Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke zwangerschapscursus heb jij gedaan?

+24
Sophiee
MADDIE
Teddyaapje
Susan
Amber-
Tiara
M-G
Snoes
Puggle
Zenna
LDJ
Urban Naked
Shopaholic
Suus
Tsjip
Silver
kwak
Tania
SarahKey
Slakje
Printje
Luce
Linda
Penélope
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke zwangerschapscursus heb jij gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Welke zwangerschapscursus heb jij gedaan?

Bericht  Dolphinne do 6 jun 2013 - 22:04

Ik heb bij mijn zoontje iets van zwanger en fit ofzo gedaan. Oefeningen om fit te blijven en leren puffen ontspannen etc.
Het leek me leuk om zo andere moeders in de buurt te leren kennen, maar uiteindelijk geen contact mee gehouden.

Nu wil ik gaan zwangerschapszwemmen, dat is voor mij gratis omdat ik bij dat zwembad werk.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zwangerschapscursus heb jij gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Welke zwangerschapscursus heb jij gedaan?

Bericht  Jezzie do 6 jun 2013 - 22:14

Ik heb een cursus waarbij veel informatie werd gegeven over de zwangerschap, bevalling en de kraamweek.
Het was 7x inclusief 1 partneravond en een terugkom ochtend met de baby's.
Ook kreeg ik er een cd bij met ontspanningsoefeningen die je tijdens de zwangerschap kon doen en om je voor te bereiden op de bevalling.
Ik heb er veel aan gehad.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Teddyaapje vr 7 jun 2013 - 8:07

Penélope schreef:
Teddyaapje schreef:Bij mn eerste zwangerschap heb ik cesar therapie gedaan. Nu ben ik HypnoBirthing aant doen.

Mag ik vragen wat jij voor de cursus hypnobirthing betaald en hoe vind je het?

Dat mag Very Happy

We hebben er 295,- voor betaald en ik vind t erg interessant, je leert wat je lichaam en hersenen doen tijdens jebevalling. Ook vind ik t erg fijn om zo te leren ontspannen. Ik denk dat je hir tijdens de bevalling veel aan kunt hebben, maar ook de rest van je leven. Ik ben wel heel benieuwd of t me tijdens de bevalling lukt om zo diep te ontspannen.

Ik had t wel zweveriger verwacht dan t is (gelukkig).

De cesartherapie die ik heb gedaan toen ik van T. zwanger was was vooral fijn tijdens de zwangerschap, om klachten te voorkomen (rug, bekken, ed) maar tijdens de bevalling heb ik er eigenlijk niks aan gehad. Ik denk dat dat nu wel anders is.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  maiadebij vr 7 jun 2013 - 17:32

Eerste 2x niks gedaan, deze keer zwangerschapshypnotherapie. Ik heb voor 6 bijeenkomsten €200,00 betaald, maar wordt vergoed door mijn zorgverzekering.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ella vr 7 jun 2013 - 22:22

Wij hebben de cursus samen bevallen gedaan. Vond het erg leuk om daar ook andere stellen te ontmoeten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: