Push bh zit te strak.
+11
Blond
Caramba
Pommes
Tabbert
TukTuk
Joan
Lejow
KOL
Rush
Punk'd
Caribbeanlover
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Push bh zit te strak.
Ik had er laatst een aantal gepast en omdat ik niet altijd dezelfde maat past gezien de verschillende modellen had ik dus verschillende maten gepast. Ze zaten allemaal te strak onder mijn borsten.
Ik heb er niet veel verstand van vandaar dat ik hier info vraag.
Moet ik er dan beter een passen die qua omvang groter is of heeft dat geen nut?
Ik heb er niet veel verstand van vandaar dat ik hier info vraag.
Moet ik er dan beter een passen die qua omvang groter is of heeft dat geen nut?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Push bh zit te strak.
Als ze allemaal te strak zitten onder je borsten dan zou je een maat groter kunnen proberen qua omvang. Stel je had nu 80C dan kun je 85C eens proberen. Mijn ervaring bij push up bh's is dat een maat groter mooier zit.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik weet geen eens welke maat ik heb, maar 75 b en c zaten strak. Ik had een 85 c gepakt waarvan ik dat niet wist, heb per ongeluk een verkeerde gepakt. Die zat ook strak en had veel ruimte over in de cups, maar dat komt omdat ik niet zoveel heb.
Met die 75 b en c voelde ik me ineens heel wat omdat ze best groot leken.....................wat een uitvinding.
Met die 75 b en c voelde ik me ineens heel wat omdat ze best groot leken.....................wat een uitvinding.
Caribbeanlover- Ratel
Gewoon een keer op laten meten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Ik weet geen eens welke maat ik heb, maar 75 b en c zaten strak. Ik had een 85 c gepakt waarvan ik dat niet wist, heb per ongeluk een verkeerde gepakt. Die zat ook strak en had veel ruimte over in de cups, maar dat komt omdat ik niet zoveel heb.
Wat je kunt doen is jezelf met een meetlint opmeten direct onder je borsten. Dan zie je bijna direct welke omtrek maat je nodig hebt.
Stel er komt 78 uit dan heb je een 80 omtrek nodig. Komt er 83 uit dan heb je een 85 omtrek nodig.
Als je dat al weet, ben je al een heel eind. Qua cup B/C/D kun je dan lekker testen in de winkel wat het beste zit.
Punk'd- Kletskop
Ik heb het wel eens opgemeten dmv een site. Bedankt voor je tips. Moet je het lint dan strak houden of losjes?
Mijn omvang is 88, maar dat lijkt me zo groot.
Mijn omvang is 88, maar dat lijkt me zo groot.
Caribbeanlover- Ratel
Onder je borsten strak, zoals je vindt een bh prettig zit.
Over de borsten opmeten en via een website doe ik zelf nooit. Want er komt bij mij altijd 70AA ofzo uit haha, ik heb niet veel maar dat is wel erg weinig.
Over de borsten opmeten en via een website doe ik zelf nooit. Want er komt bij mij altijd 70AA ofzo uit haha, ik heb niet veel maar dat is wel erg weinig.
Punk'd- Kletskop
Aha, dan heb ik het verkeerd gemeten...............dom!
Ik heb ook niet veel, maar het is iig geen aa.
Ik heb ook niet veel, maar het is iig geen aa.
Caribbeanlover- Ratel
Dan kan je eens 90B ofzo proberen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Of gewoon even laten opmeten in de winkel CBL doe ik ook elk jaar. Ik heb jaren met een 75B gelopen terwijl ik allang een D had. Nu heb ik 75C.
Gast- Gast
Bij o.a. Hunkemoller kunnen ze je daar toch prima mee helpen?
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Inderdaad, hop naar de winkel en je goed laten adviseren en opmeten. Scheelt een hoooop miskopen.
Echt tig % van de Nederlandse vrouwen hebben een verkeerde maat BH aan..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Carrie schreef:Of gewoon even laten opmeten in de winkel CBL doe ik ook elk jaar. Ik heb jaren met een 75B gelopen terwijl ik allang een D had. Nu heb ik 75C.
Ik heb het wel eens op laten meten, maar dat was over mijn kleding heen dus dat schoot ook niet op. Als jij een D hebt, waarom draag je dan geen D? Of bedoel je dat ze nu gekrompen zijn?
Als ze het opmeten, moet je dan echt topless gaan? Heb daar geen moeite mee hoor, vroeg het me even af.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 8 jul 2013 - 1:30; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Lejow schreef:Inderdaad, hop naar de winkel en je goed laten adviseren en opmeten. Scheelt een hoooop miskopen.
Dat heb ik vaker gehoord, veel vrouwen klooien maar wat aan en daar hoor ik ook bij.
KOL, ga ik morgen even doen.
Bedankt iedereen!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Carrie schreef:Of gewoon even laten opmeten in de winkel CBL doe ik ook elk jaar. Ik heb jaren met een 75B gelopen terwijl ik allang een D had. Nu heb ik 75C.
Ik heb het wel eens op laten meten, maar dat was over mijn kleding heen dus dat schoot ook niet op. Als jij een D hebt, waarom draag je dan geen D? Of bedoel je dat ze nu gekrompen zijn?
Als ze het opmeten, moet je dan echt topless gaan? Heb daar geen moeite mee hoor, vroeg het me even af.
Nee dat kan gewoon over je kleren, heel fijn! Wel je jas uit, maar voor de rest kun je alles aanhouden.
Gast- Gast
Wel opletten met wat voor een bh je aanhebt tijdens het meten.
Ik heb wel eens een push up onder mijn kleding aangehad en toen zei die mevrouw bij de hunkemoller heel leuk.. Ja dat is toch wel een 70D/E whahaha.. Noo way jose!
Met een triangle bh is het ineens nog maar een 70B
Ik heb wel eens een push up onder mijn kleding aangehad en toen zei die mevrouw bij de hunkemoller heel leuk.. Ja dat is toch wel een 70D/E whahaha.. Noo way jose!
Punk'd- Kletskop
Punk'd schreef:Wel opletten met wat voor een bh je aanhebt tijdens het meten.
Maar een push up maakt het toch niet breder? Dus die afmeting blijft hetzelfde. Hoe kan het ineens een grotere cup zijn met een push up?
Caribbeanlover- Ratel
De omvang blijft hetzelfde : 70, maar door de push worden je borsten wel onder je kin geduwd, en lijkt een bescheiden B'tje ineens een huge ass D cup.
Lejow- Lady Post-a-lot
In de push up zit natuurlijk wel de nodige vulling die ook nog eens alles naar boven duwt
Gast- Gast
Lejow schreef:De omvang blijft hetzelfde : 70, maar door de push worden je borsten wel onder je kin geduwd, en lijkt een bescheiden B'tje ineens een huge ass D cup.
Nou bij mij niet helaas, maar ik begrijp je.
Caribbeanlover- Ratel
Maar bedoel jij nu de omvang van je borsten zelf, of de omvang eronder?Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:De omvang blijft hetzelfde : 70, maar door de push worden je borsten wel onder je kin geduwd, en lijkt een bescheiden B'tje ineens een huge ass D cup.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:De omvang blijft hetzelfde : 70, maar door de push worden je borsten wel onder je kin geduwd, en lijkt een bescheiden B'tje ineens een huge ass D cup.
Ik jou niet...
Lejow- Lady Post-a-lot
Met push up bh laten meten raad ik je niet aan, maar met een t-shirt bh kan prima. In push up zit ook meer vulling CBL dus dat moet je echt niet zo doen hoor.Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:De omvang blijft hetzelfde : 70, maar door de push worden je borsten wel onder je kin geduwd, en lijkt een bescheiden B'tje ineens een huge ass D cup.
Gast- Gast
Ik heb de laatste keer gewoon de maat gepakt waarvan ik dacht dat ik die had. Toen heb ik een mevrouw laten kijken en die zei dat ik wel een omvang kleiner kon. Echt, had ik veel eerder moeten doen.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Lejow schreef:Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:De omvang blijft hetzelfde : 70, maar door de push worden je borsten wel onder je kin geduwd, en lijkt een bescheiden B'tje ineens een huge ass D cup.
Ik jou niet...
Dat het bij mij niet zo'n grote cup word, dacht dat je dat wel begreep.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Push up bikini
» Hardlopen en afvallen/strak worden
» vraag over positiebroek, te strak/te laag?
» Horen correctiebroekjes zo strak te zijn?
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hardlopen en afvallen/strak worden
» vraag over positiebroek, te strak/te laag?
» Horen correctiebroekjes zo strak te zijn?
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: