Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij degene boven je?

+7
Jordana
Lejow
Alias
Zwoesj
Try
Snoes
Roze Roos
11 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:01

Ik vind Dolores heel erg lief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:05

En ontzettend bedankt, zowel Storm als Guattari, voor de mooie complimenten..


Storm:

Ik vind Storm echt een aanwinst voor zowel forum als wereld.
Het enige wat ik echt echt echt rot vind aan Storm (nee, vóór Storm) is dat ze zichzelf zoveel minder maakt dan ze is.
Storm zet zich neer als minder waardevol, terwijl als je dingen van haar leest, je ziet dat ze een zéér intelligente, betrokken en empathische jonge vrouw is.
Niet bang om een mening te geven, ook niet met wat hardere woorden, maar ook zeker niet bang om iets aardigs te zeggen of iets te verduidelijken. Ik vind Storm een mooi en bijzonder persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:06

Ik zie Do als een geweldig lief persoon, vol goede adviezen. Iemand waarvan ik blij ben weer goed contact te hebben smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:20

Dolores schreef:

Dat je, zeg maar, gedacht had dat je sterker zou zijn, en dat je daarvoor nu een beetje compenseert, voor dat 'moment van zwakte' (the crack in the shell)

Dank je wel Dolores voor je heldere uitleg. Deze zin heb ik even gequote, omdat dit juist was wat ik bedoelde met dat het niet altijd zin heeft om lief en aardig te zijn, doordat de reacties hierop niet meer iets zijn waar ik invloed op heb. Een ander kan er net zo makkelijk misbruik van maken. Ik heb idd echt gerouwd om hoe het is gelopen, omdat ik niet had verwacht dat iemand zo stiekem en achterbaks kon zijn, nota bene de persoon die ik blind had moeten kunnen vertrouwen. In die zin snap ik wel wat bedoelt met verbittering; ik geef iemand niet meer zomaar het voordeel van de twijfel. Diegene mag eerst laten zien dat hij/zij het waard is, hoewel ik wel erg blij ben dat ik dit gevoel nog redelijk goed kan kanaliseren met m'n huidige date. Ik toon alleen minder van mezelf qua gevoelsleven, daarin ben ik gereserveerder geworden.

Theedoosje, sorry maar ik weet echt niets van je. Ik heb geen idee of je op het oude forum iemand anders was of niet...

Storm vind ik staan voor wat ze zegt, maar soms twijfel ik of ze dat zelf ook zo ervaart als mensen het niet met haar eens zijn. Dan lijkt ze na verloop van tijd wat meer terug te kruipen in haar schulp. Dat hoeft wat mij betreft helemaal niet, want het is geheel niet erg als niet iedereen het met jou eens is. Dan zie ik de onzekerheid in je posts doorschemeren en de twijfel aan de juistheid van je mening. Echt niet nodig, want een mening is geen feit, dus jouw gevoelens en gedachten hierover kunnen niet fout zijn. Zonder dat onzekere stukje over jezelf, zou je vooral jezelf minder tekort doen dan wat ik nu soms bij je zie. Ik besef dat dit wellicht woorden zijn die je helemaal niet graag wil lezen op een forum, maar ze zijn juist heel positief bedoeld; hopelijk ontstaat daar geen misverstand over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:24

Ik was V.eertjuh83/ L.ittleMissSunshine :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:30

Guattari: gelukkig haal je er ook uit dat ik het totaal niet negatief bedoel. Ik denk dat het goed is om de 'naiviteit' die ervoor heeft gezorgd dat je 'stuk' ging, een beetje te laen varen. Niemand wil keer op keer zo gekwetst worden...

Theedoosje ken ik , dus dat is makkelijker.
Theedoosje is eigenlijk gewoon precies zoals ze ook op het forum is.
Lief, betrokken, positief en met veel humor en relativeringsvermogen. Ze heeft dingen meegemaakt die hartstikke lastig en moeilijk zijn en blijft dan knokken voor wat ze waard is.
Ze is zo iemand die niet 'doet alsof' ze aardig is, en dus schrijft wat mensen willen lezen, maar gewoon werkelijk zo aardig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:38

Ik ken niet iedereen maar dit is zijn de mensen die ik ken:

Guattari, is een volwassen vrouw en oprecht. Dat lees je vooral in haar meningen. Haar reacties valt het meest op tussen alle andere reacties omdat ze juist zo oprecht is in haar meningen. Ze geeft je kijk in andere perspectieven. Dat is wat ik zo kan waarderen aan haar. smile

Lejow, komt hier al langer dan ik op het oude en nieuwe forum kom. Maar je kunt merken dat ze veel mensen kent. Soms kan ze met haar reacties wat kinderachtig uit de hoek komen en erg flauw, maar als je je verhaal kwijt wilt of even een rot periode hebt dan is ze erg lief en leeft ze met je mee. En ze is een hele goeie taartenbakster!!

Mozzarella, ze kan heel scherp uit de hoek komen. Wat voor mening ze ook heeft, haar meningen zijn altijd vrij neutraal. Ze waait niet met alle winden mee, maar ze geeft meestal een mening die anders tegenover de rest. Met altijd een klein beetje sarcasme en een grapje. Het is alleen jammer dat er mensen zijn die dat niet begrijpen Wink

Maple, ik heb in het begin wat moeite met haar gehad. Het valt me soms op hoe ze zich soms zo laat kennen door sommige meningen van anderen. Dat is jammer vind ik.
De laatste tijd heeft ze een soort van moederrol in dit forum. Ze probeert de sfeer gedeisd te houden en anderen op hun fouten te wijzen als zij te ver gaan. Daarbij komt ze vaak op voor forumsters. Zoals Lucky.
Maple kan dan weleens fel uit de hoek komen, maar als je het nodig hebt laat ze haar mening weten.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:44

Aah Do I love you you are so sweet. Tot zo he :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Snoes zo 27 feb 2011 - 0:53

Theedoosje is een lieve, zorgzame meid. Ze heeft heel wat meegemaakt wat niet altijd even gemakkelijk is, maar ze gaat wel steeds gewoon door. Ze is heel erg betrokken met personen en probeert zo goed het kan goede adviezen te geven. Ik ken haar in het echt, en ze is gewoon écht lief smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 1:03

Snoes is een lieve meid. Altijd oprecht beneiuwd naar een ander.
Ze is helemaal gesetteld wat ik haar erg gun. Ze is slim en heeft een leuke en interessante baan.

(Ok, dit is wel een beetje gebasseerd op een tijdje terug want ik ken je nu niet zo goed meer natuurlijk :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 1:20

Hazeltje vind ik een super mama, hoe lief ze altijd over haar kindje praat.
Je reacties vind ik altijd erg zorgzaam overkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 2:28

Storm schreef:
mozzarella schreef:ABE is eigenlijk wel heel lief.
Maar wel een beetje vreemd Wink

Ze is net Rivella. :P

Mozz: Heel veel bladeren voor de mond? Heel dom, maar ik snap de opmerking even niet. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Zwoesj zo 27 feb 2011 - 2:30

Ik zat ook al hard te denken waarom ABE heel veel bladeren voor haar mond heeft..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Jordana zo 27 feb 2011 - 2:31

ABE: Echt een schatje, Ik ben echt blij dat ik weer met haar kan praten en we de 'ruzie' uitgepraat hebben.
Ze staat voor je klaar en geeft je echte raad.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 2:32

Ik zie Zwoesj als iemand die recht vanuit haar hart reageert en helemaal zichzelf is hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Jeanette zo 27 feb 2011 - 2:33

Jordana ken ik niet zo heel goed. Weet dat ze weleens in het nachttopic te vinden is en daar komt ze altijd leuk over.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 2:40

Nou word ik vergeten, flauw hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Jeanette zo 27 feb 2011 - 2:42

Dan doe ik jou.. :P

Anousch is een lieve meid die veel ongemakken in haar leven heeft (gehad). Ze komt altijd grappig, eerlijk en sympathiek over op het forum. Mooie foto van je trouwens! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  SuperGrover zo 27 feb 2011 - 2:43

Ik zie Anousch als iemand die sterk is, na wat ze heeft meegemaakt. smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Zwoesj zo 27 feb 2011 - 2:52

Purple schreef:Ik zie Zwoesj als iemand die recht vanuit haar hart reageert en helemaal zichzelf is hier.

Nu ben ik heel benieuwd waar je dat op baseert Purple smile Of heb je dat uit het topic over hoe je jezelf op het forum ziet :P

Supergroover is volgens mij een rustig lieve meid, die weleens lekker uit haar bol kan gaan maar niet te beroerd is voor een serieus gesprek
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 3:08

Theedoosje schreef:Ik was V.eertjuh83/ L.ittleMissSunshine :P
Zo, hier valt er inmiddels geen regen meer uit de lucht, maar kwartjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 3:18

Maple zie ik als een sterke meid met een eigen mening die meestal weet wat ze wil en waar ze voor staat. Maar diep van binnen tóch een beetje onzeker is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 3:20

Beauty Addict schreef:Maple zie ik als een sterke meid met een eigen mening die meestal weet wat ze wil en waar ze voor staat. Maar diep van binnen tóch een beetje onzeker is...
Haha, dat laatste, daar heb je best gelijk in. Ik ben zelfs gigantisch onzeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 3:21

Maple schreef:
Beauty Addict schreef:Maple zie ik als een sterke meid met een eigen mening die meestal weet wat ze wil en waar ze voor staat. Maar diep van binnen tóch een beetje onzeker is...
Haha, dat laatste, daar heb je best gelijk in. Ik ben zelfs gigantisch onzeker.
Zo kom je niet altijd over hoor!! Je gaat bijvoorbeeld wel een discussie aan en laat je niet van je mening afbrengen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Zwoesj zo 27 feb 2011 - 3:24

Beauty Addict wil ik graag eens zien, ipv dat ik een beschrijving over haar geef :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum