Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte relatie

+56
June
Printje
Caro
Reva
Surya
Lejow
ekjir@M
VeryCherry
Middleme
Sure
Zora
Puggle
Artemis
Alex
Niene
Ilovethe90s
Bazinga
Slakje
Tania
Liz
Marin
Susan
Charles
Sorella
Exogenesis
SarahKey
Parel
Rush
Bliss
minoessepoes
Fortissimo
Ibbeltje
Cimic
xxlisaxx
Lady4
Feline
Arwyn
Katrien
Davinia
Toet
SoGood
Marsy28
Sea of Trees
Lot
xxjojootjexx
Aziraphale
Merel
Stranger
Punk'd
Caroow
Luce
Sanne
Mermaid
Razz
Sayuri
Paper Crown
60 plaatsers

Pagina 13 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood ma 3 jun 2013 - 9:24

Ik snap er geen kont meer van.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sayuri ma 3 jun 2013 - 9:25

Ik snap er niks meer van! In ieder geval, ik kan me ook niet voorstellen dat ik mijn partner aan mijn voeteneind wil hebben tijdens de bevalling, lijkt me voor hem helemaal geen leuke ervaring. Ik wil hem wel graag bij me hebben (aan het hoofdeinde), en dat hij mijn hand vasthoudt.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Surya ma 3 jun 2013 - 9:26

Reva schreef:
Surya schreef:Nah, vind ik wel meevallen. Als je voor de eerste keer vader wordt en nog nooit een bevalling hebt gezien, kan ik me voorstellen dat het best een impact heeft op je libido. Tot aan de bevalling is een vagina niet veel meer dan seksueel.
Ik denk dat ik ook wel even zou moeten slikken als er een baby uit de penis van mijn man zou komen, hij daarbij uit zou scheuren en in bed zou poepen.

Tel daarbij op dat vrouwen na de bevalling vaak veranderen, zowel in uiterlijk als in gedrag.

Tuurlijk in een goede relatie, komt dat wel weer goed maar ik vind het niet gek dat iemand er moeite mee heeft.

In zo'n situatie zou ik even niet slikken lol!

lol!
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Feline ma 3 jun 2013 - 9:26

Ik word er gewoon een beetje moe van dat iedereen zich meteen zo aangesproken voelt als iemand een andere mening ergens over heeft.

Accepteer gewoon dat sommige mensen dat als niet sexy zien en dat die mening eventueel kan veranderen tijdens de zwangerschap/bevalling. Prima dat jullie man het wel wilde, ik kan me voorstellen dat sommige mannen het niet hoeven te zien. Ik snap de toegevoegde waarde van het eruit zien komen ook echt niet!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Paper Crown ma 3 jun 2013 - 9:27

SoGood schreef:
Liz schreef:
KimRosenberg85 schreef:
SoGood schreef:

Dus hoe harder ik sommigen hoor schreeuwen hoe fan-tas-tisch hun relatie wel niet is, juist van die mensen vermoed ik vaak dat het dan juist wel helemaal niet zo fantastisch is.
Wat een gekke gedachte, alsof je altijd wantrouwig moet zijn wanneer iemand positief gestemd is. Een relatie kan toch ook gewoon goed zitten, waarom moét er altijd iets mis zijn? Dat begrijp ik echt niet...

Ik ben het hier mee eens. Wij zijn 3 jaar bij elkaar en ik ben echt onwijs gelukkig in mijn relatie. Mijn vriend maakt mij zo ontzettend gelukkig door wie hij is en door wie hij mij laat zijn. Natuurlijk hebben we wel eens kleine irritaties maar als ik het over mijn relatie heb vertel ik inderdaad dat deze fantastisch is. (Scheten laten doe ik ook écht niet in zijn bijzijn, hij ook niet. En naar de wc met de deur open al helemaal niet, ik vind dat echt a sexy)

Ik voel dat soort dingen echt wel feiloos aan. Ik zit er maar zelden naast eigenlijk. Je ziet echt wel verschil tussen mensen die inderdaad een fijne relatie hebben en mensen die het juist alleen maar krampachtig blijven benadrukken om anderen, maar zichzelf te laten geloven dat het echt wel fantastisch is allemaal. Als je relatie daadwerkelijk fijn is, dan hoef je dat toch niet continue te vertellen? Dat doe ik ook niet hoor. Ik klaag ook weleens over mijn vent. Dat moeten jullie zelf ook wel herkennen, toch?

Nou Sogood, vind je een fantastische meid maar bij jou heb ik dat gevoel ook wel eens. Dat je best vaak verteld hoe leuk/mooi/slim en whatever je vriend jou vindt. Maar wie ben ik? Hou jezelf voor de gek, of niet.. Maakt mijn relatie niet anders.

Mijn relatie is niet perfect. Maar wij laten geen scheten in elkaars bijzijn, sowieso heb ik geen gevoelige darmen. Hij ook niet. Wel denkt hij afentoe dat ik hem niet kan horen maar soms hoor ik hem wel. Ons kind laat trouwens écht kei en keiharde scheten. Nog harder en hij lanceert zichzelf.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 9:27

Sayuri schreef:Ik snap er niks meer van! In ieder geval, ik kan me ook niet voorstellen dat ik mijn partner aan mijn voeteneind wil hebben tijdens de bevalling, lijkt me voor hem helemaal geen leuke ervaring. Ik wil hem wel graag bij me hebben (aan het hoofdeinde), en dat hij mijn hand vasthoudt.
Precies, dat lijkt me ook de juiste opstelling, emotionele support, de rest lekker overlaten aan de mensen die daarvoor hebben geleerd. Als ik geopereerd word en ik half wordt opengesneden dan hoeft mijn man dat ook niet te zien, iets met lichamelijke integriteit en vooral ook: zó niet nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Susan ma 3 jun 2013 - 9:30

Feline schreef:Ik word er gewoon een beetje moe van dat iedereen zich meteen zo aangesproken voelt als iemand een andere mening ergens over heeft.

Accepteer gewoon dat sommige mensen dat als niet sexy zien en dat die mening eventueel kan veranderen tijdens de zwangerschap/bevalling. Prima dat jullie man het wel wilde, ik kan me voorstellen dat sommige mannen het niet hoeven te zien. Ik snap de toegevoegde waarde van het eruit zien komen ook echt niet!

Het is toch gewoon een algemene (en misschien wat felle) discussie geworden? Ik snap jouw behoefte niet om mensen daarin eventjes terecht te komen wijzen en de mond te komen snoeren. Dat vind ik pas irritant.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Susan ma 3 jun 2013 - 9:31

Overigens, dat een bevalling niet sexy is, daar is iedereen het denk ik wel over eens. Een bevalling is ook niet bedoeld als sexy.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Feline ma 3 jun 2013 - 9:32

Omdat ik het jammer vind dat het onderwerp van het topic vaak helemaal weg gediscussieerd wordt.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood ma 3 jun 2013 - 9:32

Paper Crown schreef:
SoGood schreef:
Liz schreef:
KimRosenberg85 schreef:
SoGood schreef:

Dus hoe harder ik sommigen hoor schreeuwen hoe fan-tas-tisch hun relatie wel niet is, juist van die mensen vermoed ik vaak dat het dan juist wel helemaal niet zo fantastisch is.
Wat een gekke gedachte, alsof je altijd wantrouwig moet zijn wanneer iemand positief gestemd is. Een relatie kan toch ook gewoon goed zitten, waarom moét er altijd iets mis zijn? Dat begrijp ik echt niet...

Ik ben het hier mee eens. Wij zijn 3 jaar bij elkaar en ik ben echt onwijs gelukkig in mijn relatie. Mijn vriend maakt mij zo ontzettend gelukkig door wie hij is en door wie hij mij laat zijn. Natuurlijk hebben we wel eens kleine irritaties maar als ik het over mijn relatie heb vertel ik inderdaad dat deze fantastisch is. (Scheten laten doe ik ook écht niet in zijn bijzijn, hij ook niet. En naar de wc met de deur open al helemaal niet, ik vind dat echt a sexy)

Ik voel dat soort dingen echt wel feiloos aan. Ik zit er maar zelden naast eigenlijk. Je ziet echt wel verschil tussen mensen die inderdaad een fijne relatie hebben en mensen die het juist alleen maar krampachtig blijven benadrukken om anderen, maar zichzelf te laten geloven dat het echt wel fantastisch is allemaal. Als je relatie daadwerkelijk fijn is, dan hoef je dat toch niet continue te vertellen? Dat doe ik ook niet hoor. Ik klaag ook weleens over mijn vent. Dat moeten jullie zelf ook wel herkennen, toch?

Nou Sogood, vind je een fantastische meid maar bij jou heb ik dat gevoel ook wel eens. Dat je best vaak verteld hoe leuk/mooi/slim en whatever je vriend jou vindt. Maar wie ben ik? Hou jezelf voor de gek, of niet.. Maakt mijn relatie niet anders.

Mijn relatie is niet perfect. Maar wij laten geen scheten in elkaars bijzijn, sowieso heb ik geen gevoelige darmen. Hij ook niet. Wel denkt hij afentoe dat ik hem niet kan horen maar soms hoor ik hem wel. Ons kind laat trouwens écht kei en keiharde scheten. Nog harder en hij lanceert zichzelf.


Nou meid, ik zou zeggen, leest de rest van mijn posts ook even. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 9:32

KimRosenberg85 schreef:
Surya schreef:
Luce schreef:Mijn man zegt dat hij het aanstelleritis vindt laughcry

Dat zou ik ook zeggen als jouw man zijnde.
Hahaha, dat ook nog ja laughcry

Ben je het nou met je alterego eens? Laughing
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Susan ma 3 jun 2013 - 9:33

Nou, niemand houdt je tegen om daar weer gewoon op in te haken. Dat doet (bijvoorbeeld) Paper Crown toch ook gewoon?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 9:33

Reva schreef:
Surya schreef:Nah, vind ik wel meevallen. Als je voor de eerste keer vader wordt en nog nooit een bevalling hebt gezien, kan ik me voorstellen dat het best een impact heeft op je libido. Tot aan de bevalling is een vagina niet veel meer dan seksueel.
Ik denk dat ik ook wel even zou moeten slikken als er een baby uit de penis van mijn man zou komen, hij daarbij uit zou scheuren en in bed zou poepen.

Tel daarbij op dat vrouwen na de bevalling vaak veranderen, zowel in uiterlijk als in gedrag.

Tuurlijk in een goede relatie, komt dat wel weer goed maar ik vind het niet gek dat iemand er moeite mee heeft.

In zo'n situatie zou ik even niet slikken lol!

Laughing
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 9:34

ekjir@M schreef:
Feline schreef:Waar gaat deze discussie in vredesnaam over.. What the hell maakt het jullie uit of Kim en haar man BEIDEN niet willen dat hij haar 'hol' ziet. Waar is het probleem?

Kwam ze maar een keer uit haar hol en achter die betonnenplaat vandaan. Dan werd de wereld een stuk groter, kan geen wereldreis tegen op.

bounce
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Paper Crown ma 3 jun 2013 - 9:34

Feline schreef:Ik word er gewoon een beetje moe van dat iedereen zich meteen zo aangesproken voelt als iemand een andere mening ergens over heeft.

Accepteer gewoon dat sommige mensen dat als niet sexy zien en dat die mening eventueel kan veranderen tijdens de zwangerschap/bevalling. Prima dat jullie man het wel wilde, ik kan me voorstellen dat sommige mannen het niet hoeven te zien. Ik snap de toegevoegde waarde van het eruit zien komen ook echt niet!


Eens! Of van die vrouwen die alles met hun man bespreken van lekkende melktieten tot ontstoken hoochies. Meh. Sommige dingen hoeft hij niet te weten.

Ik vond t zo ontzettend genant dat ik door mijn ruggenprik totaal geen gevoel had vanaf mijn ribben tot mijn tenen en ik wist dus ook niet of ik mijn darmen onder controle had en voor t plassen een katheter. Ik voelde me zo slecht, ik lag daar aan allemaal toeters en bellen, met een plaszak naast me hangend aan mijn bed, halfnaakt door die achterlijke infusen en ruggenprik in en als klap op de vuurpijl had ik ookal 1,5 dag niet gedoucht en afentoe rook ik iets. Ik heb toen tegen mijn man gezegd: ik vind t verschrikkelijk maar ik denk dat ik dat ben en ik kan er echt helemaal niets aan doen. Ik maakte me daar serieus druk over. Zo zie je maar, en ik zou echt niet zeggen dat wij een stel zijn die de keurigheid zelf is en ook domme dansjes doen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 9:35

Luce schreef:
KimRosenberg85 schreef:
Surya schreef:
Luce schreef:Mijn man zegt dat hij het aanstelleritis vindt laughcry

Dat zou ik ook zeggen als jouw man zijnde.
Hahaha, dat ook nog ja laughcry

Ben je het nou met je alterego eens? Laughing
Je mag best aan de burgemeester vragen of het 't zelfde IP adres is hoor, ik ben het in ieder geval niet zelf. Je zult het niet geloven, maar af en toe zijn er hier mensen aanwezig die niet behoren tot het kliekje dat elkaar in ieder topic weer napraat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 9:36

Hahaha. Ja sorry, ik kan inmiddels alleen nog maar om je reacties lachen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  ekjir@M ma 3 jun 2013 - 9:38

Dan komt die gene vast uit jou omgeving

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 9:41

Joh ik vind jullie allemaal wel een beetje flauw doen hoor, en ben het wel eens met o.a. Feline. De ene man vindt het niet erg, de andere man wel. Zolang je er beiden hetzelfde over denkt lijkt me dat no problemo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Paper Crown ma 3 jun 2013 - 9:41

Susan schreef:Overigens, dat een bevalling niet sexy is, daar is iedereen het denk ik wel over eens. Een bevalling is ook niet bedoeld als sexy.

Nee, dat is 't echt niet nee! En ik denk ook niet dat er een kerel is die op dat moment aan seks na de bevalling denkt terwijl zijn vrouw of vriendin zo ontiegelijk pijn aan het lijden is en hij weinig voor haar kan doen. Maar ik hoop wel dat je man snapt dat zoiets volledig niet onder controle is door zijn vrouw/vriendinnen hij moet ook helemaal niet doen alsof hij voor altijd getraumatiseerd zal zijn als hij wat onsmakelijke dingen ziet en daar meteen vies van is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Surya ma 3 jun 2013 - 9:41

Dus omdat ik het met Kim eens ben, ben ik haar vriendinnetje of zelfs alterego? Laughing

Weetje ik zie best dat Kim irritant kan zijn met haar stellige mening maar altijd datzelfde groepje dat er boven op duikt om haar vooral geen gelijk te geven, vind ik misschien nog wel irritanter.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Paper Crown ma 3 jun 2013 - 9:42

Ik ben vreselijk moe. Kan niet eens normaal dingen uitleggen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 9:42

Surya schreef:Dus omdat ik het met Kim eens ben, ben ik haar vriendinnetje of zelfs alterego? Laughing

Weetje ik zie best dat Kim irritant kan zijn met haar stellige mening maar altijd datzelfde groepje dat er boven op duikt om haar vooral geen gelijk te geven, vind ik misschien nog wel irritanter.
Het lijkt me vooral ook zo vermoeiend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Feline ma 3 jun 2013 - 9:44

Carrie schreef:
Surya schreef:Dus omdat ik het met Kim eens ben, ben ik haar vriendinnetje of zelfs alterego? Laughing

Weetje ik zie best dat Kim irritant kan zijn met haar stellige mening maar altijd datzelfde groepje dat er boven op duikt om haar vooral geen gelijk te geven, vind ik misschien nog wel irritanter.
Het lijkt me vooral ook zo vermoeiend.

Dit dus!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Surya ma 3 jun 2013 - 9:45

Paper Crown schreef:
Susan schreef:Overigens, dat een bevalling niet sexy is, daar is iedereen het denk ik wel over eens. Een bevalling is ook niet bedoeld als sexy.

Nee, dat is 't echt niet nee! En ik denk ook niet dat er een kerel is die op dat moment aan seks na de bevalling denkt terwijl zijn vrouw of vriendin zo ontiegelijk pijn aan het lijden is en hij weinig voor haar kan doen. Maar ik hoop wel dat je man snapt dat zoiets volledig niet onder controle is door zijn vrouw/vriendinnen hij moet ook helemaal niet doen alsof hij voor altijd getraumatiseerd zal zijn als hij wat onsmakelijke dingen ziet en daar meteen vies van is.

Ik denk ook niet dat er veel mannen voor eeuwig getraumatiseerd zijn door de bevalling. En ik geloof ook niet dat ze aan seks denken tijdens de bevalling maar ik kan me wel voorstellen dat ze de vagina van hun vrouw nog een tijd met de bevalling associëren. Veel vrouwen doen dat zelf ook overigens, ik wel in ieder geval.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 13 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum