Vertel eens dan..
+12
Rovine
Atelier Madame
Poubelle
Arwyn
Joli86
Mermaid
Snoes
ladycat
Admin
Lady4
Reeza
Antibes
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vertel eens dan..
Waar komen jullie de leuke mannen tegen? Ik zie ze altijd alleen maar in het OV of in de supermarkt en dan komen we nooit verder dan een lachje en nog een keertje extra achterom kijken.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Re: Vertel eens dan..
Ik kwam ze tegen in de kroeg, op het werk, in de voetbalkantine. Maar dat is allemaal friendzone inmiddels.
Gast- Gast
Op mn werk (ziekenhuis).. Heb ook een date geregeld vroeger met een verkoper in een winkel. Daar ben ik nu al 7 jaar mee bevriend inmiddels, meer zat er niet in.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
In de kroeg, via vrienden. Mijn huidige vriend heb ik via mijn werk weer getroffen, maar we kennen elkaar al jaren. Heel apart idee dat ik dus tich jaar geleden al in de kroeg zat met de man met wie ik nu hoop oud te worden. Had ik toen echt niet kunnen denken!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Op feestjes, in de kroeg, de bovenbuurman, via via, sportclub, op werk, op de uni, in de rij bij de kassa. Je kunt ze overal tegenkomen. Alleen in de supermarkt knoop je niet zo snel een praatje aan nee, helaas..
Ik ken mijn vriend uit de kroeg, hij werkte achter de bar en op een dag ben ik maar gewoon op hem afgestapt.
Ik ken mijn vriend uit de kroeg, hij werkte achter de bar en op een dag ben ik maar gewoon op hem afgestapt.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:
Oh echt? Ik dacht dat je R kende van koffie uit de kantine..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Kroeg
Supermarkt
Trein
Tram
Vliegtuig
Bus
Werk
School
Sport
Internet
Overal lopen leuke mensen rond maar als je het bij een lachje houdt wordt het nooit wat nee...
Supermarkt
Trein
Tram
Vliegtuig
Bus
Werk
School
Sport
Internet
Overal lopen leuke mensen rond maar als je het bij een lachje houdt wordt het nooit wat nee...
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Concerten
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Op café, tijdens het uitgaan, op mijn werk, ...
Maar mijn vriend heb ik leren kennen op vakantie aan zee.
Maar mijn vriend heb ik leren kennen op vakantie aan zee.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ging een par jaar geleden zelf vaak naar voetbalwedstrijden, mannen zat daar En ik ben een tijdje actief geweest bij een jongerenvereniging, ook veel mannen. Mijn vriend heb ik door werk leren kennen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik heb mijn vriendjes leren kennen op de kermis, discotheek, op het werk, via vrienden op een BBQ en mijn huidige vriend ook tijdens het stappen.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Vriendjes heb ik standaard in de kroeg leren kennen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
In de kroeg, bovenaan een skipiste, op vakantie, op een vaag voetbaltoernooi, in de sportschool.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hij zat gewoon in de keuken (van het studentenhuis van een vriendinnetje ).
Voor de rest:
-Op vakantie
-Via vrienden
-In de kroeg
-Via forums op internet
-Datingsites
Voor de rest:
-Op vakantie
-Via vrienden
-In de kroeg
-Via forums op internet
-Datingsites
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Festival, tijdens het stappen, via via gekoppeld, via vrienden.
Mijn huidige date via een datingsite. Op het eerste gezicht geen grote klik, maar na een aantal keren toch een bepaalde chemie en ik word op dit moment gewoon heel gelukkig van zijn gezelschap (nu 4x afgesproken).
Straks heb ik nog een "date" via die site, mailde met 2 mannen tegelijk (zo liep het nu eenmaal, was niet mijn intentie), maar ik heb hem al gezegd dat hij het niet als date moet zien omdat ik momenteel eerst wil kijken hoe het met die ander loopt.
Mijn huidige date via een datingsite. Op het eerste gezicht geen grote klik, maar na een aantal keren toch een bepaalde chemie en ik word op dit moment gewoon heel gelukkig van zijn gezelschap (nu 4x afgesproken).
Straks heb ik nog een "date" via die site, mailde met 2 mannen tegelijk (zo liep het nu eenmaal, was niet mijn intentie), maar ik heb hem al gezegd dat hij het niet als date moet zien omdat ik momenteel eerst wil kijken hoe het met die ander loopt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kwam ook niet vaak leuke jongens tegen. Oude scharrels ken ik via via, uit de kroeg en één oude date was een ex-collega. Mijn vriend ken ik via internet.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
De kroeg is de meest ideale plek, is mijn ervaring. Daar is iedereen wat losser (want drank) en vaak durf jij ook meer (want drank). En studentenhuizen inderdaad, de leuke huisgenoten van je vriendinnen
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Haha nee daar ken ik jou van volgens F.ie.ke. Haha!Antibes schreef:Powerbabe schreef:
Oh echt? Ik dacht dat je R kende van koffie uit de kantine..
Gast- Gast
Charlie schreef:Daar waar je niet op zoek bent.
+1 .
Ik ken mijn vriend van de middelbare school. Jaren geen contact gehad, is gekomen via facebook.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zat op Paiq helemaal zonder verwachtingen bijna een jaar geleden, toen ik hem daar tegenkwam. Hij wou mij zien. Zo gezegd, zo gedaan. Alleen ik zat helemaal niet lekker in m'n vel. Het begint al beter met me te gaan. Destijds is het niks geworden, omdat ik daar nog helemaal niet aan toe was.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ehm.. tja. Ik kende mijn vriend via via Begonnen later pas interesse in elkaar te krijgen. Gebeurd vanzelf
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vertel eens ...
» Vertel eens iets leuks
» 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.
» Mam, vertel 's
» Vanaf wanneer vertel je het?
» Vertel eens iets leuks
» 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.
» Mam, vertel 's
» Vanaf wanneer vertel je het?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: