Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je wist wat je nu weet...

+60
Happinaz
Razz
Roodkapje
NoMercy
PeperMunt
kwak
Printje
Aziraphale
snoezel
LDJ
Sarah1985
MamaJ&R
Susan
Teddyaapje
Caro
Angela_1986
Knillis
sanne-84
Siamsa
Rush
Exogenesis
*Lookie*
Blond
Caroow
Minx
Ella
Toet
xxjojootjexx
Elliot
SoGood
Dikkie Dik
Ragazza
Fortissimo
Punk'd
Linda
Caresses
Sea of Trees
Suusie
mzcharlotte
SarahKey
Cimic
Capt'n Zero
June
Jeanette
tienie31
Oasis
Nyx
Taeda
Purpleflower
Luce
Linnie1985
Kowalski
Summerlovin
Burn
_Blush_
Kannibaal
Shy
Parel
Lejow
Manderijn
64 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 18:44

Dan had ik sommige mensen niet in mijn hart gesloten, ze zijn/ waren de pijn niet waard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  mzcharlotte zo 16 jun 2013 - 18:59

Kannibaal schreef:Dan had ik mijn huis niet gekocht. Ik wil het graag verkopen, maar als ik dat doe blijf ik achter met een enorme restschuld.

Dit. Maar goed, dan had ik mijn man waarschijnlijk ook van z'n levensdagen niet tegengekomen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Suusie zo 16 jun 2013 - 19:04

Dan had ik mijn bruiloft niet door laten gaan.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Sea of Trees zo 16 jun 2013 - 19:12

Dan had ik me nooit zo als een voetveeg laten behandelen door mijn ex, ik was meer voor mezelf opgekomen en ik had mezelf kunnen verdedigen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Caresses zo 16 jun 2013 - 19:23

- dan had ik het na een half jaar met mijn ex uitgemaakt ipv jaren later.
- dan had ik andere studie keuzes gemaakt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Linda zo 16 jun 2013 - 19:32

Dan had ik een andere HBO opleiding gedaan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Punk'd zo 16 jun 2013 - 19:40

Linda schreef:Dan had ik een andere HBO opleiding gedaan.
 +1

En ik had doorgezet voor een jaar High School wat ik heel graag wilde. Nu had ik alles zo ongeveer in huis en toen ben ik niet gegaan omdat ik mijn vriend niet wilde 'achter laten'. Dom naief meisje van 15/16.

Aan de andere kant ben ik daardoor misschien nog wel bij mijn vriend wat ook wel weer leuk is hahaha Wink

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Fortissimo zo 16 jun 2013 - 20:00

Dan had ik nooit deze studie gedaan en misschien niet eens naar het HBO gegaan.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Ragazza zo 16 jun 2013 - 20:06

Dan had ik mijn eerste vriendje al veel eerder gedumpt, wat zeg ik, was ik niet eens iets met hem begonnen!

Had ik na de mavo een mbo opleiding gedaan ipv naar de havo te gaan, vervolgens nog een jaar vwo, om uit te komen bij een hbo studie in compleet de verkeerde richting, die ik overigens niet heb afgemaakt.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Dikkie Dik zo 16 jun 2013 - 20:08

Ik heb niet echt dingen die ik anders had willen doen. Ik heb van alles wat ik heb meegemaakt, of heb gedaan iets geleerd.
Maar nu ik moeder ben en een bevalling heb meegemaakt had ik het misschien wel leuk gevonden om verloskundige te worden. Ik had me misschien iets beter en meer moeten verdiepen in vervolgopleidingen nadat ik gestopt was met de dansacademie. Ben heel tevreden met mijn werk nu, maar toch..."wat als...wat als...."
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  SoGood zo 16 jun 2013 - 20:13

Hoewel ik echt heb genoten en veel over mezelf heb geleerd tijdens mijn studie zou ik toch een andere keuze gemaakt hebben met meer baangarantie.

Was ik, hoewel ik veel van mijn vriend hou, niet zo vroeg in onze relatie gestapt.

Had ik me minder zorgen gemaakt over dingen die het echt niet waard waren.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Elliot zo 16 jun 2013 - 20:22

Suusie schreef:Dan had ik mijn bruiloft niet door laten gaan.

Wat rot om te lezen Suusie, wat is daar de reden van?

Ik had denk ik nooit mijn baan opgezegd bij mijn vorige werkgever (advocatenkantoor).
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 21:30

Dan had ik deze baan niet genomen, maar toch op die andere baan gesolliciteerd. En dan was ik eerder aan mijn scriptie begonnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 21:36

Er is eigenlijk niks wat ik echt anders had willen doen. En al was het er wel, dat kan toch niet meer, dus daar denk ik dan ook maar niet over na haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  xxjojootjexx zo 16 jun 2013 - 21:37

Dan had ik afgelopen zaterdag niet de hele fles goldstrike alleen opgedronken.Embarassed
Daardoor echt goed de weg kwijt geweest, sommige stukken ben ik "kwijt", zo erg heb ik het nog nooit gehad. 

Dan was ik niet getrouwd. 

Dan had ik in mijn diploma's nu al gehaald ipv het steeds te laten versloffen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Toet zo 16 jun 2013 - 21:38

Niet bijzonder veel eigenlijk, ik had beter m'n best kunnen doen op school, dan was ik nu misschien al HBO afgestudeerd maar van de andere kant had ik dan wel een veel minder leuke tijd gehad. Ik had wel beter wel 1,5 eerder uit de relatie met mijn ex kunnen stappen i.p.v nog twee jaar doorgaan terwijl het niet goed ging. Dat heeft me zoveel verdriet en energie gekost en uiteindelijk totaal gesloopt. Maargoed, ook daar ben ik weer beter uit gekomen want dat was wel de druppel om hulp te gaan zoeken voor m'n problemen en écht voor mezelf te kiezen, (mede) daardoor ben ik nu gelukkiger dan ooit.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  SoGood zo 16 jun 2013 - 21:44

xxjojootjexx schreef:Dan had ik afgelopen zaterdag niet de hele fles goldstrike alleen opgedronken.Embarassed
Daardoor echt goed de weg kwijt geweest, sommige stukken ben ik "kwijt", zo erg heb ik het nog nooit gehad. 

Dan was ik niet getrouwd. 

Dan had ik in mijn diploma's nu al gehaald ipv het steeds te laten versloffen.
Ohh, wat een hoofdpijn moet jij gehad hebben! :O Wat rot dat je niet getrouwd zou zijn, hoe komt dat?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  xxjojootjexx zo 16 jun 2013 - 22:02

SoGood schreef:
xxjojootjexx schreef:Dan had ik afgelopen zaterdag niet de hele fles goldstrike alleen opgedronken.Embarassed
Daardoor echt goed de weg kwijt geweest, sommige stukken ben ik "kwijt", zo erg heb ik het nog nooit gehad. 

Dan was ik niet getrouwd. 

Dan had ik in mijn diploma's nu al gehaald ipv het steeds te laten versloffen.
Ohh, wat een hoofdpijn moet jij gehad hebben! :O Wat rot dat je niet getrouwd zou zijn, hoe komt dat?

Niet gehad, nu nog steeds... Echt blegh..
Omdat ik niet gelukkig ben in het huwelijk. Het gaat beter dan paar maanden geleden, maar ik geloof niet dat het ooit weer helemaal goed komt. 

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Ella zo 16 jun 2013 - 22:04

Dan had ik toch de baan aangenomen, waar ik vorig jaar op gesolliciteerd had....
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Manderijn zo 16 jun 2013 - 22:04

Wow, een hele fles Goldstrike! Eigenlijk best knap dat je het kunt!

Als je niet getrouwd was, was het dan heel anders geweest? Ik bedoel, je hebt ook 2 kinderen, waren die er dan niet geweest ook? Of denk ik dan te ver terug?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Suusie zo 16 jun 2013 - 22:05

Elliot schreef:
Suusie schreef:Dan had ik mijn bruiloft niet door laten gaan.

Wat rot om te lezen Suusie, wat is daar de reden van?

Ik had denk ik nooit mijn baan opgezegd bij mijn vorige werkgever (advocatenkantoor).

Dat meneer na vier weken huwelijk de handdoek al in de ring gooide...
Achteraf gezien waren er aanwijzingen zo een vijf weken voor de dag , maar dat werd door onze omgeving afgescheept als 'koud water vrees'. Daar zouden veel mannen last van hebben. :s
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Minx zo 16 jun 2013 - 22:15

Dan was ik nooit gestart bij de eerste poging van mijn laatste stage. Na het gesprek daar had ik al geen goed gevoel en dat bleek volledig te kloppen.

En ik zou nog wat andere dingen anders gedaan hebben doordat ik tegen mijn gevoel in ging.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 22:18

Ik had veel dingen anders willen doen in mijn verleden, maar aan de andere kant: juist door mijn verleden heb ik later de goede keuzes kunnen maken. Door al die fouten ben ik me bewust geworden van wat fout is en wat goed, waardoor ik nu een mooi leven heb kunnen opbouwen, mijn éigen leven waar ik dus heel bewust voor heb kunnen kiezen. Al met al zou ik het dus niet anders willen doen, omdat ik bang zou zijn dat dan ook mijn heden anders zou worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  xxjojootjexx zo 16 jun 2013 - 22:22

Manderijn schreef:Wow, een hele fles Goldstrike! Eigenlijk best knap dat je het kunt!

Als je niet getrouwd was, was het dan heel anders geweest? Ik bedoel, je hebt ook 2 kinderen, waren die er dan niet geweest ook? Of denk ik dan te ver terug?

-----------------
Nouja ik kon het niet hebben dus.. Heb weer dingen gedaan waar hopelijk nooit over gepraat wordt. 

Dan waren de kindjes er niet geweest, iig niet terwijl ik zo jong was. Ik heb mij toentertijd in de relatie gestort uit onzekerheid, weet ik nu. Ben enorm blij met de kinderen, het gezin wat we zijn, maar achteraf had ik het niet zo moeten doen en andere keuzes moeten maken, meer voor mijzelf moeten kiezen. 



xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Manderijn zo 16 jun 2013 - 22:23

@KIM Ik vind het wel knap dat je dat kunt zeggen. Ik ben door veel dingen die gebeurd zijn erg hard geworden op sommige gebieden. Mensen nemen me dat wel eens kwalijk, vooral mijn moeder. Ik zeg eerlijk dat ik spijt heb van dingen die ik heb gedaan, is voor haar niet altijd even prettig om te horen, maar ik kan het niet omzetten in iets positiefs. Ik had het liever niet mee willen maken. Ik heb zelfs spijt van de avond dat we op stap gingen, we mijn broertje mee namen, en hij daar zijn vriendin nu tegen kwam. Als ik dat over kon doen, liet ik hem thuis!


Laatst aangepast door Manderijn op zo 16 jun 2013 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je wist wat je nu weet... - Pagina 2 Empty Re: Als je wist wat je nu weet...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum