Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare neigingen.

+59
Sterrin_
Auxo
Sure
Sugarfall
Bazinga
girli
Antibes
Star007
Minx
Slakje
Mermaid
Parisienne
Pompoen
Snoopy
SuperGrover
Reva
Esperanza
Punk'd
xxjojootjexx
Sayuri
Enelya
Lady4
SarahKey
Elliot
Shisha
Pitufo
sonly
Roza
ExpressoB
Sorella
Pannetoet
Parel
Luce
Sjaantje
Sea of Trees
Poubelle
Blond
Pineco
Phileine
Caro
Sweet33
Bliss
loura
Reeza
Pancake
SoGood
Lady Starstruck
Sushi
Steep
Rush
Exogenesis
Bolleke
Happinaz
Jasmine
Angela_1986
Nyx
Susan
Feline
Charles
63 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Reeza do 27 jun 2013 - 5:52

Ik heb het vaak als mensen iets aparts hebben. Hele rare tanden, een grote moedervlek, geen haar, etc. Dan denk ik de hele tijd 'niet staren, niet kijken!' maar het gaat vanzelf. Heel erg irritant.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Sushi do 27 jun 2013 - 6:07

Carrie schreef:Ja dat heb ik ook wel eens. Dat ik tijdens een vergadering denk: jullie hebben allemaal piemels en vagina's. En dan ga ik per persoon visualiseren hoe het geslacht er van diegene er op dat moment uit ziet/erbij ligt in de broek.
Hahaha Very Happy Very Happy
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  loura do 27 jun 2013 - 6:25

Ik heb dat ook, ik heb eens gelezen dat je dat soort gedachten hebt om je te waarschuwen. Bijvoorbeeld als je bij het spoor staat en de gedachten binnen schiet als, wat nou als ik spring? Door dit soort gedachten word je bewust van de consequenties en waarschuwen je als het waren het niet echt te doen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  loura do 27 jun 2013 - 6:28

Sushi schreef:
Carrie schreef:Ja dat heb ik ook wel eens. Dat ik tijdens een vergadering denk: jullie hebben allemaal piemels en vagina's. En dan ga ik per persoon visualiseren hoe het geslacht er van diegene er op dat moment uit ziet/erbij ligt in de broek.
Hahaha Very Happy:D

Haha dit is wel weer wat anders denk ik, dan mijn eerdere theorie.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Bliss do 27 jun 2013 - 6:40

Carrie schreef:Ja dat heb ik ook wel eens. Dat ik tijdens een vergadering denk: jullie hebben allemaal piemels en vagina's. En dan ga ik per persoon visualiseren hoe het geslacht er van diegene er op dat moment uit ziet/erbij ligt in de broek.

HAHAHAHA tranen in m'n ogen van het lachen!! Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Sweet33 do 27 jun 2013 - 6:43

Mijn hemel, dit is echt het meest hilarische topic ever!!!Very Happy
Sweet33
Sweet33
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Caro do 27 jun 2013 - 6:47

Ik heb dat bij de meest uiteenlopende personen, en dan vooral personen waarvan je het niet wil weten maar dan denk ik echt: goh, welk hoofd zou jij trekken als je klaarkomt?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Happinaz do 27 jun 2013 - 6:50

loura schreef:Ik heb dat ook, ik heb eens gelezen dat je dat soort gedachten hebt om je te waarschuwen. Bijvoorbeeld als je bij het spoor staat en de gedachten binnen schiet als, wat nou als ik spring? Door dit soort gedachten word je bewust van de consequenties en waarschuwen je als het waren het niet echt te doen.

Wel fijn. Dat je dan niet écht je baas begint te tongen en in zijn ballen knijpt!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Phileine do 27 jun 2013 - 7:05

Héél herkenbaar en ik denk dan ook altijd dat ik vast de enige ben die dat soort rare kronkels heeft. Niet dus laughcry
Oh ja, waar ik dan bijvoorbeeld aan denk is tijdens colleges over het seksleven van studiegenoten. Wie van hen zal nog maagd zijn, want veel zijn jong en zien eruit alsof ze nog heel 'groen' zijn Embarassed Veel wat zou er gebeuren als....situaties, bijvoorbeeld dat ik die vervelende collega op zijn bek sla of een man op straat ineens in zijn kruis grijp ofzo. Naar kruizen en borsten kijk ik ook vaak, dan kijk ik maar naar beneden om het hopelijk niet op te laten vallen. En ik ben ook weleens bang dat ik zomaar woorden als 'neuken' ga roepen of per ongeluk een harde scheet of boer laat in het openbaar. Ik zie de situatie dan al voor me.


Laatst aangepast door Phileine op do 27 jun 2013 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Pineco do 27 jun 2013 - 7:08

Ik heb dat ook vaak inderdaad! (Niet naar broeken kijken overigens ;-) En ik hoop ook niet dat dat na het lezen van dit topic veranderd is laughcry) Ik heb het ook wel eens ná een dergelijk gesprek, dat ik dan terugdenk aan de situatie en alsnog allemaal dingen ga bedenken die ik had kunnen doen en hoe dat dan afgelopen zou zijn.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  loura do 27 jun 2013 - 7:14

Happinaz schreef:
loura schreef:Ik heb dat ook, ik heb eens gelezen dat je dat soort gedachten hebt om je te waarschuwen. Bijvoorbeeld als je bij het spoor staat en de gedachten binnen schiet als, wat nou als ik spring? Door dit soort gedachten word je bewust van de consequenties en waarschuwen je als het waren het niet echt te doen.

Wel fijn. Dat je dan niet écht je baas begint te tongen en in zijn ballen knijpt!

Ja toch! Stel je voor dat je die gedachtes niet hebt... Hoppa sta je te zoenen met je baas.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 7:15

Bliss schreef:
Carrie schreef:Ja dat heb ik ook wel eens. Dat ik tijdens een vergadering denk: jullie hebben allemaal piemels en vagina's. En dan ga ik per persoon visualiseren hoe het geslacht er van diegene er op dat moment uit ziet/erbij ligt in de broek.

HAHAHAHA tranen in m'n ogen van het lachen!! Laughing
Haha oh leuk nu moet ik ook lachen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Phileine do 27 jun 2013 - 7:19

Waar ik trouwens ook weleens aan denk is hoe anderen eruit zien als ze zitten te poepen op de wc. Of ze dan hard persen of weet ik veel wat doen. Ook met seks, dan bedenk ik me ineens: Hé, zij hebben een relatie, dus ook seks...en dan ga ik dat visualiseren en dat wil ik dan niet, want het gaat meestal over bekenden laughcry
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Blond do 27 jun 2013 - 7:46

Whaha dit is echt grappig Very Happy

Ik heb regelmatig hele nare gedachten over mensen die ik echt vreselijk niet mag. Boven mijn werk zit een ICT bedrijf met 2 jongens die ik echt te achterlijk voor woorden vind. Af en toe komen ze iets aan me vragen en dan erger ik me weer kapot (omdat ze altijd hele domme dingen vragen) en dan heb ik zo'n zin om zo'n hoofd van zo'n gast tegen de muur te duwen. Of mijn thee over ze heen te mikken. Of mieren in hun vruchtenhagel te stoppen. 

Oh en toen ik nog bij mijn oude werk werkte, moest ik dagelijks over de snelweg rijden. Dan dacht ik best wel eens: oh als ik nu mijn stuur gewoon omgooi ben ik overal vanaf. Needless to say: ik had het echt niet naar mijn zin daar.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Poubelle do 27 jun 2013 - 7:49

Als ik met iemand aan het praten ben moet ik vaak aan het seksleven van diegene denken. Of ze nog seks zouden hebben (bij oudere mensen, bah haha) en hoe dan. 

En als ik over een brug denk moet ik altijd denken aan m'n telefoon die van de brug valt. Heel vaag.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Sushi do 27 jun 2013 - 7:51

Phileine schreef:Waar ik trouwens ook weleens aan denk is hoe anderen eruit zien als ze zitten te poepen op de wc. Of ze dan hard persen of weet ik veel wat doen. Ook met seks, dan bedenk ik me ineens: Hé, zij hebben een relatie, dus ook seks...en dan ga ik dat visualiseren en dat wil ik dan niet, want het gaat meestal over bekenden laughcry
Oh dit heb ik ook. Echt te erg haha.
Alleen niet met het poepen dan, wel met de seks.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Lady Starstruck do 27 jun 2013 - 7:52

Phileine schreef:Waar ik trouwens ook weleens aan denk is hoe anderen eruit zien als ze zitten te poepen op de wc. Of ze dan hard persen of weet ik veel wat doen. Ook met seks, dan bedenk ik me ineens: Hé, zij hebben een relatie, dus ook seks...en dan ga ik dat visualiseren en dat wil ik dan niet, want het gaat meestal over bekenden laughcry
oh maar dat vind ik helemaal een raar idee dat iedereen moet poepen. Bijv
de koning en de koningin ofzo haha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Feline do 27 jun 2013 - 7:56

M'n vriend en ik wilden laatst hele vissen en garnalen kopen op de markt omdat we nog 2 uur in de trein moesten zitten en het ons wel leuk leek om een rollenspel met die vissen te gaan doen met dansende garnalen...
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Bliss do 27 jun 2013 - 7:58

Carrie schreef:
Bliss schreef:
Carrie schreef:Ja dat heb ik ook wel eens. Dat ik tijdens een vergadering denk: jullie hebben allemaal piemels en vagina's. En dan ga ik per persoon visualiseren hoe het geslacht er van diegene er op dat moment uit ziet/erbij ligt in de broek.

HAHAHAHA tranen in m'n ogen van het lachen!! Laughing
Haha oh leuk nu moet ik ook lachen Very Happy

Hahaha je bent een schatje

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Sea of Trees do 27 jun 2013 - 7:59

Feline schreef:M'n vriend en ik wilden laatst hele vissen en garnalen kopen op de markt omdat we nog 2 uur in de trein moesten zitten en het ons wel leuk leek om een rollenspel met die vissen te gaan doen met dansende garnalen...
HAHAHA lol!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Rush do 27 jun 2013 - 8:00

Poubelle schreef:Als ik met iemand aan het praten ben moet ik vaak aan het seksleven van diegene denken. Of ze nog seks zouden hebben (bij oudere mensen, bah haha) en hoe dan. 

En als ik over een brug denk moet ik altijd denken aan m'n telefoon die van de brug valt. Heel vaag.
Mijn oma is opnieuw getrouwd. Ik vraag me dan wel eens af of zij ooit seks gehad hebben. Brrrr.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Poubelle do 27 jun 2013 - 8:05

Rush schreef:
Poubelle schreef:Als ik met iemand aan het praten ben moet ik vaak aan het seksleven van diegene denken. Of ze nog seks zouden hebben (bij oudere mensen, bah haha) en hoe dan. 

En als ik over een brug denk moet ik altijd denken aan m'n telefoon die van de brug valt. Heel vaag.
Mijn oma is opnieuw getrouwd. Ik vraag me dan wel eens af of zij ooit seks gehad hebben. Brrrr.
Haha ja mijn opa kreeg op zijn 77e weer een vriendin, daar heb ik ook weleens over nagedacht. Ieuw. Dan moet ik ook meteen aan SatC denken en die oude vent met de hangbillen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 8:11

Bliss schreef:
Carrie schreef:
Bliss schreef:
Carrie schreef:Ja dat heb ik ook wel eens. Dat ik tijdens een vergadering denk: jullie hebben allemaal piemels en vagina's. En dan ga ik per persoon visualiseren hoe het geslacht er van diegene er op dat moment uit ziet/erbij ligt in de broek.

HAHAHAHA tranen in m'n ogen van het lachen!! Laughing
Haha oh leuk nu moet ik ook lachen Very Happy

Hahaha je bent een schatje
Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Exogenesis do 27 jun 2013 - 8:13

Ik heb bij extreem dikke mensen altijd visioenen over hoe zij seks moeten hebben. Dat er dan lappen vel opzij geduwd moeten worden enzo... pale
Of als mannen wat wijdbeens lopen. Wat zal er dan tussen die benen bungelen?
Of als vrouwen duidelijk hangtieten hebben....

Terwijl ik dat helemaal niet daadwerkelijk wil zien.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Sjaantje do 27 jun 2013 - 8:17

Ik ben redelijk visueel ingesteld, maar zulke gekke neigingen heb ik dan toch weer niet. Jammer, want volgens mij mis ik een heleboel pret! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 2 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum