Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rare situatie

4 plaatsers

Ga naar beneden

rare situatie Empty rare situatie

Bericht  Alias zo 13 maa 2011 - 10:19

niet quoten aub.

Gisteren ben ik op stap geweest met mijn beste vriendin en haar vriend. We waren niet bepaald nuchter meer, toen ze tegen me zei dat ze er weleens aan denkt hoe het zou zijn om met mij te zoenen en dat ze dat best graag zou willen doen. Ze had dit ook eerder tegen haar vriend gezegd en die vond het goed als wij dat zouden willen.
Ik heb hier ook weleens aan gedacht, maar dat heb ik toen een beetje weggestopt omdat ik nooit had verwacht dat zij het ook zou willen. Ik heb tegen haar gezegd dat ik bang ben dat onze vriendschap dan anders wordt, maar we hopen allebei dat dit niet gebeurt.
Even later kwam het er van, we hebben gezoend. Het was heel apart maar het was hartstikke fijn en leuk. Het ging ook nog verder met aanrakingen over de kleren en later ook onder de kleren.

Vandaag zit het al de hele dag in mijn hoofd. Ik kan nauwelijks geloven dat dit gisteren gebeurd is en hoe heftig het ook eigenlijk was en zie nu al heel erg op tegen de volgende keer dat ik haar zie, omdat ik bang ben dat ik me helemaal geen houding weet te geven. Aan de ene kant vraag ik me hierdoor ook echt af of we hier wel goed aan gedaan hebben, aan de andere kant was het heel leuk en heb ik er ook zeker geen spijt van.
Weet even niet zo goed wat ik met mezelf aan moet en wilde het graag even hier kwijt.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rare situatie Empty Re: rare situatie

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:58

Mhm, kan me voorstellen dat het een beetje awkward wordt als jullie elkaar nu weer zien. Misschien maar snel weer wat afspreken zodat het geen ding wordt dat tussen jullie in komt te staan?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 11:02

Twellie schreef:Mhm, kan me voorstellen dat het een beetje awkward wordt als jullie elkaar nu weer zien. Misschien maar snel weer wat afspreken zodat het geen ding wordt dat tussen jullie in komt te staan?
Dat denk ik ook. en het benoemen, uitspreken, het er over hebben zodat jullie beiden weten hoe jullie er over denken. Het hoeft de vriendschap niet in de weg te zitten.

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 13 maa 2011 - 11:07

Tja... jullie wilde het beiden... Dus denk niet dat het in de weg hoeft te staan... Zou meer een gekke situatie zijn als de één het had gewild en de anders zoiets zou hebben van WTF... Dus ja... Zou het er even over hebben als je merkt dat er een bepaalde spanning van is gekomen en anders zo laten... Uitspreken is natuurlijk altijd beter...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alias zo 13 maa 2011 - 11:28

Ja ik baal er echt van dat ik deze week de avonden vol heb staan, mijn eerste mogelijkheid is vrijdag, maar meestal spreken we dan met zijn 3en af. Probeer het in het weekend toch wel even alleen met haar af te spreken... pff het is echt wel een beetje raar nu, vooral ook omdat ze vroeg of ik zoiets ook zou doen gewoon bij mij thuis bijv en ze er wel een vervolg aan wilde geven. Ik weet niet dat kwam doordat we onder invloed waren of hoe ze daar nu over denkt. Dit zijn ook weer van die dingen die een volgende keer het best uitgesproken kunnen worden maar daar zie ik dus wel echt heel erg tegenop pff..
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 11:45

Mja, ik zou er wel voorzichtig mee zijn. Je schrijft dat het je beste vriendin in, nou zou ik het zelf nooit aanleggen met mijn beste vriendin smile , maar als ik dan bijvoorbeeld een goede vriend in gedachten neem, zou ik dit niet snel voortzetten omdat ik bang zou zijn de vriendschap op het spel te zetten.

Gast
Gast

Bericht  nina ma 14 maa 2011 - 3:40

weg

Laatst aangepast door nina op zo 20 maa 2011 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alias ma 14 maa 2011 - 6:42

Dat is wel fijn nina, dat het zo vanzelf verder gaat met de vriendschap.

Twellie, ik zou er ook niet zomaar een vervolg aan durven geven. We zijn al zo lang vriendinnen en ik vind het nu gewoon even heel raar omdat ik dit nooit verwacht had, er is nooit iets gebeurd en dat lijkt nu na dit weekend ineens helemaal om geslagen.

Ik word ondertussen helemaal gek van mezelf, probeer het een beetje los te laten, maar dat lukt nog niet erg. Ik kan het gewoon bijna niet geloven, dacht zelfs echt even dat het een hele rare droom was geweest. Ik heb haar vandaag even een berichtje gestuurd met daarin of we dat nou echt gedaan hebben... ze stuurde terug dat het wel klopt, dat zij dat zich ook kan herinneren maar dat het wel heel onwerkelijk lijkt. Ze stuurde ook dat ze er geen spijt van heeft en vroeg of ik er ook geen spijt van heb. Dat heb ik niet, maar ik voel me wel helemaal in de war.

Ik zou zo graag even met iemand irl hierover praten, normaal doe ik dat met haar maar dat is nu even lastig want ik wil haar nu ook niet in de war brengen ofzo. Ik ben wel blij dat ik het hier een beetje kwijt kan.

Edit.
We hebben voor a.s. donderdag afgesproken, dus dan kunnen we het er misschien nog wel even over hebben (maar donderdag lijkt nog heel ver weg..)
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  nina ma 14 maa 2011 - 7:02

Goed dat jullie hebben afgesproken.

Ik zou dan ook uitspreken dat je het lastig vind en dat je niet wil dat jullie vriendschap verandert. Dan kunnen jullie daar samen voor zorgen..

En snap dat donderdag ver weg is voor je.. maar het is zomaar zo ver (in mijn leven tenminste)

En probeer het nu even los te laten.... je moet eigenlijk gewoon even afwachten.... (hoe lastig dat ook is)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  TGR wo 16 maa 2011 - 7:18

Ik kan met slecht voorstellen dat een diepgaande vriendschap er niet door verandert. Ik zit me voor te stellen hoe het zou zijn om partnerruil te doen of te zoenen met een vriendin en dat zal gegarrandeerd dingen veranderen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:34

Ik heb ook wel eens gezoend met mijn beste vriendin (1x), we stonden midden in een club, hadden veel lol en toen gebeurde het spontaan. We hebben er daarna om gelachen en later nog wel eens over gehad (de dag erna, ofzo), maar verder heeft dit niks veranderd hoor, we zien het allebei gewoon als een leuke spontane actie, waar verder niks achter zit Very Happy

Gast
Gast

Bericht  nina vr 18 maa 2011 - 3:48

hoe was 't ? Nog de zaken kunnen bespreken?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alias vr 18 maa 2011 - 10:58

ja we hebben er gelukkig goed over gepraat en er ook samen om gelachen. Zij vindt het net zo onwerkelijk als ik, dat het gebeurd is, vind het ook raar en snapt het ook eigenlijk niet, maar ze vond het wel heel leuk en fijn en heeft er gelukkig geen spijt van. Ik voel me nu een stuk rustiger, vind het ook nog steeds wel een beetje onwerkelijk, maar denk er met een grote glimlach aan terug. Het was heel leuk en ik vind het echt heel fijn dat we het er samen over gehad hebben. Daardoor voel ik me een stuk geruster en maak ik me nu ook niet meer zo druk om dat het tussen ons in kan komen staan.
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  nina zo 20 maa 2011 - 4:17

Alias schreef:ja we hebben er gelukkig goed over gepraat en er ook samen om gelachen. Zij vindt het net zo onwerkelijk als ik, dat het gebeurd is, vind het ook raar en snapt het ook eigenlijk niet, maar ze vond het wel heel leuk en fijn en heeft er gelukkig geen spijt van. Ik voel me nu een stuk rustiger, vind het ook nog steeds wel een beetje onwerkelijk, maar denk er met een grote glimlach aan terug. Het was heel leuk en ik vind het echt heel fijn dat we het er samen over gehad hebben. Daardoor voel ik me een stuk geruster en maak ik me nu ook niet meer zo druk om dat het tussen ons in kan komen staan.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud