Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte relatie

+56
June
Printje
Caro
Reva
Surya
Lejow
ekjir@M
VeryCherry
Middleme
Sure
Zora
Puggle
Artemis
Alex
Niene
Ilovethe90s
Bazinga
Slakje
Tania
Liz
Marin
Susan
Charles
Sorella
Exogenesis
SarahKey
Parel
Rush
Bliss
minoessepoes
Fortissimo
Ibbeltje
Cimic
xxlisaxx
Lady4
Feline
Arwyn
Katrien
Davinia
Toet
SoGood
Marsy28
Sea of Trees
Lot
xxjojootjexx
Aziraphale
Merel
Stranger
Punk'd
Caroow
Luce
Sanne
Mermaid
Razz
Sayuri
Paper Crown
60 plaatsers

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 9:50

Paper Crown schreef:
Susan schreef:Overigens, dat een bevalling niet sexy is, daar is iedereen het denk ik wel over eens. Een bevalling is ook niet bedoeld als sexy.

Nee, dat is 't echt niet nee! En ik denk ook niet dat er een kerel is die op dat moment aan seks na de bevalling denkt terwijl zijn vrouw of vriendin zo ontiegelijk pijn aan het lijden is en hij weinig voor haar kan doen. Maar ik hoop wel dat je man snapt dat zoiets volledig niet onder controle is door zijn vrouw/vriendinnen hij moet ook helemaal niet doen alsof hij voor altijd getraumatiseerd zal zijn als hij wat onsmakelijke dingen ziet en daar meteen vies van is.

Mijn man vond het vooral moeilijk dat hij niks kon doen terwijl ik pijn had. Dát is wel wat ik vaker hoor.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 9:53

Feline schreef:
Carrie schreef:
Surya schreef:Dus omdat ik het met Kim eens ben, ben ik haar vriendinnetje of zelfs alterego? Laughing

Weetje ik zie best dat Kim irritant kan zijn met haar stellige mening maar altijd datzelfde groepje dat er boven op duikt om haar vooral geen gelijk te geven, vind ik misschien nog wel irritanter.
Het lijkt me vooral ook zo vermoeiend.

Dit dus!

Ik zou er ook niet meer op moeten reageren. Ik vind haar provocerende reacties echt te irritant en te dom ook nog eens. Ik kan niet tegen zoveel domheid.

Komt denk ik door mijn zwangerschap , normaal heb ik daar minder last van Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Caro ma 3 jun 2013 - 10:04

Luce... Asjeblieft. Als je je zo ergert, let it go. Ik vind je namelijk niet erg veel zinnigs bijdragen momenteel.

En eens met wat hierboven staat. Kim kan irritant zijn, maar degene die óp haar duiken omdat het wel de nieuwste rage lijkt te zijn, naast CBL afzeiken natuurlijk, vind ik nog irritanter.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 10:05

Ja, nieuwste rage inderdaad. Laten we het daar maar op houden. Rolling Eyes
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Printje ma 3 jun 2013 - 10:35

Mensen kom ik terug van mijn mr vergadering mis ik dit allemaal :cheering:


Man vindt het ook allemaal onzin wat sommigen hier zeggen en vindt dat het naast een mooie ervaring er ook bij hoort om je vrouw te steunen etc.
Bij de eerste vond ik het ook veel vervelender al die onbekenden die daar voelen, kijken etc en maar ja het hoort er gewoon bij. Gewoon verstand op nul en klaar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Feline ma 3 jun 2013 - 10:37

Maar Printje, wat heeft steunen met recht erin kijken te maken? Je man kan je toch ook aan het hoofdeinde steunen? Ik snap de toegevoegde waarde wat betreft steunen daarin echt niet.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  June ma 3 jun 2013 - 10:39

Caro schreef:Luce... Asjeblieft. Als je je zo ergert, let it go. Ik vind je namelijk niet erg veel zinnigs bijdragen momenteel.

En eens met wat hierboven staat. Kim kan irritant zijn, maar degene die óp haar duiken omdat het wel de nieuwste rage lijkt te zijn, naast CBL afzeiken natuurlijk, vind ik nog irritanter.

Jaaa, eens met wijze Caro, Surya, Feline en Carrie.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Printje ma 3 jun 2013 - 10:40

Man stond ook bij het hoofdeind maar heeft op het laatst wel willen kijken. Ik las hier ook dingen over mannen weg sturen. Kom op zeg, hij heeft wel meer van mij gezien inmiddels.

Wie ben ik dan op te zeggen dat hij dat niet mag zien.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 10:42

Maar wat nou als hij het persé wel wil zien?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 10:43

Ik vind het maar onzin, verstand op nul, waarom? Het is toch jouw lichaam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 10:46

Luce schreef:Maar wat nou als hij het persé wel wil zien?
Mijn man zou nooit iets persé willen dat tegen mijn gevoel inging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 10:47

Omdat je sommige dingen gewoon niet voorkomt. Je moet bijv getoucheerd worden of als er iets gebeurt moet er ingegrepen worden. Dan kun je niet anders dan je verstand op nul zetten. Bij mijn eerste bevalling stonden er 10 artsen rond mijn bed. Ze wisten gewoon niet hoe ze het aan moesten pakken. Tja, moest ik dan maar zeggen: he het is mijn lichaam? Op zo'n moment telt dat gewoon niet. Kind moet eruit, of je het nou wilt of niet.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 10:47

KimRosenberg85 schreef:
Luce schreef:Maar wat nou als hij het persé wel wil zien?
Mijn man zou nooit iets persé willen dat tegen mijn gevoel inging.

Maar je doet dan zelf precies hetzelfde?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Printje ma 3 jun 2013 - 10:47

KimRosenberg85 schreef:Ik vind het maar onzin, verstand op nul, waarom? Het is toch jouw lichaam?

Maar toch ook zijn kind....



Dit is weer typisch zo'n geval van wacht maar tot je het zelf ervaart. Ik ga echt geen discussie met je aan want het slaat allemaal nergens op.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Feline ma 3 jun 2013 - 10:52

Ja, als hij het perse zou willen dan mag het misschien maar ik denk niet dat hij z'n zin door zou drijven als ik duidelijk aan zou geven dat hij bij mij daarmee een grens over gaat en ik me daar echt niet prettig bij voel.

Overigens heb ik al 8 keer in het ziekenhuis gelegen en ben ik zowel aan m'n borsten en daar onder in de buurt geopereerd, gewassen door 10 verschillende verplegers om over alle katheters maar te zwijgen maar met al die mensen heb ik geen seks en relatie en dus kan ik die vergelijking echt niet maken. Ik heb compleet geen emotionele band met de operatie-assistent die mij katheteriseert en nog minder de drang om aantrekkelijk te blijven voor diezelfde assistent. Overigens bekijkt hij mij ook plastisch en zonder gevoel.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 10:54

Dus je hebt minder moeite met een onbekende die je zo ziet dan je eigen partner die jou steunt in goede en slechte tijden?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 10:57

Ik ga uit van mijn gevoel, ik ben dan nog geen moeder, maar ik weet nu al dat het voor mij écht niet hoeft, hij is er natúúrlijk bij en hij is de eerste - samen met mij - die het kind mag vasthouden, mag zien, mag knuffelen, maar pas als het UIT mijn vagina is. Dat is wel iets dat ik met zekerheid kan stellen. Gelukkig weet ik dat mijn man nooit iets zou willen op dat moment waar ik me ongemakkelijk bij zou voelen. Hij stelt mijn wensen dan écht wel even boven al het andere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 10:59

Feline schreef:Ja, als hij het perse zou willen dan mag het misschien maar ik denk niet dat hij z'n zin door zou drijven als ik duidelijk aan zou geven dat hij bij mij daarmee een grens over gaat en ik me daar echt niet prettig bij voel.
Als een man wel die grens overgaat, dan zou het niet mijn man zijn. Ik vind dat echt een kwestie van het overschrijden van iemands lichamelijke integriteit, dat gaat mijns inziens véél te ver...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Printje ma 3 jun 2013 - 11:00

KimRosenberg85 schreef:
Feline schreef:Ja, als hij het perse zou willen dan mag het misschien maar ik denk niet dat hij z'n zin door zou drijven als ik duidelijk aan zou geven dat hij bij mij daarmee een grens over gaat en ik me daar echt niet prettig bij voel.
Als een man wel die grens overgaat, dan zou het niet mijn man zijn. Ik vind dat echt een kwestie van het overschrijden van iemands lichamelijke integriteit, dat gaat mijns inziens véél te ver...


Ik kan jullie verklappen dat op zo'n moment dt echt het laatste is waar je aan denkt hoor. Er kijken wel meer mensen dan daar beneden mee en met een beetje pech niet alleen kijken :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 11:00

Luce schreef:Dus je hebt minder moeite met een onbekende die je zo ziet dan je eigen partner die jou steunt in goede en slechte tijden?
Ja, echt wel! Dat is een professional die dagelijks vrouwen ziet die bevallen, een totaal andere situatie!! Ik heb ook in het ziekenhuis gelegen en had geen probleem met de verpleging die mij naakt zagen en die mijn ondersteek kwamen brengen, katheter inbrengen/douchen etc. Het is echt een groot verschil dat het hun werk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 11:01

Printje schreef:
KimRosenberg85 schreef:
Feline schreef:Ja, als hij het perse zou willen dan mag het misschien maar ik denk niet dat hij z'n zin door zou drijven als ik duidelijk aan zou geven dat hij bij mij daarmee een grens over gaat en ik me daar echt niet prettig bij voel.
Als een man wel die grens overgaat, dan zou het niet mijn man zijn. Ik vind dat echt een kwestie van het overschrijden van iemands lichamelijke integriteit, dat gaat mijns inziens véél te ver...


Ik kan jullie verklappen dat op zo'n moment dt echt het laatste is waar je aan denkt hoor. Er kijken wel meer mensen dan daar beneden mee en met een beetje pech niet alleen kijken :cheering:
Daar denken ik en nog een paar anderen (waaronder ook moeders) echt heel anders over, lees gewoon even de laatste berichten anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Puggle ma 3 jun 2013 - 11:01

Mijn man heeft mijn been tegen gehouden met persen, vond ik erg fijn. Hij heeft zo precies zijn dochter geboren zien worden. Dus ja niet letterlijk in mijn doos staan kijken maar hij heeft het wel gezien. Ik had het echt nodig dat hij mijn been vast hield. Zoiets kan natuurlijk ook nog en dan wil je je man echt niet bij je hoofd hebben. Maar goed daar kom je vanzelf dan wel achter.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  PapillonRose ma 3 jun 2013 - 11:05

Puggle schreef:Mijn man heeft mijn been tegen gehouden met persen, vond ik erg fijn. Hij heeft zo precies zijn dochter geboren zien worden. Dus ja niet letterlijk in mijn doos staan kijken maar hij heeft het wel gezien. Ik had het echt nodig dat hij mijn been vast hield. Zoiets kan natuurlijk ook nog en dan wil je je man echt niet bij je hoofd hebben. Maar goed daar kom je vanzelf dan wel achter.
Dit inderdaad, ging hier ook zo. Vantevoren zei ik ook dat hij niet moest kijken, maar op het moment zelf kom het me echt niks meer schelen, plus dat hij een van mijn benen tegen moest houden en het zo deels kon zien. Echt, al had hij er zo voor gaan staan dat hij er frontaal op kon kijken, op dat moment had me dat echt een worst geweest laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  ekjir@M ma 3 jun 2013 - 11:06

Printje schreef:
KimRosenberg85 schreef:
Feline schreef:Ja, als hij het perse zou willen dan mag het misschien maar ik denk niet dat hij z'n zin door zou drijven als ik duidelijk aan zou geven dat hij bij mij daarmee een grens over gaat en ik me daar echt niet prettig bij voel.
Als een man wel die grens overgaat, dan zou het niet mijn man zijn. Ik vind dat echt een kwestie van het overschrijden van iemands lichamelijke integriteit, dat gaat mijns inziens véél te ver...


Ik kan jullie verklappen dat op zo'n moment dt echt het laatste is waar je aan denkt hoor. Er kijken wel meer mensen dan daar beneden mee en met een beetje pech niet alleen kijken :cheering:

Ja dan komt er even een mannelijke gynaecoloog om te hechten... Mevrouwtje bemoeid u zich maar met de baby, ik probeer het zaakje hier onder te reconstrueren :nopompom:

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 11:07

Daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen. Ik zou ook dat ook best beledigend vinden als partner zijnde. Je hebt liever een onbekende die je op je kwetsbaarst ziet dan je eigen man. Misschien ben ik naïef hoor, maar een relatie draait er toch ook om om verder te kijken dan aantrekkelijk te zijn voor elkaar? Het is je steun en toeverlaat en dan maak je je druk of hij je vagina in een wat minder aantrekkelijke positie ziet. Ik zal er te nuchter voor zijn denk ik om daar een probleem in te zien.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 14 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum