Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare neigingen.

+59
Sterrin_
Auxo
Sure
Sugarfall
Bazinga
girli
Antibes
Star007
Minx
Slakje
Mermaid
Parisienne
Pompoen
Snoopy
SuperGrover
Reva
Esperanza
Punk'd
xxjojootjexx
Sayuri
Enelya
Lady4
SarahKey
Elliot
Shisha
Pitufo
sonly
Roza
ExpressoB
Sorella
Pannetoet
Parel
Luce
Sjaantje
Sea of Trees
Poubelle
Blond
Pineco
Phileine
Caro
Sweet33
Bliss
loura
Reeza
Pancake
SoGood
Lady Starstruck
Sushi
Steep
Rush
Exogenesis
Bolleke
Happinaz
Jasmine
Angela_1986
Nyx
Susan
Feline
Charles
63 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Charles vr 28 jun 2013 - 23:48

Stofzuiger schreef:Wat een rare mensen hier, misschien moet ik mijn account maar laten verwijderen.

 Ok mods, jullie kunnen dit topic nu sluiten. Het is gelukt!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 23:58

Stelletje teuten whahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Poubelle vr 28 jun 2013 - 23:59

Als ik papier snij op m'n werk bedenk ik me altijd hoe ik dat mes ineens laat vallen en ik m'n hand niet op tijd weg kan trekken waardoor ik wat vingers mis.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Parisienne za 29 jun 2013 - 0:25

En bedankt.. dankzij dit topic schoten net de beelden van een naakte, dansende en hupsende Ernst en Bobbie op het podium door mijn hoofd laughcry Ieeehhw! 

(aanvullende informatie: de theatershow van Ernst en Bobbie staat hier momenteel aan op tv)



Hilarisch topic overigens! Sommige dingen zijn ook erg herkenbaar.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Jasmine za 29 jun 2013 - 8:14

Parisienne schreef:En bedankt.. dankzij dit topic schoten net de beelden van een naakte, dansende en hupsende Ernst en Bobbie op het podium door mijn hoofd laughcry Ieeehhw! 


En bedankt. Nu zie ik dus ook een naakte Ernst en Bobbie voor me.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Mermaid za 29 jun 2013 - 8:26

in mezelf hele gesprekken voeren doe ik ook, voor zover ik weet niet hardop Wink

Als ik met mijn cavia's op schoot zit besef ik me ook wel eens dat ik ze gewoon dood zou kunnen maken of vraag me af wat er zou gebeuren als ze op de grond zouden vallen.

O en deze week lag ik met mijn vriend te klooien en kneep ik zijn neus dicht en maakte toen het grapje dat hij geluk had dat ik niet ook tegelijk zijn mond dicht hield. Vond ie ook heel raar dat die gedachte in me op kwam.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Slakje za 29 jun 2013 - 9:14

Ik wil altijd aan alles prutsen.

Moet je eens weten hoe hard ik mij heb moeten inhouden toen Louise haar waterpokken ingedroogd waren. Ik wilde de korstjes de hele tijd lospulken.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Sea of Trees za 29 jun 2013 - 9:22

Ik liep vanochtend achter een schuifelend oud vrouwtje, en ik bedacht me hoe het zou zijn als ik haar op dat moment omver zou duwen en haar tas mee zou nemen. 


Gelukkig niet aan die gedachte toegegeven laughcry
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Minx za 29 jun 2013 - 9:28

Ik heb wel eens de neiging om een enorme mee-eter bij iemand op de rug uit te drukken als ik dat zie :shock: 
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Star007 za 29 jun 2013 - 10:46

Als ik bijvoorbeeld met mijn man aan het stoeien ben en zijn nek vast heb, denk ik wel eens '' Ik kan nu zo je nek breken met 1 beweging". Heel eng dat ik zoiets denk Wink.

Of als ik in de auto zit je bedenken dat je zo het stuur los kan laten en dan kijken wat er gebeurd laughcry
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Rush za 29 jun 2013 - 10:54

Star007 schreef:
Of als ik in de auto zit je bedenken dat je zo het stuur los kan laten en dan kijken wat er gebeurd laughcry
Nou, weinig :P.

Tenzij je zo`n enorme afwijking hebt dat je direct de weg af rijdt, maar dan zou je tijdens het rijden wel merken dat je auto 'trekt'. En in een bocht natuurlijk niet loslaten. :P 
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Exogenesis za 29 jun 2013 - 23:49

Ik heb vandaag als rare neiging dat ik gewoon zit te janken omdat ik zo intens gelukkig ben.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Antibes za 29 jun 2013 - 23:51

Rush schreef:
Star007 schreef:
Of als ik in de auto zit je bedenken dat je zo het stuur los kan laten en dan kijken wat er gebeurd laughcry
Nou, weinig :P.

Tenzij je zo`n enorme afwijking hebt dat je direct de weg af rijdt, maar dan zou je tijdens het rijden wel merken dat je auto 'trekt'. En in een bocht natuurlijk niet loslaten. :P 

 En wat gebeurt er als je hem ineens in de achteruit knalt?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Exogenesis za 29 jun 2013 - 23:52

Antibes schreef:
Rush schreef:
Star007 schreef:
Of als ik in de auto zit je bedenken dat je zo het stuur los kan laten en dan kijken wat er gebeurd laughcry
Nou, weinig :P.

Tenzij je zo`n enorme afwijking hebt dat je direct de weg af rijdt, maar dan zou je tijdens het rijden wel merken dat je auto 'trekt'. En in een bocht natuurlijk niet loslaten. :P 

 En wat gebeurt er als je hem ineens in de achteruit knalt?

 Uit ervaring weet ik dat je koppeling dan dusdanig gaat schuren, dat je het wel wilt laten.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Pannetoet zo 30 jun 2013 - 0:05

Pompoen schreef:Oh ja, en ben benieuwd of ik zo geschift ben of dat meer mensen dit doen,maar ik voer vaak hardop gesprekken. Bijvoorbeeld als ik een spannend gesprek heb van te voren, maar ook als ik een gesprek gehad heb achteraf en soms als ik het druk heb of er veel dingen tegelijk spelen en mijn emmertje een beetje vol is. Dan hoor ik in gedachten die andere persoon iets zeggen en dan antwoord ik hardop terug. Ik betrap mezelf wel eens erop dat ik zo op de fiets zit laughcry en onder de douche doe ik het ook vaak.
Wat een opluchting! Ik doe dit ook! Haha..en ik ken écht niemand die dit ook doet..dus ik word altijd enorm raar aangekeken :P Of als ik weer een 'gesprek' voer onder de douche dat m'n vriend binnen komt lopen en zegt: 'Wat was jij dan aan het praten?' Embarassed 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Pompoen zo 30 jun 2013 - 0:37

Nou! Ik vind het ook een opluchting. Kijk óf we zijn dus redelijk normaal, óf we zijn toch gek, maar dan wel gek met z'n allen, veel fijner dan alleen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Pompoen zo 30 jun 2013 - 0:38

Exogenesis schreef:
Antibes schreef:
Rush schreef:
Star007 schreef:
Of als ik in de auto zit je bedenken dat je zo het stuur los kan laten en dan kijken wat er gebeurd laughcry
Nou, weinig :P.

Tenzij je zo`n enorme afwijking hebt dat je direct de weg af rijdt, maar dan zou je tijdens het rijden wel merken dat je auto 'trekt'. En in een bocht natuurlijk niet loslaten. :P 

 En wat gebeurt er als je hem ineens in de achteruit knalt?

 Uit ervaring weet ik dat je koppeling dan dusdanig gaat schuren, dat je het wel wilt laten.

 Ja man, dat maakt een teringherrie!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Antibes zo 30 jun 2013 - 0:41

Haha, ik voel mezelf juist abnormaal-normaal bij het lezen van dit topic.. Ik praat nooit hardop tegen mezelf, ik visualiseer ook niet hoe geslachtsdelen van anderen eruit zien. Ik heb nooit de neiging halverwege een gesprek iets heel raars te doen.. Ik gluur ook niet naar broeken..

Wel ben ik heel vaak een soort van overweldigd op straat dat IEDEREEN die gewoon een figurant in mijn leven is, hoofdrolspeler is in zijn eigen leven. En dan vraag ik me wel eens af waar ze naartoe gaan of wat ze zouden doen. En soms bedenk ik me wel eens dat andere mensen (bekende mensen, of docenten ofzo) ook gewoon mens zijn en geslachtsdelen hebben, maar ik denk dan niet hoe dat eruit zou zien.. :P 

Oh, en ik heb wel eens dat ik een soort van naar onze wereld kijk alsof wij een mierenhoop zijn.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  girli zo 30 jun 2013 - 0:42

Pannetoet schreef:
Pompoen schreef:Oh ja, en ben benieuwd of ik zo geschift ben of dat meer mensen dit doen,maar ik voer vaak hardop gesprekken. Bijvoorbeeld als ik een spannend gesprek heb van te voren, maar ook als ik een gesprek gehad heb achteraf en soms als ik het druk heb of er veel dingen tegelijk spelen en mijn emmertje een beetje vol is. Dan hoor ik in gedachten die andere persoon iets zeggen en dan antwoord ik hardop terug. Ik betrap mezelf wel eens erop dat ik zo op de fiets zit laughcry en onder de douche doe ik het ook vaak.
Wat een opluchting! Ik doe dit ook! Haha..en ik ken écht niemand die dit ook doet..dus ik word altijd enorm raar aangekeken :P Of als ik weer een 'gesprek' voer onder de douche dat m'n vriend binnen komt lopen en zegt: 'Wat was jij dan aan het praten?' Embarassed 
Ook schuldig haha. Vooral onder de douche inderdaad of als ik alleen thuis ben. Zeker als ik hardop presentaties aan het oefenen ben, zit ik mezelf daarna hardop feedback te geven. Rolling Eyes 
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Pompoen zo 30 jun 2013 - 0:44

Antibes schreef:Haha, ik voel mezelf juist abnormaal-normaal bij het lezen van dit topic.. Ik praat nooit hardop tegen mezelf, ik visualiseer ook niet hoe geslachtsdelen van anderen eruit zien. Ik heb nooit de neiging halverwege een gesprek iets heel raars te doen.. Ik gluur ook niet naar broeken..

Wel ben ik heel vaak een soort van overweldigd op straat dat IEDEREEN die gewoon een figurant in mijn leven is, hoofdrolspeler is in zijn eigen leven. En dan vraag ik me wel eens af waar ze naartoe gaan of wat ze zouden doen. En soms bedenk ik me wel eens dat andere mensen (bekende mensen, of docenten ofzo) ook gewoon mens zijn en geslachtsdelen hebben, maar ik denk dan niet hoe dat eruit zou zien.. :P 

Oh, en ik heb wel eens dat ik een soort van naar onze wereld kijk alsof wij een mierenhoop zijn.

 Jij bent gewoon een kleine filosoof, nou wil niet beweren dat filosofen niet een tikkeltje...nou ja.
Overigens visualiseer ik ook geen geslachtsdelen van anderen, ik vond het al zo traumatisch dat ik op de middelbare school een wiskundeleraar had die altijd véél te strakke broeken over zijn overduidelijk nogal grote zaakje aan trok terwijl hij vaak precies met zijn kruis op ooghoogte stond... Ik heb nooit de behoefte gevoeld te bedenken hoe het er dan ín die broek uit zou zien laughcry .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Pineco zo 30 jun 2013 - 0:45

Het tegen jezelf praten herken ik ook, en ik doe het ook nog vaak in het Engels of het Frans, omdat dat gewoon leuker klinkt Embarassed 


Door dit topic betrapte ik mezelf er gisteren in Den Bosch trouwens op dat ik de hele dag naar kruizen zat te staren :nopompom:
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Pompoen zo 30 jun 2013 - 0:49

Pineco schreef:Het tegen jezelf praten herken ik ook, en ik doe het ook nog vaak in het Engels of het Frans, omdat dat gewoon leuker klinkt Embarassed 


Door dit topic betrapte ik mezelf er gisteren in Den Bosch trouwens op dat ik de hele dag naar kruizen zat te staren :nopompom:

 Oh ik doe het ook wel eens in het Spaans, als ik bijvoorbeeld iemand Spaans hoorde praten in de trein stel ik me voor dat ik een gesprek met diegene voer en dan ga ik dus uitgebreid mijn Spaans weer eens uittesten. Helaas klinkt het altijd veel beter als ik hardop oefen dan als ik echt in zo'n situatie kom want mijn Spaans is grammaticaal nogal bagger en verder vrij roestig...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Exogenesis zo 30 jun 2013 - 0:49

Oh ja, ik denk ook heel vaak in het Engels. Gek is dat.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 1:03

Jullie eh.. Zijn geestelijk best veel met seks bezig, hè? Very Happy Dat heb ik niet (vaak).. Maar ik heb wel dat ik woorden wil zeggen/gebruiken en als ik geen goede situatie kan vinden, waarin ik dat woord kan gebruiken, dan zeg ik 't maar gewoon, randomly hardop.

Ik geef mensen die ik niet ken namen en als ik iemands naam leer kennen maar die niet leuk vind.. Noem ik ze in m'n hoofd nog steeds bij mijn namen.

Als ik knoppen zie, moet ik er op drukken en als ik een telefoon zie die je kunt openklappen of open sliden, dan moet ik dat even proberen. (En daarna nog 10x)

Oh en ik doe altijd mee met andermans gezichtsuitdrukkingen, wat niet altijd goed is... Als iemand z'n wenkbrauw optrekt, doe ik vrolijk mee. Maar heeft iemand een scheve mondhoek, dannn hangt mijn mond ook scheef. Daar kán je mensen mee beledigen, heb ik geleerd. :/ Nog een voorbeeld daarvan is de Senseo reclame met die muts 'Dit is Senseo?' en 'Mag ik er nog één Very Happy?' Argh, de eerstvolgende zinnen die ik uitspreek, zijn geheid in diezelfde toon, met dezelfde smile en hoge wenkbrauwen en daarom is ze een trut :/

Ik vind sowieso mensen met irritante wenkbrauwen en irritante opgewektheid vréselijk en dat uit ik ook. (Dus mam wil niet meer tv met me kijken en ik krijg zelden mensen mee naar de bioscoop..)

*Edit; Okee ik heb ook de neiging clips te ontleden, blijkbaar. Shania Twain is nu ook een trut.

Oh en ik heb ook de neiging mensen te hekelen die er friggin' goed uitzien voor hun leeftijd. Ook allemaal trutten.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Sugarfall zo 30 jun 2013 - 1:54

Antibes schreef:
Wel ben ik heel vaak een soort van overweldigd op straat dat IEDEREEN die gewoon een figurant in mijn leven is, hoofdrolspeler is in zijn eigen leven. En dan vraag ik me wel eens af waar ze naartoe gaan of wat ze zouden doen. 

Oh, en ik heb wel eens dat ik een soort van naar onze wereld kijk alsof wij een mierenhoop zijn.

 Dit heb ik ook! Haha, vooral in een drukke stad, dan kijk ik naar iedereen en denk heel vaak "Haha zie iedereen nu lopen, wat zouden ze denken en straks gaan doen? Zij kennen mij helemaal niet maar ik vraag me af hoe hun leven eruit ziet" :cheering:
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 6 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum