Push up bikini
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Push up bikini
Mijn borsten zijn na mijn bevalling behoorlijk veranderd en helaas zijn ze van vol naar slap gegaan.
In het dagelijks leven geen probleem, want met een goede bh is er niets van te zien en zien ze er net zo uit als voor mijn zwangerschap. Nu heb ik dus alleen een bikini probleem
Al mijn oude bikini's zijn te groot. Een triangel bikini is geen gezicht doordat ze ontzettend hangen. Daarom op zoek gegaan naar een mooie, goede push up bikini, maar tot nu toe helaas zonder succes. Ik wil niet dat ze in mijn nek zitten. Goede ondersteuning zodat ze door de vulling of het model van de bikini wat voller lijken dan dat ze zijn is genoeg.
Iemand die een goede/mooie bikini weet? Prijs maakt niet uit. Heb liever 1 duurdere die goed zit, dan 5 goedkopere die niet zijn wat ik zoek. Wat het er ook niet makkelijker op maakt is dat het 70D moet zijn, makkelijk maatje
In het dagelijks leven geen probleem, want met een goede bh is er niets van te zien en zien ze er net zo uit als voor mijn zwangerschap. Nu heb ik dus alleen een bikini probleem
Al mijn oude bikini's zijn te groot. Een triangel bikini is geen gezicht doordat ze ontzettend hangen. Daarom op zoek gegaan naar een mooie, goede push up bikini, maar tot nu toe helaas zonder succes. Ik wil niet dat ze in mijn nek zitten. Goede ondersteuning zodat ze door de vulling of het model van de bikini wat voller lijken dan dat ze zijn is genoeg.
Iemand die een goede/mooie bikini weet? Prijs maakt niet uit. Heb liever 1 duurdere die goed zit, dan 5 goedkopere die niet zijn wat ik zoek. Wat het er ook niet makkelijker op maakt is dat het 70D moet zijn, makkelijk maatje
Laatst aangepast door Annie24 op wo 6 jun 2012 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Push up bikini
Ik vind deze erg mooi.
Het is niet zo'n standaart push up, maar hij zorgt wel dat de borst mooi blijft zitten.
Hij is trouwens van ASOS.
Het is niet zo'n standaart push up, maar hij zorgt wel dat de borst mooi blijft zitten.
Gast- Gast
Deze vind ik trouwens ook prachtig (die heeft van die padded dingen aan de zijkant waardoor je borsten meer naar elkaar gelift worden).
Maar het topje alleen is al 49 pond.
Gast- Gast
Het model van die zwarte bikini zou misschien nog wel eens kunnen werken.
Ben nu op de site van asos aan het kijken, maar man wat veeeeeeeeeeeel pagina's met badkleding
Ben nu op de site van asos aan het kijken, maar man wat veeeeeeeeeeeel pagina's met badkleding
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
haha ja belachelijk he! Maar ze hebben wel leuke bikini's waar niet het hele strand straks mee loopt (zoals vaak met H&M badkleding).
Bij de sale hebben ze ook nog heel veel swimwear staan.
Bij de sale hebben ze ook nog heel veel swimwear staan.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Deze vind ik trouwens ook prachtig (die heeft van die padded dingen aan de zijkant waardoor je borsten meer naar elkaar gelift worden).
Deze wilde ik, alleen beginnen de maten pas bij cup D. Ik heb cup a of b, gaat hem dus niet worden voor mij.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd schreef:Ik vind deze erg mooi.
Toevallig heb ik dit model bij de H&M gekocht voor maar 4,95 euro en valt echt perfect! Je borsten blijven er heel mooi in zitten. Ik ben er zelf super blij mee! Dit is de link; http://www.hm.com/nl/product/98307?article=98307-C#article=98307-A
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Die zwarte is echt leuk!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Push bh zit te strak.
» bikini's
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» Push bh zit te strak.
» bikini's
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: