Extensions
+3
Blond
SparklingEyes
Amie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Extensions
Ik heb nu ruim een maand extensions waar ik echt heel erg blij mee ben.
Alleen de verzorging vind ik wel een crime en tijdrovend. Even snel je haar wassen 's ochtends is er niet bij.
Het wassen is wel zo gebeurd maar het drogen duurt lang.
Zijn hier ook meiden met extensions en hebben jullie nog (verzorgings) tips?
Alleen de verzorging vind ik wel een crime en tijdrovend. Even snel je haar wassen 's ochtends is er niet bij.
Amie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 18-12-10
Re: Extensions
Amie schreef:Ik heb nu ruim een maand extensions waar ik echt heel erg blij mee ben.
Ik denk ook na over extenions.... hoeveel heb jij betaald als ik vragen mag..? En voor hoeveel extensions?
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
SparklingEyes schreef:Amie schreef:Ik heb nu ruim een maand extensions waar ik echt heel erg blij mee ben.
Ik denk ook na over extenions.... hoeveel heb jij betaald als ik vragen mag..? En voor hoeveel extensions?
Ik heb er ruim 200 euro voor betaald en ik heb er 150.
Prijs is afhankelijk van het aantal en hoeveel cm ik heb 30 cm.
Amie- Fluisteraar
Amie schreef:SparklingEyes schreef:Amie schreef:Ik heb nu ruim een maand extensions waar ik echt heel erg blij mee ben.
hoe lang blijft het dan mooi....?
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
SparklingEyes schreef:Amie schreef:SparklingEyes schreef:Amie schreef:Ik heb nu ruim een maand extensions waar ik echt heel erg blij mee ben.
hoe lang blijft het dan mooi....?
Als je het goed verzorgd 5 maanden.
Amie- Fluisteraar
Ik heb clip-in extensions. Veel makkelijker (en goedkoper).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ze ook gehad. Goed 'wassen' met cremespoeling, maar absoluut niet op de waxjes.. Dan gaat het doorkammen na het wassen best goed. Ik deed er na het wassen een losse vlecht in, dan droogt het prima..
Gast- Gast
Extensions hebben zeker veel verzorging nodig maar daar heb je ook een mooie bos voor terug. Ik heb ze vaak ook 4-5 maanden in maar dan begint het echt sneller te klitten bij de bondjes en dan merk ik dat ze er weer uit moeten.
Laat je ze trouwens alleen aan de lucht drogen? Ik föhn ze gewoon altijd droog (anders komt er ook een slag in en dat wil ik niet)
Ik heb nu matjes van Balmain in met microringetjes vindt ik nog fijner kan ik telkens weer mooi omhoog zetten en zitten maar op enkele punten vast. Nou scheelt dat ik dat allemaal zelf kan (ben kapster) maar vind tot nu toe de matjes fijner dan losse extensions.
Laat je ze trouwens alleen aan de lucht drogen? Ik föhn ze gewoon altijd droog (anders komt er ook een slag in en dat wil ik niet)
Ik heb nu matjes van Balmain in met microringetjes vindt ik nog fijner kan ik telkens weer mooi omhoog zetten en zitten maar op enkele punten vast. Nou scheelt dat ik dat allemaal zelf kan (ben kapster) maar vind tot nu toe de matjes fijner dan losse extensions.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Die wil ik ook. Waar heb jij ze gekocht? Kun je die ook met je eigen haar mee verven, of moet je echt iets zoeken in precies de goede haarkleur?_Chance schreef:Ik heb clip-in extensions. Veel makkelijker (en goedkoper).
Gast- Gast
Ik heb al 2 jaar extensions. Na 5 maanden laat ik ze eruit halen en wacht ik ongeveer 3 weken en laat er dan weer nieuwen inzetten.
Ik vind mijn extensions sneller drogen dan mijn eigen haar. Ik vind het juist wel mooi wanneer je er iets slag in heb. Ik was het 's avonds en laat het eerst drogen en wanneer ik naar bed ga draai ik er een knot in en de volgende ochtend borstel ik het uit en heb ik slagen.
Ik heb ook wel perioden wanneer ik het stijl.
Eerst gebruikte ik producten van kis maar dat werd me toch iets te duur en nu gebruik ik shampoo en cremespoeling van care&repair van andrelon.
Ik vind mijn extensions sneller drogen dan mijn eigen haar. Ik vind het juist wel mooi wanneer je er iets slag in heb. Ik was het 's avonds en laat het eerst drogen en wanneer ik naar bed ga draai ik er een knot in en de volgende ochtend borstel ik het uit en heb ik slagen.
Ik heb ook wel perioden wanneer ik het stijl.
Eerst gebruikte ik producten van kis maar dat werd me toch iets te duur en nu gebruik ik shampoo en cremespoeling van care&repair van andrelon.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Bobbie schreef:Die wil ik ook. Waar heb jij ze gekocht? Kun je die ook met je eigen haar mee verven, of moet je echt iets zoeken in precies de goede haarkleur?_Chance schreef:Ik heb clip-in extensions. Veel makkelijker (en goedkoper).
Ik heb ze via Marktplaats gekocht, daar staan ze behoorlijk veel op. Ik heb gewoon mijn eigen haarkleur gekocht, matcht precies. Als het goed is, kan je ze verven, maar extensions is natuurlijk "dood" haar, wordt niet meer gevoed vanuit de wortel dus echt goed is het niet voor ze.
Als je ze in een winkel wil kopen kan je naar PAK in Arnhem (of Nijmegen, maar daar is hij heel klein). De meiden daar zijn super aardig, en helpen je heel goed. Let wel; dat is ook weer duurder dan ze bestellen op bijv. marktplaats (waar ook nieuwe worden verkocht).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
ik wil miss ook extensions nemen -echte- maar ik weet et dus nog niet zekerxD
kunnn jullie miss wat foto's an jullie haar+extensions showen?=D
kunnn jullie miss wat foto's an jullie haar+extensions showen?=D
Engel- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 28-05-11
Ik wil ook nog steeds clip in extensions.
Als ik ze koop, bestel ik ze toch via Ebay. Goedkoop!
Als ik ze koop, bestel ik ze toch via Ebay. Goedkoop!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Soortgelijke onderwerpen
» so cap extensions
» Matje of extensions?
» Clip in extensions
» Clip in extensions wie?
» clip in extensions
» Matje of extensions?
» Clip in extensions