Clip in extensions wie?
+6
minoessepoes
Sterrin_
Parel
Linnie1985
Tazz
Lonne
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Clip in extensions wie?
Ik heb het op mijn hoofd afgemeten, de onderste laag zit vrij laag, daar zitten twee knipjes in die zit echt op mijn achterhoofd, daarna heb ik een laag van ongeveer oor tot oor, daar zitten 3 klipjes in, vervolgens heb ik weer 1 laag met twee knipje die vooral achter op mijn hoofd zit ook en dan heb ik nog 2 zijstukken met ook weer twee klipjes. Doordat ik 5 lagen heb en mijn eigen haar ook in laagjes valt het heel natuurlijk. Bij krullen is dat natuurlijk net weer wat anders, wel slim om je haar inderdaad te laten knippen met de matten erin!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
minoessepoes schreef:Ik heb het op mijn hoofd afgemeten, de onderste laag zit vrij laag, daar zitten twee knipjes in die zit echt op mijn achterhoofd, daarna heb ik een laag van ongeveer oor tot oor, daar zitten 3 klipjes in, vervolgens heb ik weer 1 laag met twee knipje die vooral achter op mijn hoofd zit ook en dan heb ik nog 2 zijstukken met ook weer twee klipjes. Doordat ik 5 lagen heb en mijn eigen haar ook in laagjes valt het heel natuurlijk. Bij krullen is dat natuurlijk net weer wat anders, wel slim om je haar inderdaad te laten knippen met de matten erin!
Ja over dat laatste heb ik nog eens gedacht, dat ga ik toch echt niet doen. Ik wil mijn haar juist laten groeien en die matten zijn alleen voor een feestje. Wil dus niet mijn 'hele haar' daar op aan laten passen. Hoewel het zeker een goede tip is, maar ik ga het niet doen
Gast- Gast
Hahah ja dat kan ik me ook heel goed voorstellen hoor! Ik ben ook altijd bezig om mijn haar te laten groeien, dan zijn de punten weer niet mooi en ben ik weer terug bij af, het maakt niet uit hoe vaak ik naar de kapper ga. Zeker met krullen duurt het natuurlijk heel lang voordat het mooi lang is, ik kan me voorstellen dat je dat graag zo wil houden!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het jaren gehad, ik heb nu een haarkleur dat niet te vinden is als clipins maar anders had ik het wel weer gewild. Zo zag het er bij mij uit en niemand die iets door had. Savonds deed ik ze gewoon weer lekker uit, echt super. Ook als je er een dagje geen zin in hebt kun je ze lekker uitlaten.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb je foto gisteravond nog gezien, heeeeel mooi Loura! Zie je inderdaad niks van. Dit heb ik gister even snel met schuifspeldjes gedaan om te kijken wat waar moet. En nu naar mijn werk heb ik alleen de onderste 2 in, voor een vlecht.
Heb er later nog wel een stukje afgeknipt, denk 7 centimeter.
Heb er later nog wel een stukje afgeknipt, denk 7 centimeter.
Gast- Gast
Ik heb de jouwe ook gezien Carrie! Je ziet er echt niets van! Erg mooi.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
tnxloura schreef:Ik heb de jouwe ook gezien Carrie! Je ziet er echt niets van! Erg mooi.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: