Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alles voor een jongen moeilijker.....

+37
Rush
Takkie
Steep
Julia
Charles
Pompoen
Supertalentje
Bolleke
xxjojootjexx
Shisha
Puggle
Paper Crown
Marin
Printje
_Lana_
Caroow
Phileine
Engelse Drop
Annie24
Thunder
Emmayes
Linda
Sun88
CCC
Razz
Susan
Annemie
Parel
*Lieke*
Luce
Laurientje
kwak
Liadan
Bruintje Beer
Blue flower
Tania
Pien
41 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Luce vr 12 jul 2013 - 5:43

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Duns-sweden-jumpsuit-busses
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Luce vr 12 jul 2013 - 5:44

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Duns-sweden-jumpsuit-apples

Is toch gaaf?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Pien vr 12 jul 2013 - 5:48

vreselijk!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Steep vr 12 jul 2013 - 5:53

Haha dat vind ik dus weer verschrikkelijk haha!

Ik heb het niet zo ervaren, maar wij wisten ook niet wat de baby voor geslacht zou hebben (en nu willen we het weer niet weten). We hebben alles neutraal gehouden en later met blauwe accenten gewerkt toen Ruben was geboren.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Luce vr 12 jul 2013 - 5:54

Waar hou jij dan van Pien? Foto?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Marin vr 12 jul 2013 - 6:22

Die vind ik allebei geweldig Luce, vooral met autootjes.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gast vr 12 jul 2013 - 6:25

Super leuk! Ik denk alleen niet dat mijn kind dat aankrijgt, wel erg druk haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Takkie vr 12 jul 2013 - 6:27

Oh, wat afschuwelijk :O  Ik kan me nou echt niet voorstellen dat iemand dat bij z'n kind aantrekt.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gast vr 12 jul 2013 - 6:30

Deze boxpakjes vind ik wel weer leuk

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 817475

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Rush vr 12 jul 2013 - 6:37

Dat boxpakje met autootjes is geweldig!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Luce vr 12 jul 2013 - 6:50

Takkie schreef:Oh, wat afschuwelijk :O  Ik kan me nou echt niet voorstellen dat iemand dat bij z'n kind aantrekt.

En ik kan me weer niet voorstellen dat iemand dat afschuwelijk vindt. Wink Zo heeft iedereen zijn eigen smaak toch?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Steep vr 12 jul 2013 - 6:52

Dat pakje van Pippa is meer mijn smaak idd.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gast vr 12 jul 2013 - 6:54

Oo, of deze!

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Boxpakje%20stippen%20grijs

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 10743-190120_z8_newborn_-_boxpakje_beetle_wit
Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Antraciet-grijs-donkey-2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Caroow vr 12 jul 2013 - 6:57

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 IMAG1540_zps3689e8ec

Is toch schattig?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gast vr 12 jul 2013 - 6:58

Wat schattig Caroow!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Floor vr 12 jul 2013 - 7:28

Marin schreef:Die vind ik allebei geweldig Luce, vooral met autootjes.

 Yes Marin wij hebben dezelfde smaak
jammer dat onze zoon echt te groot is geworden voor zulke pakjes
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Takkie vr 12 jul 2013 - 7:41

Luce schreef:
Takkie schreef:Oh, wat afschuwelijk :O  Ik kan me nou echt niet voorstellen dat iemand dat bij z'n kind aantrekt.

En ik kan me weer niet voorstellen dat iemand dat afschuwelijk vindt. ;)Zo heeft iedereen zijn eigen smaak toch?
Klopt. Zijn we het daar over eens Very Happy
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Parel vr 12 jul 2013 - 7:47

Pien schreef:@ parel. 
 het zal wel aan mij liggen maar ik vind een hoes horen. Lijjt me akelig liggen zonder.... daarnaast zonder laken vind ik ook geen optie.  Ik heb zelf echt een hekel aan dekens, moet ook perse een katoenen dunne laken/overtrek hebben.


@luce
Peuterdekbed hema 20 euro, 3 onderlakens 6, 60 per stuk. Overtrek 20euro, deze allen met 15% korting bij de hema gekocht. Bij babydump 2 dekbedovertrekken voor 45 euro. Kon nergens goedkoper vinden!

Ja, kan hoor, misschien is het mijn kinderdagverblijfachtergrond, daar hadden we ook nooit een hoes. Ik leg er net zo makkelijk een hydrofiel onder, daar had ik er wel zeker 30 van.

Overigens vind ik ons aankleedkussen nog steeds prachtig, naast praktisch, ik vind zo´n wollen hoes juist niks Laughing 

Op zich vind ik babyboxpakjes wel schattig, maar die die jij hebt geplaatst vind ik echt 3x niks Luce! Ik hou van stoer, donkere, felle kleuren, maar niet té hysterisch.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Engelse Drop vr 12 jul 2013 - 7:51

Ik vind het apart dat er zo de nadruk wordt gelegd op meisjes en jongenskleding. Ben ik de enige? Ze zijn nog zo klein, waarom dan nu al die hartjes, glittertjes en roze meuk vs de autootjes en blauwe meuk? Ik vind het veel logischer om vooral voor het eerste jaar gewoon lieve, mooie babykleding te kopen, zonder veel na te denken over die tweedeling van meisjes - jongetjes. Alleen doordat de winkels zo zijn opgedeeld voelt het bijna raar om neutrale kleren voor je baby te kopen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Parel vr 12 jul 2013 - 7:56

Ik ben voor mezelf gefocust op kleding en uiterlijk vertoon, idem dito voor mijn dochter.
Mijn dochter was nagenoeg kaal, als ik haar geen roze aan had gedaan had ze ook voor Louistje door kunnen gaan ipv Loïs.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Engelse Drop vr 12 jul 2013 - 8:10

en dat is erg omdat? Serieuze vraag hoor!
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Parel vr 12 jul 2013 - 8:13

Omdat ik een dochter heb, en ik het leuk vindt om haar stoer en meisjesachtig te kleden. Had ik een zoon gehad had ik alles echt jongensachtig gehad.

Het is dezelfde reden waarom wij het geslacht wilden weten, wij houden van echt meisje-meisje (zoals mama) of echt jongensachtig (zoals papa). Overigens dartelt mijn dochter niet hele dagen rond in jurkjes met ruches ofzo hoor, maar hysterisch roze en hier en daar een glimmer ben ik niet vies van! Ik vind het gewoon erg leuk om haar af te stylen smile
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Takkie vr 12 jul 2013 - 8:14

Engelse Drop schreef:en dat is erg omdat? Serieuze vraag hoor!
Zo leuk is het niet als jij met je kind door het winkelcentrum loopt en er mensen zeggen dat je kind zo'n stoere vent is terwijl je een schattig meisje (met roze rokje nota bene!!!) in je winkelwagentje hebt zitten.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  SarahKey vr 12 jul 2013 - 8:15

Ik kan altijd erg goed slagen voor een jongen. Wel merk ik dat er in sommige winkels veel meer keuze is in meidenkleding. Maar mijn kind loopt nog niet naakt over straat dus dat zal ook wel meevallen.

Ik ben juist blij dat ik een jongen heb want ik heb een hekel aan de kleur roze en echt alles voor een meisje is roze. pale 
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Caroow vr 12 jul 2013 - 8:15

Parel schreef:Ik ben voor mezelf gefocust op kleding en uiterlijk vertoon, idem dito voor mijn dochter.
Mijn dochter was nagenoeg kaal, als ik haar geen roze aan had gedaan had ze ook voor Louistje door kunnen gaan ipv Loïs.

Over mijn zoon met volle bos haar wordt regelmatig gezegd dat ze mooie ogen heeft Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 4 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum