Push bh zit te strak.
+11
Blond
Caramba
Pommes
Tabbert
TukTuk
Joan
Lejow
KOL
Rush
Punk'd
Caribbeanlover
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Push bh zit te strak.
Lennox schreef:Maar bedoel jij nu de omvang van je borsten zelf, of de omvang eronder?Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:De omvang blijft hetzelfde : 70, maar door de push worden je borsten wel onder je kin geduwd, en lijkt een bescheiden B'tje ineens een huge ass D cup.
Nou bij mij niet helaas, maar ik begrijp je.
Dat het lijkt alsof ze heel groot zijn, want dat viel wel mee bij mij.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Waarschijnlijk draag ik de verkeerde maat. Hoe kunnen ze het dan goed meten? Aangezien ze de omvang meten, hoe kunnen ze dan je cupmaat weten? Of meten ze het zo dat je die ook dan weet?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Waarschijnlijk draag ik de verkeerde maat. Hoe kunnen ze het dan goed meten? Aangezien ze de omvang meten, hoe kunnen ze dan je cupmaat weten? Of meten ze het zo dat je die ook dan weet?
Ze meten de omvang onder je borsten, en de omvang over je borsten heen. En aan de hand van het verschil tussen die 2, kunnen ze je cupmaat weten. Als je dus een push up BH aan hebt, dan wordt die omvang die gemeten wordt over je borsten dus groter.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Echt laten meten gewoon in de winkel inderdaad. Heb ik 1 keer gedaan en mijn bh's zitten nu echt enorm fijn! Pak altijd die maat nu (aangezien mijn borsten nog niet gegroeid of gekrompen zijn ) en het is altijd goed.
Wel handig om dit weleens vaker in tijd te laten meten. Ze ontwikkelen namelijk met je leven mee. Dus veel afgevallen of aangekomen? Kind gekregen? Etc. Dan kan je opeens een heel andere maat nodig hebben.
Wel handig om dit weleens vaker in tijd te laten meten. Ze ontwikkelen namelijk met je leven mee. Dus veel afgevallen of aangekomen? Kind gekregen? Etc. Dan kan je opeens een heel andere maat nodig hebben.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik heb me laatst ook bij een lingeriezaak weer laten bekijken. Had een bh gepakt waarvan ik dacht dat die wel goed zou zijn en toen een verkoopster laten kijken. Hun zien wel (als je een goede hebt) of je de juiste maat hebt en zo niet welke je dan moet hebben.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik heb het laten opmeten en de omvang is dus 85, maar de cupmaat moet ik dan zelf een beetje gokken en aangezien het geen A is iig heb ik B gekocht en die zit niet strak.
Caribbeanlover- Ratel
TukTuk schreef:Caribbeanlover schreef:Waarschijnlijk draag ik de verkeerde maat. Hoe kunnen ze het dan goed meten? Aangezien ze de omvang meten, hoe kunnen ze dan je cupmaat weten? Of meten ze het zo dat je die ook dan weet?
Ze meten de omvang onder je borsten, en de omvang over je borsten heen. En aan de hand van het verschil tussen die 2, kunnen ze je cupmaat weten. Als je dus een push up BH aan hebt, dan wordt die omvang die gemeten wordt over je borsten dus groter.
Cupmaat had die dame niet gemeten, maar toen ik zei dat ik altijd 75 B droeg zag ze wel meteen dat ik idd een B cup had en sowieseo geen A.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:TukTuk schreef:Caribbeanlover schreef:Waarschijnlijk draag ik de verkeerde maat. Hoe kunnen ze het dan goed meten? Aangezien ze de omvang meten, hoe kunnen ze dan je cupmaat weten? Of meten ze het zo dat je die ook dan weet?
Cupmaat had die dame niet gemeten, maar toen ik zei dat ik altijd 75 B droeg zag ze wel meteen dat ik idd een B cup had en sowieseo geen A.
Huh dat is toch gek? Dan heb je er toch niks aan om het te laten opmeten?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Eigenlijk wel ja, dus ik ga binnenkort nog maar eens terug.
Caribbeanlover- Ratel
Ik ga een aantal keer per jaar om nieuwe bh's uit en iedere keer weer laat ik mij adviseren.
Ik doe dat liever wat vaker dan eens in het jaar.
Ik doe dat liever wat vaker dan eens in het jaar.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik moet dat ook echt een keer laten doen. Bij het passen in een lingeriezaak vraag ik wel vaak of de verkoopsters even willen kijken of het goed zit.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe kan je zelf het beste de cupmaat opmeten? Wil het ook laten doen, maar ook kijken of het zelf lukt. Ben benieuwd of een ander op dezelfde cupmaat komt.
Caribbeanlover- Ratel
Voor deze vraag, verwijs ik u naar www.google.nl
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Caribbeanlover- Ratel
Bij mij heeft ze de borst ook niet gemeten maar gekeken hoe de cup viel en of mijn borst er niet uitviel. Dus echt omvang gemeten en toen vooral goed gekeken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ben je bij een 'echte' lingeriezaak geweest of gewoon bij Hunkemoller of Livera? Daar meten ze namelijk volgens mij anders. Bij een echte lingeriezaak zijn de beha's wel erg duur, maar ze zitten vaak ook veel beter. (In elk geval bij wat minder gangbare maten, bij jou zal het misschien wel meevallen.)
Het kan ook zijn dat als je een omvangsmaat groter neemt dan je normaal hebt en een cup kleiner (of juist een omvangsmaat kleiner en een cup groter) dat het ook past.
Het kan ook zijn dat als je een omvangsmaat groter neemt dan je normaal hebt en een cup kleiner (of juist een omvangsmaat kleiner en een cup groter) dat het ook past.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Bij Hunkemöller, maar zou toch denken dat ze het daar ook wel moeten weten. Jaren geleden ben ik bij een ''echte'' lingeriezaak (dat vind ik van Hunkemöller en Livera ook dus snap jou niet) geweest en toen werdt er ook over mijn kleding gemeten.
Er staat op de Hunkemollersite een filmpje en ook nog een uitleg dus ik vind het wel een echte lingeriezaak.
Er staat op de Hunkemollersite een filmpje en ook nog een uitleg dus ik vind het wel een echte lingeriezaak.
Caribbeanlover- Ratel
Vaak meten ze de cup niet omdat het geen goede techniek is. Daarop moet je vertrouwen op de kennis van de verkoopsters. Want de cupmaat verschilt dus naargelang het model van de beha en het model van jouw borsten.
Maar Hunkemoller vind ik ook geen goede zaak... Gekke modellen van beha's ook en weinig keuze.
Maar Hunkemoller vind ik ook geen goede zaak... Gekke modellen van beha's ook en weinig keuze.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Bij de Hunkemöller ben ik nooit echt goed gemeten. Personeel kijkt eens met priemende ogen naar je borsten en roept aan maar wat, en natuurlijk spreken ze elkaar op die manier allemaal enorm tegen. Een jaar terug had ik volgens hen nog een B, en dit jaar had ik ineens een E, maar collega die ik vijf minuutjes later sprak vond toch maar dat ik een kleine D had. Ik heb trouwens een C.
Ik ging meestal wel naar de Hunkemöller, Livera of V&D, maar ik denk dat ik voor een volgende BH toch wat meer geld ga reserveren en naar een andere lingeriezaak ga. Hunkemöller is te commercieel waardoor ze niet heel gekwalificeerd personeel meer in dienst hebben, en Livera is (hier althans) inmiddels failliet. Daar werd ik trouwens wel netjes geholpen, maar die verkoopster stond volgens mij dan ook al 30 jaar in die winkel.
Ik ging meestal wel naar de Hunkemöller, Livera of V&D, maar ik denk dat ik voor een volgende BH toch wat meer geld ga reserveren en naar een andere lingeriezaak ga. Hunkemöller is te commercieel waardoor ze niet heel gekwalificeerd personeel meer in dienst hebben, en Livera is (hier althans) inmiddels failliet. Daar werd ik trouwens wel netjes geholpen, maar die verkoopster stond volgens mij dan ook al 30 jaar in die winkel.
Gast- Gast
Aha da's duidelijk. Het is niet dat ik niet netjes ben geholpen ofzo, maar wel heel erg snel zo.............hoppa lint erom heen ja het is een b cup.
Caribbeanlover- Ratel
Heb je ze nu inmiddels laten meten of heb je er naar laten kijken..??
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zei al dat ik het al had laten doen, maar dat ik dus terug ga.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Push up bikini
» Hardlopen en afvallen/strak worden
» vraag over positiebroek, te strak/te laag?
» Horen correctiebroekjes zo strak te zijn?
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hardlopen en afvallen/strak worden
» vraag over positiebroek, te strak/te laag?
» Horen correctiebroekjes zo strak te zijn?
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: