Clip in extensions
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Clip in extensions
Ik weet dat een paar dames dat hier ook hadden. Nu ben ik even aan het rondkijken. Hoeveel gram moet je ongeveer hebben? En waar hebben jullie het weg? Hebben jullie ook echt haar ervan? Of ook nep?
Ik heb nu een kort kapsel.
En ik zou heel graag foto's willen zien, is er iemand die ze heeft? Of via via? Graag voor en Na foto's
Ik heb nu een kort kapsel.
En ik zou heel graag foto's willen zien, is er iemand die ze heeft? Of via via? Graag voor en Na foto's
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Clip in extensions
bedoel je dit: www.flipinhair.nl
http://www.balmainhair.com/nl/hair-extensions/home.html
?
http://www.balmainhair.com/nl/hair-extensions/home.html
?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dus...
Dat is hetzelfde als die 2 sites die ik plaatste
Ik heb die van balmain hair ingehad en zit er aan te denken om dat voor mijn trouwen te doen. Ik heb vrij dun haar en met dat in was het echt een stuk voller (en meer haar maar dat is logisch ) voor half opsteken half los is meer haar wel handig.
Ze hadden echt exact mijn haarkleur.
Ik heb wel een nafoto ervan moet even kijken waar die staat
Dat is hetzelfde als die 2 sites die ik plaatste
Ik heb die van balmain hair ingehad en zit er aan te denken om dat voor mijn trouwen te doen. Ik heb vrij dun haar en met dat in was het echt een stuk voller (en meer haar maar dat is logisch ) voor half opsteken half los is meer haar wel handig.
Ze hadden echt exact mijn haarkleur.
Ik heb wel een nafoto ervan moet even kijken waar die staat
Inge- Ratel
Deze foto maakte het even wat duidelijker! Ik ben erg benieuwd naar een foto! Waar heb je dit weggehaald? En wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Zwerver- Ratel
Ik heb het nog niet gekocht
Ben foto aan het zoeken
Zal zo ook even uitgebreidere reactie geven op prijs enzo
edit; is wel alleen foto van de achterkant dus niet heel duidelijk
Ben foto aan het zoeken
Zal zo ook even uitgebreidere reactie geven op prijs enzo
edit; is wel alleen foto van de achterkant dus niet heel duidelijk
Inge- Ratel
Is trouwens wel lastig om zelf in te doen, maar dat is misschien oefenen.
Sorry foto is niet heel duidelijk
Sorry foto is niet heel duidelijk
Laatst aangepast door Inge op zo 13 maa 2011 - 12:19; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
Flip in hair
in Zwolle: http://www.hlzwolle.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=74 prijzen staan bij de link
Balmain hair
niet in Zwolle
http://www.balmainhair.com/nl/hair-extensions/salon-finder.html
prijs weet ik even niet meer maar ook rond de 140,- dacht ik
in Zwolle: http://www.hlzwolle.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=74 prijzen staan bij de link
Balmain hair
niet in Zwolle
http://www.balmainhair.com/nl/hair-extensions/salon-finder.html
prijs weet ik even niet meer maar ook rond de 140,- dacht ik
Inge- Ratel
Sodeju, Wat een bedragen! Ik bestel ze dan via ebay!
Hoeveel gram had jij in? Ik zie het verschil wel hoor, al is het wel moeilijk op zo'n foto!
Hoeveel gram had jij in? Ik zie het verschil wel hoor, al is het wel moeilijk op zo'n foto!
Zwerver- Ratel
Oei dat durf ik niet te zeggen, ik had er 1 met lang haar en volledig stuk van links boven de oor tot rechts boven de oor. Maar hoeveel gram dat was?
Die ik in heb is trouwens van balmain hair.
Die link van die kapsalon in Zwolle is trouwens degene waar ik misschien mijn bruidskapsel wil laten doen... en dan met haarstukding... dus ga daar dit jaar eens informeren
Die ik in heb is trouwens van balmain hair.
Die link van die kapsalon in Zwolle is trouwens degene waar ik misschien mijn bruidskapsel wil laten doen... en dan met haarstukding... dus ga daar dit jaar eens informeren
Inge- Ratel
Oh ik zie nu wat jij bedoeld, is weer wat anders!
Dit is Flip in.
het verschil zou ik niet weten... Zucht ik oriënteer nog weer even verder
Dit is Flip in.
het verschil zou ik niet weten... Zucht ik oriënteer nog weer even verder
Zwerver- Ratel
Maar bij beide kan je er meerdere bestellen, ook kleinere en staarten etc etc
Ik had trouwens niet dat hoofdnetje hoor, ik had klemmetjes, zoals op die foto die je eerder plaatste (balmain hair is dat)
Ik had trouwens niet dat hoofdnetje hoor, ik had klemmetjes, zoals op die foto die je eerder plaatste (balmain hair is dat)
Inge- Ratel
Oh oke! Dacht ik omdat je die link gaf namelijk. Ik ga maar eens even op ebay kijken.
Bedankt iig ! Wat vond je er zelf van?
Bedankt iig ! Wat vond je er zelf van?
Zwerver- Ratel
Owja die link van in Zwolle gaf ik, omdat ik waarschijnlijk balmain hair ga kopen en die in Zwolle wil laten inzetten bij die Salon. Dacht dat het principe van flip in hair hetzelfde was als balmain hair, maar is dus wel verschil.
Sorry
Ik vond het wel prima zitten. Is ff wennen maar dan voelt het ook prima
en de kleur was ook exact mijn eigen haarkleur
Sorry
Ik vond het wel prima zitten. Is ff wennen maar dan voelt het ook prima
en de kleur was ook exact mijn eigen haarkleur
Inge- Ratel
Ik heb bruine clip-in extensions. Ik ben op zoek naar nieuwe, ik vind de mijne te dun. Ik zou als je kort haar hebt kijken voor dubbel geweven. (Ik heb zelf enkel geweven).
Ik heb wel voor en na foto's, maar ik plaats eigenlijk geen foto's van mezelf. Ik wil ze wel via een PM sturen, maar laat maar weten of je dat wilt.
Edit: ik heb ze via Marktplaats gekocht, mijn zusje ook.
Ik heb wel voor en na foto's, maar ik plaats eigenlijk geen foto's van mezelf. Ik wil ze wel via een PM sturen, maar laat maar weten of je dat wilt.
Edit: ik heb ze via Marktplaats gekocht, mijn zusje ook.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb maar 3 strengen omdat ik een klein hoofd heb dus daar heb ik genoeg aan. Ik heb ze gekocht bij een winkel op de Albert Cuyp Markt! Echt een aanrader!
Gast- Gast
Chance, ik zou graaaaag een foto willen van Voor en Na.
Wat hebben jullie er voor betaald?
Ik zit nu steeds te kijken naar 100 gram, maar ik heb echt nog kort haar in mijn nek. Ik vrees dat ik nog moet gaan sparen!
Ik zit nu steeds te kijken naar 100 gram, maar ik heb echt nog kort haar in mijn nek. Ik vrees dat ik nog moet gaan sparen!
Zwerver- Ratel
Je hebt PM!wc-eend schreef:Chance, ik zou graaaaag een foto willen van Voor en Na.
Het schijnt dat je haar ongeveer 10 cm lang moet zijn, korter is niet mooi omdat je de clips dan ziet zitten. Ik heb er 25 euro voor betaald.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Je hebt PM!wc-eend schreef:Chance, ik zou graaaaag een foto willen van Voor en Na.
Het schijnt dat je haar ongeveer 10 cm lang moet zijn, korter is niet mooi omdat je de clips dan ziet zitten. Ik heb er 25 euro voor betaald.
Ik ben wel eens bij die op de Albert kuyp geweest maar die had mijn kleur niet Ik heb heel blond haar en nu beetje violet, die vind ik nooit helaas
Laatst aangepast door loura op zo 13 maa 2011 - 23:39; in totaal 1 keer bewerkt
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb die clip ins gehad, ik heb ook wel eens een foto geplaatst hier ervan. Ik kocht ze bij een kapperswinkeltje en ik kocht ze in een pakket dus 4 stroken groot en 4 kleintjes voor 50 euro daar deed ik ongeveer 3 maanden mee. Bij mij zag je het niet dat het nep was omdat ik toen echt dezelfde kleur had als mijn haar toen.
loura- Ratel
Purple schreef:Loura, ik heb ook wit blond haar maar mijn kleur hadden ze dus wel.
Ik was er toen om te kijken en de lichtste kleur was te donker... Misschien hadden ze toen mijn kleur gewoon niet hoor dat kan! Misschien moet ik binnekort maar eens kijken weer.
loura- Ratel
Ik denk dat dit nu mijn lengte is. Ik ben laatst nog naar de kapper geweest dus kan zjin dat het in mijn nek wat korter is. Ik zal dan sowieso ook moeten wachten maar ik zit echt een beetje met mijn kleur! Ik heb even foto's erbij geplakt, ik heb zoveel verschillende haarkleuren erin zitten.......
Zwerver- Ratel
ja ik weet het! zuchtPurple schreef:Wc-eend, je eigen haar is echt nog te kort hoor.
Zwerver- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: