Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare neigingen.

+59
Sterrin_
Auxo
Sure
Sugarfall
Bazinga
girli
Antibes
Star007
Minx
Slakje
Mermaid
Parisienne
Pompoen
Snoopy
SuperGrover
Reva
Esperanza
Punk'd
xxjojootjexx
Sayuri
Enelya
Lady4
SarahKey
Elliot
Shisha
Pitufo
sonly
Roza
ExpressoB
Sorella
Pannetoet
Parel
Luce
Sjaantje
Sea of Trees
Poubelle
Blond
Pineco
Phileine
Caro
Sweet33
Bliss
loura
Reeza
Pancake
SoGood
Lady Starstruck
Sushi
Steep
Rush
Exogenesis
Bolleke
Happinaz
Jasmine
Angela_1986
Nyx
Susan
Feline
Charles
63 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Bolleke vr 28 jun 2013 - 1:37

Die reclame van die man met het schip kan ik niet naar kijken. Ik word daar gewoon triest van. Ook die radio reclame van die vrouw, wiens zoon haar bankrekening beheerd en zijn eigen rekeningen er van betaakd. Maar dan vind ik die van het schip nog zieliger.

Overigens praat ik ook wel eens tegen mezelf gewoon, en geef dan ook antwoord terug. Dat vind ik wel heel raar van mezelf. En soms denk ik gewoon monologen in mijn hoofd, en dan weet ik soms erna niet zeker of dat nou in mijn hoofd was of hardop confused 
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Lady4 vr 28 jun 2013 - 1:40

SoGood schreef:
Charles schreef:
Lady4 schreef:Geen rare neiging, maar gisteravond had ik wel iets raars. Ik zag de reclame over ouderenmishandeling en bij het zien van de trieste blik van de oude man in het spotje begon ik echt te brullen. Bizar. :OMijn vriend zat echt helemaal perplex naast me, haha.
Ik weet PRECIES welke je bedoelt en ik had het ook!!!!!!!!!!!

 Ja, die meneer met zijn schipje! Janken jonge!

Join the club! laughcry 
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Sayuri vr 28 jun 2013 - 2:27

Herkenbaar, zulke gedachten heten dwanggedachten, geloof ik. Het zijn bij mij altijd gedachten, die ik niet wil denken. Vanmorgen had ik er nog 1, ik zat in een vergadering naast een gluiperige oudere man die de hele tijd contact zocht en die zowel qua uiterlijk als karakter uitermate onaantrekkelijk was. Toen dacht ik: ik moet er niet aan denken om met zo iemand te zoenen. En toen dacht ik er natuurlijk juist aan, alsof ik mezelf dan expres wil kwellen ofzo.

Stuur omgooien tijdens autorijden met tegenliggend verkeer denk ik ook wel eens, terwijl ik dat helemaal niet wil.

En eerlijk gezegd, ik had het zonet ook bij het lezen van het "complimentjes aan forummer boven je" topic, dan denk ik ineens aan hele gemene dingen te schrijven, terwijl ik dat niet meen. Beetje het equivalent aan de drang om uit het niets te gaan schelden.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  xxjojootjexx vr 28 jun 2013 - 2:45

Zo waarschuwt iedereen mij om rustig te rijden straks naar Assen.. Heb ik gewoon de neiging om het gas vol open te trekken.. Gaan het niet doen, want er zijn nog nooit zoveel controles geweest in/rond/wegen naar Assen:razz:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Pitufo vr 28 jun 2013 - 4:18

Sayuri schreef:Herkenbaar, zulke gedachten heten dwanggedachten, geloof ik. Het zijn bij mij altijd gedachten, die ik niet wil denken. Vanmorgen had ik er nog 1, ik zat in een vergadering naast een gluiperige oudere man die de hele tijd contact zocht en die zowel qua uiterlijk als karakter uitermate onaantrekkelijk was. Toen dacht ik: ik moet er niet aan denken om met zo iemand te zoenen. En toen dacht ik er natuurlijk juist aan, alsof ik mezelf dan expres wil kwellen ofzo.
Oh ja, ik denk ook vaak onwillekeurig hoe bepaalde mensen seks hebben, vooral als het onaantrekkelijke mensen of heel erg niet-vlotte mensen zijn. Dat wil ik dan helemaal niet, maar gebeurt toch. Iew!

En vaak als er iets bijna gebeurt (als ik bijna door een auto wordt aangereden ofzo, of als ik heel erge buikpijn heb), dan ben ik daarna minutenlang een heel scenario in m'n hoofd aan het bedenken dat ik bijna dood ga en naar het ziekenhuis moet, of er dan aan gedacht wordt om mijn vriend te bellen en of hij nog wel op tijd is, heel luguber. Moet me dan echt tot de orde roepen.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 4:34

Pitufo, dat eerste wat jij zegt heb ik soms bij ouders op m'n werk. Soms heb je wel eens van die ouders die voor de buitenwereld heel niet bij elkaar passen, of juist van die hele 'eigenaardige' ouderparen, dan vraag je je wel eens af of en hoe die dan genegenheid naar elkaar hebben. Ik bedoel, die ouders moeten toch wat doen samen, of op z'n minst gedáán hebben, want ik zorg toch voor hun 'eindproduct'...
Dit staat trouwens best stom, nu ik het zo neerzet. Ik hoop maar dat iemand anders die met kinderen en ouders werkt, dit ook herkent Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Punk'd vr 28 jun 2013 - 4:54

hahaha geweldig dit Laughing 

Ik dacht dat ik de enige leipo was. Maar ballen grijpen heb ik nog nooit gehad laughcry 

Wat ik wel echt vervelend vind is als ik iets in iemands gezicht zie wat niet klopt (een wimper of verkeerd haartje) dat ik dan helemaal niet meer weet waar het gesprek over gaat of ik juist niet meer weet waar ik moet kijken. Sowieso heb ik er veel moeite mee om iemand lang in de ogen te kijken tijdens een gesprek.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Sea of Trees vr 28 jun 2013 - 5:13

Lady4 schreef:
SoGood schreef:
Charles schreef:
Lady4 schreef:Geen rare neiging, maar gisteravond had ik wel iets raars. Ik zag de reclame over ouderenmishandeling en bij het zien van de trieste blik van de oude man in het spotje begon ik echt te brullen. Bizar. :OMijn vriend zat echt helemaal perplex naast me, haha.
Ik weet PRECIES welke je bedoelt en ik had het ook!!!!!!!!!!!

 Ja, die meneer met zijn schipje! Janken jonge!

Join the club! laughcry 

Ik ook, ik moest echt keihard brullen toen ik die reclame zag. Had het laatst hier op Yes nog gezegd.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Esperanza vr 28 jun 2013 - 21:43

Wat een herkenbare dingen. Ik heb dus ook dat ik voor me zie, hoe mensen die ik onaantrekkelijk vind, seks hebben.

Verder vind ik een fontanel eng. Als ik een baby vast heb, vraag ik me altijd af wat er zou gebeuren als ik er te hard op zou duwen. 

Soms denk ik er wel eens aan dat als ik dood ga dat m'n familie dan m'n huis op moet ruimen, maar dat het op dat moment zo'n ontzettende troep is en dat ik het eigenlijk moet opruimen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Reva vr 28 jun 2013 - 21:46

sonly schreef:Ik heb soms wel eens de neiging om met random dingen te gooien. Vooral dingen die kapot kunnen, om te zien hoe ze breken.  Niet eens omdat ik boos ben ofzo, maar gewoon.
Nou heb ik dus ook een keer serieus met een collega van 56 in de keuken een annanas staan overgooien, omdat we allebei die neiging hadden... Yes

Zo zo, gewaagd hoor Laughing 

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 21:52

Reva schreef:
sonly schreef:Ik heb soms wel eens de neiging om met random dingen te gooien. Vooral dingen die kapot kunnen, om te zien hoe ze breken.  Niet eens omdat ik boos ben ofzo, maar gewoon.
Nou heb ik dus ook een keer serieus met een collega van 56 in de keuken een annanas staan overgooien, omdat we allebei die neiging hadden... Yes

Zo zo, gewaagd hoor Laughing 

lol! 

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Happinaz vr 28 jun 2013 - 22:01

Reva schreef:
sonly schreef:Ik heb soms wel eens de neiging om met random dingen te gooien. Vooral dingen die kapot kunnen, om te zien hoe ze breken.  Niet eens omdat ik boos ben ofzo, maar gewoon.
Nou heb ik dus ook een keer serieus met een collega van 56 in de keuken een annanas staan overgooien, omdat we allebei die neiging hadden... Yes

Zo zo, gewaagd hoor Laughing 

 Hahahahhahahahahhahahahhaha lekker droog!Razz
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  SuperGrover vr 28 jun 2013 - 22:10

Ja, herkenbaar wel. Ook inderdaad dat ik me moet inhouden om niet heel gemene dingen te zeggen/doen, zoals in dat complimententopic. Ik heb ook hele monologen met mezelf, en ik lach dan ook echt soms hardop om mijn eigen gesprek.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Snoopy vr 28 jun 2013 - 22:11

Esperanza schreef:Wat een herkenbare dingen. Ik heb dus ook dat ik voor me zie, hoe mensen die ik onaantrekkelijk vind, seks hebben.

Verder vind ik een fontanel eng. Als ik een baby vast heb, vraag ik me altijd af wat er zou gebeuren als ik er te hard op zou duwen. 

Soms denk ik er wel eens aan dat als ik dood ga dat m'n familie dan m'n huis op moet ruimen, maar dat het op dat moment zo'n ontzettende troep is en dat ik het eigenlijk moet opruimen.

 Oh dat heb ik ook. Niet alleen met dood gaan. Maar dan denk ik, wat als er nu iets gebeurd met mij (ziekenhuis, been breken of zo) en mijn moeder moet spullen bij mij thuis halen? Het is een rotzooi die niemand mag zien!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Snoopy vr 28 jun 2013 - 22:12

Lennox schreef:Pitufo, dat eerste wat jij zegt heb ik soms bij ouders op m'n werk. Soms heb je wel eens van die ouders die voor de buitenwereld heel niet bij elkaar passen, of juist van die hele 'eigenaardige' ouderparen, dan vraag je je wel eens af of en hoe die dan genegenheid naar elkaar hebben. Ik bedoel, die ouders moeten toch wat doen samen, of op z'n minst gedáán hebben, want ik zorg toch voor hun 'eindproduct'...
Dit staat trouwens best stom, nu ik het zo neerzet. Ik hoop maar dat iemand anders die met kinderen en ouders werkt, dit ook herkent Embarassed

 Ik herken het helemaal! Ken echt een vader wat een enorme slome duikelaar is. Totaal geen pit in, helemaal niet aantrekkelijk. Dus dan vraag je je ook af wat die moeder daar nou in ziet.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Happinaz vr 28 jun 2013 - 22:14

Als ik soms een onderbroekje draag wat eigenlijk net niet meer kan, maar hij zit zo lekker, of sokken met een gaatje draag dan denk ik daar ook aan! "Wat nou als ze in het ziekenhuis mijn broek weg moeten knippen..."
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  SuperGrover vr 28 jun 2013 - 22:20

Ik vind een fontanel ook eng! Zodra ik die zie, kan ik eigenlijk de baby niet meer vasthouden. Bij mijn nichtje ben ik heel geskilled geraakt in niet naar die plek kijken.

En Happinaz, dat denk ik ook als ik ondergoed aan doe wat eigenlijk niet meer kan.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Esperanza vr 28 jun 2013 - 22:32

Haha, jij hebt dat dus ook SG! Misschien moet ik dat ook maar meer gaan oefenen.

En die gedachtes heb ik ook als ik ondergoed aandoe wat eigenlijk niet meer kan, en ook als ik ontharen een keer heb overgeslagen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 22:44

Wat een rare mensen hier, misschien moet ik mijn account maar laten verwijderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Bliss vr 28 jun 2013 - 22:45

Stof schreef:Wat een rare mensen hier, misschien moet ik mijn account maar laten verwijderen.

Laughing 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Pompoen vr 28 jun 2013 - 22:45

Maar een fontanel is ook wel een beetje een raar ding hoor, als ik L. aai en ik voel 'm dan vind ik dat ook altijd wel een beetje raar of zo. Mijn zusje vind het ook eng!

Ik heb ook vaak rare gedachten maar soms doe ik het gewoon. Mijn man heeft wel eens een glas water in zijn gezicht gehad middenin een doodnormaal gesprek omdat ik me af roeg wat er zou gebeuren. Zijn verbouwereerde gezicht was zo kostelijk dat ik me daarna tijdenlang enorm heb moeten inhouden om toe te geven aan mijn gedachten, ook bij vreemden dus...

Oh ja, en ben benieuwd of ik zo geschift ben of dat meer mensen dit doen,maar ik voer vaak hardop gesprekken. Bijvoorbeeld als ik een spannend gesprek heb van te voren, maar ook als ik een gesprek gehad heb achteraf en soms als ik het druk heb of er veel dingen tegelijk spelen en mijn emmertje een beetje vol is. Dan hoor ik in gedachten die andere persoon iets zeggen en dan antwoord ik hardop terug. Ik betrap mezelf wel eens erop dat ik zo op de fiets zit laughcry en onder de douche doe ik het ook vaak.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 22:47

Ik heb het als ik Willem Alexander/ Rutte/Ovens op tv zie. Vraag ik me af hoe ze zouden reageren als ik spontaan mijn neus zou snuiten in hun altijd perfecte stropdas

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Bolleke vr 28 jun 2013 - 22:49

Pompoen dat heb ik dus ook! Ik praat dan ook met mezelf.

Meer rare dingen die hier voorbij komen herken ik in mijzelf eigenlijk..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Lady Starstruck vr 28 jun 2013 - 23:23

SuperGrover schreef:Ik vind een fontanel ook eng! Zodra ik die zie, kan ik eigenlijk de baby niet meer vasthouden. Bij mijn nichtje ben ik heel geskilled geraakt in niet naar die plek kijken.

En Happinaz, dat denk ik ook als ik ondergoed aan doe wat eigenlijk niet meer kan.

 En je ziet ze ook weleens kloppen. Ik vind het doodeng!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Roza vr 28 jun 2013 - 23:32

Stofzuiger schreef:Wat een rare mensen hier, misschien moet ik mijn account maar laten verwijderen.

Ik dacht dat je het nooit zou zeggen. Eindelijk.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 5 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum