Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alles voor een jongen moeilijker.....

+37
Rush
Takkie
Steep
Julia
Charles
Pompoen
Supertalentje
Bolleke
xxjojootjexx
Shisha
Puggle
Paper Crown
Marin
Printje
_Lana_
Caroow
Phileine
Engelse Drop
Annie24
Thunder
Emmayes
Linda
Sun88
CCC
Razz
Susan
Annemie
Parel
*Lieke*
Luce
Laurientje
kwak
Liadan
Bruintje Beer
Blue flower
Tania
Pien
41 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Phileine do 11 jul 2013 - 7:23

Lennox schreef:Ik denk dat ik voor een meisje geen rem meer zou hebben, er is zóveel, zeker qua kleding en schoenen...dan is het voor een jongen toch makkelijker.
Dat is precies wat ik ook dacht. Meisjeskleding is zo leuk, maar ik vrees dat ik er bakken geld aan uit zou geven en dat haar kast net zo vol zou zijn als de mijne, nog voordat ze geboren zou worden misschien al laughcry
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Annie24 do 11 jul 2013 - 7:24

Phileine schreef:
Lennox schreef:Ik denk dat ik voor een meisje geen rem meer zou hebben, er is zóveel, zeker qua kleding en schoenen...dan is het voor een jongen toch makkelijker.
Dat is precies wat ik ook dacht. Meisjeskleding is zo leuk, maar ik vrees dat ik er bakken geld aan uit zou geven en dat haar kast net zo vol zou zijn als de mijne, nog voordat ze geboren zou worden misschien al laughcry

jongenskleding is ook leuk Yes Daar geef ik ook handen vol geld aan uit :cheering: 
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Pien do 11 jul 2013 - 7:26

jullie hebben het allemaal over kleding maar daar heb ik het dus niet over....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 7:29

Je hebt het over 'alles' en vervolgens over auto- en Disneyopdrukjes. Dus ik dacht het wel. Onder andere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Pien do 11 jul 2013 - 7:34

zoals ik later in een reactie aangeef, kleding is goed gelukt. Maar ook qua aankleding voor een jongen is het bijna allemaal met patroontjes en printjes. 

Ook geboortekaartjes,  behang, lakentjes. ...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Caroow do 11 jul 2013 - 7:35

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 33090140_d_01_sAlles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 33340084_d_01_sAlles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 33250932_d_01_sAlles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 33254543_d_01_sAlles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 33473183_d_01_sAlles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 33197883_d_01_s


Kijk dan, allemaal leuke dingen. Tenminste, vind ik smile Gewoon van de v&d, kost bijna niks.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Parel do 11 jul 2013 - 7:35

Pien schreef:zoals ik later in een reactie aangeef, kleding is goed gelukt. Maar ook qua aankleding voor een jongen is het bijna allemaal met patroontjes en printjes. 

Ook geboortekaartjes,  behang, lakentjes. ...

 Waarom maak je dan je lakentjes en geboortekaartje niet zelf?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Annie24 do 11 jul 2013 - 7:39

Ik denk dat je teveel eisen stelt en het jezelf veels te moeilijk maakt.

Verder eens met Parel: als je niets kan vinden wat je wil kan je het beter zelf maken of laten maken. Er zijn genoeg mensen die dat doen. Wij hebben voor Y. ook alles zo laten maken zoals wij dat wilden.


Laatst aangepast door Annie24 op do 11 jul 2013 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Caroow do 11 jul 2013 - 7:40

En voor lakens heb je bij de Prenetal echt wel leuke dingen, zoals deze:
Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Z_3568865_001
Aankleedkussenhoes:
Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Little_dutch_195
Lamp voor de babykamer:
Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Plafondlamp_zon_maan_en_bol
Behang:
Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Article21943564


Ik vind het juist superleuk om zulke dingen uit te zoeken!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  kwak do 11 jul 2013 - 7:46

Wij hebben voor j een muur schildering. 2 strepen die overlopen in een auto en weer verder recht lopen.
In het grijs en groen.
Ons geboortekaartje is bijpassend bij de kamer. Hadden we toevallig bij D ook dus vonden dat het nu ook weer moest.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  _Lana_ do 11 jul 2013 - 8:33

Ik vind het voor mijn zoontje wel heel makkelijk hoor. Een paar ( spijker)broekjes, polo's en shirtjes en ik ben voor de komende tijd weer klaar.

En de aankleding vind ik voor jongens ook heel leuk.
Ik vind voor nu donkerblauwe aankleding wel heel mooi.
En wat Caroow laat zien.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Printje do 11 jul 2013 - 8:37

Ik vond het voor R ook prima te doen, het is maar waar je eisen liggen en er is genoeg leuks te vinden. Mij boeit het sowieso allemaal niet zo dus vind het al snel prima allemaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Marin do 11 jul 2013 - 20:58

Ik vind alles voor jongetjes juist zo veel leuker! Maar ik hou ook van gekke autootjes opdruk en beestjes (olifantjes&girafjes enzo) en robotjes enzo. Leuk juist! Ook voor kamertje, niet alleen kleding. Voor meisjes vind ik alles juist zo roze en dus minder leuk, alles is zo snel zo zoet. Ik zou juist veel meer kunnen kopen voor een jongetje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Marin do 11 jul 2013 - 20:59

Zelfs als je niet van printjes (nee, niet printje, printjes! Laughing ) houdt kan je genoeg met die mooie jongens kleuren zoals blauw, bruin, grijs, groen. Love it!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Parel do 11 jul 2013 - 21:00

Ik snap pien ook wel, de dingen die jij laat zien, caroow, moeten maar net je smaak zijn.
Ik heb bijv een hekel aan dingen als 'lief prinsje' (net zo goed als voor een meisje 'lief klein prinsesje bijv), ik vind dat allemaal te poezelig. Maar ik vind zeker dat er wel leuke jongens dingen zijn, je zal alleen misschien wat meer in het wat oudere jongens segment moeten kijken, dan bij de baby-baby's. Voor de rest zou ik alles neutraal nemen (serieus, hoe lang gebruik je een lakentje of een kruikzak bijv).

Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Paper Crown do 11 jul 2013 - 21:39

Ik moet hier even op reageren. Ik hou ook niet van opdrukjes én ik hou absoluut niet van kleur. Julian heeft alles in grijs, wit, en blauwtinten. Behalve zijn speelgoed dan. Maar ik kon wel genoeg vinden! Dat komt omdat ik ten eerste smaak heb (haha!) en ten tweede (denk dat dat ook niet onbelangrijk is)een wat groter budget heb. Er is genoeg, je moet alleen goed zoeken! Maar Pien, laat gewoon wat meer los, je ziet vaak aan iemand die alles zo goed mogelijk wil doen, en juist als alles niet precies pas is is t zo leuk! Julian's kamertje is prachtig maar in kan niet wachten tot ie 2 is. Ik héb me toch een idee!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Luce do 11 jul 2013 - 21:46

Ik heb bijna nooit kleren voor de jongens met opdruk ofzo, maar ben er nooit veel ged aan kwijt hoor.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Puggle do 11 jul 2013 - 21:48

Ik vind het onzin dat dat soort kleren beter te vinden zijn als ze duur zijn.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Shisha do 11 jul 2013 - 21:52

Zara heeft ook zoveel leuke dingen voor een jongen (vind ik) en daar valt de prijs (vind ik) ook best mee. En veel dingen zonder opdrukjes e.d.
En qua aankleding heb ik veel bij de v&d gehaald.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Paper Crown do 11 jul 2013 - 21:53

Puggle schreef:Ik vind het onzin dat dat soort kleren beter te vinden zijn als ze duur zijn.

 Ja, ik ook. Maar ik (en pien óók niet) heb t niet over kleding maar over de aankleding van de kamer. Bijna ALLES is met opdruk of stomme opdruk zoals: 'er was eens een kleine prins' etc. Daarin heeft Pien wel gewoon gelijk.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Luce do 11 jul 2013 - 21:57

Nee joh, dat is echt niet zo hoor. Loop alleen al een willekeurige Hema in en daar heb je aankleedkussens, blauw geruit. Hartstikke leuk, niet duur en toch echt geen opdruk. Dat is maar 1 van de voorbeelden.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 21:58

Mwah, mijn collega had een supergaaf jongenskamertje met blauw sterrenbehang en alles, gewoon bij de bouwmarkt. En die houdt ook niet van opdrukken à la 'lief prinsje' etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Luce do 11 jul 2013 - 21:59

Lennox schreef:Mwah, mijn collega had een supergaaf jongenskamertje met blauw sterrenbehang en alles, gewoon bij de bouwmarkt. En die houdt ook niet van opdrukken à la 'lief prinsje' etc.

Dat bedoel ik. Er is echt genoeg te vinden zonder opdruk voor niet zo'n hoge prijs.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  xxjojootjexx do 11 jul 2013 - 22:00

Het is maar waar je een probleem van maakt. Maar wij zijn dan wellicht weer te makkelijk hoor. 
T heeft helemaal geen speciale jongenskamer, gewoon het behang wat er al opzat voor we kinderen kregen. Binnenkort krijgt hij een behangrand met leuke auto's ofzo, maar daar houdt het dan wel mee op. Maar daardoor wordt het echt niet minder zijn kamer of gaat hij er hele trauma's aan over houden omdat hij geen speciaal uitgezocht behangetje heeft..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Puggle do 11 jul 2013 - 22:01

Luce schreef:
Lennox schreef:Mwah, mijn collega had een supergaaf jongenskamertje met blauw sterrenbehang en alles, gewoon bij de bouwmarkt. En die houdt ook niet van opdrukken à la 'lief prinsje' etc.

Dat bedoel ik. Er is echt genoeg te vinden zonder opdruk voor niet zo'n hoge prijs.

Jep dat lijkt mij ook.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 2 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum