Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bikini voor kleine borsten, push up bikini?

+4
Punk'd
Reeza
Slakje
Wennes
8 plaatsers

Ga naar beneden

bikini voor kleine borsten, push up bikini? Empty bikini voor kleine borsten, push up bikini?

Bericht  Wennes ma 20 mei 2013 - 7:02

Na de laatste zwangerschap en 10 maanden bv geven is er weinig meer over van mijn borsten. Hoe moet dat nou met een bikini?
Voorheen had ik ook niet veel, maar was een triangelbikini nog te doen. Nu lijk ik daarmee helemaal plat Sad

Iemand een idee wat voor bikini ik kan dragen waarbij ik niet zo'n plank lijk? Misschien een push up bikini? Zijn hier ook een beetje nette bikini's in?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bikini voor kleine borsten, push up bikini? Empty Re: bikini voor kleine borsten, push up bikini?

Bericht  Slakje ma 20 mei 2013 - 7:13

Ik heb op dit moment een push-up van C&A, verder weet ik zeker dat ze die bij RougeGorge ook hebben en waarschijnlijk ook wel bij Hünkemöller (maar die vind ik niet mooi). Bij de H&M zullen ze die ook wel hebben.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

bikini voor kleine borsten, push up bikini? Empty Re: bikini voor kleine borsten, push up bikini?

Bericht  Reeza ma 20 mei 2013 - 7:25

Ik heb er één van Protest, via Wehkamp besteld. Deze is alleen wel vanaf cup B, maar ik heb een kleine B en hij zit prima.
Deze is het:
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=1A4&ArtikelNummer=925892&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=protest%20bikini&Nao=12&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

bikini voor kleine borsten, push up bikini? Empty Re: bikini voor kleine borsten, push up bikini?

Bericht  Punk'd ma 20 mei 2013 - 8:42

Ik hou van mijn platte boobies in een bikini. Ik vind dat vrouwen met kleine borsten geweldig wegkomen met bandeau bikini's ondanks je dan nog platter lijkt bikini voor kleine borsten, push up bikini? 3079029344

Ik heb wel eens een bikini met vulling gehad maar wil dat nooit meer. Dan kom je uit de zee of het zwembad en dan druipt je bikini de hele tijd of je moet zwaar oncharmant de kussentjes uitknijpen met je armen haha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bikini voor kleine borsten, push up bikini? Empty Re: bikini voor kleine borsten, push up bikini?

Bericht  Marcellah89 ma 20 mei 2013 - 9:20

Ik heb een push up van victoria secret. Helemaal top! Het lijkt opeens wat smile
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bikini voor kleine borsten, push up bikini? Empty Re: bikini voor kleine borsten, push up bikini?

Bericht  Jeanette ma 20 mei 2013 - 21:28

Een bandeau bikini staat dan inderdaad mooi!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bikini voor kleine borsten, push up bikini? Empty Re: bikini voor kleine borsten, push up bikini?

Bericht  Wennes ma 27 mei 2013 - 17:38

Jeanette schreef:Een bandeau bikini staat dan inderdaad mooi!

Dan lijk je toch helemaal plat?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bikini voor kleine borsten, push up bikini? Empty Re: bikini voor kleine borsten, push up bikini?

Bericht  rianne287 ma 27 mei 2013 - 18:16

Wennes schreef:
Jeanette schreef:Een bandeau bikini staat dan inderdaad mooi!

Dan lijk je toch helemaal plat?

Ja lijkt mij ook, en met een triangel bikinitop kun je er bij mij inkijken vanaf de zijkant ..vooral als ik buk
dat ligt denk ik aan de vulling die erin zit..
Ik ben ook nog op zoek voor deze zomer smile
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

bikini voor kleine borsten, push up bikini? Empty Re: bikini voor kleine borsten, push up bikini?

Bericht  ThinkPink ma 27 mei 2013 - 18:37

Ik heb meerdere push-up bikini's van Esprit. Geloof dat het ook goed is om iets met een printje/patroon te nemen i.p.v. een effen. Dan lijkt het ook minder 'plat'.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bikini voor kleine borsten, push up bikini? Empty Re: bikini voor kleine borsten, push up bikini?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum