Horen correctiebroekjes zo strak te zijn?
+4
Kiwi86
bolus26
piene1983
PapillonRose
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Horen correctiebroekjes zo strak te zijn?
Heb er een gekocht om te zien of het wat is. Het lijkt alsof ik een broekje aan wil doen die veels te klein is. Het leek me wel handig voor onder kleding ivm mijn holle bolle buik, maar die is nog gewoon te zien dus denk dat ik hem maar terug breng (het broekje he niet de buik).
Gast- Gast
Re: Horen correctiebroekjes zo strak te zijn?
De buik houd je toch maar?
Maar volgens mij horen ze inderdaad strak te zitten. En dan wel te corrigeren. Als hij strak zit en niet corrigeert, heb je er weinig aan.
Maar volgens mij horen ze inderdaad strak te zitten. En dan wel te corrigeren. Als hij strak zit en niet corrigeert, heb je er weinig aan.
Gast- Gast
Ik vrees dat het zo hoort.. Of ik heb ook een verkeerd broekje gekocht De mijne zit in elk geval niet bepaald fijn. Het doet wel wat voor mijn figuur trouwens, maar echt weg is mijn buikje er ook niet door ( I wish..).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Tja kon ik die ook maar inleveren, dan maar sporten haha. Vind het broekje niks, weg ermee!
Gast- Gast
De pech is ook vaak met dergelijke broekjes dat als ze echt flink strak zitten je van die randen ziet, met name bij de buik en bij de billen.... Niet flatteus! De broekjes moeten wel strak zitten maar niet zo strak dat ze snijden zeg maar. Toch zitten ze nooit comfortabel en zijn ze vooral geschikt voor staande recepties!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ik heb geen probleem met de mijne, maar die is ook erg hoog, sluit net onder mijn BH-lijn.
Ik draag geen strakke kleding, dus dat is niet te zien. Maar echt strak... het zit niet naar of zo. Kan het zo een hele dag aan.
Gast- Gast
Je buik is inderdaad niet weg, de vetverdeling is anders, waardoor het een vlak geheel lijkt. Optisch bedrog haha! Ik gebruik zulke broekjes vooral voor onder jurkjes, omdat, als ik er geen legging onder doe, ik van die plakbenen heb. Zulke broekjes zijn dan ideaal, ze dienen in feite als korte legging.
Gast- Gast
ik gebruik ze ook als yoyo maar mn buik verdwijnt nooit helemaal.heb ook hempjes dan heb je wat minder plooitjes/rugvetjes
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ze zorgen idd voor een mooie vetverdeling waardoor je slanker lijkt, maar plat maken ze niet.
Ik draag ze ook onder jurkjes of als ik een broek heb waar net een randje boven de rand uit komt. Dat is dan minder met het broekje.
Ik draag ze ook onder jurkjes of als ik een broek heb waar net een randje boven de rand uit komt. Dat is dan minder met het broekje.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Denk dat ik het toch maar houd, is wel handig onder lang(ere) jurken zodat me benen niet tegen elkaar schuren en bij wat kortere steekt die er dan niet onderuit daarvoor doe ik dan wel een legging aan als ik dat wil.
Gast- Gast
Wat vrouwen zichzelf al niet aandoen
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Bet Weter schreef:Wat vrouwen zichzelf al niet aandoen
Als je dit al heel iets vind, dan staat je nog een hoop verassingen te wachten...
Gast- Gast
Zero schreef:Bet Weter schreef:Wat vrouwen zichzelf al niet aandoen
Als je dit al heel iets vind, dan staat je nog een hoop verassingen te wachten...
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Als ik zo'n broekje de hele dag aan houd, gaat m'n kont zo jeuken
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb er ook 1, krijg er meer taille door en mijn buik is er iets minder door. De mijne komt net onder mijn bh.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb het terug gebracht en bij mij leek me buik ook iets platter, niet veel. Heb nu een wielrenners broekje van zachte stof omdat het meer was bedoeld voor onder korte rokjes ivm het tegen elkaar aan schuren van mijn bovenbenen.
Gast- Gast
Bij mij zaten die broekjes ook nooit zo lekker, heb er ooit 1 gehad voor onder een jurkje/rokje. Nu draag ik alleen maar een corrigerend hemdje, onder alle kleding. Zit veel beter :-)
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Push bh zit te strak.
» vraag over positiebroek, te strak/te laag?
» Hardlopen en afvallen/strak worden
» Wil overal bij horen
» je buren horen
» vraag over positiebroek, te strak/te laag?
» Hardlopen en afvallen/strak worden
» Wil overal bij horen
» je buren horen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: