Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel, hoe was jouw dag?

+7
Silver
Lejow
Kowalski
Snoes
Takkie
CCC
Ibbeltje
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:07

Ik moet echt even mijn verhaal kwijt..

Na een gigantisch drukke werkdag ging ik op de fiets frietjes halen met mijn vriend. Terug zaten we te kletsen en hoorden we een gigantische knal, remmen en herrie. We zagen niks, dus fietsen rustig door. En ineens zien we chaos op de weg... een scooter met 2 jonge meiden was omver gereden door een auto. ze lagen te gillen, te schreeuwen en te huilen en 1 lag helemaal bebloed op de grond te trillen... Wij hebben onze fietsen (en eten) neergegooid en zijn er heen gerend. Ik naar het meisje toe, mijn vriend heeft de ambulance gebeld en is daarna bij het andere meisje gaan zitten, die alleen geschrokken was. Ze lag te trillen en had pijn in haar nek, dus ik heb haar hoofd stil gehouden en iemand anders haar nek recht, zodat ze niet kon bewegen. Zo heb ik gezeten tot de ambulance kwam.... toen moest ik nog blijven zitten & helpen van de broeder omdat ze haar nek echt stil moest houden, en hij de nek kraag ging halen. Toen gingen ze haar op de plank leggen en werd ik weggestuurd. Helaas had ik het niet zien gebeuren, dus kon ik niet getuigen. Ik hoop echt dat ze niks heeft, want ze voelde zich erg slecht en haar hele gezicht zat onder het bloed en was kapot. Toen zijn we maar naar huis toe gegaan, ik zat daarna ook helemaal te trillen, had het niet gemerkt, maar het had toch wel impact gehad, om het van zo dichtbij mee te maken, ook heb ik een helemaal kapotte teen omdat ik op de stenen zat om haar stevig tegen te houden. Nu rustig zitten en bijkomen van de schrik... pff.

Hoe was jouw dag?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:09

Bah wat naar..... Ik vind het echt rot voor jou en je vriend dat jullie dit hebben meegemaakt. Wel top gehandeld! Vertel, hoe was jouw dag? 699888

Mijn dag is niet belangrijk geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:11

Het ergste vond ik wel dat iedereen keek en veel mensen het zagen gebeuren, maar niks deden. Toen wij aankwamen was het al een paar minuten gebeurd.... & ze zaten wel foto's te maken en te bellen om het te vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Ibbeltje ma 28 mei 2012 - 8:13

Pff heftig! Goed gehandeld idd. En ja zo zie je toch dat niet iedereen te hulp schiet.

Hebe ook zoiets zien gebeuren, maar ik kon niet helpen omdat ik met een groepje kleine kindjes liep, plus de politie kwam al gelukkig (was voor politiebureau). Maar ook dat gillen. Dat gaat dan echt door merg en been bah. Ik zie het beeld zo weer voor mij.



Mjin dag was relaxed verder lekker rustig aangedaan en even bij mijn ouders op bezoek en thuis gebarbecued.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:14

Bah, doe dan wat denk ik dan.

Echt respect voor jullie, dat jullie wel wat hebben gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:24

PurpleSparkle schreef:Bah, doe dan wat denk ik dan.

Echt respect voor jullie, dat jullie wel wat hebben gedaan.

Tja, ik vond het eigenlijk wel een logisch iets smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  CCC ma 28 mei 2012 - 8:28

Jeetje wat heftig Pippa, wel ontzettend goed dat jullie meteen hebben geholpen. Ik kan me ook voorstellen dat je daarna enorm moet bijkomen van dit allemaal zeg!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:31

Heftig Pippa, maar ben het met de rest eens, goed dat jij en je vriend zo snel en goed gehandeld hebben! Ik geloof wel dat zoiets naderhand veel impact op je kan maken Vertel, hoe was jouw dag? 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:35

Wat super dat jullie dat hebben gedaan! Ik irriteer me altijd aan ramptoeristen. Als je dan toch niet van plan bent om te helpen, loop of rij dan gewoon door. Dat kijken heeft niemand iets aan en meestal staan ze de ambulance ook nog in de weg.

Mijn dag was in principe gewoon relaxt. Al heb ik de hele dag al steken in mijn buik van de zenuwen. Ik ben zo bang dat ze me niet willen, bij het bedrijf en dat ze me dat morgen gaan vertellen. En ik wil juist heel erg graag daar werken. Gelukkig gaat de vriendin nog een goed woordje voor me doen. Misschien dat het helpt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:38

Ze konden niet doorrijden omdat ze midden op straat lagen, maar inderdaad, blijf dan gewoon wachten en bemoei je je er niet mee, regel hulp, of kijk of je iets kunt doen. Maar ga niet zo in de weg lopen, bah. De ambulance kwam uiteindelijk via het voetpad, waar iedereen aan de kant moest springen, omdat ze daar allemaal verzameld hadden, echt erg. 1 iemand had een geel jasje aangetrokken en is het verkeerd weg gaan leiden, dat vond ik echt goed! Ik weet helaas haar naam niet, en van de andere alleen de voornaam, dus kan er niet achter komen hoe het met ze is ben ik bang...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Takkie ma 28 mei 2012 - 8:38

Wat heftig om dat mee te maken, zeg. Wel goed gehandeld. Hoe was het met de bestuurder van de auto? Kwam die ook helpen?

Mijn dag was rustig, ik heb zowat de hele dag in de tuin gezeten en heb een lekker kleurtje opgedaan.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:40

Takkie schreef:Wat heftig om dat mee te maken, zeg. Wel goed gehandeld. Hoe was het met de bestuurder van de auto? Kwam die ook helpen?
.

Die stond helemaal te trillen en te beven, die was ontzettend geschrokken en wist niet zo goed wat die moest doen. Mijn vriend heeft nog een tijdje met hem staan praten, want hij voelde zich echt rot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Snoes ma 28 mei 2012 - 8:54

Oh jeetje, wat heftig Pippa! Maar wel ontzettend goed gehandeld zeg!

Mijn dag was heel erg druk. Ben de hele dag bezig geweest, ofwel met renoveren, ofwel met poetsen, ofwel met wassen en strijken. Rond 19u was ik klaar en hebben we met vrienden nog gebbq'd. Nu nog even lekker tv kijken en morgen weer werken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:56

Heftig Pippa! Je hebt wel goed gehandeld zeg smile Kan me best voorstellen dat het indruk op je maakt.

Hier een lekker dagje. Vanmorgen over de Pinkstermarkt gelopen hier in de buurt (traditie smile ) en daar een zwembad gekocht. Dus die lekker vanmiddag opgezet en in gedobberd. Vanavond uit eten geweest met mijn vriend waar ik helaas heel raar werd.. Thuis gekomen en op de bank gaan liggen en ik kan mijn ogen moeilijk openhouden, hoewel ik niet eens heel erg moe ben. Wel erg misselijk en naar.. Ben zo zat van mijn lijf, het laat me in de steek!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Kowalski ma 28 mei 2012 - 8:58

Jeetje Pippa dat is idd wel heftig! Even lekker rustig bijkomen meid!

Mijn dag was niet zoals ie bedoeld wasVertel, hoe was jouw dag? 394967 Ik heb woensdag VIT (very important tentamen), dus wilde vandaag flink studeren, maar heb werkelijk waar 5 minuten met mijn boeken in mijn handen gezeten. De rest van de dag lekker van het mooie weer genoten en net heerlijk uiteten geweest en wijntjes gedronkenVertel, hoe was jouw dag? 2474380249
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Lejow ma 28 mei 2012 - 9:02

He Pippa, wat heftig!!!

Mijn dag was wel aardig. Heb een taartje gebakken in Hup holland hup sferen, heb lekker gewandeld met B en ben even in Alexandrium geweest. Helaas kon ik het meeste van wat ik wilde hebben niet vinden. Zocht leuke ballerina's en een lijst zonder rand (hoe noem je zo'n ding?) van 40x60.. de grootste maat die ik overal tegen kwam was 30x40 grr...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 10:18

http://regio15.nl/actueel/lijst-weergave/32-ongevallen/12613-scooter-aangereden-de-la-reyweg

Dit was het ongeluk.. ze is wel onder A1 vervoerd.

(Let niet op mijn grijze bloemetjeskont :nopompom: )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Lejow ma 28 mei 2012 - 10:19

Wat is dat?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 10:20

Lejow schreef:Wat is dat?
Wat is wat? Edit; bedoel je de link? Dat zijn foto's (afgeschermd) van het ongeluk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 10:38

Even een hele domme vraag; Maar heb je daar nu een bril op?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 10:39

Maura schreef:Even een hele domme vraag; Maar heb je daar nu een bril op?

Zonnebril!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 10:43

Pippa schreef:
Maura schreef:Even een hele domme vraag; Maar heb je daar nu een bril op?

Zonnebril!

Ah ok.

Als ik de politieagenten een beetje volg met hun reconstructie hebben de dames de auto niet gezien. Ken Den Haag niet natuurlijk, maar het lijkt erop. Mooi rot!

Doet me denken aan afgelopen vrijdag. Ik reed weg van de plek waar ik een sollicitatie had. Ik ken het dorp aardig goed, dus reed midden in het centrum, terug naar de autoweg. En opeens schiet me daar een meisje, jaar of 15/16, met de fiets uit het winkelcentrum. Het is dat ze zelf een gigantische bocht maakte, anders had ik haar omver gereden. Want ik kon er niet tegen remmen. Ze had me gewoon niet gezien. Sad Moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ze niet een grote bocht had gemaakt. Want ik had haar echt bijna in de bumper van mijn auto zitten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 10:47

Wat super van jullie dat jullie zo goed geholpen hebben! smile Ramptoeristen vind ik echt walgelijk en ik kan dat gewoon niet bevatten.

Heb net de foto's bekeken, ziet er niet fijn uit...

Mijn dag was vermoeiend. Vanochtend teruggekeerd uit de Filipijnen om 6:15 uur en weinig geslapen, dus val bijna om. Truste!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Silver ma 28 mei 2012 - 10:53

Mijn dag was super! Vandaag de Fiets11stedentocht gedaan voor het eerst. De eerste 200km ging wel lekker, maar vanaf dat we de zeedijk op moesten werden die laatste kilometers toch wel zwaar.. Foto van medaille spam ik morgen wel even in het fototopic. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Kowalski ma 28 mei 2012 - 19:31

FryskeFlinter schreef:Mijn dag was super! Vandaag de Fiets11stedentocht gedaan voor het eerst. De eerste 200km ging wel lekker, maar vanaf dat we de zeedijk op moesten werden die laatste kilometers toch wel zwaar.. Foto van medaille spam ik morgen wel even in het fototopic. Very Happy

Waaah dat vind ik echt knap zeg! Respect!Vertel, hoe was jouw dag? 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum