Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding tijdens zwangerschapscursus

+6
Happydobby
Fearie
Nana
Limburg85
Bruintje Beer
yes1984
10 plaatsers

Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  yes1984 vr 13 mei 2011 - 21:24

Wat voor kleding hadden jullie aan tijdens de zwangerschapscursus?

Ik moet een badlaken en flesje water meenemen. En makkelijk zittende kleding. Ik ben benieuwd wat jullie droegen tijdens de cursus. (Qua broeken heb ik alleen maar een lange- en een 3/4 spijkerbroek vandaar mijn vraag, anders moet ik nog even shoppen angel )
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Bruintje Beer vr 13 mei 2011 - 21:31

Bij mij stond er toen ook makkelijk zittende kleding.
Ik droeg een joggingbroek en een shirtje met gympen(die ik er speciaal voor gekocht hebt.

Als het een combi is tussen theorie en sport dan lijkt mij een spijkerbroek niet echt geschikt.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  yes1984 vr 13 mei 2011 - 21:33

Bruintje Beer schreef:Bij mij stond er toen ook makkelijk zittende kleding.
Ik droeg een joggingbroek en een shirtje met gympen(die ik er speciaal voor gekocht hebt.

Als het een combi is tussen theorie en sport dan lijkt mij een spijkerbroek niet echt geschikt.

Dat weet ik dut niet precies of het die combi is. Maar omdat er staat badlaken en flesje water....
De folder was nogal sumier Laughing
Misschien toch nog maar even om een joggingbroek. Tips voor leuke broeken qua positiemode zijn welkom!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Limburg85 vr 13 mei 2011 - 22:06

Ik had een joggingbroek, t-shirt en vestje aan. In het begin was het koud maar als we eenmaal bezig waren kreeg ik het warm en dan is het wel lekker om iets uit te kunnen doen en wij moesten ook een badlaken meenemen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 22:14

Onze gym was niet echt gym en ik had dan ook altijd mn gewone kleren aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Nana vr 13 mei 2011 - 22:19

Wat voor soort cursus ga je doen?

Ik heb de 1e keer Samen bevallen en de 2e keer Gezond en Fit Zwanger gedaan. Beide keren had ik gewoon makkelijk zittende positiemode aan (vaak een legging met een jurkje).
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 22:25

yes1984 schreef:
Bruintje Beer schreef:Bij mij stond er toen ook makkelijk zittende kleding.
Ik droeg een joggingbroek en een shirtje met gympen(die ik er speciaal voor gekocht hebt.

Als het een combi is tussen theorie en sport dan lijkt mij een spijkerbroek niet echt geschikt.

Dat weet ik dut niet precies of het die combi is. Maar omdat er staat badlaken en flesje water....
De folder was nogal sumier Laughing
Misschien toch nog maar even om een joggingbroek. Tips voor leuke broeken qua positiemode zijn welkom!
www.sonneschijn.nl hebben ze veel betaalbare broeken. Ik draag nu thuis de huisbroeken van MamaLicious, heerlijk zitten die!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Fearie vr 13 mei 2011 - 22:35

Ik heb bij de H&M een positiejoggingbroek gekocht, al past mijn eigen joggingbroek ook nog steeds. Begin zelf dinsdag met mijn cursus dus weet het ook niet helemaal.

Heb je bij zwangerschapsyoga schoenen aan?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Happydobby vr 13 mei 2011 - 23:04

Bij ons is het gewoon schoenen uit. Ik doe samen bevallen, neem alleen water en een handdoek mee.
Wij hebben ook niet continu gym dus ik draag gewoon alles.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Smaragdje vr 13 mei 2011 - 23:19

Ik had meestal een trainingsbroek aan en een shirtje met vestje. Soms ook een gewone zwangerschapsbroek. Hier was het nou niet echt nodig om echt een trainingsbroek ofzo aan te hebben. Alleen vond ik het zelf later in mijn zwangerschap gewoon ontzettend lekker zitten.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 0:40

Ik heb zwangerschapsyoga gedaan en ik had altijd een joggingbroek en een shirtje aan. De schoenen moesten uit (iemand die dat vroeg net..). Er waren ook meiden die hun gewone positiekleding aan hadden. Je moet gewoon aan trekken waar jij je fijn in voelt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 0:43

Ik droeg normale zwangerschapskleding zoals een spijkerbroek en een shirtje. Schoenen mochten we gewoon aanhouden en een handdoek hoefde we ook niet mee te nemen. Als er oefeningen werden gedaan werd dat gewoon op een Yoga matje gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  pantuf za 14 mei 2011 - 1:35

Ik had een cursus die uit theorie en oefeningen bestond. Ik droeg gewoon positieshirtjes die ik normaal ook aanhad en een broek die bij een grijs huispak hoorde.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Flip Fluitketel za 14 mei 2011 - 2:33

Bij de zwangerschapsgym die ik volgde kon je gewoon je eigen, makkelijk zittende positiekleding aandoen. Was een mengelmoes van theorie en praktijk. Het was wel hartje zomer(juni,juli, aug) toen ik de cursus volgde en had meestal wel een jurkje met legging of luchtdoorlatende kleding aan.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  yes1984 za 14 mei 2011 - 6:54

Ik zie net in het krantje van de Lidl en broek in het krantje staan voor 6.99. Ik denk dat ik maandag even ga kijken. Joggingstof en 3/4. Geen positie, maar wel met een koordje!


Laatst aangepast door yes1984 op za 14 mei 2011 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Susan za 14 mei 2011 - 7:04

Ik droeg ook mijn gewone kleren. Tijdens de tweede zwangerschap vond ik het wel fijn om soepele broeken te dragen, toen had ik sportbroeken van de Prenatal. Ze zijn van zachte soepele stof en hebben gewoon rechte pijpen dus zien er niet uit als joggingbroeken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tijdens zwangerschapscursus Empty Re: Kleding tijdens zwangerschapscursus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum