Hoe wist je dat het een mk was?
+21
Bruintje Beer
nillis
Puzzle
Jasmine
meisje
Smaragdje
Puggle
Pandora
Marsy28
kwak
Muis
Ugly Betty
joyce0606
Alyssa
Flip Fluitketel
*Troela*
SarahKey
Aimee
Amber-
Lejow
Flower_L
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe wist je dat het een mk was?
Ik vermoed dat ik er nu 1 onderga, al lijkt deze niet op eerste mk die ik voor L. had.
Begon vanmiddag met bruin verlies, en inmiddels rood bloed. Heb geen krampen en voel me ook niet minder zwanger. Eerste mk begon met afname klachten vervolgens zere krampen en daarna bloedverlies en afstoot vruchtje.
Ik ga er vanuit dat het niet goed zit, maar hoe wist jij dat je een mk onderging? Sommigen hebben bloedverlies en zijn nog zwanger nm.
Begon vanmiddag met bruin verlies, en inmiddels rood bloed. Heb geen krampen en voel me ook niet minder zwanger. Eerste mk begon met afname klachten vervolgens zere krampen en daarna bloedverlies en afstoot vruchtje.
Ik ga er vanuit dat het niet goed zit, maar hoe wist jij dat je een mk onderging? Sommigen hebben bloedverlies en zijn nog zwanger nm.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Hoe wist je dat het een mk was?
Ik heb geen mk gehad maar wel dat gedacht.
De eerste 10 weken héél veel bloedverlies gehad met stolsels.
Zelfs een "flubbertje" gehad met afvegen wat volgens de afbeeldingen op google heel veel op het vruchtje leek.
Een soort kipfiletje maar dan klein. Ik zat op de wc en dacht: Dat was het...
Huilend mijn man opgebeld en ik voelde me ook echt niet meer zwanger.
De volgende dag mocht ik voor een echo komen... En gewoon een kloppend hartje te zien!
Ik wist niet wat ik zag... Was er echt van overtuigd dat ik een mk had gehad!
Hoop zo voor je dat het dat niet is!
De eerste 10 weken héél veel bloedverlies gehad met stolsels.
Zelfs een "flubbertje" gehad met afvegen wat volgens de afbeeldingen op google heel veel op het vruchtje leek.
Een soort kipfiletje maar dan klein. Ik zat op de wc en dacht: Dat was het...
Huilend mijn man opgebeld en ik voelde me ook echt niet meer zwanger.
De volgende dag mocht ik voor een echo komen... En gewoon een kloppend hartje te zien!
Ik wist niet wat ik zag... Was er echt van overtuigd dat ik een mk had gehad!
Hoop zo voor je dat het dat niet is!
Gast- Gast
Geen ervaring mee, maar ik wil je heel veel sterkte wensen!
Heb je de VK al gebeld?
Heb je de VK al gebeld?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Vanaf wanneer kunnen ze inwendig eigenlijk kijken?
Ben nog mr 4wk5dgn dus dat is echt heeeeeeeeel pril.
volgens mij klopt het nog niet eens nu toch, het hartje?
Ben nog mr 4wk5dgn dus dat is echt heeeeeeeeel pril.
volgens mij klopt het nog niet eens nu toch, het hartje?
Flower_L- Ratel
Oef, nee dat is te pril inderdaad.
Het hartje moet geloof ik rond de 7/8 weken gaan kloppen.
Meer dan afwachten kun je inderdaad niet doen nu
Het hartje moet geloof ik rond de 7/8 weken gaan kloppen.
Meer dan afwachten kun je inderdaad niet doen nu
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Rond de 6 weken kan je een kloppend hartje hebben.
Veel sterkte meid!
Veel sterkte meid!
Gast- Gast
Het begon bij mijn eerste miskraam met 2-3 dagen bruine afscheiding wat overging in rood bloedverlies. Ik had weinig pijnklachten maar paar dagen voor de miskraam werden mijn zwangerschapsverschijnselen wel minder.
Mijn tweede miskraam begon met rood bloed verlies en toen lichte buikkrampen.
Bij jou klopt het hartje inderdaad nog niet, als je belt adviseren ze je waarschijnlijk om af te wachten.
Sterkte!!
Mijn tweede miskraam begon met rood bloed verlies en toen lichte buikkrampen.
Bij jou klopt het hartje inderdaad nog niet, als je belt adviseren ze je waarschijnlijk om af te wachten.
Sterkte!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik had met 4 weken ook bloedverlies. Het was wel minder bloed dan bij een gewone menstruatie, maar ik had wel ook krampen en stolseltjes. Ik was ook heel bang dta het een MK was, maar de testen bleven positief en met 7 weken hadden we toch een goede echo! Waarschijnlijk is het een innestelingsbloeding geweest
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wij zagen het met de echo.
Al had ik al wel een voorgevoel en een heel klein beetje bloedverlies gehad (op de dag dat het mis gegaan was, achteraf gezien)
Het hartje gaat in de 6de week kloppen.
Ik hoop dat het verder niets betekend en dat het nog een soort innesteling is.
Al had ik al wel een voorgevoel en een heel klein beetje bloedverlies gehad (op de dag dat het mis gegaan was, achteraf gezien)
Het hartje gaat in de 6de week kloppen.
Ik hoop dat het verder niets betekend en dat het nog een soort innesteling is.
ik ga uit dat het mis is, krampjes komen nu ook. Hoop dat het snel over is en we gaan er dan gewoon weer voor. Ben heel blij dat het zo snel is gebeurd, en niet in later stadium. Was er nog niet zoveel mee bezig, maar stiekem denk je toch....eind okt bevallen , met kerst met zn vieren etc.
12 kansen per kaar is gewoon veeeeeeeeeel te weinig
12 kansen per kaar is gewoon veeeeeeeeeel te weinig
Flower_L- Ratel
Als je niet belt, kan je ook over 1,5 / 2 weken nog een test doen. Ik heb de mk-en ook pril gehad en dat was het advies van de verloskundige. Als ze negatief waren kon ik er van uit gaan dat alles meegekomen was. Als ze positief waren moest ik contact opnemen. Bij dochter ook gedacht aan mk maar bleek de test nog positief te zijn. Echo wees uit dat er grote bloedprop zat, voor de zekerheid nog echo in andere kamer en daar zat langs de bloedprop ook nog een vruchtje.
Veel sterkte!
Veel sterkte!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Aaah nee flower! Dat is niet leuk! Knufffiee
Ik heb met Y.enthe ook diverse bloedingen, krampen, stolsels etc gehad en bleek ook gewoon goed te gaan..kans is ook groot (dat zeiden ze bij mij ) dat Y.enthe van een 2ling zou zijn geweest waarvan 1 is afgestoten..
Ik zou wel het advies van mama1985 opvolgen en evt nog een testje er aan wagen volgende week?
Liefs!
Ik heb met Y.enthe ook diverse bloedingen, krampen, stolsels etc gehad en bleek ook gewoon goed te gaan..kans is ook groot (dat zeiden ze bij mij ) dat Y.enthe van een 2ling zou zijn geweest waarvan 1 is afgestoten..
Ik zou wel het advies van mama1985 opvolgen en evt nog een testje er aan wagen volgende week?
Liefs!
Gast- Gast
och meid! Wat naar! Wij kwamen erachter dat ik een MK had toen ze naar het hartje probeerde te luisteren, ze kon hem niet vinden. De echo later op de dag bevestigde wat ik al dacht.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ah meis, wat een naar nieuws Ik hoop dat het toch geen miskraam is meis
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
naar zeg die onzekerheid.
ik had geen kramp of wat dan ook. ik had ee veeg bruin verlies. en de WC beurt daarop bloed en stolsels, ik ben het kindje toen al verloren. 2 dagen later ben ik gestopt met vloeien. ik heb dus helemaal geen pijn gehad, fysiek dan.
ik had geen kramp of wat dan ook. ik had ee veeg bruin verlies. en de WC beurt daarop bloed en stolsels, ik ben het kindje toen al verloren. 2 dagen later ben ik gestopt met vloeien. ik heb dus helemaal geen pijn gehad, fysiek dan.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Misschien een hele domme vraag, als je een MK ondergaat, ik neem aan dat je de stolsels op vangt in een MVB of blijf je op de wc zitten totdat alles is los gelaten ?
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Misschien een hele domme vraag, als je een MK ondergaat, ik neem aan dat je de stolsels op vangt in een MVB of blijf je op de wc zitten totdat alles is los gelaten ?
Bij mij is het op gang gebracht door vaginale pillen. Ik wist dus dat ik binnen een dag of wat de Mk op gang zou komen. Ik heb de hele dag op een emmer met zeef gezeten als ik naar het toilet o.i..d moest.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
De vorige keer ving ik het toevallig op bij afvegen, maar deze keer is het afwachten. Vraag me af of ik uberhaupt iets kan ontdekken, is nog zo pril.
Flower_L- Ratel
Ik had bij de vroege mk vooral veel bloedverlies en stolsels, niet echt iets kunnen ontdekken dus.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Flip Fluitketel schreef:Anniej_S schreef:Misschien een hele domme vraag, als je een MK ondergaat, ik neem aan dat je de stolsels op vangt in een MVB of blijf je op de wc zitten totdat alles is los gelaten ?
Bij mij is het op gang gebracht door vaginale pillen. Ik wist dus dat ik binnen een dag of wat de Mk op gang zou komen. Ik heb de hele dag op een emmer met zeef gezeten als ik naar het toilet o.i..d moest.
Ow wat erg! :-(
Gast- Gast
Flower heel veel sterkte meid, ik hoop echt dat het geen mk is!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Sterkte Flower. Hoop dat het geen miskraam is, ik duim voor je.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
ik heb precies 5 week een mk gehad.
vanaf het begin dat ik een positieve test in handen had durfde ik al niet heel blij te zijn om dat het voor mijn gevoel al niet goed zat.
toen de mk eindelijk begon was ik ontzettend verdietig, het begon met bruin bloed verlies en later kreeg ik krampen, werd misselijk en verloor helder rood bloed.
het begon zaterdag en zondag had ik het gevoel dat ik "het kwijt was".
ik ben ontzettend verdrietig geweest, ik had echt het gevoel dat ik mijn kindje verloor, ook al was het nog zo klein maar het was mijn kindje en ik hield er van.
ik heb nu aan mn armband een hartjes bedeltje laten zetten en heel klein de datum er in laten graveren.
de datum is zo klein dat als je het niet weet dat je het ook niet ziet.
vanaf het begin dat ik een positieve test in handen had durfde ik al niet heel blij te zijn om dat het voor mijn gevoel al niet goed zat.
toen de mk eindelijk begon was ik ontzettend verdietig, het begon met bruin bloed verlies en later kreeg ik krampen, werd misselijk en verloor helder rood bloed.
het begon zaterdag en zondag had ik het gevoel dat ik "het kwijt was".
ik ben ontzettend verdrietig geweest, ik had echt het gevoel dat ik mijn kindje verloor, ook al was het nog zo klein maar het was mijn kindje en ik hield er van.
ik heb nu aan mn armband een hartjes bedeltje laten zetten en heel klein de datum er in laten graveren.
de datum is zo klein dat als je het niet weet dat je het ook niet ziet.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hartje klopt met 3 weken, alleen nog buiten het lichaam (voor zover je het een lichaam kunt noemen)
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Hier een MK gehad met 8,5 week. Het begon aan het einde van de middag met krampen. Begin avond (tijdens een etentje in een restaurant), kreeg ik bruinig/licht roze bloed verlies. En laat in de avond/nacht verloor ik stolsels met heftige krampen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wist je dat...?
» Hoe wist jij dat je er klaar voor was?
» Wist je dat ...?
» Dit wist ik niet..(amandelen)
» ben op zoek naar buren voor een spel frontierville ?
» Hoe wist jij dat je er klaar voor was?
» Wist je dat ...?
» Dit wist ik niet..(amandelen)
» ben op zoek naar buren voor een spel frontierville ?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: