Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overeenkomsten vs. verschillen

+16
Lady Starstruck
Marsy28
Elliot
Sterre
Artemis
Twellie
Snoes
La Senza
Printje
Mees
Punk'd
Gympie
luisa
Middleme
Mermaid
Bliss
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Overeenkomsten vs. verschillen - Pagina 2 Empty Re: Overeenkomsten vs. verschillen

Bericht  SoGood vr 31 mei 2013 - 0:13

Wij lijken best veel op elkaar. Toen we verkering kregen hadden we zelfs dezelfde kleding. (Hij mannenlijn, ik de vrouwenlijn van spijkerbroeken en blouzen enz.) Ook zijn we beiden schorpioen. Officieel geloof ik niet zo in sterrenbeelden maar toch herken ik wel veel van ons beiden er in terug. Niemand kan in onze omgeving zeggen wie het meest de leiding heeft/bazigst is van ons twee. Wat dat betreft liggen we echt op 1 lijn. We hebben ook redelijk dezelfde normen en waarden en zijn best huiselijk en saai maar daar tegenover staat dat we ook helemaal uit de ban kunnen springen en allebei wel van een feestje/gezelligheid houden. We hebben beiden we de 'doe maar gewoon-mentaliteit' en zijn beiden rustige personen (hier en daar een uitspatting) We houden er ook niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Verder houden we compleet van dezelfde films en dezelfde muziek. Soms hoor ik een nieuw liedje op de radio en dan weet ik meteen dat hij dat geweldig vindt. Even later hoor ik dan dat liedje bij hem in de auto omdat hij het op een CD'tje heeft gebrand. Verder houdt ie van lekker eten en uit eten gaan, slaapfeestjes, familie, gezelligheid met vrienden en vooral ook van elkaar.

Juist omdat we veel op elkaar lijken botst het weleens.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overeenkomsten vs. verschillen - Pagina 2 Empty Re: Overeenkomsten vs. verschillen

Bericht  Marsy28 vr 31 mei 2013 - 0:26

Dat herken ik helemaal niet SoGood. Juist omdat wij zo vreselijk op elkaar lijken, botst het bij ons nooit. En ik weet dat dat gek klinkt en dat sommigen zeggen dat ruzie goed is, maar wij hebben het gewoon niet. Wij spenderen elke dag gemiddeld 18 uur (door wisselende werktijden en omdat ik maar 2 uur per dag werk) op 20 M2 en omdat wij zo gelijk zijn, snappen we elkaar zo goed en komen er gewoon geen irritaties. Zo'n opluchting in vergelijking met mijn ex, waarmee ik behoorlijk verschilde..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Overeenkomsten vs. verschillen - Pagina 2 Empty Re: Overeenkomsten vs. verschillen

Bericht  SoGood vr 31 mei 2013 - 0:36

Ik hou juist wel van een discussie hoor, dat houdt het spannend en daarna kan je het weer goed maken. Overeenkomsten vs. verschillen - Pagina 2 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overeenkomsten vs. verschillen - Pagina 2 Empty Re: Overeenkomsten vs. verschillen

Bericht  Marsy28 vr 31 mei 2013 - 0:37

Ja, dat hoor ik vaker inderdaad. Maarre, aan spanning geen gebrek hoor Laughing
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Overeenkomsten vs. verschillen - Pagina 2 Empty Re: Overeenkomsten vs. verschillen

Bericht  Carmen_ vr 31 mei 2013 - 0:39

Mijn vriend en ik zijn heel verschillend. Hij is extreem extravert, luidruchtig en grof en ik ben daarnaast heel rustig, lief en onschuldig. Al ben ik wel weer heel fel waar het mijn mening betreft en ook vrij bot. Dat heeft hij dan weer niet.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overeenkomsten vs. verschillen - Pagina 2 Empty Re: Overeenkomsten vs. verschillen

Bericht  Rouxxxe vr 31 mei 2013 - 1:52

Mijn vriend en ik verschillen heel erg. Hij is heel rationeel, netjes, wat verlegen en heeft de neiging wat lui/passief te zijn. Ik handel meer vanuit mijn gevoel, ben wat chaotisch, veel spontaner en ook ondernemender/neem meer initiatieven.
Onze overeenkomsten zijn dat we allebei eerlijk en betrouwbaar zijn, en allebei houden van buiten de deur eten/lunchen, winkelen, naar de sauna gaan en reizen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overeenkomsten vs. verschillen - Pagina 2 Empty Re: Overeenkomsten vs. verschillen

Bericht  Zonnetje vr 31 mei 2013 - 2:54

Wij lijken veel op elkaar. We zijn allebei spontaan, actief, sportief, praten veel, hebben grotendeels dezelfde humor, denken vaak hetzelfde over mensen/situaties, hebben dezelfde muzieksmaak en smaak qua films/cabaretvoorstellingen. Daardoor doen we ook veel dingen samen. We denken ook hetzelfde over grote dingen, zoals de toekomst, kinderen, inrichting in huis, geld, etc. We kunnen allebei soms fel reageren en willen graag ons gelijk hebben, daardoor hebben we wel regelmatig discussies. Die zijn wel altijd snel weer opgelost. Het gaat eigenlijk altijd om kleine dingen of iets wat we verkeerd begrepen hebben, omdat we ook allebei vrij impulsief zijn.

Natuurlijk zijn er ook verschillen. Ik ben veel meer van de planning, terwijl mijn vriend wel ziet hoe het loopt. Hij is ambitieuzer en kan helemaal ergens voor gaan. Ik heb iets minder doorzettingsvermogen en vind het sneller goed. En ik ben veel netter en hou van opruimen. Mijn vriend laat altijd vanalles slingeren wat ik dan weer opruim.

Al met al zijn wij een goed team en hebben we het erg fijn samen!


Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Overeenkomsten vs. verschillen - Pagina 2 Empty Re: Overeenkomsten vs. verschillen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum