Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare neigingen.

+59
Sterrin_
Auxo
Sure
Sugarfall
Bazinga
girli
Antibes
Star007
Minx
Slakje
Mermaid
Parisienne
Pompoen
Snoopy
SuperGrover
Reva
Esperanza
Punk'd
xxjojootjexx
Sayuri
Enelya
Lady4
SarahKey
Elliot
Shisha
Pitufo
sonly
Roza
ExpressoB
Sorella
Pannetoet
Parel
Luce
Sjaantje
Sea of Trees
Poubelle
Blond
Pineco
Phileine
Caro
Sweet33
Bliss
loura
Reeza
Pancake
SoGood
Lady Starstruck
Sushi
Steep
Rush
Exogenesis
Bolleke
Happinaz
Jasmine
Angela_1986
Nyx
Susan
Feline
Charles
63 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Rare neigingen. - Pagina 7 Empty Re: Rare neigingen.

Bericht  Rush zo 30 jun 2013 - 2:11

Antibes schreef:
Rush schreef:
Star007 schreef:
Of als ik in de auto zit je bedenken dat je zo het stuur los kan laten en dan kijken wat er gebeurd laughcry
Nou, weinig :P.

Tenzij je zo`n enorme afwijking hebt dat je direct de weg af rijdt, maar dan zou je tijdens het rijden wel merken dat je auto 'trekt'. En in een bocht natuurlijk niet loslaten. :P 

En wat gebeurt er als je hem ineens in de achteruit knalt?
De meeste auto`s hebben een beveiliging dat je 'm boven een bepaalde snelheid (10 of 20) niet in de achteruit kunt zetten. Je hoort dan inderdaad dat hele nare schurende geluid als je het probeert.

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sure zo 30 jun 2013 - 22:31

Carrie schreef:Ja dat heb ik ook wel eens. Dat ik tijdens een vergadering denk: jullie hebben allemaal piemels en vagina's. En dan ga ik per persoon visualiseren hoe het geslacht er van diegene er op dat moment uit ziet/erbij ligt in de broek.

Haha, zoiets heb ik ook wel eens. Dan denk ik: al deze mensen hebben seks (dat weet ik natuurlijk niet, maar bij de gemiddelde volwassene is dat wel zo). En dan stel ik me dat voor. Dat vind ik zo'n gek idee! Ik heb het ook vooral tijdens vergaderingen en dat soort dingen. Waarschijnlijk omdat ik 1) me niet zo lang op de inhoud kan concentreren en 2) die mensen alleen uit heel serieuze situaties ken en het daardoor zo absurd lijkt.
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Bericht  Gast ma 1 jul 2013 - 1:15

Exogenesis schreef:Oh ja, ik denk ook heel vaak in het Engels. Gek is dat.

Dat doe ik ook! En soms weet ik dan alleen een Engels woord en kom ik er niet meer op wat dat woord dan in het Nederlands is.

Gast
Gast

Bericht  Auxo ma 1 jul 2013 - 3:37

Pitufo schreef:Ik heb trouwens altijd de neiging om op noodknopjes te drukken, of de autodeur tijdens het rijden op te gooien, of een fiets tijdens het rijden op slot te zetten (kan natuurlijk helemaal niet, maar stel dat het zou kunnen).

Fiets op slot zetten tijdens het fietsen heeft een vriendinnetje vroeger eens gedaan toen ze bij mij achterop zat, was geen succes kan ik je vertellen. Fiets kapot, wij kapot.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pitufo ma 1 jul 2013 - 3:47

Auxo schreef:
Pitufo schreef:Ik heb trouwens altijd de neiging om op noodknopjes te drukken, of de autodeur tijdens het rijden op te gooien, of een fiets tijdens het rijden op slot te zetten (kan natuurlijk helemaal niet, maar stel dat het zou kunnen).

Fiets op slot zetten tijdens het fietsen heeft een vriendinnetje vroeger eens gedaan toen ze bij mij achterop zat, was geen succes kan ik je vertellen. Fiets kapot, wij kapot.

:shock:  Dus het kan wel? Ik dacht echt dat je dat met geen mogelijkheid voor elkaar zou krijgen omdat de spaken te snel voorbij vliegen. Maar goed dat ik het nooit geprobeerd heb dus...
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Auxo ma 1 jul 2013 - 3:49

Pitufo schreef:
Auxo schreef:

:shock:  Dus het kan wel? Ik dacht echt dat je dat met geen mogelijkheid voor elkaar zou krijgen omdat de spaken te snel voorbij vliegen. Maar goed dat ik het nooit geprobeerd heb dus...
Ik reed natuurlijk niet mega hard, maar het kan wel ja. Zij duwt dat slot omlaag, hoop spaken kapot en wij lagen zelf ook op de grond. Zij had waarschijnlijk dezelfde gedachte als jij Wink
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Bericht  Sterrin_ ma 1 jul 2013 - 3:56

Zo vroeg ik me als kind af wat er zou gebeuren als ik de bult af zou fietsen zonder handen en benen op de fiets, dus gewoon los op het zadel met de benen en armen wijd, geeeeeen aanrader, was bont en blauw.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Auxo ma 1 jul 2013 - 4:02

Of wat er zou gebeuren als je je stuur kruislings vast zou houden. Daar waait nieuwsgierig naar. Dat was ook geen succes, ik ging echt heel hard op mijn gezicht toen.

Lees hier wel veel herkenbaars. Wat er zou gebeuren als je je stuur ineens weg zou draaien tijdens het autorijden bijvoorbeeld. Hele nare gedachte. 

Of wat Antibes zegt, het bedenken wat andere mensen op een bepaald moment aan het doen zijn. Vind het soms ook wel raar dat zij op dat bepaalde moment ook íets doen, heel stom van mij, want natúurlijk doen zij dan ook iets. 

Ik heb ook altijd dat ik me voor ga stellen hoe mensen slapen en wat voor bed ze hebben. Hoe ik daarbij kom weet ik ook niet.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Bericht  Siamsa ma 1 jul 2013 - 9:02

Altijd als ik even fan was van iemand (Britney Spears bijvoorbeeld), vroeg ik mij altijd af wat die persoon op dat moment aan het doen was. Dan dacht ik 'Wat zou Britney Spears nu doen op het moment? Ja, jeetje, zij doet natuurlijk ook gewoon iets nu, want het is ook een mens, wat grappig!' laughcry
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Caro ma 1 jul 2013 - 9:17

Siamsa schreef:Altijd als ik even fan was van iemand (Britney Spears bijvoorbeeld), vroeg ik mij altijd af wat die persoon op dat moment aan het doen was. Dan dacht ik 'Wat zou Britney Spears nu doen op het moment? Ja, jeetje, zij doet natuurlijk ook gewoon iets nu, want het is ook een mens, wat grappig!' laughcry

Dan zou ik alleen maar denken: hoe zou ze eruit zien als ze zit te poepen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Printje ma 1 jul 2013 - 9:26

Hahaha wat een herkenning, ik ben toch nog normaal:cheering: 

Ik kan ook niet van knopjes afblijven, soms is het zo erg dat ik bijv. In een speelgoedwinkel al die dingen aan ga zetten, bijv van die zingende beesten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Caroow ma 1 jul 2013 - 9:27

Printje schreef:Hahaha wat een herkenning, ik ben toch nog normaal:cheering: 

Ik kan ook niet van knopjes afblijven, soms is het zo erg dat ik bijv.   In een speelgoedwinkel al die dingen aan ga zetten, bijv van die zingende beesten.

Hahah ja dat doe ik ook. Ik wil altijd naar de Intertoys (zogenaamd voor R) en dan probeer ik alle knopjes Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje ma 1 jul 2013 - 9:29

Caroow schreef:

Ik kan ook niet van knopjes afblijven, soms is het zo erg dat ik bijv.   In een speelgoedwinkel al die dingen aan ga zetten, bijv van die zingende beesten.

Hahah ja dat doe ik ook. Ik wil altijd naar de Intertoys (zogenaamd voor R) en dan probeer ik alle knopjes Very Happy

Haha ik ook, ik kan er ook niet van afblijven, moet op al die dingen duwen....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Lady Starstruck ma 1 jul 2013 - 9:46

Printje schreef:
Caroow schreef:

Haha ik ook, ik kan er ook niet van afblijven, moet op al die dingen duwen....
Of van die zingende verjaardagskaarten. Ik moet ze altijd uit proberen in de winkel. Krijg je allemaal geirriteerde blikken hahaha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Filoria ma 1 jul 2013 - 9:57

Wie heeft Het Gouden Ei van Tim Krabbé gelezen?

Daarin heeft de 'slechterik' ook zulke gedachtes 'ik zit op een vrij hoog muurtje, ik zou er nu vanaf kunnen springen en kijken wat er gebeurt' en hij besluit dat het feit dat hij eraan denkt betekent dat hij het ook kan/moet doen. En dan springt hij dus en breekt een been. Later in het boek begraaft hij een vrouw levend.

Wil jullie niet aanpraten dat jullie ook mensen levend gaan begraven hoor Laughing Maar ik vond dat een interessant stukje in het boek, dat met dingen denken en het dan ook echt moeten doen van jezelf.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Siamsa ma 1 jul 2013 - 10:33

Caro schreef:
Siamsa schreef:Altijd als ik even fan was van iemand (Britney Spears bijvoorbeeld), vroeg ik mij altijd af wat die persoon op dat moment aan het doen was. Dan dacht ik 'Wat zou Britney Spears nu doen op het moment? Ja, jeetje, zij doet natuurlijk ook gewoon iets nu, want het is ook een mens, wat grappig!' laughcry

Dan zou ik alleen maar denken: hoe zou ze eruit zien als ze zit te poepen?

Hahahahaha, ja nu je het zegt, dat heb ik me best vaak afgevraagd over Beatrix! Nog steeds weleens, want ik weet het nog steeds niet:laughcry: 
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Siamsa ma 1 jul 2013 - 10:35

Filoria schreef:Wie heeft Het Gouden Ei van Tim Krabbé gelezen?

Daarin heeft de 'slechterik' ook zulke gedachtes 'ik zit op een vrij hoog muurtje, ik zou er nu vanaf kunnen springen en kijken wat er gebeurt' en hij besluit dat het feit dat hij eraan denkt betekent dat hij het ook kan/moet doen. En dan springt hij dus en breekt een been. Later in het boek begraaft hij een vrouw levend.

Wil jullie niet aanpraten dat jullie ook mensen levend gaan begraven hoor Laughing Maar ik vond dat een interessant stukje in het boek, dat met dingen denken en het dan ook echt moeten doen van jezelf.

Als een soort dwangneurose bedoel je? Ik heb het boek ook gelezen, en nu herinner ik het me weer inderdaad. Freaky boek was dat! Heb de film ook thuis.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: