Rare situatie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rare situatie
Had net iets raars, en nu een nog veel vreemder gevoel. Zat in de bank tv te kijken, onze gordijnen vallen net voor de bank dus van binnen zie je buiten niet en van buiten zie je binnen de bank niet. Ik sta op om de verwarming hoger te zetten, kijk automatisch naar buiten en sta ineens oog in oog met een jongen met grote sporttas. Die stond niet voor de deur, maar op de oprit zeg maar en liep richting deur. Nou tot zover prima, maar zodra er oogcontact was draaide hij ineens om en liep rechts om het schuurtje heen. En eigenlijk omdat ik het zo raar vond liep ik meteen naar boven om te kijken waar hij heen ging (misschien iemand die wat aan de deur wilde verkopen dacht ik eerst nog), en loopt hij ineens weer terug rechtdoor. Ik heb hem even gevolgd tot hij het hoekje om was, maar vlak ervoor keek hij nog eens heel raar terug naar mij/ons huis.
Heel stom, wat ik me dus afvraag, wat kwam die op onze oprit doen, en waarom ineens zo abrupt omdraaien en zo raar weglopen. Zat die bij het verkeerde huis en toen die mij zag besefte die dat? Maar goed, kan natuurlijk vanalles zijn. Maar vind het toch maar een erg vreemde situatie en zit al te denken dat hij misschien wilde inbreken ofzo.
Zit nou ook niet bepaald meer op mijn gemak. De overbuurman stond toevallig net in de deuropening te roken en heeft dit dus waarschijnlijk gezien, dat hij bij ons op liep en ineens weer terug. maar vind het ook zo stom om nou naar hem toe te lopen en te vragen wat hij ervan dacht.
Ben ik nou paranoia aan het worden of wat?
Heel stom, wat ik me dus afvraag, wat kwam die op onze oprit doen, en waarom ineens zo abrupt omdraaien en zo raar weglopen. Zat die bij het verkeerde huis en toen die mij zag besefte die dat? Maar goed, kan natuurlijk vanalles zijn. Maar vind het toch maar een erg vreemde situatie en zit al te denken dat hij misschien wilde inbreken ofzo.
Zit nou ook niet bepaald meer op mijn gemak. De overbuurman stond toevallig net in de deuropening te roken en heeft dit dus waarschijnlijk gezien, dat hij bij ons op liep en ineens weer terug. maar vind het ook zo stom om nou naar hem toe te lopen en te vragen wat hij ervan dacht.
Ben ik nou paranoia aan het worden of wat?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Rare situatie
Ik zou het wel vreemd vinden dat hij ineens weer weg liep, alsof hij zich betrapt voelde.
Gast- Gast
Ja en precies dat gevoel krijg ik er dus ook bij.
Jilke- Prater
Ik zou er ook een naar gevoel bij krijgen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Heb je contact met die overbuurman? Dan zou ik er denk ik toch even naartoe lopen. Het is wel vreemd inderdaad.
Gast- Gast
Nee niet echt goed contact, alleen een hoi als we elkaar tegen komen. Daarom vind ik het zo stom om erheen te lopen. Was al naar buiten gelopen nadat ik zag dat die jongen weg was, en hoopte dat hij nog stond te roken in de deur. Dan kon ik het wat makkelijker vragen
Jilke- Prater
Ik vind het waarschijnlijker dat hij op zoek was naar een ander huis, jou zag, jou niet herkende of zag dat je iemand anders was dan hij verwachtte, en dat hij dus concludeerde dat hij bij het verkeerde huis was.
Maar in jouw plaats zou ik zeker de deur goed afsluiten vannacht, just in case omdat ik me nou eenmaal van alles in mijn hoofd kan halen en better safe than sorry
Maar in jouw plaats zou ik zeker de deur goed afsluiten vannacht, just in case omdat ik me nou eenmaal van alles in mijn hoofd kan halen en better safe than sorry
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook altijd nogal een rijke fantasie die snel op hol slaat
Maar inderdaad, de kans is natuurlijk logischer dat die gewoon bij het verkeerde huis stond.
Maar inderdaad, de kans is natuurlijk logischer dat die gewoon bij het verkeerde huis stond.
Jilke- Prater
Ik zou ook denken dat hij per ongeluk bij het verkeerde huis stond en zich erg geneerde. En inderdaad wat RYW zegt, vannavond maar evne goed de sloten controleren.
Gast- Gast
AmiAmi schreef:Ik heb ook altijd nogal een rijke fantasie die snel op hol slaat
Dat heb ik ook, ik ga er bijna iedere nacht wel een keer uit. En als mijn vriend slaapt durf ik ook niet zo goed beneden naar het toilet
Gast- Gast
Haha dat heb ik hier met zolder. Als het donker is savonds ga ik daar nooit graag heen, om een raam dicht te doen ofzo. Ben altijd bang dat er een eng beest zit ofzo of dat er ogen zijn die me ineens aankijken. En als ik er dan toch heen moet doe ik altijd eerst overal alle lampen aan of stuur de kat eerst naar zolder haha.
Echt heel dom, snap ook niet waar het vandaan komt.
Echt heel dom, snap ook niet waar het vandaan komt.
Jilke- Prater
Haha, dat heb ik ook hoor. En als mijn zoon dan zegt dat hij bang is, dan zeg ik 'er is echt NIETS om bang voor te zijn hoor, kijk maar!' maar eigenlijk snap ik dat gevoel heel goed want ik heb het zelf ook. Ik heb een trap met open treden, zegmaar, en ik zag een keertje in een enge film iemand die op zo'n trap in het donker naar boven loopt en die werd bij d'r enkels gegrepen door een maniak met een kettingzaag ofzo sindsdien heb ik af en toe een kleine flashback als ik 's avonds in het donker naar boven loop om te gaan slapen en dan maak ik ook dat ik in een noodtempo die trap op kom
Maar wel een grote mond tegen mijn kind
Maar wel een grote mond tegen mijn kind
RYW- Ratel
Haha ja die is ook herkenbaar! Wij hebben een open trap ook, en als ik dan op de 1 na hoogste tree sta ben ik altijd bang dat iets of iemand me bij mijn enkels pakt. Het erge is dat mijn vriend er een keer onder ging zitten toen ik naar beneden kwam en me liet schrikken, toen had ik het helemaal niet meer haha.
Jilke- Prater
AmiAmi schreef:Haha ja die is ook herkenbaar! Wij hebben een open trap ook, en als ik dan op de 1 na hoogste tree sta ben ik altijd bang dat iets of iemand me bij mijn enkels pakt. Het erge is dat mijn vriend er een keer onder ging zitten toen ik naar beneden kwam en me liet schrikken, toen had ik het helemaal niet meer haha.
Ohhhh gemeen!!! Dat heeft mijn vriend ook een keer bij mij gedaan, ik schrok me helemaal te pletter omdat ik niet eens wist dat hij in huis was, ik dacht dat hij aan de andere kant van het land zat het monster
Ik sta dan ook echt even helemaal te trillen en vind het echt helemaal niet leuk op dat moment. Achteraf wel, dan moet ik er erg om lachen, maar op dat moment kan ik wel janken van schrik, en doe ik het liefst even heel erg narrig tegen hem gewoon, omdat ik het gemeen vind.
RYW- Ratel
Ja ik kan er op het moment ook nooit om lachen, ben een keer zo erg geschrokken dat ik haast echt flauw viel. Trok zo wit weg schijnbaar dat ik nog wekenlang excuses gehoord heb.
Jilke- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» rare situatie
» Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.
» Rare situatie I deal betaling.
» Moeilijke situatie :(
» Wat meenemen in zo'n situatie?
» Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.
» Rare situatie I deal betaling.
» Moeilijke situatie :(
» Wat meenemen in zo'n situatie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: