Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blijf jij boos in de volgende situatie?

+11
M-G
Tiara
Susan
Carmen_
Green_Pepper
Urban Naked
Vixen
_Femme
Catwoman79
Bacio
Nyx
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Blijf jij boos in de volgende situatie?  - Pagina 2 Empty Re: Blijf jij boos in de volgende situatie?

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 1:05

Nee, want het is mijn eigen beslissing om er de hele avond op te zitten wachten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Blijf jij boos in de volgende situatie?  - Pagina 2 Empty Re: Blijf jij boos in de volgende situatie?

Bericht  Bazinga wo 19 jun 2013 - 1:45

Ik zou geërgerd zijn, maar niet boos. Enn als 't een goede vriendin is, die normaal gesproken iets van zich laat horen, dan zou ik bellen of er iets is gebeurd, omdat ik me zorgen zou maken.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Lot wo 19 jun 2013 - 3:19

Ik denk dat Nyx bedoelt dat vriend tijdens de ruzie zonder goede uitleg even zou gaan whatsappen ze nog bozer zou worden. Omdat hij zich dan laat afleiden van het gesprek en je hier geen goede reden voor hebt gekregen. Als iemand netjes uitlegt de tijd hiervoor te willen nemen en dus diegene even een kort berichtje stuurt, zou ik ook geen reden weten om hier boos om te worden.

Nyx ik weet niet maar ik vind altijd dat je zoveel moeilijke zinnen/woorden gebruikt in je verhaal. Praat je in het echt ook zo? "En dit echt diende uit te worden gepraat". Hier doel ik nu op.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Nyx wo 19 jun 2013 - 3:49

Lot, dat was inderdaad wat ik bedoelde.

En ja, in het echt praat ik ook zo. Ik word er zo nu en dan ook weleens mee gepest. Niemand weet ook waar het vandaan komt, want mijn ouders praten toch ook gewoon normaal. Sja. silent
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 6:14

Het is mij nooit echt opgevallen dat je in bet echt ook zulke deftige woorden gebruikt, dat is echt iets wat ik onlosmakelijk met je forumpersoonlijkheid zie, maar wat me in het echt weer echt nooit is opgevallen, die paar keer dat ik je gezien heb. Maargoed, ik heb er geen last van, moet alleen af en toe twee keer lezen smile

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked wo 19 jun 2013 - 6:21

Ik moet ook vaak 2 keer lezen, of 3 keer, maar dat komt niet door 'deftige woorden' (die kan ik doorgaans prima handelen) maar meer omdat ze zo vaak nét verkeerd gebruikt worden. Of zinsopbouw die niet klopt, juist vanwege een ingewikkelde constructie die verkeerd toegepast wordt. Ik vind het wel schattig eigenlijk smile Ik bedoel het niet vervelend in ieder geval.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Bazinga wo 19 jun 2013 - 6:25

Ik snap 't nog steeds niet :/ En over welke deftige woorden hebben we 't?

Dit topic gaat dus niet over wat .. hoe heet je tegenwoordig? Nyx? Heeft gemaakt maar wat die vriendinvanvrienddiezoukomen heeft meegemaakt of zo?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 6:29

Ik vind dit topic dan weer niet zo moeilijk om te volgen hoor, Bazinga smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 6:37

Ik had hem 's avonds ge-sms't waar hij blijft... Zijn uitleg was dan genoeg voor me geweest. Maar ik ga niet langer dan een uur op een ander zitten wachten, kom nou. Ik had laatst ook afgesproken, min of meer, met iemand. Zou me dan nog smsen over de tijd. Tot de dag van de afspraak hoor ik niets. Half 7 krijg ik een sms hoe laat ik de volgende dag moet werken dat het alleen nog maar laat in de avond kan. Ja doei, jij wilt afspreken, jij wilt iets van mij weten en ik moet dan maar braaf gaan wachten tot jij een gaatje vrij hebt? Neuh... Zo reageerde ik dan ook, bleek hij zijn ouders te moeten helpen bla bla... Ja leuk en lief hoor maar dan had je dagen geleden al even kunnen afspreken. Ik heb gezegd dat ik nu iets anders te doen had en geen tijd meer had. Dat 'anders' was onderuitgezakt voor de tv hangen. Ging me prima af. Maar goed, ik heb het hier ook niet over mijn beste vriendin. Van de een kun je meer hebben dan van de ander Wink.

Gast
Gast

Bericht  Nyx wo 19 jun 2013 - 7:44

Nederlands was niet mijn sterkste vak. Vond het ook niet heel erg interessant. Mijn moeder heeft mij dure woorden geleerd. Zo had ze standaard twee woorden om ons terecht te stellen, als ze die uitsprak dan was het mis, pas 20 jaar later kwam ik erachter dat de woorden exact hetzelfde betekenden en ze eigenlijk altijd twee keer hetzelfde zei. Maar wat ik heb aangeleerd, leer ik waarschijnlijk niet zo snel meer af en dat hoeft ook helemaal niet van mij. Zinsopbouw zou ik nog wel graag willen leren. Want ik snap wel dat het vervelend is als het je je best moet doen om het te snappen. Maar goed, ben nog jong en nooit te oud om te leren. :P

Ontopic; Hij WA altijd als hij het niet redt om langs te komen. Nu dus niet. Ik heb zeker niet de hele avond gewacht. Ik heb hem een WA gestuurd en deze kwam niet aan en toen wist ik genoeg. Het is heel heftig voor hem. Voor zover ik heb begrepen staat zijn relatie nu echt op springen. Hij wacht op antwoord van haar wat zij verder wil.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 9:32

Wist zijn vriendin wel dat hij naar jou zou gaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 11:20

Lot schreef:
Nyx ik weet niet maar ik vind altijd dat je zoveel moeilijke zinnen/woorden gebruikt in je verhaal. Praat je in het echt ook zo? "En dit echt diende uit te worden gepraat". Hier doel ik nu op.

Is dit deftig/moeilijk? Het leest m.i. hooguit wat onhandig, omdat uitpraten is opgesplitst in 2 woorden. Verder zie ik niets opvallends in dit topic of andere reacties van Nyx op het forum. 

Gast
Gast

Bericht  Nyx wo 19 jun 2013 - 22:22

Zus schreef:Wist zijn vriendin wel dat hij naar jou zou gaan?

Geen idee.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: