Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mam en pap vertellen, vertel 's serie

+13
Slakje
tienie31
kwebbeltje
Mees
Flippin' Bitch
*Noosa
Caramba
Mierzoet
Dora
Liadan
Willem
Printje
Roza
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

mam en pap vertellen, vertel 's serie - Pagina 2 Empty Re: mam en pap vertellen, vertel 's serie

Bericht  Mrs. Lovett di 11 jun 2013 - 23:37

Ik heb de boeken: Mam, Pap, Opa én Oma gekocht en gegeven.

Helaas is mijn opa overleden voordat hij het kon invullen en de boeken van van mijn moeder en vader staan nog ongeschreven in de kast. Bij mijn oma ook denk ik...

Ik hoop dat ik ze ingevuld terug krijg, maar ik denk dat ik alleen nog maar hoef te wachten op het boek van mijn moeder.
Met mijn vader heb ik nauwelijks nog contact, dus die zal wel in de open haard eindigen (het boek, niet mijn vader.)
Mrs. Lovett
Mrs. Lovett
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

mam en pap vertellen, vertel 's serie - Pagina 2 Empty Re: mam en pap vertellen, vertel 's serie

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 23:38

Ik heb ze aan mijn ouders gegeven maar die hebben er tot op heden weinig mee gedaan. Ik ga ze weer eens aan hun staart trekken. Misschien moeten we gewoon eens een avond gaan zitten met een goede fles wijn en met dat boek er bij en samen invullen want anders doen ze het denk ik niet. En dan kunnen ze meteen toffe verhalen vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum