Wist je dat ...?
+13
Blond
Jeanette
SuperGrover
lyke
Lynn_
Bliss
_Lacey_
Susan
Jerry
Koffieleut
Makamba
Muppetje
Sarah1985
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wist je dat ...?
Wisten jullie dat dj Frank Dane het broertje van Robert Jensen is?
Ik las zoiets net bij een nieuwsbericht van de Telegraaf. Ik was helemaal verbaasd, maar het is toch echt zo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Dane
Jullie nog leuke nieuwtjes?
Ik las zoiets net bij een nieuwsbericht van de Telegraaf. Ik was helemaal verbaasd, maar het is toch echt zo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Dane
Jullie nog leuke nieuwtjes?
Gast- Gast
Re: Wist je dat ...?
huh echt ?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Echt joh, nee, dat wist ik niet inderdaad. Nee, ik heb niet echt leuke nieuwtjes
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wist het niet, maar ik wist ook helemaal niets van het bestaan van deze man af.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik had me er net ook over zitten verbazen.....
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ja, was bij RTL Boulevard, ik zei nog tegen m'n vriend 'waarom heet ie dan niet Frank Jensen )
Er is een sextape van hem opgedoken (alleen discussies over of 't echt is of in scene gezet)...
Er is een sextape van hem opgedoken (alleen discussies over of 't echt is of in scene gezet)...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Strawberry Shortcake schreef:Ik wist het niet, maar ik wist ook helemaal niets van het bestaan van deze man af.
Ik ook niet. Echt nog nooit van gehoord.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Jerry schreef:Ja, was bij RTL Boulevard, ik zei nog tegen m'n vriend 'waarom heet ie dan niet Frank Jensen )
Frank gebruikt de naam Dane als pseudoniem zodat niet iedereen hem meteen in verband brengt met zijn broer Robert Jensen. De naam Dane is een verwijzing naar de Deense achtergrond van Jensen.
Gast- Gast
Ow wist ik ook niet. Op de foto ziet hij er leuk uit zeg. Alleen vind hem kwa radioproramma z'n kwal
Gast- Gast
Ik ook niet.Strawberry Shortcake schreef:Ik wist het niet, maar ik wist ook helemaal niets van het bestaan van deze man af.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Haha ja dat hoorde ik een tijdje terug van een vriendin, was ook helemaal verbaasd! Maar volgens mij hebben ze wel een beetje dezelfde flauwe humor. Hij heet dus ook gewoon Frank Jensen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Susan schreef:Strawberry Shortcake schreef:Ik wist het niet, maar ik wist ook helemaal niets van het bestaan van deze man af.
Ik ook niet. Echt nog nooit van gehoord.
En ik ook niet, zie deze man nu voor het eerst.
Gast- Gast
Ik zie 'm ook voor het eerst.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Oh geinig zeg! Vind het een leuke jongen om te zien. Ken hem wel, als DJ van 3FM.
Gast- Gast
K heb echt een hekel aan Jensen.. maar Frank Dane daarintegen is niet heel vervelend..
Het is wel goed dat hij de naam jensen niet gebruikt want dan was hij idd bekend als het broertje van geweest..
Het is wel goed dat hij de naam jensen niet gebruikt want dan was hij idd bekend als het broertje van geweest..
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Nog nooit van gehoord.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ooh wat grappig, dat wist ik ook niet. Ik snap best dat hij een pseudoniem gebruikt, als ik zo'n broer had zou ik er ook niet mee geassocieerd willen worden.
Gast- Gast
Joh, ik geloofde het echt niet toen ik het net las haha.
Hij heeft het wel beter getroffen dan zijn broer (qua looks, qua humor en qua alles eigenlijk wel geloof ik haha). Ik vind Robert Jensen echt zo'n kansloze kwal, bah.
Hij heeft het wel beter getroffen dan zijn broer (qua looks, qua humor en qua alles eigenlijk wel geloof ik haha). Ik vind Robert Jensen echt zo'n kansloze kwal, bah.
Gast- Gast
ow ik wist het ook niet haha. Zijn geloof ik echt 2 verschillende types behalve de humor is wel hetzelfde maar geef mij maar Frank want Robert vind ik echt zo verschrikkelijk.
Gast- Gast
Ik heb nog nooit van die gast gehoord.. (Ja, wel van Robert Jensen )
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik had ook nog nooit van hem gehoord (maar ik luister dan ook altijd Radio 538).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
ken(de) hem niet.. maar hij ziet er tenminste 100 keer beter uit dan zn broer...
Gast- Gast
Wist je dat........................Jensen op mannen valt.
Maakt verder niet uit hoor, maar hij zegt er nooit wat over.
Een collega van mijn man heeft ergens gewerkt waar Jensen regelmatig kwam eten en dan kwam hij hand in hand met een man.
Ik wist allang dat zijn broer een andere achternaam gebruikt om die reden. Ze zijn overigens Deens en hebben nog een broer.
Maakt verder niet uit hoor, maar hij zegt er nooit wat over.
Een collega van mijn man heeft ergens gewerkt waar Jensen regelmatig kwam eten en dan kwam hij hand in hand met een man.
Ik wist allang dat zijn broer een andere achternaam gebruikt om die reden. Ze zijn overigens Deens en hebben nog een broer.
Gast- Gast
_Chance schreef:Ik had ook nog nooit van hem gehoord (maar ik luister dan ook altijd Radio 538).
dan heb je niet goed geluisterd daar heeft ie ook jaren gewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wist je dat...?
» Ik wist het!
» Hoe wist je dat het een mk was?
» dingen die je nog niet wist
» Als je wist wat je nu weet...