Kan me helemaal voorstellen dat je enorm teleurgesteld en boos bent. Voor mij zou het in dit geval ook einde vriendschap betekenen. Je weet in ieder geval wat je aan haar hebt
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Daar zou ik echt pissig om zijn! Wat stom van haar, lijkt me moeilijk voor je zo.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wat stom! En dat dan ook nog via een lullig mailtje kenbaar maken. Ik weet niet of het voor mij einde vriendschap zou betekenen, daar zijn mijn beste vriendinnen me te dierbaar voor en ben ik misschien te vergevingsgezind, maar een flinke deuk zou de vriendschap wel oplopen ja.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Bedankt voor alle reacties. Jullie beschrijven allemaal precies hoe ik me voel.
Ik gun haar die vakantie, omdat ze in korte tijd 2 verhuizingen heeft gehad en onlangs een operatie. Ze heeft deze vakantie ook aangeboden gekregen, zelf zou ze dit seizoen geen vakantie kunnen betalen door de verhuizingen.
Maar het zou niet eens in mij opkomen om een vakantie te verkiezen boven het aanwezig zijn als getuige. Een dubbel gevoel dus.
Ik heb wel gereageerd, aangegeven dat ik het niet bepaald leuk vind. Uit haar eerste mail blijkt wel dat ze spijt heeft, in de daaropvolgende mail zie ik daar echter niets meer van. Ik ga binnenkort zelf nog op vakantie, dus ik laat het contact voorlopig maar even rusten.
De andere vriendin wil gelukkig erg graag getuige zijn. Met haar heb ik ook een supergoede band, ondanks dat ze veel verder weg woont. Misschien wel een betere band, zo blijkt nu. Stom dat ik dat niet eerder doorhad.
@exo: ik wil niet voor mijn moeder kiezen, omdat 'moeder van de bruid' al een mooie titel is voor die dag. Ik wil dat ze daar met volle teugen van kan genieten. Broers en zussen heb ik niet. Dus kom al snel uit op een vriendin.
Nu moet ik dus nog achter de gemeente aan, ik hoop dat ze het trouwboekje nog niet hebben gemaakt. Geen idee of we dan een nieuwe moeten kopen als hij al wel gemaakt is. Mag toch hopen van niet...
Ik gun haar die vakantie, omdat ze in korte tijd 2 verhuizingen heeft gehad en onlangs een operatie. Ze heeft deze vakantie ook aangeboden gekregen, zelf zou ze dit seizoen geen vakantie kunnen betalen door de verhuizingen.
Maar het zou niet eens in mij opkomen om een vakantie te verkiezen boven het aanwezig zijn als getuige. Een dubbel gevoel dus.
Ik heb wel gereageerd, aangegeven dat ik het niet bepaald leuk vind. Uit haar eerste mail blijkt wel dat ze spijt heeft, in de daaropvolgende mail zie ik daar echter niets meer van. Ik ga binnenkort zelf nog op vakantie, dus ik laat het contact voorlopig maar even rusten.
De andere vriendin wil gelukkig erg graag getuige zijn. Met haar heb ik ook een supergoede band, ondanks dat ze veel verder weg woont. Misschien wel een betere band, zo blijkt nu. Stom dat ik dat niet eerder doorhad.
@exo: ik wil niet voor mijn moeder kiezen, omdat 'moeder van de bruid' al een mooie titel is voor die dag. Ik wil dat ze daar met volle teugen van kan genieten. Broers en zussen heb ik niet. Dus kom al snel uit op een vriendin.
Nu moet ik dus nog achter de gemeente aan, ik hoop dat ze het trouwboekje nog niet hebben gemaakt. Geen idee of we dan een nieuwe moeten kopen als hij al wel gemaakt is. Mag toch hopen van niet...
Eep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13
Wat lullig zeg dat ze precies in die week op vakantie moet. Ten tweede snap ik echt niet dat als je als getuige bent gevraagd en je beste vriendin gaat trouwen je liever op vakantie gaat. Ik had vorig jaar ook een bruiloft van een vriendin precies in de week dat ik vakantie zou hebben en weg zou gaan (moet mijn zomervakantie altijd al een half jaar van te voren doorgeven). Maar ik heb er toen alles aan gedaan om toch bij die trouwerij te zijn en heb dus mijn vakantie verplaatst.
Corsica- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 31
Registratiedatum : 03-07-13
Wow, ik vind dat je er nog vrij kalm onder blijft eigenlijk. Ik zou woest zijn en die 'vriendin' duidelijk maken dat ik diep en diep teleurgesteld in haar ben en ik geen vrienden kan zijn met iemand die een vakantie (hoe verdiend ook) boven zo'n belangrijke dag (die je als het goed is maar 1x beleeft) verkiest.
Fijn dat je andere vriendin graag getuige wil zijn. Volgens mij kun je beter meer tijd in haar investeren dan in je andere zogenaamde vriendin. Sorry, maar ik heb er echt geen goed woord voor over.
Fijn dat je andere vriendin graag getuige wil zijn. Volgens mij kun je beter meer tijd in haar investeren dan in je andere zogenaamde vriendin. Sorry, maar ik heb er echt geen goed woord voor over.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Wat ik eigenlijk nog het ergst vind, is dat ze zich eerst schuldig voelde maar dat daar nu alweer weinig van te merken is. Ik zou m'n teleurstelling ook niet onder stoelen of banken steken, je hebt haar vast niet zonder reden als getuige gevraagd. In plaats van dat als een eer te zien, gaat ze liever op vakantie. Van mij mocht ze er blijven.
Gast- Gast
Ik zou ook echt heel erg boos zijn. Vorig jaar is er een vriendin getrouwd, ik was dag gast, niet eens getuige. En ik zorgde dat ik die dag vrij zou zijn. Zeker zo'n speciale dag voor de bruid.
Ik zou ook mijn conclusies trekken en haar niet meer zien als vriendin.
Ik zou ook mijn conclusies trekken en haar niet meer zien als vriendin.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Dat ze de vakantie aangeboden heeft gekregen maakt het wel anders. Ik vermoed dat ze dus geen keuze in week had? Ik vind het dan alsnog erg lullig hoor, maar maakt het iets begrijpelijker. Zelf zou ik voor de vakantie bedankt hebben. Ik zou haar ook duidekijk maken het erg laf te vinden dat zij het per mail heeft verteld trouwens. Gelukkig is je andere vriendin wel enthousiast.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik zou echt pissed off zijn en einde vriendschap zijn. Zoiets doe je niet! En daarnaast laten weten via mail. Heb dan ballen en bel dan op.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Volgend jaar zomer ben ik ook getuige van m'n beste vriendinnetje, maar geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om dit voor een vakantie afzeggen en dan ook nog via mail....
Ook wij hebben veel meegemaakt en elkaar even uit het oog verloren. Maar onze vriendschap is ons wederzijds veel te dierbaar om stuk te laten lopen. Voor mij dus een grote eer en het bewijs dat ik echt wel haar beste vriendinnetje ben!
Ook wij hebben veel meegemaakt en elkaar even uit het oog verloren. Maar onze vriendschap is ons wederzijds veel te dierbaar om stuk te laten lopen. Voor mij dus een grote eer en het bewijs dat ik echt wel haar beste vriendinnetje ben!
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
luisa schreef:Dat ze de vakantie aangeboden heeft gekregen maakt het wel anders. Ik vermoed dat ze dus geen keuze in week had? Ik vind het dan alsnog erg lullig hoor, maar maakt het iets begrijpelijker. Zelf zou ik voor de vakantie bedankt hebben. Ik zou haar ook duidekijk maken het erg laf te vinden dat zij het per mail heeft verteld trouwens. Gelukkig is je andere vriendin wel enthousiast.
Een vakantie is toch niet belangrijker dan het huwelijk van je beste vriendin? Ik vind het helemaal niet beter te begrijpen. Net wat je zegt, bedank dan voor die vakantie.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jeetje wat een rotstreek!
Vind het echt belachelijk dat ze voor die vakantie kiest boven het zijn van getuigen op de bruiloft van een goede/beste vriendin, dat kun je echt niet maken. Op vakantie kun je altijd nog, een bruiloft is maar 1 keer..
Vind het echt belachelijk dat ze voor die vakantie kiest boven het zijn van getuigen op de bruiloft van een goede/beste vriendin, dat kun je echt niet maken. Op vakantie kun je altijd nog, een bruiloft is maar 1 keer..
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Voor mij zou dat einde vriendschap zijn. Erg l*llig dat ze het ook nog eens via de mail verteld heeft. Zoiets doe je in mijn ogen niet als je goede vrienden bent. En al helemaal niet als je ook nog eens getuige bent.
Ik had ook een "vriendin" (ze woont aan de andere kant van het land dus zo heel veel contact was er niet meer maar ik kende haar al vanaf mijn 12e) die eerst het vrijgezellenfeest afzei (met nog een redelijk goede rede) maar vervolgens ook 1 dag voor de bruiloft een berichtje via facebook stuurde om af te zeggen. Daarna nooit meer wat gehoord...
En zelf ben ik zo'n 2 weken geleden nog naar een bruiloft geweest van een goede vriendin. Ik was net anderhalve week daarvoor bevallen en ik voelde mij al schuldig dat ik alleen naar de ceremonie en het feliciteerden ben geweest (ik was daggast).
Ik had ook een "vriendin" (ze woont aan de andere kant van het land dus zo heel veel contact was er niet meer maar ik kende haar al vanaf mijn 12e) die eerst het vrijgezellenfeest afzei (met nog een redelijk goede rede) maar vervolgens ook 1 dag voor de bruiloft een berichtje via facebook stuurde om af te zeggen. Daarna nooit meer wat gehoord...
En zelf ben ik zo'n 2 weken geleden nog naar een bruiloft geweest van een goede vriendin. Ik was net anderhalve week daarvoor bevallen en ik voelde mij al schuldig dat ik alleen naar de ceremonie en het feliciteerden ben geweest (ik was daggast).
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb even geen woorden voor wat voor rotstreek deze 'vriendin' jou heeft geleverd.
Maar wel fijn dat je een andere vriendin hebt kunnen vinden die jouw getuige wilt zijn! Jammer dat je op deze manier je echte vrienden leert kennen, maar het is wel gelijk duidelijk dat deze 'vriendin' niet de waarde van jullie vriendschap in ziet.
Geniet alsnog van je trouwdag, ondanks dit voorval. Liever een vriendin als getuige die er na je bruiloft ook nog voor je is, dan een 'vriendin' als getuige en jou daarna alsnog laat vallen (kan mij dan wel voorstellen dat je misschien achteraf spijt krijgt dat je haar als getuige had).
Maar wel fijn dat je een andere vriendin hebt kunnen vinden die jouw getuige wilt zijn! Jammer dat je op deze manier je echte vrienden leert kennen, maar het is wel gelijk duidelijk dat deze 'vriendin' niet de waarde van jullie vriendschap in ziet.
Geniet alsnog van je trouwdag, ondanks dit voorval. Liever een vriendin als getuige die er na je bruiloft ook nog voor je is, dan een 'vriendin' als getuige en jou daarna alsnog laat vallen (kan mij dan wel voorstellen dat je misschien achteraf spijt krijgt dat je haar als getuige had).
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik zou ontzettend teleurgesteld zijn. Kan me ook echt niet voorstellen dat mijn vriendinnen dit zouden doen. Ik vind het al heel erg dat ik op vakantie ben als een vriendin van me misschien bevalt van haar eerste kindje maar dat hebben we samen besproken en de geboortedag staat natuurlijk niet vast dus eerder of later gaan heeft geen in.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
SnowWhite schreef: Ik heb even geen woorden voor wat voor rotstreek deze 'vriendin' jou heeft geleverd.
Met dat laatste ben ik het ontzettend eens. Het is fijner als je een getuige hebt die nog lang na de bruiloft in je leven blijft. En dit klinkt niet echt als een goede vriendin vind ik!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ze had inderdaad geen keuze in wanneer ze de vakantie wilde, ze zit vast aan die periode. Maar ze had dus wel de keuze om te weigeren. Gisteren was ik nogal overdonderd door haar bericht, maar nu merk ik dat ik echt wel pissig ben. Mijn vriend werd ook woest toen ik het vertelde, die kwam pas laat thuis van werk. En ook mijn moeder is kwaad, zij is erg goed bevriend met de ouders van mijn voormalig beste vriendin. Dus voor mijn moeder is het wel een beetje lastige situatie nu.
Ik had nog gevraagd met wie ze op vakantie zou gaan, maar daar krijg ik niets op terug. Ik vermoed namelijk dat ze met een vriendin samen gaat. Complete radiostilte vanuit haar kant. Nou, dat is dan prima. Ik ben er ook wel klaar mee.
Bedankt meiden, door jullie zie ik in dat ik in dit geval een beetje voor mezelf op moet komen. Als ze dit nu flikt, zal dit in de toekomst vast vaker gebeuren. En daar heb ik geen zin in.
Voor maandag meteen een afspraak gemaakt met mijn lieve vriendinnetje, die wel helemaal enthousiast is op haar titel als getuige. Jammer voor ex-getuige, maar ik denk dat ze een vriendin armer is nu. En met de trouwdag komt het wel goed, heb er nog steeds superveel zin in!
Ik had nog gevraagd met wie ze op vakantie zou gaan, maar daar krijg ik niets op terug. Ik vermoed namelijk dat ze met een vriendin samen gaat. Complete radiostilte vanuit haar kant. Nou, dat is dan prima. Ik ben er ook wel klaar mee.
Bedankt meiden, door jullie zie ik in dat ik in dit geval een beetje voor mezelf op moet komen. Als ze dit nu flikt, zal dit in de toekomst vast vaker gebeuren. En daar heb ik geen zin in.
Voor maandag meteen een afspraak gemaakt met mijn lieve vriendinnetje, die wel helemaal enthousiast is op haar titel als getuige. Jammer voor ex-getuige, maar ik denk dat ze een vriendin armer is nu. En met de trouwdag komt het wel goed, heb er nog steeds superveel zin in!
Eep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13
Fijn dat je er zo positief in staat en dat je dit je grote dag niet wilt laten overschaduwen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is dit? Beetje jammer...
» toch een beetje jammer...
» Jammer dat het "weer" zo moet gaan...
» Een beetje ondersteboven
» Er jammer dat m'n man het graag eet!
» toch een beetje jammer...