Vertel is wat nieuws?
+6
Snoopy
Zwerver
Rumble
Kowalski
Poubelle
lyke
10 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vertel is wat nieuws?
Ik maak niet veel mee. Kreeg vandaag de boodschappen weer eens gratis bij de Jumbo. Nou dat hebben we ook al twee keer eerder gelezen....
Gast- Gast
Maura schreef:Ik maak niet veel mee. Kreeg vandaag de boodschappen weer eens gratis bij de Jumbo. Nou dat hebben we ook al twee keer eerder gelezen....
Hoe lukt je dat?
Gast- Gast
Maura schreef:Ik maak niet veel mee. Kreeg vandaag de boodschappen weer eens gratis bij de Jumbo. Nou dat hebben we ook al twee keer eerder gelezen....
Dat had ik nog niet gelezen! Leuk! Had je ook een grote kar vol boodschappen? of haalde je net 1 pakje boter?
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik denk niet dat het nieuw is, maar ik kan niet sparen.
Zie overal leuke kleding en schoenen en ik hoor ze gewoon roepen 'Pixie! Koop me!!'
Zie overal leuke kleding en schoenen en ik hoor ze gewoon roepen 'Pixie! Koop me!!'
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Amai, ik heb weer even een enorm confrontatie-momentje!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pixie schreef:Ik denk niet dat het nieuw is, maar ik kan niet sparen.
Je hebt gewoon een vooruitziende blik, als je het laat hangen dan grijp je als je het jezelf wel gunt mis...
Gast- Gast
Pixie schreef:Ik denk niet dat het nieuw is, maar ik kan niet sparen.
Haha same here.. met als gevolg dat ik nu maandenlang niks kan kopen omdat ik mijn creditcard moet afbetalen
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Zo, Maura, alweer?
Hoe gaat het trouwens met solliciteren?
Ik ga skydiven over drie weken en ik vind het zoooo tof!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Rumble schreef:Zo, Maura, alweer?
cool!
Gast- Gast
Rumble schreef:Zo, Maura, alweer?
Indoor of outdoor?
Kowalski- Ratel
Mijn nieuwtje: er is geen f*ck op de TV. O jawel, vriend zap en blijft hangen bij "de perfecte vagina".
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Pixie schreef:Ik denk niet dat het nieuw is, maar ik kan niet sparen.
Je hebt gewoon een vooruitziende blik, als je het laat hangen dan grijp je als je het jezelf wel gunt mis...
Haha je weet het mooi te brengen!
Ik heb vanmiddag op marktplaats een heel gaaf pailletten-colbert gekocht en nu zie ik van Jane Norman een heel leuk colbert in panterprint (ja ik heb af en toe een ordinaire smaak). En ik wil ook die gele schoenen (die staan heel gaaf onder het pailletten colbert) en eigenlijk ook die zwarte.
Maar ik heb 2 weken geleden ook al een zebraprint jasje gekocht (nog steeds ordinair en daar staan die gele schoenen ook heel gaaf bij).
Hi, my name is Pixie, and i'm a shopaholic.
Poubelle- Ratel
Kowalski schreef:Rumble schreef:Zo, Maura, alweer?
Indoor of outdoor?
Outdoor. Indoor lijkt me dan weer echt niks aan...
Rumble- Prater
Gisteren stond ik ook al vierde in de rij. En vandaag vijfde.
Ik doe meestal kleine boodschapjes. Dan kan ik even lopen met een doel. Gisteren kwam ik aan, had ik nog niet eens geteld, en toen zei de jongen voor me:"Je hebt jouw boodschappen gratis, want je bent vierde". Hij had meer boodschappen, dus zei hem dat hij beter achter me kon gaan staan. Maar goed, al met al werd er na vijf minuten een tweede kassa geopend en al met al hebben we beiden gewoon betaald.
Op de één of andere manier irriteerde het me dat ze tien vakkenvullers hebben, die midden in de weg staan, het feit dat ze niets voorradig hebben van wat ik wil hebben en het feit dat ik nu vijfde in de rij was en niemand een poging deed om een kassa te openen. Het was nu iets van 8 euro. Och, wie het kleine niet eert...
Soms ben ik gewoon een heethoofd.
Ik doe meestal kleine boodschapjes. Dan kan ik even lopen met een doel. Gisteren kwam ik aan, had ik nog niet eens geteld, en toen zei de jongen voor me:"Je hebt jouw boodschappen gratis, want je bent vierde". Hij had meer boodschappen, dus zei hem dat hij beter achter me kon gaan staan. Maar goed, al met al werd er na vijf minuten een tweede kassa geopend en al met al hebben we beiden gewoon betaald.
Op de één of andere manier irriteerde het me dat ze tien vakkenvullers hebben, die midden in de weg staan, het feit dat ze niets voorradig hebben van wat ik wil hebben en het feit dat ik nu vijfde in de rij was en niemand een poging deed om een kassa te openen. Het was nu iets van 8 euro. Och, wie het kleine niet eert...
Soms ben ik gewoon een heethoofd.
Gast- Gast
Pixie schreef:Shoesdontlie schreef:Pixie schreef:Ik denk niet dat het nieuw is, maar ik kan niet sparen.
Haha je weet het mooi te brengen!
Ik heb vanmiddag op marktplaats een heel gaaf pailletten-colbert gekocht en nu zie ik van Jane Norman een heel leuk colbert in panterprint (ja ik heb af en toe een ordinaire smaak). En ik wil ook die gele schoenen (die staan heel gaaf onder het pailletten colbert) en eigenlijk ook die zwarte.
Maar ik heb 2 weken geleden ook al een zebraprint jasje gekocht (nog steeds ordinair en daar staan die gele schoenen ook heel gaaf bij).
Hi, my name is Pixie, and i'm a shopaholic.
Moraal van dit verhaal: ik bestel de gele schoenen!
Poubelle- Ratel
Shoesdontlie schreef:Mijn nieuwtje: er is geen f*ck op de TV. O jawel, vriend zap en blijft hangen bij "de perfecte vagina".
Ik dacht precies hetzelfde maar zei: Er is geen kut op de TV.
Rumble- Prater
Ik ga mijn opleiding weer in mijn oude woonplaats hervatten.
Donderdag krijg ik de sleutels van mijn nieuwe huisje
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Forumster schreef:Beter vertel je eens iets nieuws.
Het duurde even, maar:
Poubelle- Ratel
Rumble schreef:Kowalski schreef:Rumble schreef:Zo, Maura, alweer?
Indoor of outdoor?
Nee mij ook niet! Outdoor wel, staat ook nog op mijn verlanglijstje! Supertof! Waar ga je?
Kowalski- Ratel
Rumble schreef:Shoesdontlie schreef:Mijn nieuwtje: er is geen f*ck op de TV. O jawel, vriend zap en blijft hangen bij "de perfecte vagina".
Ik dacht precies hetzelfde maar zei: Er is geen kut op de TV.
Dan moet ik je ongelijk geven, er wordt zelf vergeleken. Waar gaat het heen met ons allen ...
Gast- Gast
Zwerver schreef:Ik ga mijn opleiding weer in mijn oude woonplaats hervatten.
Hey wat fijn! Dat heb je best snel voor elkaar of gaat de tijd gewoon sneller dan ik denk?
Zit je ex nog in dat oude huis dat op jouw naam staat / stond?
Rumble- Prater
Rumble - Ik heb nu twee dingen openstaan. En ik blijf solliciteren. Maar er is zo weinig.
Gast- Gast
Kowalski schreef:Rumble schreef:Kowalski schreef:Rumble schreef:Zo, Maura, alweer?
Indoor of outdoor?
Nee mij ook niet! Outdoor wel, staat ook nog op mijn verlanglijstje! Supertof! Waar ga je?
Ik ga in Zeeland. Texel was ook een optie maar ik ga met een vriendin die in Den Haag woont dus Zeeland lag iets meer op de route. Volgend jaar gaan we deltavliegen, lijkt me ook tof! Waar wil jij gaan?
Rumble- Prater
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mam, vertel 's
» Wat vertel je mensen?
» Vertel, hoe was jouw dag?
» Vertel eens ...
» Vertel eens iets leuks
» Wat vertel je mensen?