Clip in extensions wie?
+6
minoessepoes
Sterrin_
Parel
Linnie1985
Tazz
Lonne
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Clip in extensions wie?
hoi meiden,
Wie heeft ze, ben benieuwd naar de ervaringen.
En zou graag voor en na willen zien, ben benieuwd!!
Wie heeft ze, ben benieuwd naar de ervaringen.
En zou graag voor en na willen zien, ben benieuwd!!
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Clip in extensions wie?
Ik ben hier ook benieuwd naar.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb wel flip-in hair extensions, vind dat makkelijker dan die clip-in extensions.
http://www.flipinhair.nl/nl/
http://www.flipinhair.nl/nl/
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, dat is echt heel erg mooi, Linniej!
Ik vind het alleen altijd zo apart, dan kennen mensen je met lang haar en dan heb je ineens weer kort haar, dan heb ik altijd het idee dat mensen het toch wel weten dat het nep is en dan hoeft het niet meer van mij haha
Ik vind het alleen altijd zo apart, dan kennen mensen je met lang haar en dan heb je ineens weer kort haar, dan heb ik altijd het idee dat mensen het toch wel weten dat het nep is en dan hoeft het niet meer van mij haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Oh, dat is echt heel erg mooi, Linniej!
Dat vind ik juist ideaal aan die flip in. Als je een dag geen zin hebt, hoef je hem niet in te doen!
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Parel schreef:Oh, dat is echt heel erg mooi, Linniej!
Dat vind ik juist ideaal aan die flip in. Als je een dag geen zin hebt, hoef je hem niet in te doen!
Ja, dat snap ik wel haha, maar doordat iedereen dus al weet dat het nep is, zou ik een grens over moeten om hem in te doen. Maar vind het wel erg mooi! Hoe duur was het, als ik vragen mag?
Parel- Ratel
Parel schreef:Linnie1985 schreef:Parel schreef:Oh, dat is echt heel erg mooi, Linniej!
Ja, dat snap ik wel haha, maar doordat iedereen dus al weet dat het nep is, zou ik een grens over moeten om hem in te doen. Maar vind het wel erg mooi! Hoe duur was het, als ik vragen mag?
Ik heb het voor mn trouwen gekregen en was 265 euro. je doet er 2 jaar of langer mee als je er goed mee om gaat, Je krijgt er verzorgingsproducten bij, en je kan altijd terug als hij niet goed zit of om hem in model te laten brengen. Ook zit er een borstel een puntkam en extra draad bij.
Linnie1985- Kletskop
Ik heb jarenlang extensions gehad, dat kostte me 225 euro per 10 weken ongeveer. Vond ik al een flinke aanschaf! Hier schrik ik eigenlijk ook wel van, van dat bedrag! Maar het is wel mooi!
Parel- Ratel
Nou, 10 weken tegenover ruim 2 jaar, scheelt nogal.
Heb al zitten kijken naar verkooppunten, misschien ooit.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Sterrin_ schreef:Nou, 10 weken tegenover ruim 2 jaar, scheelt nogal.
Ja dat scheelt zeker, maar ik laat m'n haar wel gewoon groeien haha
Toen had ik geld als water en nog geen kind en koophuis
Parel- Ratel
Ach, hier zal he ook wel bij dromen over een weelderige bos blijven.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik heb nu ruim een jaar clip in extentions. Ze zijn van echt haar, het is 2mtr aan haar die ik zelf in 5stukken heb geknipt en de clipjes aan genaaid heb.
Ik moet ze nu weer verzorgen want het oogt wat droog, maar het is echt mooi en de meeste mensen hebben niet door dat het nep is. Ik heb er 70euro voor betaald in een haar winkeltje in Amsterdam.
Mijn eigen haar is vrij dun, ik gebruik de extentions eigenlijk nooit als ik mijn haar los heb maar juist als ik er wat mee wil doen, vaak om een mooie volle visgraad te maken bijvoorbeeld. (dat kan met mijn eigen haar helemaal niet).
Na een dag dragen vind ik het wel lekker om ze weer uit te doen, het is toch best een gewicht wat aan je haar hangt. Maar over all ben ik er heel blij mee en vind ik het juist leuk dat ik ze niet dagelijks in hoef te doen, leuk qua afwisseling!
Ik moet ze nu weer verzorgen want het oogt wat droog, maar het is echt mooi en de meeste mensen hebben niet door dat het nep is. Ik heb er 70euro voor betaald in een haar winkeltje in Amsterdam.
Mijn eigen haar is vrij dun, ik gebruik de extentions eigenlijk nooit als ik mijn haar los heb maar juist als ik er wat mee wil doen, vaak om een mooie volle visgraad te maken bijvoorbeeld. (dat kan met mijn eigen haar helemaal niet).
Na een dag dragen vind ik het wel lekker om ze weer uit te doen, het is toch best een gewicht wat aan je haar hangt. Maar over all ben ik er heel blij mee en vind ik het juist leuk dat ik ze niet dagelijks in hoef te doen, leuk qua afwisseling!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook clip ins, ik heb ze via vakantieveilingen, heb er destijds maar 23 euro voor betaald . Het is echt haar en ik draag ze ook om mijn haar wat voller te maken als ik het los draag. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nooit draag en mijn haar ook nooit los heb. Maar het is wel mooi.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
SuzieQ schreef:Ik heb ook clip ins, ik heb ze via vakantieveilingen, heb er destijds maar 23 euro voor betaald . Het is echt haar en ik draag ze ook om mijn haar wat voller te maken als ik het los draag. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nooit draag en mijn haar ook nooit los heb. Maar het is wel mooi.
Ik ben wel erg benieuwd hoe het eruit ziet, heb je een foto?
Lonne- Fluisteraar
Alleen op mijn telefoon, als je me je email adres pm't kan ik hem wel even sturen.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik heb ze ook, maar ik draag ze nooit meer. Ik vind het behoorlijk zwaar en na 1 avondje wil ik ze ook echt uitdoen. Ik heb ze destijds gekocht toen de kapper mijn haar veel te kort had geknipt. Toen had ik nog donkerbruin haar. Inmiddels is mijn haar lichtblond en heb ik oude extensions van mijn zusje, maar die draag ik eigenlijk nooit omdat ze echt niet mooi meer zijn.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Blond schreef:Ik heb ze ook, maar ik draag ze nooit meer. Ik vind het behoorlijk zwaar en na 1 avondje wil ik ze ook echt uitdoen. Ik heb ze destijds gekocht toen de kapper mijn haar veel te kort had geknipt. Toen had ik nog donkerbruin haar. Inmiddels is mijn haar lichtblond en heb ik oude extensions van mijn zusje, maar die draag ik eigenlijk nooit omdat ze echt niet mooi meer zijn.
heb je miss nog wel een foto van toen..
Lonne- Fluisteraar
Nope.. Geen duidelijke in ieder geval.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
minoessepoes schreef:Ik heb nu ruim een jaar clip in extentions. Ze zijn van echt haar, het is 2mtr aan haar die ik zelf in 5stukken heb geknipt en de clipjes aan genaaid heb.
Ik heb hier nog matten liggen die ik slechts 1 dag heb inghehad, dus wil er ook clip ins van maken. Jij hebt 5 stukjes dus? En verschillen ze ook in lengte? Dat moet bij mij sowieso wel, want ik heb krullen. Hoe breed zijn jouw stukjes en hoeveel clipjes zitten er dan in?
Gast- Gast
Carrie, ik zou 3 of 5 matjes maken. 1 voor helemaal onder en dan 1 cm vanaf je haarlijn, eventueel 2 bij het midden van je oor tot net iets voor je denkbeeldige middenscheiding en dan nog een naast je onderoor tot middenscheiding, en dan twee aan de zijkanten bovenoor (deze zijn het smalst), deze zitten het meest boven. Door het hoogteverschil, heb je al laagjes in het haar.
Je zou even op youtube kunnen kijken bij Balmain voor voorbeelden.
Vlakbij de stad zit op de Amsterdamsestraatweg (volgens mij Rafini of zoiets) een winkeltje waar ze de clipjes verkopen, ook zit Real Hair op de straatweg, volgens mij kosten de clipjes 35 cent per stuk. Ze verkopen ook de matten voor heel weinig en ze knippen ze daar evt. ook op maat.
Vlakbij de stad zit op de Amsterdamsestraatweg (volgens mij Rafini of zoiets) een winkeltje waar ze de clipjes verkopen, ook zit Real Hair op de straatweg, volgens mij kosten de clipjes 35 cent per stuk. Ze verkopen ook de matten voor heel weinig en ze knippen ze daar evt. ook op maat.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Tnx! Ja het wordt echt even puzzelen want wil het haar niet verknippen. Was erg duur namelijk, iets van 250 euro geloof ik. Is echt haar, Brazilliaans. Ik ga het eerst even in de stad proberen in mijn pauze. Bij dat ene haarwinkeltje vlakbij Intersport, zit in een steegje. En anders ga ik naar de Amsterdamsestraatweg.SDL schreef:Carrie, ik zou 3 of 5 matjes maken. 1 voor helemaal onder en dan 1 cm vanaf je haarlijn, eventueel 2 bij het midden van je oor tot net iets voor je denkbeeldige middenscheiding en dan nog een naast je onderoor tot middenscheiding, en dan twee aan de zijkanten bovenoor (deze zijn het smalst), deze zitten het meest boven. Door het hoogteverschil, heb je al laagjes in het haar.
Ik had al gezocht op Youtube maar kon nog niet echt kunnen vinden wat ik zocht. De meesten deden het met 2 banen maar dat wil ik zelf niet. Met steil haar kan dat makkelijker denk ik.
Gast- Gast
Ook met stijl haar vind ik het niet zo mooi met 2 banen. Ik kan het voorbeeldje van Balmain niet meer vinden maar dat is juist mooi met slag/krullen. Ik zou ook geen grote matten maken maar het echt verdelen in je haar want anders valt het zo op. En ik zou het laten snijden en niet zelf doen. Op de AmstStrweg zitten er een aantal die dat kunnen maar als je tevreden bent over je eigen kapster, zou je het ook aan haar kunnen vragen.
SDL- Prater
Joh ik leer allemaal dingen als ze het gaan snijden moet het dan al in je haar zitten? Ik wil namelijk dat ze niks van mijn haar afsnijden.SDL schreef:Ook met stijl haar vind ik het niet zo mooi met 2 banen. Ik kan het voorbeeldje van Balmain niet meer vinden maar dat is juist mooi met slag/krullen. Ik zou ook geen grote matten maken maar het echt verdelen in je haar want anders valt het zo op. En ik zou het laten snijden en niet zelf doen. Op de AmstStrweg zitten er een aantal die dat kunnen maar als je tevreden bent over je eigen kapster, zou je het ook aan haar kunnen vragen.
Gast- Gast
Ja, het is wel handig als het al in je haar zit, dan snijden ze het naar je haar. Als je aangeeft dat je je eigen haar niet geknipt wilt hebben, dan knippen ze dat gewoon niet mee. Je eigen kapster kan dit denk ik ook wel hoor.
SDL- Prater
Ok tnx!mik zal eens kijken welke kapster dat voor me kan doen.SDL schreef:Ja, het is wel handig als het al in je haar zit, dan snijden ze het naar je haar. Als je aangeeft dat je je eigen haar niet geknipt wilt hebben, dan knippen ze dat gewoon niet mee. Je eigen kapster kan dit denk ik ook wel hoor.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: