Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

+8
Bolleke
Vixen
Sadie_
Liadan
Susan
SDL
Maudy
RiLiJu
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  RiLiJu do 4 jul 2013 - 20:57

Nu ik een aantal topics doorlees, ben ik wel eens benieuwd wat jullie allemaal onder onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap verstaan.



Stellingen;

* Het is onverantwoord om je kind niet te laten vaccineren.


* Het is onverantwoord om je kind van bijna twee zelf de trap op en af te laten lopen


* Het is onverantwoord om je kind van elf maanden een zakje chips te geven


* Het is onverantwoord om je kind van vier alleen buiten(op de stoep) te laten spelen


* Het is onverantwoord om je kind niet op zwemles te doen


* Het is onverantwoord om je kind van twee in hoge speeltoestellen te laten klimmen, zonder hulp


* Het is onverantwoord om je kind in de auto te laten zitten bij een tankstation tijdens het afrekenen
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Maudy do 4 jul 2013 - 21:06

Ik zal wel een afhaker zijn maar ik vind het niet aan mij om iemand onverantwoord te noemen. 

Voor mij persoonlijk zijn de laatste 3 niet verantwoord, en zou ik niet doen. Chips geven aan 11 maanden oude baby ook niet, maar dat brengt hun leven niet in gevaar.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  SDL do 4 jul 2013 - 21:09

Mits ze er in stikken laughcry.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Susan do 4 jul 2013 - 21:11

Er is toch een verschil of je iemand als persoon onverantwoord noemt of dat je bepaald gedrag onverantwoord noemt? Het gaat hier toch om het laatste?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  RiLiJu do 4 jul 2013 - 21:18

Maudy schreef:Ik zal wel een afhaker zijn maar ik vind het niet aan mij om iemand onverantwoord te noemen. 

Voor mij persoonlijk zijn de laatste 3 niet verantwoord, en zou ik niet doen. Chips geven aan 11 maanden oude baby ook niet, maar dat brengt hun leven niet in gevaar.

Je kan iets persoonlijk toch wel een onverantwoorde gedraging vinden, zonder een ander daarbij gelijk een onverantwoorde ouder te vinden.

Ik laat mijn eigen kind thuis ook slapen, als ik de oudste uit school ga halen, veel ouders zullen dat niet doen en vinden daar waarschijnlijk ook iets van. Wat voor mijzelf een verantwoorde keuze is, kan voor een ander wel totaal anders zijn, dat geeft toch ook niets?
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Liadan do 4 jul 2013 - 21:34

Ik vind alleen het niet geven van zwemles onverantwoord uit dat rijtje. En dan heb ik het niet over je kind niet naar zwemles laten gaan maar over je kind helemaal niet leren zwemmen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Sadie_ do 4 jul 2013 - 21:38

SDL schreef:Mits ze er in stikken laughcry.

 Je bedoelt tenzij :cheering:
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Vixen do 4 jul 2013 - 21:45

Ik heb geprobeerd om ze te beantwoorden, maar overal zitten voor mij mitsen en maren aan. Bij het tankstation hier in het dorp zou ik ze wel durven laten zitten, maar in de stad verderop zou ik dat echt never nooit niet doen, je kind van vier zou ik rustig buiten laten spelen als je in een rustig doodlopend steegje woont, maar niet als je aan een drukke doorgaande weg woont. Je kind niet laten vaccineren als je geen idee hebt wat de ziektes inhouden vind ik onverantwoord, maar als je uitgebreid geïnformeerd bent juist niet. Een zakje paprika-chips met scherpe randen vind ik onverantwoord voor een baby van 11 maanden, een zakje nibbit niet zozeer gevaarlijk (onverantwoord) (al zou ik het zelf nooit doen).
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  RiLiJu do 4 jul 2013 - 21:51

RiLiJu schreef:Nu ik een aantal topics doorlees, ben ik wel eens benieuwd wat jullie allemaal onder onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap verstaan.



Stellingen;

* Het is onverantwoord om je kind niet te laten vaccineren.
Ik vind van niet en vind dit een keuze van ouders, waarbij ik oprecht denk dat iedere ouder daarin het beste zal willen voor zijn of haar kind. (Al las ik laatst dat het merendeel van de Nederlanders voor verplichte vaccinatie is bij kinderen, waarbij ik er dan dus maar direct van uitga, dat veel mensen het onverantwoordelijk vinden om een kind niet te laten vaccineren) 

* Het is onverantwoord om je kind van bijna twee zelf de trap op en af te laten lopen
J. loopt altijd zonder mij naar boven en beneden. Hij weet hoe hij dit veilig moet doen, toch kan ik niet uitsluiten dat er niets gebeurd en vind ik mezelf daarin dan soms misschien wel onverantwoordelijk. Als hij wel van boven naar beneden zou vallen, zijn de gevolgen misschien niet te overzien en vergeef ik het mezelf nooit, maar toch laat ik het hem wel doen. Een beetje dubbel..

* Het is onverantwoord om je kind van elf maanden een zakje chips te geven


* Het is onverantwoord om je kind van vier alleen buiten(op de stoep) te laten spelen
Ik laat C. wel alleen buiten spelen. Ze mag nooit met iemand meegaan, of ergens naar binnen gaan, zonder het eerst te komen vragen en ze heeft vaste punten op straat, waar ze niet verder mag. Ik kijk elke 20 minuten ongeveer waar ze uithangt.

Een meisje hier uit de buurt(drie jaar) heeft hier tijdens het mooie weer twee uur in het zwembad in de tuin gezeten. Ze moest het van mij wel graag vragen, aan haar ouders. Het mocht(ze had haar bikini al aangekregen), stuur ik haar twee uur later naar huis, zie ik haar vader lopen. Zegt hij; 'Ja, ik wist dat ze bij iemand de tuin in ging, maar ik wist niet waar dat nou precies was'. Dat vond ik persoonlijk toch wel vreemd en eigenlijk ook onverantwoordelijk.  


* Het is onverantwoord om je kind niet op zwemles te doen
Ik vind dit zelf wel belangrijk. Ik wil dat mijn kind zichzelf zo snel mogelijk kan redden, mocht hij of zij onverhoopt een keer in het water terecht komen. Nou wonen wij ook vlak bij het water, waarbij ik dit ook van groter belang vind.
Nou fietsen wij ook wel vaak langs de waterkant. C. fietst dan zelf, maar ze draagt dan op de fiets geen zwemvest(dacht ik net eigenlijk pas over na, na het andere topic)
Ik probeer het risico wel in te perken natuurlijk, door zelf langs het water te fietsen en zij aan de andere kant naast mij, maar je weet natuurlijk nooit..


* Het is onverantwoord om je kind van twee in hoge speeltoestellen te laten klimmen, zonder hulp
Ik laat mijn kinderen alles zelf doen, zover ze het kunnen en durven. Ik denk dat ze dingen zelf kunnen, als ze er zelf toe in staat zijn. J. mag dan ook overal in klimmen, maar ik help hem niet. Kan of durft hij iets niet, dan zal hij iets anders moeten  gaan doen, wat hij wel kan en durft.  

* Het is onverantwoord om je kind in de auto te laten zitten bij een tankstation tijdens het afrekenen
Ik laat mijn kinderen altijd in de auto zitten bij het afrekenen, bij school ook bijna altijd trouwens. Ik denk dat het risico groter is dat ze wat overkomt als ik ze meeneem uit de auto. Vooral de jongste is nogal een kind dat echt geen gevaar ziet en er zo vandoor gaat, als ik even een andere kant op kijk. Ik denk dat de kans groter is, dat hij dan door een auto wordt overreden, dan dat hij wordt meegenomen door iemand uit de auto oid.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  SDL vr 5 jul 2013 - 1:41

Sadie_ schreef:
SDL schreef:Mits ze er in stikken laughcry.

 Je bedoelt tenzij :cheering:

 Yes
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Bolleke vr 5 jul 2013 - 1:51

RiLiJu schreef:.



Stellingen;

* Het is onverantwoord om je kind niet te laten vaccineren. Niet mee eens.


* Het is onverantwoord om je kind van bijna twee zelf de trap op en af te laten lopen. Niet mee eens, Christian kroop met 1,5 al zelf de trap op. Wel met iemand er bij natuurlijk.


* Het is onverantwoord om je kind van elf maanden een zakje chips te geven. Niet onverantwoord maar ik zou het niet doen.


* Het is onverantwoord om je kind van vier alleen buiten(op de stoep) te laten spelen. Als dat onverantwoord is ben ik heel erg onverantwoordelijk bezig geweest. Christian ging voor zijn 4e al met de buurjongen mee naar buiten, in de woonwijk.


* Het is onverantwoord om je kind niet op zwemles te doen. Het is onverantwoord je kind niet te leren zwemmen, waar je hem of haar dat leert maakt niet uit denk ik.


* Het is onverantwoord om je kind van twee in hoge speeltoestellen te laten klimmen, zonder hulp. Ook dan ben ik onverantwoordelijk bezig geweest, Christian klom al heel gauw overal in, ik was er bij, maar hielp hem niet.


* Het is onverantwoord om je kind in de auto te laten zitten bij een tankstation tijdens het afrekenen
Niet onverantwoord maar ik zou het niet zo gauw doen, ik weet dat mijn ouders dat wel eens gedaan hebben met Christian. Ik liet en laat hem daarentegen wel eens alleen thuis als ik de honden uitlaat of snel op en neer naar de winkel ga.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Filoria vr 5 jul 2013 - 2:29

Dat niet vaccineren boeit me wel. Ik snap het als je kritisch bent met vaccineren: bepaalde prikken wel, bepaalde niet, vanaf een bepaalde leeftijd pas etc. Maar totaal niet vaccineren: hoe verantwoord je dat? Misschien is niet vaccineren voor jouw kind als individu de beste beslissing, maar het kan gevolgen hebben voor anderen. Dat vind ik persoonlijk niet verantwoord.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Vixen vr 5 jul 2013 - 2:33

Over welke gevolgen heb je het dan, Filoria?
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Filoria vr 5 jul 2013 - 2:34

En nu niet zeggen dat alleen niet-ingeënte kindjes (dus van ouders die dezelfde beslissing hebben genomen) elkaar besmetten, want ook gevaccineerde kinderen kunnen helaas ziek worden door de kleine kans dat de inenting niet aanslaat. Zo heb ik jaren rondgelopen zonder antistoffen tegen Rode Hond terwijl ik wel ingeënt was. Ik was toen tijdens mijn zwangerschap heel blij dat de meeste mensen gevaccineerd zijn, want Rode Hond kan heel gevaarlijk zijn voor de ongeboren baby. Edit @ Vixen: dit soort gevolgen dus.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  RiLiJu vr 5 jul 2013 - 2:39

Filoria schreef:En nu niet zeggen dat alleen niet-ingeënte kindjes (dus van ouders die dezelfde beslissing hebben genomen) elkaar besmetten, want ook gevaccineerde kinderen kunnen helaas ziek worden door de kleine kans dat de inenting niet aanslaat. Zo heb ik jaren rondgelopen zonder antistoffen tegen Rode Hond terwijl ik wel ingeënt was. Ik was toen tijdens mijn zwangerschap heel blij dat de meeste mensen gevaccineerd zijn, want Rode Hond kan heel gevaarlijk zijn voor de ongeboren baby. Edit @ Vixen: dit soort gevolgen dus.

Je kan hem ook omdraaien. Jij ging er vanuit(net als mij) dat je antistoffen zou hebben tegen Rode hond. Ik had ze ook niet(wel gevaccineerd). Stel jij zou niet gevaccineerd zijn en je hebt de ziekte niet gehad, kan je toch voordat je zwanger wordt je maatregelen nemen?

Ik vind het schijnveiligheid geven, aangezien er best heel veel vrouwen zijn, die gevaccineerd zijn en toch geen antistoffen hebben.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Filoria vr 5 jul 2013 - 2:41

Ik ben ongepland zwanger geraakt toen, dus nee: dat had niet gekund. Scheinveiligheid vind ik trouwens niet het geschikte woord: je hebt ongeveer 95% zekerheid dat een inenting werkt, en die 95% lijkt me altijd beter dan 0%.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  RiLiJu vr 5 jul 2013 - 2:44

Maar waarom zou je al met 14 maanden gaan vaccineren, als de Rode hond pas gevaarlijk is voor je ongeboren vrucht?


Laatst aangepast door RiLiJu op vr 5 jul 2013 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Vixen vr 5 jul 2013 - 2:47

Dankzij de mazelen vaccinatie hebben baby's niet meer de natuurlijke antistoffen doordat moeder de ziekte nooit heeft doorgemaakt. Door de vaccinaties zijn de kleinste, meest kwetsbare kinderen niet meer beschermd. En nu zou de massabescherming deze kinderen ook bescherming moeten bieden, maar door de vaccinaties ontstaan er ook atypische varianten van het virus en biedt vaccinatie nooit 100% bescherming.

Vaccinaties hebben een hoop voordelen, maar ook nadelen. Ik denk dat juist ouders die kritisch prikken  verantwoord bezig zijn (op een enkeling na dan), omdat zij de risico's heel goed weten en afwegen.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Filoria vr 5 jul 2013 - 2:48

Dat is inderdaad een discussie waard, daarom geef ik ook aan dat ik het onverantwoord vind om totaal niet in te enten. In mijn eerste post in dit topic schrijf ik al dat ik begrip heb voor kritisch vaccineren, maar niet voor het totaal achterwege laten van alle vaccinaties.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Vixen vr 5 jul 2013 - 2:53

Ik denk dat door heel veel mensen niet vaccineren als onverantwoord wordt gezien, wat ik merk is dat deze ouders niet goed op de hoogte zijn van de ziektes, risico's en dergelijke. Zeker in die situaties vind ik kritische prikkers verantwoordelijker bezig dan mensen die nergens een benul van hebben en dit soort dingen gaan roepen.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  RiLiJu vr 5 jul 2013 - 3:03

Wij hebben tot nu toe alle vaccinaties achterwege gelaten. C. heeft de eerste DKTP-PNEU wel gehad, ik ben me er pas toen in gaan verdiepen.
Over Tetanus en Polio, twijfelen we nog steeds en dan vooral over Polio, maar die is niet los te verkrijgen.

De mazelen, de Bof, Rode hond, Kinkhoest, natuurlijk is het vervelend als ze het krijgen, dat zijn de waterpokken bijv. ook, maar ik denk dat mijn kinderen die prima door kunnen maken en hoop zelfs dat ze een aantal van deze ziekten zullen krijgen.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Filoria vr 5 jul 2013 - 3:06

Het is inderdaad duidelijk dat jullie je er enorm in verdiept hebben. Volgens mij is dat anders voor mensen in de biblebelt die uit religieuze overtuiging geen enkele vaccinatie geven. Ik ben blij dat ik daar niet woonde toen ik tijdens die zwangerschap zonder Rode Hond antistoffen zat. Net als jij Vixen kan ik me boos maken over mensen die heel stellig uitkomen voor een bepaald standpunt terwijl ze zich er niet in verdiept hebben. Maar dat doe jij niet en ik ook niet (hoop ik).
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Filoria vr 5 jul 2013 - 3:07

RiLiJu schreef:Wij hebben tot nu toe alle vaccinaties achterwege gelaten. C. heeft de eerste DKTP-PNEU wel gehad, ik ben me er pas toen in gaan verdiepen.
Over Tetanus en Polio, twijfelen we nog steeds en dan vooral over Polio, maar die is niet los te verkrijgen.

De mazelen, de Bof, Rode hond, Kinkhoest, natuurlijk is het vervelend als ze het krijgen, dat zijn de waterpokken bijv. ook, maar ik denk dat mijn kinderen die prima door kunnen maken en hoop zelfs dat ze een aantal van deze ziekten zullen krijgen.
Dit snap ik, maar dan gaat het dus over jouw kind als individu. Realiseer je je dat je kinderen anderen kunnen aansteken, die er niet op zitten te wachten? Omdat ze bijvoorbeeld zwanger of verzwakt zijn?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Antibes vr 5 jul 2013 - 3:17

Vixen schreef:Vaccinaties hebben een hoop voordelen, maar ook nadelen. Ik denk dat juist ouders die kritisch prikken  verantwoord bezig zijn (op een enkeling na dan), omdat zij de risico's heel goed weten en afwegen.

No offence, maar ik denk dat de gemiddelde ouder een stuk minder academische vaardigheden en biomedische kennis bezit om er kritisch naar te kijken dan de onderzoekers/artsen die daar verstand van hebben.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Filoria vr 5 jul 2013 - 3:19

Nou, er is heel veel mis met het rijksvaccinatieprogramma dus blijkbaar weten de mensen die er verstand van moeten hebben ook niet alles. Ik snap die kritische blik wel.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap Empty Re: Stellingen; onverantwoorde gedragingen binnen het ouderschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum