Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij degene boven je?

+7
Jordana
Lejow
Alias
Zwoesj
Try
Snoes
Roze Roos
11 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:24

En denk je dat de manier waarop diegene zich gedraagt 'echt' is of juist overdreven bijv?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:27

Ik vind jou op het forum een hele leuke meid die interesse in anderen toont. Ik denk ook wel dat je gewoon 'echt' bent, hier. Soms denk ik alleen wel dat je je soms even net wat ehh... gekker voordoet om nét even een beetje leuker gevonden te worden, maar dat is niet erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:37

Ik vind Maple iemand die een sterke mening heeft en die ook erg graag geeft smile . Denk dat dat in real-life net zo is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Roze Roos za 26 feb 2011 - 7:38

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel kan zeggen over Twellie en over hoe je(zij) overkomt.

Maple komt echt en betrokken over!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:46

Roze Roos is volgens mij wel een heel spontaan persoon. Zo vind ik haar tenminste wel overkomen op het forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:48

Brennuss schreef:Roze Roos is volgens mij wel een heel spontaan persoon. Zo vind ik haar tenminste wel overkomen op het forum.

Brennuss komt volwassener over voor haar leeftijd, ze is gezellig en heeft altijd wat in te brengen. Ik ken haar niet zo goed, maar op het oude forum hebben we wel eens leuk gebabbeld en ze lijkt me een toffe meid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:49

Ik vind Brennuss stoer, lief, invoelend en ik vind haar heel dapper. Ze heeft echt veel voor haar kiezen gehad en ik vind het heel knap hoe ze daarmee omgaat. Ik vind haar het tegenovergestelde van nep, ze is juist heel puur.

Oh ik was net te laat haha :P Nou ik denk dat Tea best wel op mij lijkt, we zijn het iig vaak eens :P Ze is intelligent, principieel en emotioneel (niet dat je de hele tijd loopt te janken haha maar meer dat je emotioneel kan reageren op dingen, dat herken ik van mezelf). Volgens mij ben je wel rustig en denk je goed na voor je iets doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:53

Lief hoor Darcy! Je maakt het binnenkort irl mee, misschien ben ik wel een ontzettende doos :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:53

Tea-Leaf schreef:Lief hoor Darcy! Je maakt het binnenkort irl mee, misschien ben ik wel een ontzettende doos :P

Klopt het wel een beetje of heb ik je nou heel anders ingeschat? Very Happy Haha ach misschien vind jij mij juist een doos Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:53

Ik zie Darcy als een gevoelig, intelligente jonge vrouw, die beschikt over veel empathisch vermogen zowel op het forum als (denk ik) in het echte leven. In dat opzicht vermoed ik niet dat haar forumpersoonlijkheid verschilt met haar persoonlijkheid in het echte leven. Ze lijkt me lief en oprecht, maar absoluut niet voor mij een goede vriendin; dat ligt aan mij, want ik zou over haar zachtaardigheid heen gaan walsen vrees ik. Daarmee zou ik haar dus niet in d'r waarde laten, omdat ik haar simpelweg te lief vind.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:54

Ik ken Darcy niet zo goed, maar ze komt enigszins braaf op mij over. Verder is ze wel goedgemutst en ijverig op haar werkzaamheden. Volgens mij heeft ze veel dromen, maar durft ze zelden de stap te maken om ze uit te laten komen. Ik denk dat ze erg trouw en loyaal is en dat ze er niet van houdt om in een slecht daglicht te staan. Ruzie heeft ze ook een hekel aan.

Zo het eerste wat in mij naar boven komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:55

Ik ken gloria niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:59

Wat grappig om te lezen zeg. Guattari, ik denk dat ik niet over me heen zou laten walsen maar ik snap wel wat je bedoelt.

Gloria: mijn dromen uit laten komen probeer ik zeker wel te laten uitkomen, verder herken ik veel in jouw (en Guattari's) stukje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:02

Ik ben het wat Darcy betreft wel eens met wat de rest hier boven me al zei. Verder zie ik haar als een ambitieus persoon, ze weet wat ze wil en wil dat ook graag bereiken.

Overigens klopt het wel wat Twellie en Roze Roos over mij zeiden. Ik heb wel ene sterke mening en laat 'm graag horen, en dat is tegelijkertijd ook een valkuil. Maar in het echt ben ik eerder geneigd mijn mening voor me te houden dan hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:03

Theedoosje komt lief en integer op me over (laat ik haar ook even noemen Wink). Verder ken ik haar niet zo goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:05

Darcy schreef:Gloria: mijn dromen uit laten komen probeer ik zeker wel te laten uitkomen, verder herken ik veel in jouw (en Guattari's) stukje.
Ok, dan lees ik vast de 'verkeerde' posts of ik interpreteer ze verkeerd. Grappig dat je het herkent. Ik heb gewoon getypt wat in me opkwam smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:26

Maple heeft naar mijn idee een erg sterke mening en laat die ook duidelijk overbrengen.
Denk dat je buiten het forum ook zo bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:33

Maple schreef:Theedoosje komt lief en integer op me over (laat ik haar ook even noemen Wink). Verder ken ik haar niet zo goed.

haha dank je wel Very Happy Leuk om te horen!

Anousch komt op mij over als een lieve leuke spontane en krachtig iemand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:54

Theedoosje heb ik in het echt ontmoet en ik vind haar een leuke, vrolijke en geïnteresseerde vrouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Snoes za 26 feb 2011 - 8:58

Storm lijkt me een hele lieve meid. Ik denk dat ze het hart op de juiste plaats heeft, maar tevens ook het hart op de tong. Ze is hier aangenaam aanwezig en ik vind haar er ook erg lief uitzien Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:58

Storm schreef:Theedoosje heb ik in het echt ontmoet en ik vind haar een leuke, vrolijke en geïnteresseerde vrouw.
Oh dank je wel Storm :d

Ik zie jou als iemand die wel voor haar mening uitkomt, erg lief is en spontaan en erg gezellig. Ook erg geïnteresseerd..dat merkte ik ook wel toen we elkaar ontmoette. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:59

Ik kan soms vrij hard mijn mening geven ja, zo ook hier. Ik ben in het echt ook zo, what you see is what you get.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:59

Dankje theedoosje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:16

Ik weet niet echt veel van Storm, of ik weet niet meer wie ze was. Hoe dan ook, ze lijkt me straight to the point. Prettige forummer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:32

Ik ken Zero eigenlijk niet echt. Vind haar avatar een beetje agressief overkomen, maar zo zal ze vast niet in het echt zijn Wink En ik verwar haar steeds met Zora. Ben benieuwd of je eerst iemand anders was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum