Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

clip in extensions

+2
Zwerver
Jeanette
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

clip in extensions Empty clip in extensions

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 3:05

is er iemand die clip in extensions heeft? ik ben er al een tijdje over aan het denken, maar ben benieuwd naar ervaingen ?

ik heb zelf vrij dun haar tot aan mijn schouders en wil het puur voor volume

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

clip in extensions Empty Re: clip in extensions

Bericht  Jeanette vr 10 dec 2010 - 3:20

Ik vind dat zo lelijk. Bij de meeste mensen zie je de clip zitten, echt verschrikkelijk!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zwerver vr 10 dec 2010 - 3:23

Ik ben ook wel benieuwd, en dan ook naar eigen gemaakte voor en na foto's. =D
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 4:48

Ik had clip-in extensions, maar doe ze niet meer in omdat ze zo door de war zaten. Toen ik ze nog wel droeg zag het er gewoon mooi uit, het is gewoon een kwestie van goed indoen zodat je die clip niet meer ziet zitten.

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 10 dec 2010 - 5:35

Ik heb ze ook (sinds gister). De kleur komt precies overeen, en als je ze goed indoet ziet niemand die clips zitten hoor.
Ik heb ze via MP, voor 25 euro gekocht. Bij PAK in Arnhem hebben ze ze ook, kan je kijken of je kleur ertussen zit. Bij PAK zijn ze natuurlijk wel een stuk duurder.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:42

Ik wil ze ook (zie mijn topic over haar laten groeien na haaruitval). Een bekende van me had ze laatst in en dat zag er echt heel mooi uit, ik zag de clipjes niet zitten. Ik ga denk ik eens bij een kapperswinkel langs (hier in het dorp zit er een) en kijken wat de mogelijkheden zijn. Volgens mij zijn ze ook niet zo heel duur. "echte" extensions durf ik niet te nemen, die schijnen je haar toch wel erg te beschadigen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:01

Ik draag ze ook heel vaak. Het is echt niet zo dat je het ziet hoor, je moet ze gewoon goed inzetten en de kleur moet gewoon overeenkomen met je eigen haarkleur.

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 10 dec 2010 - 7:05

Bobbie schreef:Ik wil ze ook (zie mijn topic over haar laten groeien na haaruitval). Een bekende van me had ze laatst in en dat zag er echt heel mooi uit, ik zag de clipjes niet zitten. Ik ga denk ik eens bij een kapperswinkel langs (hier in het dorp zit er een) en kijken wat de mogelijkheden zijn. Volgens mij zijn ze ook niet zo heel duur. "echte" extensions durf ik niet te nemen, die schijnen je haar toch wel erg te beschadigen.
Ik weet niet waar je woont, maar ik kan je dan toch wel PAK in Arnhem en Nijmegen aanraden. Zij verkopen extensions tegen lagere prijzen dan de "normale" kapperswinkels. http://www.pakvoordeel.nl/
En er werkt daar heel aardig personeel wat je heel graag wilt helpen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ploen vr 10 dec 2010 - 7:12

Ik heb ze ook!
Wat ik lastig vond was dat ik zelf wat slag in mijn haar hou, ook al stijl ik ze en die extensions waren heel erg stijl. Maar ik denk dat als je gewoon stijl haar hebt en dezelfde kleur dat het erg mooi is.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 8:24

_Chance schreef:
Bobbie schreef:Ik wil ze ook (zie mijn topic over haar laten groeien na haaruitval). Een bekende van me had ze laatst in en dat zag er echt heel mooi uit, ik zag de clipjes niet zitten. Ik ga denk ik eens bij een kapperswinkel langs (hier in het dorp zit er een) en kijken wat de mogelijkheden zijn. Volgens mij zijn ze ook niet zo heel duur. "echte" extensions durf ik niet te nemen, die schijnen je haar toch wel erg te beschadigen.
Ik weet niet waar je woont, maar ik kan je dan toch wel PAK in Arnhem en Nijmegen aanraden. Zij verkopen extensions tegen lagere prijzen dan de "normale" kapperswinkels. http://www.pakvoordeel.nl/
En er werkt daar heel aardig personeel wat je heel graag wilt helpen.
Helaas is dat allebei wel een uur rijden voor mij, dus als ik daar verder niks hoef is dat wel een beetje ver. Ik ga eens op de website kijken, maar er zal ook vast wel iets hier in de buurt zijn waar ze goede verkopen.
Ik heb ook slag in mijn haar, dus ben benieuwd of daar ook extensions voor te vinden zijn. Of ik moet mijn haar eerst stijlen voor ik ze in doe.
edti: wat een lelijke site trouwens...

Gast
Gast

Bericht  Silva vr 10 dec 2010 - 23:35

Ik heb ze ook, bij mij zie je ze helemaal niet zitten, veel mensen zijn echt oprecht verbaasd als ik ze na een tijdje vertel dat ik clip ins erin heb zitten. Ze hebben 't echt niet door.
Je moet het wel goed verzorgen en natuurlijk goed haar nemen, anders is het heel snel droog.
Ik doe er dagelijks een serum in, was het wekelijks, fohn en stijl het netjes.

Bij sommige mensen kun je het wel goed zien zitten, maar zoals ik al zei: je moet het gewoon netjes verzorgen.

Ik vond het veel beter als echte extensions en wave. Dat zit gewoon 's nachts verschrikkelijk en doet pijn aan je haar op den duur. Vond ik niet fijn. Clip ins kun je gewoon in en uit doen wanneer je wilt.

Het klopt dat ze in het begin heel erg stijl zijn, maar je moet ze gewoon een tijdje dagelijks dragen, dan gaat het naar je haar staan. En ik heb ze gelijk gewassen toen ik ze binnenkreeg, dan gaan de haren ook al wat minder stijl staan.
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 2:51

ik wil ze bij clip in extensions gaan halen ( het hoofdkantoor zit hier in de buurt ) iemand daar ervaring mee?

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 12 dec 2010 - 1:32

Nee, die ken ik niet. Mijn zusje heeft ze van een merk met "pink" erin. Zijn ook erg mooi!

Ik had ze trouwens gister in met uitgaan. Werkt goed bij de mannen angel
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwerver zo 12 dec 2010 - 1:32

heeft er niemand eigen foto's? Ik ben wel super nieuwsgierig
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Blond ma 13 dec 2010 - 5:18

Ja ik heb wel foto's, maar ik plaats hier geen foto's van mezelf. En Wc-eend, hoe lang is jouw eigen haar nu? Want het moet sowieso langer zijn dan 10 cm, anders zie je ze zitten. (Ik kan me herinneren dat jij een kort kapsel had).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwerver ma 13 dec 2010 - 5:36

_Chance schreef:Ja ik heb wel foto's, maar ik plaats hier geen foto's van mezelf. En Wc-eend, hoe lang is jouw eigen haar nu? Want het moet sowieso langer zijn dan 10 cm, anders zie je ze zitten. (Ik kan me herinneren dat jij een kort kapsel had).
Hmm wat jammer, ben wel nieuwsgierig! Mijn haar is nu ongeveer 10 cm! Ik laat het groeien, dus ik kan dan altijd nog eventjes wachten met Clip in Extensions. Ik wil mijn haar eerst verven haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  loura do 16 dec 2010 - 8:01

Ik had ze altijd en bij mij zag je het niet... Ik deed ze elke dag in en uit. Het voordeel is dat je ze gewoon snachts lekker uit kan doen of dat je kan varieren. Ene dag lang haar andere dag niet.. Ik heb wel een foto als je het wilt zien? Maar ik haal em er dan wel weer vanaf..
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 8:41

loura schreef:Ik had ze altijd en bij mij zag je het niet... Ik deed ze elke dag in en uit. Het voordeel is dat je ze gewoon snachts lekker uit kan doen of dat je kan varieren. Ene dag lang haar andere dag niet.. Ik heb wel een foto als je het wilt zien? Maar ik haal em er dan wel weer vanaf..
ik ben wel heel benieuwd naar je foto's eigenlijk

Gast
Gast

Bericht  loura do 16 dec 2010 - 9:01

weg

Laatst aangepast door loura op do 16 dec 2010 - 9:12; in totaal 1 keer bewerkt
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 9:11

ik zie aan de foto helemaal niet dat je clip ins in je haar hebt , ziet er wel mooi uit zo.

Ga denk ik binnenkort toch maar eens een afspraak maken voor clip ins

Gast
Gast

Bericht  loura do 16 dec 2010 - 9:13

Nee ik vond het echt super handig! Je moet het alleen wel goed in doen anders kan je het wel zien en natuurijk zelfde keur als je haar smile

Maar ik zou het gewoon proberen hoor!
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Blond vr 17 dec 2010 - 6:26

Vandaag vroegen alle meiden uit mn jaar (nou ja, veel dan), jeetje, wat heb jij met je haar gedaan? Hoe kan dat?
Ze zagen het dus echt niet zitten en bij mij is het voordeel ook dat mijn kleur exact matcht met mijn eigen haarkleur.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwerver zo 19 dec 2010 - 14:51

Ik moet weer sparen tot ik ze kan gebruiken. Had wel even getest bij mijn moeder, even een strookje. Ik denk ook dat het wel echtmooi kan zijn!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:38

PAK is idd een topwinkel, daar heb ik vroeger mijn dreads gekocht....

Ik zou wel clip ins willen zodat ik wat dikker haar heb, maar mijn haar komt tot aan mijn billen, dus dat zal wel een lekkere dure grap zijn Laughing

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 22 dec 2010 - 22:59

_Leaf_ schreef:PAK is idd een topwinkel, daar heb ik vroeger mijn dreads gekocht....

Ik zou wel clip ins willen zodat ik wat dikker haar heb, maar mijn haar komt tot aan mijn billen, dus dat zal wel een lekkere dure grap zijn Laughing

Ja, dan heb je sowieso de langste nodig die er zijn, en die komen volgens mij niet eens tot je billen. Maar als je ze goed tussen je eigen lokken "monteert" heb je wel dikker haar.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud