(clip in)extensions
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
(clip in)extensions
ik heb net al even gezocht op oude onderwerpen, maar vond niet helemaal wat ik wilde weten.
Ik wil al heel lang extensions (deels voor volume en deels voor extra lengte) en heb geinformeerd bij mijn eigen kapper. Maar ik sloeg stijl achterover van het bedrag dat ze noemde. Voor 200 stuks incl zetten was het ruim 500 euro. Dat bedrag heb ik dus echt niet over voor misschien een halfjaar lang haar.
Nu ben ik dus een beetje aan het rond kijken, maar kom er nog niet helemaal uit. Ik heb heel dun en weinig haar en durf eigenlijk geen clipin extension te gebruiken, omdat ik bang ben dat je dat door m'n dunne haar ziet zitten(maar die 'angst' heb ik over 'gewone' extensions ook). Wie heeft hier ervaring mee?
Daarnaast zag ik in de andere topics wel iets over dingen zelf kopen/bestellen. Hoe doen jullie dat dan? Door wie laat je ze dan zetten?
En uiteraard wat betalen jullie er voor?
Ik wil al heel lang extensions (deels voor volume en deels voor extra lengte) en heb geinformeerd bij mijn eigen kapper. Maar ik sloeg stijl achterover van het bedrag dat ze noemde. Voor 200 stuks incl zetten was het ruim 500 euro. Dat bedrag heb ik dus echt niet over voor misschien een halfjaar lang haar.
Nu ben ik dus een beetje aan het rond kijken, maar kom er nog niet helemaal uit. Ik heb heel dun en weinig haar en durf eigenlijk geen clipin extension te gebruiken, omdat ik bang ben dat je dat door m'n dunne haar ziet zitten(maar die 'angst' heb ik over 'gewone' extensions ook). Wie heeft hier ervaring mee?
Daarnaast zag ik in de andere topics wel iets over dingen zelf kopen/bestellen. Hoe doen jullie dat dan? Door wie laat je ze dan zetten?
En uiteraard wat betalen jullie er voor?
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Re: (clip in)extensions
Op de huishoudbeurs deze in gehad:
http://www.balmainhair.com/nl/hair-extensions/home.html
Was echt exact mijn kleur.
Ga deze volgend jaar kopen want wil ze voor mijn bruiloft gebruiken.
Ik heb ook dun en stijl haar maar je zag dit echt niet zitten
Deze zou je ook kunnen proberen, je kan kijken voor verkoopadressen bij jou in de buurt
http://www.flipinhair.nl/flip-in-hair/sub/verzorging.php?View=vzg
Deze zou je ook kunnen proberen, je kan kijken voor verkoopadressen bij jou in de buurt
http://www.flipinhair.nl/flip-in-hair/sub/verzorging.php?View=vzg
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Op de huishoudbeurs deze in gehad:
Vraagje over deze. er staan een aantal verschillende methodes op, welke heb je precies gebruikt en hoe laat je deze zetten? Neem je ze mee naar een kapper?
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb al 2,5 jaar extensions.
Ik heb ook van mijzelf erg dun haar. Bij mij zie je de extensions niet zitten.
Een meisje die ik ken doet het voor mij zij is ook kapster.
Ik betaal met inzetten, haar en uithalen zo'n 260,-.
Eerder had ik so cap extensions maar die vind niet zo goed ik heb nu van een ander merk.
Bij de kapper betaal je ook heel veel.
Je kan rond kijken op marktplaats voor mensen die het goedkoper zetten. Maar daar moet je wel mee uit kijken.
Niet iedereen kan extensions zetten er worden vaak cursussen aangeboden en dan 'kan' je extensions zetten.
Vaak doen meiden extensions zetten voor erbij en moet je vervolgens na het inzetten naar de kapper om het in model te laten knippen
Ik heb ook van mijzelf erg dun haar. Bij mij zie je de extensions niet zitten.
Een meisje die ik ken doet het voor mij zij is ook kapster.
Ik betaal met inzetten, haar en uithalen zo'n 260,-.
Eerder had ik so cap extensions maar die vind niet zo goed ik heb nu van een ander merk.
Bij de kapper betaal je ook heel veel.
Je kan rond kijken op marktplaats voor mensen die het goedkoper zetten. Maar daar moet je wel mee uit kijken.
Niet iedereen kan extensions zetten er worden vaak cursussen aangeboden en dan 'kan' je extensions zetten.
Vaak doen meiden extensions zetten voor erbij en moet je vervolgens na het inzetten naar de kapper om het in model te laten knippen
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Ik krijg volgende week een weave.. Is dat geen optie?
Ben heel benieuwd!
Ben heel benieuwd!
Gast- Gast
Ik zou heel erg oppassen met het zetten en van extensions. Als je ze er eenmaal uit laat halen blijft er erg weinig over van je haar. En het is een vrij dure hobby om voor altijd extensions te houden.
Bij Douglas hebben ze Balmain clip-in extensions. Bij redelijk wat Douglas filialen stoppen ze met het merk Balmain, en krijg je 50% korting op zo'n set. Moet je wel net mazzel hebben met kleuren.
Bij Douglas hebben ze Balmain clip-in extensions. Bij redelijk wat Douglas filialen stoppen ze met het merk Balmain, en krijg je 50% korting op zo'n set. Moet je wel net mazzel hebben met kleuren.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Lovely schreef:Ik zou heel erg oppassen met het zetten en van extensions. Als je ze er eenmaal uit laat halen blijft er erg weinig over van je haar. En het is een vrij dure hobby om voor altijd extensions te houden.
Hoe bedoel je dat?
Tuurlijk als ik ze er laat uithalen heb je een dunner bosje haar. Maar dat lijkt mij logisch.
Ik heb het geld (er nu nog) ervoor en vind het ideaal.
Clip in extensions lijkt mij niks. Ik heb dun haar en dan zie je snel die schuifjes bij mij. (lijkt mij)
ijsjemeisje- Prater
Ik heb extensions gehad en zou het zo weer doen.
Ik heb ze bij een groothandel besteld en m`n tattoo artist heeft ze gezet, zij is daar heel goed in. Ik heb €220 betaald voor de extentions en voor het zetten €40 geloof ik.
M'n eigen haar was na de tijd helemaal niet zo dun. Ja het voelt heel dun, want het is de helft minder
Ik heb ze bij een groothandel besteld en m`n tattoo artist heeft ze gezet, zij is daar heel goed in. Ik heb €220 betaald voor de extentions en voor het zetten €40 geloof ik.
M'n eigen haar was na de tijd helemaal niet zo dun. Ja het voelt heel dun, want het is de helft minder
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Waa, nu hebik echt zin in donderdag..
Moet echt niet vergeten om een voor-foto te maken..
Moet echt niet vergeten om een voor-foto te maken..
Gast- Gast
ijsjemeisje schreef:Lovely schreef:Ik zou heel erg oppassen met het zetten en van extensions. Als je ze er eenmaal uit laat halen blijft er erg weinig over van je haar. En het is een vrij dure hobby om voor altijd extensions te houden.
Hoe bedoel je dat?
Tuurlijk als ik ze er laat uithalen heb je een dunner bosje haar. Maar dat lijkt mij logisch.
Ik heb het geld (er nu nog) ervoor en vind het ideaal.
Clip in extensions lijkt mij niks. Ik heb dun haar en dan zie je snel die schuifjes bij mij. (lijkt mij)
Ligt waarschijnlijk ook aan de manier van inzetten, maar bij wax-extensions schijnt er ook een hoop eigen haar mee te komen als het er eenmaal uit wordt gehaald. Bij micro-rings is dat wel weer minder.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Dat komt omdat het haar wat je verliest (dagelijks verlies je behoorlijk wat haren) in de waxjes blijven zitten. Het valt dus heel erg op dat er allemaal los haar mee komt. Normaa was dat van je hoofd gevallen, maar nu kan dat niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
[quote="Rush"]Dat komt omdat het haar wat je verliest (dagelijks verlies je behoorlijk wat haren) in de waxjes blijven zitten. Het valt dus heel erg op dat er allemaal los haar mee komt. Normaa was dat van je hoofd gevallen, maar nu kan dat niet.[/quote]
Mijn antwoord!!! hihi
Mijn antwoord!!! hihi
ijsjemeisje- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: