Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keelpijn: wanneer naar de dokter?

+25
Artemis
Lousanne
Saga
Vanilla Queen
Sadie_
SuperGrover
Catwoman79
Pompoen
Bolleke
Reeza
Caro
Sam
Sarah1985
Elliot
meisjesmama
JustMeDaan
Laurientje
Siamsa
nina
Antibes
Blair
PapillonRose
Happinaz
Ibbeltje
Joan
29 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Joan za 29 jun 2013 - 18:58

Ik heb wel vaker een 'schuurpapier-keel' wat meestal doorzet in een verkoudheid. Nu kreeg ik opnieuw last van m'n keel maar ik heb zo'n pijn nu. Ik kan amper slikken en bepaalde bewegingen met m'n nek doen pijn in m'n keel. Het is ook behoorlijk rood. Ik heb een hele nare druk/pijn op m'n oren die erger wordt tijden het slikken. Koorts heb ik geen last van volgens mij Wat kan ik nu 't beste doen? Is dit gewoon keelpijn of een keelontsteking? Ik weet dat 't lastig is om te beoordelen voor jullie aan de andere kant van de pc maar misschien herkennen jullie de klachten. En wanneer ga je met zoiets naar de dokter? Ik vind keelpijn altijd zo'n suffig iets. 

Ik ben al opgestaan omdat slapen ook niet meer wilde. Ik heb bijna niets in huis behalve pijnstiller zoals paracetamol en ibuprofen.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Ibbeltje za 29 jun 2013 - 19:04

Ik zou morgen naar de dokter gaan. Met amper slikken en zo had ik daarna pfeiffer. Geen idee of jij dat hebt, ben je ook veel moe?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Joan za 29 jun 2013 - 19:08

Ik val wel bijna dagelijks op de bank in slaap terwijl ik elke nacht 8 tot 9 uur slaap. De laatste weken zijn wel druk geweest met m'n studie. Wel goed dat je 't zegt, je weet het nooit natuurlijk.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Happinaz za 29 jun 2013 - 19:10

'T klinkt als angina. Een dikke keelontsteking.
Niks ernstig maar een kuurtje zou dan fijn zijn.
Bovendien kan je keel steeds dikker worden en dan
kan het ook nog wel eens benauwend worden.

Even langs de huisartstenpost om e.e.a uit te sluiten!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Ibbeltje za 29 jun 2013 - 19:10

Ik ben toen ook pas naar de dokter gegaan toen ik echt niet meer kon slikken zowat.
Je kan het voor de zekerheid na laten kijken. Maar ja dat komt omdat ik deze ervaring heb haha.

Beterschap iig.. Ik hoop niet dat t pfeiffer is voor je trouwens.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Joan za 29 jun 2013 - 21:47

Ik denk dat het inderdaad een dikke keelontsteking is. Er zitten ook kleine stipjes op m'n amandelen Sad. Beetje jammer, net nu ik even vrij ben van leren zit ik ziek thuis. Muh!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Happinaz za 29 jun 2013 - 21:57

Joan schreef:Ik denk dat het inderdaad een dikke keelontsteking is. Er zitten ook kleine stipjes op m'n amandelen Sad. Beetje jammer, net nu ik even vrij ben van leren zit ik ziek thuis. Muh!

 Als je witte stipjes hebt dan is het zeker angina.
Niet te lang mee doorlopen, dan heb je antibiotica nodig!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  PapillonRose za 29 jun 2013 - 22:09

Happinaz schreef:
Joan schreef:Ik denk dat het inderdaad een dikke keelontsteking is. Er zitten ook kleine stipjes op m'n amandelen Sad. Beetje jammer, net nu ik even vrij ben van leren zit ik ziek thuis. Muh!

 Als je witte stipjes hebt dan is het zeker angina.
Niet te lang mee doorlopen, dan heb je antibiotica nodig!
Inderdaad, ik heb dit ook al vaker gehad en het eindigde altijd met een kuurtje. Dan ging het ook vrij snel weer de goede kant op!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Joan za 29 jun 2013 - 22:35

Ja, het zijn witte stipjes. Ik ga morgen langs de dokter! Bedankt voor jullie reacties.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Blair za 29 jun 2013 - 22:37

Beterschap!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Antibes za 29 jun 2013 - 22:43

Happinaz schreef:'T klinkt als angina. Een dikke keelontsteking.
Niks ernstig maar een kuurtje zou dan fijn zijn.
Bovendien kan je keel steeds dikker worden en dan
kan het ook nog wel eens benauwend worden.
Even langs de huisartstenpost om e.e.a uit te sluiten!

1: angina betekent enkel en alleen "pijn" 
2: antibiotica helpt bij nog geen 20% van de keelpijnen, aangezien die bijna altijd viraal zijn
3: zelfs met de witte puntjes erbij zegt het nog niet veel, hoewel je huisarts dan wel iets eerder ab zal geven (hoewel ze daar wel van aan het terugkomen zijn), maar nog is dat vaak maar 30% kans dat het zin heeft (en 70% kans dat je onnodig antibiotica slikt, wat ook slecht is voor je normale flora en ik snap NIET waarom mensen zo graag onnodig antibiotica slikken). En aangezien je geen koorts hebt kan dit best nog lager zijn. 

Ben je ook aan het hoesten of dat niet? En kun je je mond nog goed openen (slikklachten is altijd lastig differentieren omdat alles wat pijn doet minder makkelijk gaat)?

Ik vind het eerlijk gezegd nog niet klinken alsof je dringend hiermee naar de huisarts moet, laat staan de huisartsenpost. Je kunt rustig tot morgen wachten en dan de huisarts bellen (als je benauwd wordt, wat ik niet heel snel zie gebeuren verandert dat natuurlijk de zaak). Ik zou zelf waarschijnlijk wel een week tot 10 dagen afwachten. Keel ontsteking gaat meestal vanzelf weer over en antibiotica heeft bijna nooit zin.


Laatst aangepast door Antibes op za 29 jun 2013 - 22:52; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  nina za 29 jun 2013 - 22:45

Oei geen medische toevoeging maar wel sterkte!
Het klinkt heel pijnlijk.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Happinaz za 29 jun 2013 - 23:02

Antibes schreef:
Happinaz schreef:'T klinkt als angina. Een dikke keelontsteking.
Niks ernstig maar een kuurtje zou dan fijn zijn.
Bovendien kan je keel steeds dikker worden en dan
kan het ook nog wel eens benauwend worden.
Even langs de huisartstenpost om e.e.a uit te sluiten!

1: angina betekent enkel en alleen "pijn" 
2: antibiotica helpt bij nog geen 20% van de keelpijnen, aangezien die bijna altijd viraal zijn
3: zelfs met de witte puntjes erbij zegt het nog niet veel, hoewel je huisarts dan wel iets eerder ab zal geven (hoewel ze daar wel van aan het terugkomen zijn), maar nog is dat vaak maar 30% kans dat het zin heeft (en 70% kans dat je onnodig antibiotica slikt, wat ook slecht is voor je normale flora en ik snap NIET waarom mensen zo graag onnodig antibiotica slikken). En aangezien je geen koorts hebt kan dit best nog lager zijn. 

Ben je ook aan het hoesten of dat niet? En kun je je mond nog goed openen (slikklachten is altijd lastig differentieren omdat alles wat pijn doet minder makkelijk gaat)?

Ik vind het eerlijk gezegd nog niet klinken alsof je dringend hiermee naar de huisarts moet, laat staan de huisartsenpost. Je kunt rustig tot morgen wachten en dan de huisarts bellen (als je benauwd wordt, wat ik niet heel snel zie gebeuren verandert dat natuurlijk de zaak). Ik zou zelf waarschijnlijk wel een week tot 10 dagen afwachten. Keel ontsteking gaat meestal vanzelf weer over en antibiotica heeft bijna nooit zin.

 Ik ben zelf special case geweest met mijn chronische angina's in her VU ziekenhuis.
Na 3 operaties ben ik er nu vanaf.
Ik snap dat jij ook die richting studeert maar als iemand zo'n pijn heeft, spierpijn in nek en witte pitten op z'n amandelen dan is het over het algemeen wel een angina keelontsteking.
Ik ben bijna een keer gestikt omdat m'n keel zo snel zo dicht zat.
Lijkt me niet raar als ze het even laat checken.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Antibes za 29 jun 2013 - 23:09

Ik relativeer slechts. Het kan ALTIJD iets heel ernstigs zijn waar je binnen een paar uur aan doodgaat, wat je ook hebt. Maar als je keelpijn hebt, geen koorts, nog kunt slikken (en daarom vraag ik net ook even bewust of zo nog haar mond wel goed kan openen), en niet benauwd bent. Dan is die kans wel heel heel heel minimaal en is het denk ik zo'n 80-90% kans dat het gewoon een flinke keelontsteking is, waar ze eventueel morgen mee naar de huisarts kan. Geneeskunde is ook gewoon een risicoinschatting en JUIST niet altijd uitgaan van de allerergste acute situatie, maar kunnen inschatten wanneer dat wel of niet waarschijnlijk is

En zodra je benauwd wordt is het natuurlijk wél een ander verhaal en dan zou ik ook zeker naar de huisartsenpost/SEH gaan. Maar dat zei ik ook al. 

Juist omdat jij het eerder gehad hebt, herken je het en projecteer je het op jezelf (die dat vaker gehad heeft). Maar feitelijk zijn dit allemaal vrij normale symptomen van een goeie keelontsteking (pijn in keel/nek, witte puntjes), waar je meestal bijster weinig aan kunt doen. Benauwdheid zou ik goed in de gaten houden, of je je mond goed open kunt houden zou ik in de gaten houden. Als dat mee begint te spelen wordt het een ander verhaal. En als je er ook bij begint te hoesten/snotteren is het juist goed nieuws. Maar verder zou ik serieus een paar dagen afwachten. En vooral als je niet gaat hoesten/snotteren even langs de huisarts omdat dat nog iets meer kans geeft dat het niet-viraal is.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 23:15

Ik ben het eens met Antibes, dat is ook wat mijn huisarts mij vertelt. Ik heb één keer keelontsteking én antibiotica gehad, maar ik denkdat de keelontsteking niet sneller weg was door de antibiotica, volgens mij was het zonder net zo gauw weggeweest. Heel pijnlijk is het zeker wel, ik wist niet waar ik het zoeken moest van de pijn.

Happinaz, Antibes zegt ook dat ze naar de huisarts moet als ze benauwd wordt. En als het chronisch is, zoals in jouw geval, zijn waarschijnlijk je amandelen verwijderd. Keelontsteking is in elk geval niet iets om zo paniekerig over te doen, hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Happinaz za 29 jun 2013 - 23:23

Lennox schreef:Ik ben het eens met Antibes, dat is ook wat mijn huisarts mij vertelt. Ik heb één keer keelontsteking én antibiotica gehad, maar ik denkdat de keelontsteking niet sneller weg was door de antibiotica, volgens mij was het zonder net zo gauw weggeweest. Heel pijnlijk is het zeker wel, ik wist niet waar ik het zoeken moest van de pijn.

Happinaz, Antibes zegt ook dat ze naar de huisarts moet als ze benauwd wordt. En als het chronisch is, zoals in jouw geval, zijn waarschijnlijk je amandelen verwijderd. Keelontsteking is in elk geval niet iets om zo paniekerig over te doen, hoor smile

 Onder andere keelamandelen inderdaad, maar nog wel meer.
Het ging me ook niet om of het wel of niet ernstig is. Ik reageerde op het, in mijn ogen,  nogal belerende bericht van Antibes waarbij in opsomming even de theorie van keelontsteking uit de doeken werd gedaan.
Als zij nu niet benauwd is dan hoeft zij niet per direct naar de huisarts maar je moet het e in de gaten houden omdat ik zelf eens binnen een uur bijna zonder lucht zat en dat begon ook met 'alleen wat witte stippen'.

Niks meer en niks minder Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Antibes za 29 jun 2013 - 23:27

Happinaz schreef: Als je witte stipjes hebt dan is het zeker angina.
Niet te lang mee doorlopen, dan heb je antibiotica nodig!

 Mijn post kwam waarschijnlijk ook wat belerender uit de hoek dan bedoeld. Maar dat kwam een beetje door jouw stellige reacties dat het zéker angina was en dat ze écht naar de huisarts moest voor antibiotica. Terwijl je daar nog letterlijk niets over kunt zeggen nu... 

En in je keel begint bijna alles met witte stipjes, dus dan zou ik zeker niet gelijk van het ergste uitgaan. En ik vrees dat alle dokters (werkzaam of in spe) een beetje allergisch zijn voor mensen die antibiotica willen bij keelpijn. Ik snap dat het voor jou persoonlijk anders ligt hoor en als jij met deze klachten en zo'n voorgeschiedenis bij de huisarts zou komen zou het ook al een ander verhaal zijn. Maar bedenk je dat jij helaas een zeldzame uitzondering bent op hoe niet-ernstig het gelukkig meestal is..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Happinaz za 29 jun 2013 - 23:30

Fijn voor de nuance Antibes. Ben het helemaal met je eens in de laatste post!
smile
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Siamsa zo 30 jun 2013 - 0:01

Antibes: toen ik ooit in het weekend bij de huisartsenpost zat, werd wel de diagnose Angina gegeven, en daarmee bedoelde ze toen een (behoorlijke) keelontsteking. Het kwam op zetten met enorme hoofdpijn en beroerdheid, ik heb toen huilend mijn ouders opgebeld en de mensen op wiens kinderen ik aan het oppassen was. Daarna kwam er al heel gauw enorme keelpijn bij, kon niet slikken, had koorts, stipjes op amandelen, kon amper lopen, tv kijken, lezen, computeren of überhaupt rechtop zitten was allemaal niet mogelijk. Toen ik de dag daarna op zondag bij de huisartsenpost zat lieten mensen mij zelfs voor omdat ik er zo beroerd bij lag. Ik hoorde ook amper meer wat, toen ik op de behandeltafel lag en de arts klaar was met onderzoeken, had ik dat niet door en wist ook amper waar ik eigenlijk was. Ik heb daarna nog 2 weken op bed gelegen zonder tv en alles. Maar wat ik toen had kan dus geen Angina geheten hebben? Waarom zei de arts dat dan?


Laatst aangepast door Siamsa op zo 30 jun 2013 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Antibes zo 30 jun 2013 - 0:10

Siamsa schreef:Antibes: toen ik ooit in het weekend bij de huisartsenpost zat, werd wel de diagnose Angina gegeven, en daarmee bedoelde ze toen een (behoorlijke) keelontsteking. Het kwam op zetten met enorme hoofdpijn en beroerdheid, ik heb toen huilend mijn ouders opgebeld en de mensen op wiens kinderen ik aan het oppassen was. Daarna kwam er al heel gauw enorme keelpijn bij, kon niet slikken, had koorts, stipjes op amandelen, kon amper lopen, tv kijken, lezen, computeren of überhaupt rechtop zitten was allemaal niet mogelijk. Toen ik zondag bij de huisartsenpost zat lieten mensen mij zelfs voor omdat ik er zo beroerd bij lag. Ik hoorde ook amper meer wat, toen ik op de behandeltafel lag en de arts klaar was met onderzoeken, had ik dat niet door en wist ook amper waar ik eigenlijk was. Ik heb daarna nog 2 weken op bed gelegen zonder tv en alles. Maar wat ik toen had kan dus geen Angina geheten hebben? Waarom zei de arts dat dan?

 Het is geen diagnose nee. Angina betekent gewoon pijn en angina wordt wel gebruikt in deze context, maar duidt dan inderdaad gewoon op "keelontsteking". Het kan best angina geheten hebben dus, want je had keelpijn/keelontsteking. Maar het zegt verder eigenlijk niets nee. Het is niet dat je keelontsteking hebt wat iets onschuldigs is en dat angina een bacteriele, ernstige vorm van keelontsteking is ofzo.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Joan zo 30 jun 2013 - 0:11

Ik ben niet benauwd, ik heb geen koorts en m'n mond open en dicht doen gaat gewoon maar is een beetje pijnlijk. De pijn was vanochtend gewoon heel vervelend, ik denk ook omdat ik net wakker was/droge mond blabla. Ik ga dus niet naar de huisartsenpost want ik voel me verder prima.

Morgen voor de zekerheid wel even naar de huisarts want ik heb woensdag een belangrijk assessment voor school inclusief presentatie. Dus ik kan het me niet veroorloven dat 't erger wordt dus vandaar dat ik morgen voor de zekerheid toch even laat checken.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  PapillonRose zo 30 jun 2013 - 0:11

Ik zou er overigens zelf niet mee naar de dokter gaan in het weekend, tenzij ik me zo beroerd zou voelen of zoveel pijn zou hebben dat het niet verantwoord is langer te wachten. En blijkbaar ben ik zoals ik nu lees ook een 'speciaal geval' wat keelontsteking betreft. Het doet altijd enorm zeer, witte puntjes erbij, kan amper slikken, oren doen pijn, voel me eigenlijk algeheel ziek enzo.. En negen van de tien keer krijg ik een kuurtje en is met 24 uur er al een enorme verbetering! Heb alleen al wel als tip meegekregen de amandelen eens te laten verwijderen als ik zulke keelontstekingen blijf houden, maar zolang het niet vaker is dan een keer of twee per jaar laat ik ze denk ik nog maar zitten..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Laurientje zo 30 jun 2013 - 0:13

Ik zou even er mee langs gaan vandaag..
Ik heb zelf ook ooit eens een groot abces achter mijn keelamandel gehad dat heeft toen de kno arts in t weekend open moeten prikken, was best gevaarlijk toen, en ook heeel pijnlijk.. Vergeet ik nooit weer..
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Antibes zo 30 jun 2013 - 0:14

Joan schreef:Ik ben niet benauwd, ik heb geen koorts en m'n mond open en dicht doen gaat gewoon maar is een beetje pijnlijk. De pijn was vanochtend gewoon heel vervelend, ik denk ook omdat ik net wakker was/droge mond blabla. Ik ga dus niet naar de huisartsenpost want ik voel me verder prima.

Morgen voor de zekerheid wel even naar de huisarts want ik heb woensdag een belangrijk assessment voor school inclusief presentatie. Dus ik kan het me niet veroorloven dat 't erger wordt dus vandaar dat ik morgen voor de zekerheid toch even laat checken.

In de ochtend is het vaak flink erger inderdaad, boel is dan een beetje uitgedroogd enzo van de nacht.. Drinken drinken drinken! En beterschap. smile En je kunt er prima mee naar de huisarts hoor, ik ben van mening dat je met alles waar je je zorgen om maakt naar de huisarts moet kunnen. Huisartsenpost en spoed is alleen iets anders.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  JustMeDaan zo 30 jun 2013 - 2:26

Inderdaad wachten tot na het weekend. Dit is niks voor een HAP.
En angina heeft niks met keelontsteking te maken, angina pectoris is namelijk hartkrampen. Angina word hierbij ook genoemd maar heeft niks met keel en die regio te maken smile 
Morgen ff langsgaan bij je eigen huisarts. Beterschap.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn: wanneer naar de dokter? Empty Re: Keelpijn: wanneer naar de dokter?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum