Hoe zie jij degene boven je?
+7
Jordana
Lejow
Alias
Zwoesj
Try
Snoes
Roze Roos
11 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe zie jij degene boven je?
Ja Zero, klopt .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
ABE schreef:Zwoesj schreef:ABE is een stoere meid die weet wat ze wil en niet te beroerd is om anderen te helpen. Maar o wee als je haar boos maakt, dan kan ze heerlijk de bitch spelen
Hahahahaha!
Niet mee eens ABE?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:ABE is een stoere meid die weet wat ze wil en niet te beroerd is om anderen te helpen. Maar o wee als je haar boos maakt, dan kan ze heerlijk de bitch spelen
Hahahahaha!
Niet mee eens ABE?
Schaamtelijk moet ik bekennen dat het de waarheid is............
Gast- Gast
Grappig om dat hier te lezen, alleen denk ik wel dat er bijan alleen wat te schrijven/zeggen is over mensen die hier heel vaak komen
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Alias schreef:Grappig om dat hier te lezen, alleen denk ik wel dat er bijan alleen wat te schrijven/zeggen is over mensen die hier heel vaak komen
Conclusie: Moet je hier veel vaker komen.
Gast- Gast
Haha jaaa ik doe mijn best . Ik heb hier al ruim meer berichten gepost dan op het vorige yes-forum, dus het gaat de goede kant op maar dan nog betwijfel ik of er al iets zinnigs over mij gezegd kan worden
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Alias schreef:Haha jaaa ik doe mijn best . Ik heb hier al ruim meer berichten gepost dan op het vorige yes-forum, dus het gaat de goede kant op maar dan nog betwijfel ik of er al iets zinnigs over mij gezegd kan worden
Kijk, daarin wil ik je best helpen. Maar zelfs bij vaste posters heb ik niet eens een verhaal.
Je bent me wel opgevallen, omdat jouw naam erg leuk "gevonden" is. En als je post, post je leuk mee. Nog geen onvertogen woord over je. (Heb je niet zo heel veel aan he. )
Gast- Gast
ABE neemt geen blad voor de mond en zegt waar het op staat..
Zo komt ze bij mij over..
Zo komt ze bij mij over..
Gast- Gast
Maar wel een beetje vreemdmozzarella schreef:ABE is eigenlijk wel heel lief.
Gast- Gast
Storm schreef:Maar wel een beetje vreemdmozzarella schreef:ABE is eigenlijk wel heel lief.
En ze neemt juist wel een blad voor de mond...een heleboel bladeren!
Gast- Gast
Ik vind de humor van mozzarella leuk, hij moet alleen niet tegen mij gericht zijn
Gast- Gast
Maple schreef:Ik vind de humor van mozzarella leuk, hij moet alleen niet tegen mij gericht zijn
Kijk dát vind ik nou grappig .
Gast- Gast
Mozzarella is een lieve meid, die zich goed kan verwoorden.
Ze geeft goede adviezen en je kunt goed met haar praten.
Ze zit even niet zo lekker in haar vel, maar ik hoop dat dat snel weer over is, want dat verdient ze niet.
Ze heeft een toffe baan en geeft zich daar helemaal voor.
Ze geeft goede adviezen en je kunt goed met haar praten.
Ze zit even niet zo lekker in haar vel, maar ik hoop dat dat snel weer over is, want dat verdient ze niet.
Ze heeft een toffe baan en geeft zich daar helemaal voor.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat lief Lejow. Dat is geloof ik de eerste keer dat ik hier hoor dat ik lief ben haha .
Gast- Gast
Ik vind Lejow een erg lieve meid, die ontzettend creatief is met haar taartjes!
En volgens mij een ontzettend leuke juf!
En volgens mij een ontzettend leuke juf!
Gast- Gast
Nou ja ik vind het gewoon, je kunt wel eens hard uit de hoek komen, maar het is wel onderbouwt
En ik vind dat je heel lief heb antwoord gegeven toen ik je dingetjes vroeg over je werk. Bedoel, je hoeft er niet zo op in te gaan, je kunt ook denken 'Laat Lejow lekker lullen' (dat zijn een hoop l'en)
En ik vind dat je heel lief heb antwoord gegeven toen ik je dingetjes vroeg over je werk. Bedoel, je hoeft er niet zo op in te gaan, je kunt ook denken 'Laat Lejow lekker lullen' (dat zijn een hoop l'en)
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow forumt al jaren en eerst vond ik haar vrij kinderachtig overkomen in haar manier van reageren, maar dat is in de loop der tijd wel anders geworden. Ze is volgens mij heel toegewijd in wat zij belangrijk vindt, zoals haar werk, liefde en familie. Soms zie ik twee kanten van d'r, in discussies lang doorgaan en dan opeens weer een erg gevoelige kant als ze over haar moeder schrijft.
Mozz vind ik ergens diep van binnen het ultieme krengetje. Daarom vind ik d'r vast zo lief!
Mozz vind ik ergens diep van binnen het ultieme krengetje. Daarom vind ik d'r vast zo lief!
Gast- Gast
Lejow is een leuke, lieve, spontane en vrolijke meid! Ze is altijd wel in voor een grapje.
Ze woont samen met haar vriend, waarmee ze ergens dit jaar graag aan kindjes wil beginnen.
Ik kan Lejow zeker waarderen!
Ze woont samen met haar vriend, waarmee ze ergens dit jaar graag aan kindjes wil beginnen.
Ik kan Lejow zeker waarderen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Guattari vind ik een intelligente vrouw.
Ik vind wel dat ze veranderd is. Harder geworden. Soms ervaar ik het zelfs een beetje als verbitterd.
Maar ik denk dat dat met de tijd wel weer bijtrekt. Ik vind haar nog steeds heldere discussiepunten aandragen en ook bij haar mening/standpunten blijven, wat prettig lezen is en ze kan lieve betrokken reacties geven, maar er is in mijn ogen wel een verschil tussen een jaar geleden op t andere forum, en nu...
Ik vind wel dat ze veranderd is. Harder geworden. Soms ervaar ik het zelfs een beetje als verbitterd.
Maar ik denk dat dat met de tijd wel weer bijtrekt. Ik vind haar nog steeds heldere discussiepunten aandragen en ook bij haar mening/standpunten blijven, wat prettig lezen is en ze kan lieve betrokken reacties geven, maar er is in mijn ogen wel een verschil tussen een jaar geleden op t andere forum, en nu...
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
Dolores schreef:Ik vind wel dat ze veranderd is. Harder geworden. Soms ervaar ik het zelfs een beetje als verbitterd.
Maar ik denk dat dat met de tijd wel weer bijtrekt. maar er is in mijn ogen wel een verschil tussen een jaar geleden op t andere forum, en nu...
Ik ben benieuwd waarom je vindt, maar je bent natuurlijk geheel niet verplicht dit aan me uit te leggen hoor.:-) Ik denk wel dat ik harder ben geworden, omdat ik nu 5 dagen per week in een omgeving zit waar de mentaliteit ook harder/zakelijker is dan bijv. vorig jaar. Bovenal merk ik dat ik niet altijd lief en aardig hoef te zijn voor anderen, omdat mensen er net zo makkelijk misbruik van maken dan dat het wordt gewaardeerd. Ben iig benieuwd naar hoe jij het ziet en merk vanzelf wel of je dat hier in dit topic of via PM aan me zou willen uitleggen.
Dolores vind ik nog steeds heel lief en zachtaardig, met veel geduld en empathie voor medeforummers. Ze is kritisch en scherp in het signaleren van onderliggende gevoelens van anderen en kan dat heel treffend (en ik denk ook vaak confronterend) verwoorden. Ze blijft daarin dichtbij zichzelf en laat zich niet 'afleiden' door andere forummers die er een andere visie op nahouden. Ik vind het erg mooi om te lezen dat Dolores zo'n groot hart heeft voor anderen en haar visie op een pakkende wijze kan verwoorden toegespitst op de desbetreffende forummer. Dat vind ik bijzonder en ik kan geen andere forummers opnoemen die dit ook doen en/of tonen. Het voorbeeld van een sterke, mooie persoonlijkheid met het hart op de goede plaats (bah, wat een oude wijven zin, maar toch echt wel gemeend).
Gast- Gast
Natuurlijk doe ik dat, Guattari...
Ik denk dat het komt omdat je meer naar voren komt met je mening enerzijds, waar je voorheen toch net iets meer op de achtergrond was en minder deelnam aan discussies (of minder geprofileerd, dat het me minder opviel), maar soms heb ik een beetje het gevoel dat de rotperiode die je hebt door moeten maken ook ergens wat restanten heeft achter gelaten.
Als ik het zou moeten opschrijven zoals ik het echt voel, dan voelt het voor mij alsof jij jezelf nu iets 'harder' (ik weet nog steeds niet of ik daarmee het woord heb gevonden wat ik echt bedoel) neerzet omdat je wat geschrokken bent van hoe makkelijk je ten onder ging aan wat er in je relatie gebeurde en erna.
Dat je, zeg maar, gedacht had dat je sterker zou zijn, en dat je daarvoor nu een beetje compenseert, voor dat 'moment van zwakte' (the crack in the shell)
Ik denk dat het komt omdat je meer naar voren komt met je mening enerzijds, waar je voorheen toch net iets meer op de achtergrond was en minder deelnam aan discussies (of minder geprofileerd, dat het me minder opviel), maar soms heb ik een beetje het gevoel dat de rotperiode die je hebt door moeten maken ook ergens wat restanten heeft achter gelaten.
Als ik het zou moeten opschrijven zoals ik het echt voel, dan voelt het voor mij alsof jij jezelf nu iets 'harder' (ik weet nog steeds niet of ik daarmee het woord heb gevonden wat ik echt bedoel) neerzet omdat je wat geschrokken bent van hoe makkelijk je ten onder ging aan wat er in je relatie gebeurde en erna.
Dat je, zeg maar, gedacht had dat je sterker zou zijn, en dat je daarvoor nu een beetje compenseert, voor dat 'moment van zwakte' (the crack in the shell)
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe oud schat je degene boven je
» Zou de persoon boven jou
» Is jouw kind degene waarvan...
» Degene die achterop knalt is altijd fout?
» Bedankt voor degene die op Nicola hebben gestemd!
» Zou de persoon boven jou
» Is jouw kind degene waarvan...
» Degene die achterop knalt is altijd fout?
» Bedankt voor degene die op Nicola hebben gestemd!
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: