Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Clip in extensions

4 plaatsers

Ga naar beneden

Clip in extensions Empty Clip in extensions

Bericht  SuzieQ vr 16 nov 2012 - 7:56

Ik heb clip in extensions "gewonnen" via vakantieveilingen. Ik heb een totale verlenging, bestaande uit 4 clips van 35 cm.
Ik ga ze laten zetten bij Haar & Zo in Heythuysen of Panningen (beide redelijk bij me in de buurt).
Heeft iemand ervaring met deze dingen? Ze moeten gemakkelijk in en uit te doen zijn, is dat ook zo? Ik wil ze ook omdat mijn haar best dun is en ik hoop dat het iets meer volume krijgt (en omdat ik 20 cm van mijn lange haar hbe laten knippen in de hoop dat het voller zou lijken maar dat is niet echt gelukt en nu baal ik dat het zo "kort" is).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip in extensions Empty Re: Clip in extensions

Bericht  minoessepoes za 17 nov 2012 - 6:36

Ik heb clip kn extentions van echt haar. Onderin een redelijk brede baan met twee klipjes, daarna een baan met 3 klipjes, vervolgens weer 1 met twee en dan bovenop nog twee zij stukken met twee klipjes.

Ik maak horizontaal een scheiding in mjjn haar en klip er een baan in, het is echt net zo makkelijk als een simpel haarklipje in doen. Ik heb trouwens gewoon zelf twee meter haar gekocht en dat op maat geknipt en de klipjes er aan genaaid.

Ik draag het vooral in het weekend, als ik wat meer met mijn haar wil doen. Soms draag ik het los, maar dat vind ik wel vrij zwaar aan voelen. Wat ik zelf heel leuk vind is een mooie volle visgraadvlecht, half vast met een klipje of een mooie volle staart.

Mijn extentions zijn heel goed van kleur en bjjna niemand ziet dat ze nep zijn. Het is wel belangrijk dat je er serum in doet zodat ze niet droog worden en verder kan je het gewoon kammen en stylen enz.
Op youtube kan je er ook filmpjes en tips over vinden.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond za 17 nov 2012 - 6:55

Ik heb ze ook maar draag ze zelden. Ik vind ze te zwaar en ik draag ze alleen af en toe met stappen. Een avondje vind ik prima, maar daarna gaat het zeer doen. Eerder had ik enkel geweven, nu dubbel geweven. Die zijn echt een stuk zwaarder aan mijn hoofd.

Ze indoen is heel makkelijk! Op YouTube staan genoeg filmpjes.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bay za 17 nov 2012 - 9:05

Ik weet niet hoe lang je eigen haar is maar ik heb zelf wax exentsions gehad toen ik ongeveer een bob lengte had.

Heb toen heel veel extensions moeten laten zetten wilde het er een beetje natuurlijk uitzien. Helemaal als je het los wilt laten hangen. Dus denk daar wel aan omdat je ook al gezegd hebt dat je je haar hebt afgeknipt.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  SuzieQ ma 19 nov 2012 - 5:58

Bay schreef:Ik weet niet hoe lang je eigen haar is maar ik heb zelf wax exentsions gehad toen ik ongeveer een bob lengte had.

Heb toen heel veel extensions moeten laten zetten wilde het er een beetje natuurlijk uitzien. Helemaal als je het los wilt laten hangen. Dus denk daar wel aan omdat je ook al gezegd hebt dat je je haar hebt afgeknipt.

Mijn haar is ongeveer 10 cm over mijn schouders. Ik draag het zelden los, ik hoop eigenlijk dat het mijn haar wat dikker laat kijken, zodat ik ook eens een vlecht kan maken. Wax extensions zetten ze aan je eigen haar vast toch? Dat wil ik liever niet. Wat ik krijg is een complete haarverlenging van 4 clip ins, ik weet eigenlijk niet hoeveel dat is. je kon wel langere krijgen voor een meerprijs, en ook extra clips dacht ik. Maar ik wil het sowieso eerst met die 4 gaan proberen.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Bay ma 19 nov 2012 - 7:21

Als het al over je schouders hangt dan lijkt het mij dat je eigen haar wel met de extensions haren vermengen als je ze in hebt. Weet even niet hoe je het anders uitlegt.

Ik had ook extensions voor meer volume en idd zodat ik eens een mooie vlecht of staart kon maken.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud