Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij degene boven je?

+7
Jordana
Lejow
Alias
Zwoesj
Try
Snoes
Roze Roos
11 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zie jij degene boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij degene boven je?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:33

Marin schreef:Ik ken Zero eigenlijk niet echt. Vind haar avatar een beetje agressief overkomen, maar zo zal ze vast niet in het echt zijn Wink En ik verwar haar steeds met Zora. Ben benieuwd of je eerst iemand anders was.
Dat vind ik ook. Haar avatar schrikt een beetje af, haha.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:37

Storm schreef:
Marin schreef:Ik ken Zero eigenlijk niet echt. Vind haar avatar een beetje agressief overkomen, maar zo zal ze vast niet in het echt zijn Wink En ik verwar haar steeds met Zora. Ben benieuwd of je eerst iemand anders was.

Dat was omdat de blythe dolls zo lievig zijn Wink Toch Zero? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:38

Oh haha een lekkere tegendraadse actie dus Wink Dat is wel grappig. Maar ik vind 'm toch een beetje eng Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:39

Marin schreef:Oh haha een lekkere tegendraadse actie dus Wink Dat is wel grappig. Maar ik vind 'm toch een beetje eng Embarassed

haha ja ik vind hem ook agressief over komen hoor Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:41

Ik vind jou heel lief overkomen op het forum. Je probeert zoveel mogelijk iedereen als gelijk te behandelen, te vriend te houden en zult niet snel kwaad over andere forummers spreken. Je weet vaak wel de juiste woorden te vinden, en al weet je die niet, dan nóg weet je jezelf goed te uiten, je maakt me jaloers met je NY-foto's (hoe vaak heb ik dat nou de afgelopen week inmiddels al gezegd? Embarassed), in een rel zul je niet zo snel meedoen, en ik denk dat je een schat van een meid bent. En eigenlijk denk ik dat de forum-Marin niet zoveel verschilt van de echte Marin.

Ik wil jou een keer meeten!! (Ooohhh wow, heb ik met m'n meet-fobie dat echt zojuist getikt? Embarassed )

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:43

Ik denk dat Maple en ik veel overeenkomsten hebben, we hebben allebei een vrij duidelijke mening en willen die ook graag verkondigen, wat ons soms niet zo in dank wordt afgenomen Very Happy ik denk dat we meer overeenkomsten hebben dan we denken. Ik vind je in ieder geval een eerlijk mens, recht door zee. En dat kan ik juist heel erg waarderen in mensen.

Gast
Gast

Bericht  Try za 26 feb 2011 - 9:45

Jeej, dan mag ik Marin doen toch? smile

Marin komt hier heel lief, wijs, intelligent en betrokken over en zo is ze ook in het echt (heb dr maar een keer ontmoet, maar denk dat het beeld dat ik heb wel klopt). Melangolisch ook wel (naar de mooie tijden in Amerika, de reizen die ze heeft gemaakt, e.d.) en dat is natuurlijk ook logisch, misschien ook juist wel omdat ze nu even niet zo lekker in haar vel zit? Ze is trouwens ontzettend gepassioneerd en getalenteerd mbt fotograferen en combineert dat met haar andere hobby's (koken en reizen) en dat is echt een topcombo smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:47

Wat een super lief stukje Maple! Ik wil jou ook heel graag meeten! Blijven we lekker tegen elkaar zeggen he, zonder dat het gaat gebeuren. Hihi. Maar wie weet..ooit.

Ik las net in een ander topic dat je gevoeliger bent geworden en dat klopt ook wel. In de afgelopen jaren ben je steeds een stukje zachter geworden en minder pitbull-Maple. Maar ik heb je altijd al een leuke meid gevonden, en we delen natuurlijk een interesse. Nou ja, eigenlijk een totaal ander land, maar wel hetzelfde 'gevoel' er bij. Denk dat dat gewoon klikt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:49

En jij ook Try smile

Ik vind jou onwijs stoer, met je hobbies en interesses. Als je je zo ziet, denk je dat een een heel lief klein meisje bent, maar je bent echt veel stoerder dan dat. Op het forum kom je wel lief over vind ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:22

Marin schreef:Wat een super lief stukje Maple! Ik wil jou ook heel graag meeten! Blijven we lekker tegen elkaar zeggen he, zonder dat het gaat gebeuren. Hihi. Maar wie weet..ooit.

Ik las net in een ander topic dat je gevoeliger bent geworden en dat klopt ook wel. In de afgelopen jaren ben je steeds een stukje zachter geworden en minder pitbull-Maple. Maar ik heb je altijd al een leuke meid gevonden, en we delen natuurlijk een interesse. Nou ja, eigenlijk een totaal ander land, maar wel hetzelfde 'gevoel' er bij. Denk dat dat gewoon klikt.

Haha, misschien moeten we gewoon maar eens een afspraak maken. Ergens dit jaar ofzo Wink en dan mag een Starbucksbezoekje natuurlijk niet ontbreken! En ja, dat klopt, wat jij met Amerika hebt, dat heb ik inderdaad met Canada. Misschien in mindere mate, maar het zit er wel. En fotografie natuurlijk ook, maar dat staat bij mij op een lager pitje, maar da's eigenlijk meer omdat ik het échte werken met een spiegelreflex nog niet onder de knie heb. Ik snap de begrippen en alles inmiddels wel, maar kan ze nog niet goed in de praktijk brengen.

Vind het fijn te lezen dat je opmerkt dat ik inderdaad een stuk minder fel ben geworden in de loop der jaren. Ik lees het heel soms wel eens terug van andere forummers, maar over het algemeen heb ik soms het gevoel dat ik altijd nog als pitbull-Maple gezien word, die geen spat veranderd is als ik toevallig weer mezelf verlies in een discussie laughcry

Even offtopic: je hebt een foursquare-vriendschapverzoek van mij :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:23

Storm schreef:Ik denk dat Maple en ik veel overeenkomsten hebben, we hebben allebei een vrij duidelijke mening en willen die ook graag verkondigen, wat ons soms niet zo in dank wordt afgenomen Very Happy ik denk dat we meer overeenkomsten hebben dan we denken. Ik vind je in ieder geval een eerlijk mens, recht door zee. En dat kan ik juist heel erg waarderen in mensen.

Haha, weet je dat ik zo'n beetje hetzelfde dacht over jou?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:24

Oh kan je vriendjes bij Foursquare zijn? Haha ik gebruik het alleen om in te checken smile Maar ik zal je accepteren!

Maar ik heb wel een goed idee, als je dat leuk vindt tenminste.. Een keertje in de lente (als het wat beter weer is) een keertje in Leiden gaan fotograferen en kan ik je wat tips geven, en dan daarna koffie drinken bij de SB!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:26

Haha, ohoh, toen werden de meetplannen ineens concreet... Maar lijkt me erg leuk (en hééél spannend)!

Ja, je kunt inderdaad vriendjes zijn bij foursquare!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:29

Haha het is pas concreet als we een datum afspreken en allebei niet op het laatste moment afzeggen. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:30

Hahaha, ja, dat is zo. Nee, op het laatste moment afzeggen zal ik niet doen, hoe eng ik het ook vind Wink

Gast
Gast

Bericht  Snoes za 26 feb 2011 - 11:03

Maple is iemand die een uitgesproken mening heeft en haar mening graag naar voor laat komen. Ze windt geen doekjes om haar reacties en je weet dus ook gelijk wat je aan haar hebt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:13

Theedoosje schreef:
Storm schreef:

Dat was omdat de blythe dolls zo lievig zijn Wink Toch Zero? :P

Precies, alles moet in evenwicht blijven smile als de blyth doll hype over is, zal mijn avatar rustig worden. Dat beloof ik. :face:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:16

Ik vind Zero wel leuk overkomen. Ik denk dat ze erg creatief is,veel tekent en volgens mij kijkt ze anime (aan haar plaatje te zien).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:17

Brennus is lief en zorgzaam! Houdt zich volgens mij liever op de achtergrond dan dat ze in 't middelpunt staat... Kan behoorlijk onzeker zijn en is daarom volgens mij ook wat stilletjes af en toe terwijl ze heel veel in haar mars heeft! Oh en volgens mij is ze zichzelf hier.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:18

Brennus vind ik een lieve meid die heel wat te stellen heeft gehad in haar jonge leven. Volgens mij neemt ze weloverwogen besluiten en is ze gelukkig met het leven dat ze op dit moment leidt.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj za 26 feb 2011 - 11:20

ABE is een stoere meid die weet wat ze wil en niet te beroerd is om anderen te helpen. Maar o wee als je haar boos maakt, dan kan ze heerlijk de bitch spelen :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:20

Snoes schreef:Maple is iemand die een uitgesproken mening heeft en haar mening graag naar voor laat komen. Ze windt geen doekjes om haar reacties en je weet dus ook gelijk wat je aan haar hebt.

Ik weet van Snoes eigenlijk nog altijd niet welke Snoes ze is. Belgische Snoes (die hier voor het eerst kwam toen ze nog héél jong was, 14 ofzo?), of Snoes die een tijdje heeft meegekletst in het Big Afval-topic?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:22

Zwoesj schreef:ABE is een stoere meid die weet wat ze wil en niet te beroerd is om anderen te helpen. Maar o wee als je haar boos maakt, dan kan ze heerlijk de bitch spelen :P

Hahahahaha! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Snoes za 26 feb 2011 - 11:37

Maple schreef:
Snoes schreef:Maple is iemand die een uitgesproken mening heeft en haar mening graag naar voor laat komen. Ze windt geen doekjes om haar reacties en je weet dus ook gelijk wat je aan haar hebt.

Ik weet van Snoes eigenlijk nog altijd niet welke Snoes ze is. Belgische Snoes (die hier voor het eerst kwam toen ze nog héél jong was, 14 ofzo?), of Snoes die een tijdje heeft meegekletst in het Big Afval-topic?
Je zit met beiden verkeerd Wink. Ik denk dat jij met Belgisch meisje van 14 jaar Lindss bedoelt smile. Ik ben wel de Belgische Snoes, maar de Snoes die hier kwam toen ze "al" 18 jaar ofzo was Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:50

Brennuss schreef:Ik vind Zero wel leuk overkomen. Ik denk dat ze erg creatief is,veel tekent en volgens mij kijkt ze anime (aan haar plaatje te zien).

Joah dat klopt, ik vind Skip Beat een hele leuke serie :face: vandaar eigenlijk de avatar... ik lach me er dood om
En de rest klopt ook wel...

@ Snoes ; jij had op het oude Yes forum toch eerst een andere naam? nerd

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: