Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alles voor een jongen moeilijker.....

+37
Rush
Takkie
Steep
Julia
Charles
Pompoen
Supertalentje
Bolleke
xxjojootjexx
Shisha
Puggle
Paper Crown
Marin
Printje
_Lana_
Caroow
Phileine
Engelse Drop
Annie24
Thunder
Emmayes
Linda
Sun88
CCC
Razz
Susan
Annemie
Parel
*Lieke*
Luce
Laurientje
kwak
Liadan
Bruintje Beer
Blue flower
Tania
Pien
41 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Parel vr 12 jul 2013 - 8:18

SarahKey schreef:Ik kan altijd erg goed slagen voor een jongen. Wel merk ik dat er in sommige winkels veel meer keuze is in meidenkleding. Maar mijn kind loopt nog niet naakt over straat dus dat zal ook wel meevallen.

Ik ben juist blij dat ik een jongen heb want ik heb een hekel aan de kleur roze en echt alles voor een meisje is roze. pale 

Dat vind ík (ja IK! Laughing) juist wel weer meevallen, er ligt ook veel donkerblauw, wit, grijs, rood, groen in de winkel. Al ligt dat er misschien wel aan waar je kijkt.

Caroow, dat snap ik helemaal haha, maar sommige mensen doen het erom lijkt het wel. Ik had een meisje met een speldje in haar haar, een roze speen én een knalroze trenchcoat in de winkelwagen zitten en alsnog vroegen ze 'hoe heet hij?'
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Engelse Drop vr 12 jul 2013 - 8:20

Ik heb het ook wel eens gehad hoor, of ze vragen het: is het een jongetje? Logisch ook, aan een baby zie je het nog niet goed, maar dat maakt toch niet uit. Ik ga haar niet angstvallig knalroze pakjes aantrekken om maar te benadrukken: het is een meisje hoor!
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Parel vr 12 jul 2013 - 8:28

Nee, maar waarschijnlijk hecht jij zelf ook niet zoveel waarde aan kleding, en de laatste mode. Draag je zelf ook veelal neutrale kleuren, is helemaal niet erg, ik vind basic erg mooi. Maar ik ben zo'n vrouw die haar dochter haar mooiste accessoire vind, ieder zijn hobby!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Pompoen vr 12 jul 2013 - 8:33

Ik houd daar ook niet zo van, van mij hoeft het niet. Maar ik vind die neutrale dingen gewoon niet echt leuk, te zoetig. Ik houd van heldere kleuren, rood, blauw, oranje, geel etc. en dat is moeilijk te vinden. Als ik een meisje had gehad dan had ze vooral dat aan gekregen. En nu is L. een jongen en krijgt hij veel rood en blauw aan en vaak zijn dat best uitgesproken jongensdingen, maar voor mij had dat dus niet zo gehoeven.
Overigens heeft L. nu een roze zonnebril, per ongeluk, op internet besteld en ik dacht dat het rood was. Maar het staat hem prima dus ik heb er geen probleem mee.
Maar ik trek hem dus geen dingen aan met kantjes die overduidelijk bedoeld zijn voor een meisje, dat gaat me te ver. 
Ik kijk overigens ook vaak tussen het meisjesspul, soms zitten daar dingen tussen die gewoon hartstikke leuk neutraal zijn. Meestal is het echter eerder dat ik het jongensspul neutraal vind.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Engelse Drop vr 12 jul 2013 - 8:36

Parel schreef:Nee, maar waarschijnlijk hecht jij zelf ook niet zoveel waarde aan kleding, en de laatste mode. Draag je zelf ook veelal neutrale kleuren, is helemaal niet erg, ik vind basic erg mooi. Maar ik ben zo'n vrouw die haar dochter haar mooiste accessoire vind, ieder zijn hobby!
Ik hecht wel degelijk waarde aan mijn kleding en aan de kleding van mijn kind, alleen het hoeven geen kanten, glitterjurkjes met opgestikte roze hartjes te zijn.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Susan vr 12 jul 2013 - 8:40

Engelse Drop schreef:
Parel schreef:Nee, maar waarschijnlijk hecht jij zelf ook niet zoveel waarde aan kleding, en de laatste mode. Draag je zelf ook veelal neutrale kleuren, is helemaal niet erg, ik vind basic erg mooi. Maar ik ben zo'n vrouw die haar dochter haar mooiste accessoire vind, ieder zijn hobby!
Ik hecht wel degelijk waarde aan mijn kleding en aan de kleding van mijn kind, alleen het hoeven geen kanten, glitterjurkjes met opgestikte roze hartjes te zijn.

Alsof meisjeskleding alleen maar zo eruit kan zien, hoezo overdreven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Tania vr 12 jul 2013 - 8:42

Susan schreef:
Engelse Drop schreef:
Parel schreef:Nee, maar waarschijnlijk hecht jij zelf ook niet zoveel waarde aan kleding, en de laatste mode. Draag je zelf ook veelal neutrale kleuren, is helemaal niet erg, ik vind basic erg mooi. Maar ik ben zo'n vrouw die haar dochter haar mooiste accessoire vind, ieder zijn hobby!
Ik hecht wel degelijk waarde aan mijn kleding en aan de kleding van mijn kind, alleen het hoeven geen kanten, glitterjurkjes met opgestikte roze hartjes te zijn.

Alsof meisjeskleding alleen maar zo eruit kan zien, hoezo overdreven.

 Ja joh, krijgt Y. dat niet aan dan?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Engelse Drop vr 12 jul 2013 - 8:46

Toen ik ruim drie jaar geleden voor het eerst een babywinkel in kwam lopen schrok ik er wel van. Aan de ene kant al die roze bloemetjes, kantjes, roze/paarse jurkjes enzo, aan de andere kant alles blauw/grijs/groen. Die tweedeling is overheersend aanwezig.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Tania vr 12 jul 2013 - 8:47

Engelse Drop schreef:Toen ik ruim drie jaar geleden voor het eerst een babywinkel in kwam lopen schrok ik er wel van. Aan de ene kant al die roze bloemetjes, kantjes, roze/paarse jurkjes enzo, aan de andere kant alles blauw/grijs/groen. Die tweedeling is overheersend aanwezig.

Nou dan kom ik vast in hele andere winkels want ik kan voor mijn dochter ook gewoon leuke neutrale kleding kopen en voor mijn zoon ook genoeg kleding in leuke kleurtjes.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Caroow vr 12 jul 2013 - 8:53

Tania schreef:
Engelse Drop schreef:Toen ik ruim drie jaar geleden voor het eerst een babywinkel in kwam lopen schrok ik er wel van. Aan de ene kant al die roze bloemetjes, kantjes, roze/paarse jurkjes enzo, aan de andere kant alles blauw/grijs/groen. Die tweedeling is overheersend aanwezig.

Nou dan kom ik vast in hele andere winkels want ik kan voor mijn dochter ook gewoon leuke neutrale kleding kopen en voor mijn zoon ook genoeg kleding in leuke kleurtjes.

 Bij de Zeeman hier hangt alles door elkaar Yes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gast vr 12 jul 2013 - 9:30

Tania schreef:
Engelse Drop schreef:Toen ik ruim drie jaar geleden voor het eerst een babywinkel in kwam lopen schrok ik er wel van. Aan de ene kant al die roze bloemetjes, kantjes, roze/paarse jurkjes enzo, aan de andere kant alles blauw/grijs/groen. Die tweedeling is overheersend aanwezig.

Nou dan kom ik vast in hele andere winkels want ik kan voor mijn dochter ook gewoon leuke neutrale kleding kopen en voor mijn zoon ook genoeg kleding in leuke kleurtjes.

Ik denk dat ik dan in dezelfde winkels als Tania kom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Luce vr 12 jul 2013 - 9:41

Pritt schreef:
Tania schreef:
Engelse Drop schreef:Toen ik ruim drie jaar geleden voor het eerst een babywinkel in kwam lopen schrok ik er wel van. Aan de ene kant al die roze bloemetjes, kantjes, roze/paarse jurkjes enzo, aan de andere kant alles blauw/grijs/groen. Die tweedeling is overheersend aanwezig.

Nou dan kom ik vast in hele andere winkels want ik kan voor mijn dochter ook gewoon leuke neutrale kleding kopen en voor mijn zoon ook genoeg kleding in leuke kleurtjes.

Ik denk dat ik dan in dezelfde winkels als Tania kom!

 Ik ook Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Vixen vr 12 jul 2013 - 9:44

Joh, en wat dan nog? In een gewone kledingwinkel hangt mannen- en vrouwenkleding toch ook niet door elkaar?
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  M@niek vr 12 jul 2013 - 9:47

Vixen schreef:Joh, en wat dan nog? In een gewone kledingwinkel hangt mannen- en vrouwenkleding toch ook niet door elkaar?

 Idd dat wou ik net gaan zeggen. Ik ben blij dat het apart hangt, als ik dan (ben toch al uren zoet in een baby/kinderwinkel) ook nog echt overal moet gaan zoeken.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... - Pagina 5 Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum